Top/Flop stammen

DeletedUser69481

Guest
Het punt van de spy is toch al lang bewezen en bevestigt door je eigen co.
Beetje communicatie binnen team coruscant mag wel, hoewel gezien de manier van jouw communiceren..

Ik heb de bevestiging toch gemist en blijkbaar ben ik niet de enige hier.
 

Deleted User - 24028

Guest
Nah,

Eerlijk gezegd wordt er helemaal geen discussie gevoerd.
Een Gek roept wat en de rest steunt hem hierin om wat actie te zien op AF.
Zelfs dat diegene die een beschuldiging ter sprake brengt wordt hierbij blind gesteund zonder dat er enig bewijs van is.

De massa van afgelopen keer die vanuit Fear uitgevoerd was geworden, werd voor Fear fataal doordat ze geen rekening hielden met Toren.
Hun kennis over hoe TWstats omzeild kon worden hadden ze blijkbaar niet, dit laat ook de hele discussie erover duidelijk blijken.
Helemaal zonder verplichting wordt er uitleg gegeven over hoe TWstats te omzeilen is en als laatste een screen gepost.

Een andere bewering was dat er OS van buiten af werd aangevraagd, hiervoor worden paar vage screens getoond die geen betrekking hebben op Coruscant.
Zelfde bewering over een wazige Spion verhaal, waarbij een zogenaamde speler beweerd paar dagen voor de massa al info doorgegeven te hebben.
Mocht de speler info doorgegeven hebben, dan kan dit door een simpele bewijs van PM getoond worden.
Dit is er blijkbaar niet en de Gek blijft maar wat rond roepen.

@Warre , had jij W54 niet gespeeld trouwens ?

Ik steun hem helemaal niet, ik zeg dat als neutrale partij van buitenaf hij een betere case maakt voor zijn stam dan jij voor jou stam, al hebben jou stamgenoten je deels gered... Eigenlijk help ik jou dus door je uit te leggen hoe je propaganda in je voordeel ipv in je nadeel kan gebruiken ;)

Ik heb W54 gespeeld jah.

echt, je eigen co, genaamd rik, heeft zelf toegegeven dat er info vanuit Space. naar One. is gelekt, zo moeilijk zit de wereld niet in elkaar,waardoor de hele toren discussie zelfs overbodig word aangezien jullie die niet nodig hadden om te weten waar en wanneer er incs zouden komen, dat je de discussie veranderd van spy gebruik naar hoe een toren werkt, zegt meer dan genoeg.
er is idd nauwelijks deff van buitenaf richting jullie gestuurd, maar wel naar dormpie, wellicht ook de reden dat meneer zich volledig leeg kon zetten om Coruscant te stacken.
Dat is wel een beetje ver gezocht he... Ze hadden een spy dus wisten wie de echte aanvallen kreeg en wie de fakes dus hebben ze def van buitenaf gevraagd om het fake target te ondersteunen zodat die zelf het echte target kon ondersteunen ? :confused:
 
Reactiescore
1.075
ebffddafbc0d317d84d2849220e9c9a2.png


Ik heb de bevestiging toch gemist en blijkbaar ben ik niet de enige hier.

dit vanuit een stam die meedoet aan de massa, een speler die zelfs dormpie gesteund heeft tijdens de vorige aanval.
 
Reactiescore
1.075
Dit is toch geen bewijs van spionage?

als je info doorkrijgt van een vijandelijke stam die die nacht een massa op je doet, een speler waar je al weken mee in contact bent, ja dat mag je gerust als spy rekenen.
 

DeletedUser69481

Guest
als je info doorkrijgt van een vijandelijke stam die die nacht een massa op je doet, een speler waar je al weken mee in contact bent, ja dat mag je gerust als spy rekenen.

De vijandelijk stam stuurt dormpie een pm maak ik uit dit bericht op. Je kunt nergens de conclusie trekken dat dormpie bewust op zoek is geweest naar informatie. Vind dit maar weer erg zwak bewijs.

Ik neem dus aan dat jij de hele wereld op pm block hebt staan?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Alles wat je moet weten staat in het bericht van mij @Astaroth.
Ik heb als neutrale kijker de PMs gelezen en dat was mijn conclusie.
Waar haal je overigens vandaan dat er wekenlang contact was? Dat is weeral nergens op gebaseerd (ik heb het begin gelezen en dat was ook niet meer dan een paar dagen tbh ervoor wanneer die speler contact opnam, ging overigens totaal niet over info toen)
Je probeert zo argumenten erbij te halen die niet bestaan he. Je maakt het zo wel erg makkelijk.
 
