Top & Flop stammen

DeletedUser79447

Guest
Wat belachelijk zeg.

Ik, die de supportjes via PoP heb beantwoord ondervind ook nog steeds problemen, ook na het legen en uitzetten van scripts. Na enkele minuten komt de fout weer terug.

maarja, zo zie je maar. Chess kan amper winst boeken zonder immoreel spel.

Lees dorpen uit een stab van Stevie eisen, aanvallen op een account die niets kan doen.
Beste Chess, we maken onze w66 voor onszelf wel aantrekkelijk, hebben we jullie niet meer bij nodig.

Mochten chess spelers zoals Maikel en andere bewijzen willen van de bug in de zin van filmpjes, dan zijn ze van harte welkom in mijn skype.
 

DeletedUser79447

Guest
@Duckje

Hoe kan het dat ik op een andere VV, die van DPschut geen fout krijg bij een VV en bij TBN wel? Bij dp met scripts en al ingeschakeld.
 
Reactiescore
2.496
@Duckje

Hoe kan het dat ik op een andere VV, die van DPschut geen fout krijg bij een VV en bij TBN wel? Bij dp met scripts en al ingeschakeld.

Dat is een probleem dat we graag uitklaren via Discord. Maar het feit dat het zich slechts op 1 account toespits is eigenlijk al voldoende bewijs dat het geen algemene bug bij TW is.

Ik ga graag op zoek naar waar het probleem nu ligt en vermoedelijk is het iets heel sufs ;)
 

DeletedUser79447

Guest
Dat is een probleem dat we graag uitklaren via Discord. Maar het feit dat het zich slechts op 1 account toespits is eigenlijk al voldoende bewijs dat het geen algemene bug bij TW is.

Ik ga graag op zoek naar waar het probleem nu ligt en vermoedelijk is het iets heel sufs ;)

Ik heb vernomen dat je al met mensen aan het spreken ben vanuit NEO. Ik hoop dat je de reden snel genoeg kunt achterhalen. Dit is namelijk ronduit K*T.
 

DeletedUser79447

Guest
Aan iedereen van CHESS

Er is nog steeds een issue gaande. Gelieve een keer iets te respecteren en je normen en waarden te tonen.
Ikzelf heb getest.

VV Dpschut, alles werkt met scripts aan
VV TBN, alles werkt tijdelijk met legen cache etc, na verloop van tijd krijg je de error weer
VV TBN, niks werkt met alle scripts volle bak aan.

Hieraan kun je dus ook met openheid van zaken zien dat er daadwerkelijk een probleem is, en dat er nergens gelul is. Heel veel dingen mogen wij helaas niet delen uit supports, maar houd w66 'leuk' en verkloot het niet door immoreel te gaan edelen op een 'bijna weerloos account'

NEO
 
Reactiescore
3.457
Ons probleem niet, lieten die duidelijk verstaan.
Uhm we hebben gevraagd of er een screen was van Support waar duidelijk in vermeld stond dat het een tw gerelateerde bug was.
Account Tbn staat redelijk bekend om zijn scriptjes,zelfgemaakt ed.
Account heeft eerder al verschillende bans gehad ?
Toen Neo Tbn aanviel was er ook ineens een probleem wat resulteerde in een niet aanvalbare ban.


Mocht het duidelijk zijn dat het een technisch probleem was van Tw waren wij er zeker wel uitgekomen.
 

DeletedUser79447

Guest
Uhm we hebben gevraagd of er een screen was van Support waar duidelijk in vermeld stond dat het een tw gerelateerde bug was.
Account Tbn staat redelijk bekend om zijn scriptjes,zelfgemaakt ed.
Account heeft eerder al verschillende bans gehad ?
Toen Neo Tbn aanviel was er ook ineens een probleem wat resulteerde in een niet aanvalbare ban.


Mocht het duidelijk zijn dat het een technisch probleem was van Tw waren wij er zeker wel uitgekomen.

Daar is de zure rolmops weer, als je nu eens leest, is er nog steeds een aanhoudend probleem. OA ikzelf, Stan en Jamie hebben het getest en heb ik net gepost hoe en wat.

Nogmaals, op 3 accounts, 2 binnen NEO en 1 buiten NEO (DPschut) werkt alles normaal, met alle scripts. Enkel bij TBN niet. TBN heeft dezelfde snellijst als Plato, dus dan zou het daar niet aan kunnen liggen.

Maarja, Moreel wangedrag is je tweede naam.
 
Reactiescore
3.457
Daar is de zure rolmops weer
Zo begonnen de onderhandelingen ook op deze toon,en het dan gek vinden dat er niet direct gestopt werd met aanvallen terwijl er gewoon gesniped en gerecapped werd.
Zelfs vannacht werd er via vv van een Neo account gesniped.

Stop eens met je verhaal over morele bladituut!
Elke keer wanneer er vanuit Neo weer eens iets mis gaat gooien jullie deze voor onze voeten.

Lijkt mij niet heel gek dat we bewijs willen zien of dit idd aan tw ligt of niet,zeker met het oog op het verleden van dit account.
Volgens je eigen woorden was Tbn en nog wat Neo spelers al een week op de hoogte van dit probleem ,maar een paar uur na de incommings kregen wij pas melding ervan .
Tbn kon niks mee gedaan worden via vv zei je,terwijl er gewoon gesniped en gerecapped werd.
 

DeletedUser77843

Guest
Daar is de zure rolmops weer, als je nu eens leest, is er nog steeds een aanhoudend probleem. OA ikzelf, Stan en Jamie hebben het getest en heb ik net gepost hoe en wat.

Nogmaals, op 3 accounts, 2 binnen NEO en 1 buiten NEO (DPschut) werkt alles normaal, met alle scripts. Enkel bij TBN niet. TBN heeft dezelfde snellijst als Plato, dus dan zou het daar niet aan kunnen liggen.

Maarja, Moreel wangedrag is je tweede naam.

Hoe komt het dat sommige Neo spelers geen problemen ondervonden op TBN toen ze de vv hadden?
 

DeletedUser81014

Guest
eens een soapwereld, altijd een soapwereld wellicht :D

Wordt stilaan tijd dat zowel NEO als Chess samenvoegen, en klaar met deze wereld.
 

DeletedUser81014

Guest
hoe sneller die wereld afgelopen is, hoe beter voor geheel Tw lijkt me ;)
 

DeletedUser79312

Guest
Ik vind het grappig.

Probleem doet zich voor, géén aanvallen in zicht; geen probleem.
Probleem doet zich voor, aanvallen in zicht; geen probleem
Probleem doet zich voor, dorpen gaan verloren; HO CHESS SPEELT IMMOREEL SPEL WANT ZE ...

Als er een probleem is dan reageer je daar op, maar ga het niet als excuus gebruiken omdat de zaken niet op orde zijn en je geen zin hebt in alles wat er bij komt kijken.

Is er een probleem, vermeld dat even op het AF wanneer het zich voor doet, als het zich opnieuw voordoet heb je het tenminste al eens aangegeven maar doe niet alsof er niets aan de hand is tot je dorpen begint te verliezen en dan plots alles en iedereen moeten wijken.

Durf al m'n pp erom te verwedden dat als het Chess. was met problemen ze ofwél zelf een oplossing hadden gevonden ofwél hetzelfde hadden gedaan als .E.O; met als 'verschil' dat er geen verschil zou zijn geweest en N.E.O gewoon was blijven gaan.

Maar wat doen we eraan, misschien nog wat méér R2W en kijken of je mensen als RawR. erbij krijgt; sorry hoor maar dat gaat niet meer werken...

Maar blijf vooral proberen, comedy central op wereld 66 is de moeite.
 