Reactiescore
1.075
Alles wat je moet weten staat in het bericht van mij @Astaroth.
Ik heb als neutrale kijker de PMs gelezen en dat was mijn conclusie.
Waar haal je overigens vandaan dat er wekenlang contact was? Dat is weeral nergens op gebaseerd (ik heb het begin gelezen en dat was ook niet meer dan een paar dagen tbh ervoor wanneer die speler contact opnam, ging overigens totaal niet over info toen)
Je probeert zo argumenten erbij te halen die niet bestaan he. Je maakt het zo wel erg makkelijk.

er is rond 30 juli sowieso deff aangevraagd aan White shark vanuit Dormpie, enkele pagina's terug werd er vanuit rikkert (?) geopteerd dat White shark al een PBG hebben voordat er gesprekken waren tussen Space en Fear!, dan spreken we idd over weken.
 

DeletedUser77704

Guest
@Astaroth.

Spionage
is het op heimelijke en soms illegale (clandestiene) wijze verzamelen van inlichtingen.
1) Bespieding 2) Daad van geheim agent 3) Daad van geheimagenten 4) Geheime inzameling van informatie 5) Het bespieden 6) Het verspieden 7) Inlichtingenwerk 8) Overgeleverd verhaal 9) Verspieding

Als zij informatie doorsturen hoe kan er dan ooit sprake zijn van spionage? Is toch geen sprake van verzamelen inlichtingen, krijgt gewoon doorgestuurd :confused:

Daarbij was jij degen die nadat Coruscant zei op delete te gaan begon over de toren, niet andersom
 
Reactiescore
634
Ik steun hem helemaal niet, ik zeg dat als neutrale partij van buitenaf hij een betere case maakt voor zijn stam dan jij voor jou stam, al hebben jou stamgenoten je deels gered... Eigenlijk help ik jou dus door je uit te leggen hoe je propaganda in je voordeel ipv in je nadeel kan gebruiken ;)

Ik heb W54 gespeeld jah.

Dan hadden wij korte tijd wel in zelfde wereld gespeeld, maar goed dat is momenteel punt niet.

Hoe zijn Stam over hem denkt ga ik geen uitspraak over doen.
Leider van One heeft daar al iets over getypt en het is zijn keuze hoeveel info hij daarover op AF wilt delen.

als je info doorkrijgt van een vijandelijke stam die die nacht een massa op je doet, een speler waar je al weken mee in contact bent, ja dat mag je gerust als spy rekenen.

Je geeft zelf aan dat er contact tussen jullie is, dus kan er aangenomen worden dat jij met opzet info heb laten lekken, indien dit werkelijk gebeurd is.
Tot op heden kan ik nergens lezen dat speler die als spion wordt gemerkt daadwerkelijk info heeft doorgestuurd.
Het is ook best wazig waarom een speler die info gelekt zou hebben en zoals jij beweert een One lid OS heeft, jou nu hierover gaat PM'en

Los daarvan was jouw beschuldiging dat Coruscant gebruikt heeft gemaakt van spion d8 ik gelezen te hebben.
Uit jouw geposte screens kan ik nergens uitmaken dat Coruscant ter sprake komt.

Verder hebben wij als Team denk ik voldoende bewijs geleverd en aangetoond dat jullie clears door de Toren op tijd werd gezien en hierdoor de massa flopte.
Dat jou eerdere punt dat er geen Toren stond (volgens TWstats) is neem ik aan ook voldoende ontkracht geworden.
 
Reactiescore
1.075
@Astaroth.

Spionage
is het op heimelijke en soms illegale (clandestiene) wijze verzamelen van inlichtingen.
1) Bespieding 2) Daad van geheim agent 3) Daad van geheimagenten 4) Geheime inzameling van informatie 5) Het bespieden 6) Het verspieden 7) Inlichtingenwerk 8) Overgeleverd verhaal 9) Verspieding

Als zij informatie doorsturen hoe kan er dan ooit sprake zijn van spionage? Is toch geen sprake van verzamelen inlichtingen, krijgt gewoon doorgestuurd :confused:

Daarbij was jij degen die nadat Coruscant zei op delete te gaan begon over de toren, niet andersom

je kan je natuurlijk ook afvragen waarom een speler die samenspeelt met One. in een vijandelijke stam blijft zitten, maar dat zijn maar veronderstellingen natuurlijk ;)
 

DeletedUser77704

Guest
je kan je natuurlijk ook afvragen waarom een speler die samenspeelt met One. in een vijandelijke stam blijft zitten, maar dat zijn maar veronderstellingen natuurlijk ;)

Een sukkel in een stam die zomaar info doorstuurt om te proberen zijn eigen hachje te redden en iemand die samenspeelt zijn 2 verschillende dingen.

Heb je bewijs dat ze samen spelen? Dus berichten waarin ze samen aanvallen plannen, edeltargets bespreken of iets in die hoek?
 
Reactiescore
634
je kan je natuurlijk ook afvragen waarom een speler die samenspeelt met One. in een vijandelijke stam blijft zitten, maar dat zijn maar veronderstellingen natuurlijk ;)

Jij komt met een bewering en het is aan jou om dit te kunnen bewijzen.
iets rond roepen en dan hopen dat je hiermee voldoende steun gaat krijgen is goedkoopste manier.


er is idd nauwelijks deff van buitenaf richting jullie gestuurd, maar wel naar dormpie

Jou bewering was dat Coruscant deze OS had gekregen.
Nu opeens Dormpie erbij betrekken, lijkt erop dat je een uitweg probeert te zoeken, omdat je ook voor deze bewering geen bewijs hebt

Nu zijn volgens mij al jou 3 beweringen ontkracht geworden.

Voor mij houd dit hierbij ook op en zie ik dit hele gedoe als een Gek die wat heeft zitten te roepen (zonder enig bewijs) in de hoop om steun te vinden op AF.

*
ik heb bewijs dat er een week eerder al deff gevraagd werd aan hem, dat noem je toch samenwerken

Dus jij hebt met opzet jouw spion naar one gestuurd :)
 
Reactiescore
1.075
Een sukkel in een stam die zomaar info doorstuurt om te proberen zijn eigen hachje te redden en iemand die samenspeelt zijn 2 verschillende dingen.

Heb je bewijs dat ze samen spelen? Dus berichten waarin ze samen aanvallen plannen, edeltargets bespreken of iets in die hoek?

ik heb bewijs dat er een week eerder al deff gevraagd werd aan hem, dat noem je toch samenwerken :p
 
Reactiescore
767
de dag dat @Astaroth. iets met bewijs post vreet ik mijn eigen schoen op ! :(
 

DeletedUser77704

Guest
ik heb bewijs dat er een week eerder al deff gevraagd werd aan hem, dat noem je toch samenwerken :p

Heb tot op heden 0 bewijs gezien dat Coruscant OS aan hem gevraagd heeft, dus ipv kletsen uit je nek een keer een onderbouwde post met context plaatsen zal misschien handig zijn.

Al moet je dit natuurlijk wel kunnen.....
 
Reactiescore
1.075
Heb tot op heden 0 bewijs gezien dat Coruscant OS aan hem gevraagd heeft, dus ipv kletsen uit je nek een keer een onderbouwde post met context plaatsen zal misschien handig zijn.

Al moet je dit natuurlijk wel kunnen.....

dormpie vroeg de OS, dormpie kreeg de info, coruscant gebruikt de info die dormpie krijgt, zo moeilijk is het niet.
 
Reactiescore
634
Ik ga geen sollicitaties op het forum plaatsen i.v.m de disrespect, maar ik wil wel gedeeltes posten over hoe jullie stam denkt over steff:

Fear! account 1:

Bekijk bijlage 15216

Fear! account 2:

Bekijk bijlage 15218 Ik heb een stukje weggetekend omdat je daaraan kon zien welk account het precies is.

Fear! account 3:

Bekijk bijlage 15219 Ook hier weer wat geblurred omdat ik niet wil dat spelers die mij vertrouwen met een solli belachelijk gemaakt worden.

Zo zie je maar dat je niet zo heel tof moet doen op het forum @Astaroth. want je zet niet alleen jezelf, maar ook je stammies voorschut....

Voor de mensen die claims gaan gooien als "zet de speler erbij anders kan iedereen het gedaan hebben of zelf gemaakt zijn". Het is niet aan mij om spelers te naaien, het is gewoon om aan @Astaroth. duidelijk te maken dat hij moet stoppen met deze onzin.

met vriendelijke groetjes,

Sherwin

Zegt voldoende volgens mij
 

DeletedUser77704

Guest
dormpie vroeg de OS, dormpie kreeg de info, coruscant gebruikt de info die dormpie krijgt, zo moeilijk is het niet.

Kenbaar wel om bewijs te showen hiervan?

Als dit daadwerkelijk zo was gebeurd had je dit allang geplaatst, maar i.p.v. daarvan blijft het bij vage beweringen en berichten zonder context.....
 
Bovenaan