DeletedUser79447

Guest
Ik vind het grappig.

Probleem doet zich voor, géén aanvallen in zicht; geen probleem.
Probleem doet zich voor, aanvallen in zicht; geen probleem
Probleem doet zich voor, dorpen gaan verloren; HO CHESS SPEELT IMMOREEL SPEL WANT ZE ...

Als er een probleem is dan reageer je daar op, maar ga het niet als excuus gebruiken omdat de zaken niet op orde zijn en je geen zin hebt in alles wat er bij komt kijken.

Is er een probleem, vermeld dat even op het AF wanneer het zich voor doet, als het zich opnieuw voordoet heb je het tenminste al eens aangegeven maar doe niet alsof er niets aan de hand is tot je dorpen begint te verliezen en dan plots alles en iedereen moeten wijken.

Durf al m'n pp erom te verwedden dat als het Chess. was met problemen ze ofwél zelf een oplossing hadden gevonden ofwél hetzelfde hadden gedaan als .E.O; met als 'verschil' dat er geen verschil zou zijn geweest en N.E.O gewoon was blijven gaan.

Maar wat doen we eraan, misschien nog wat méér R2W en kijken of je mensen als RawR. erbij krijgt; sorry hoor maar dat gaat niet meer werken...

Maar blijf vooral proberen, comedy central op wereld 66 is de moeite.

Hoevaak heb jij spelers van Chess hun aarsje gelikt om aardig gevonden te worden, mislukte snotaap.
 

DeletedUser79312

Guest
Hoevaak heb jij spelers van Chess hun aarsje gelikt om aardig gevonden te worden, mislukte snotaap.

ik lik niets, kan je nagaan :p

verschil is dat sommige mensen wel openstonden voor verandering en jullie niet :D

We hebben het ook al aan Ritesh verteld, maar de avondshow van deze avond was al uitverkocht, maar de voorstelling van morgen heeft nog plaatsen als je wilt komen. Komt zelfs een speciale gast, clown Roy :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
571
Ik vind het grappig.

Jouw hele post is een grap. Beetje jammer dat Thiemo en Filip je te weinig aandacht geven, vandaar dat je dat hier wilt compenseren.


Om toch in te gaan op je inhoud.

Probleem doet zich voor, géén aanvallen in zicht; geen probleem.
Probleem doet zich voor, aanvallen in zicht; geen probleem
Probleem doet zich voor, dorpen gaan verloren; HO CHESS SPEELT IMMOREEL SPEL WANT ZE ...

Check die tijden eens. Vertel mij dan aub of er toen al dorpen zijn gepakt. Daarna is er rond 7 uur gebeld naar onze TW EEND. Je mag zelf invullen voor waarvoor.

unknown.png

unknown.png

unknown.png



Maar wat doen we eraan, misschien nog wat méér R2W en kijken of je mensen als RawR. erbij krijgt; sorry hoor maar dat gaat niet meer werken...

R2W... blijf in het verleden leven pik. Waarschijnlijk pak je geen succes in de toekomst.

Chess doet het veel beter toch. Gratis dorpen van Mura en DPschut. Zal kijken of er nog een MB speler of UFO lid wilt stoppen. Dan kunnen jullie die troepen weer naar Afrika sturen.

Maar blijf vooral proberen, comedy central op wereld 66 is de moeite.

Blijf jij aub gewoon weg van het forum. Ik dacht oprecht dat Martijn vervelend was, maar hij heeft tenminste nog inhoud.
Als je wilt lachen kijk gewoon in de spiegel. Je hele leven zal wel een grap zijn.

ik lik niets, kan je nagaan :p

verschil is dat sommige mensen wel openstonden voor verandering en jullie niet :D

Jammer dat je nog steeds niet veranderd bent. Lange post, zonder inhoud.

Edit: Ja ik ben triggered. Hele **** nacht wakker en je kan niks doen met een account.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan