Top/Flop stammen

DeletedUser69481

Guest
Een toren lvl 1 hoef je niet te halveren met een bouwtijd van 23 seconden, net als de lvl 2 met een bouwtijd van 1 min fzo?

Met zo'n korte looptijd worden die 42 punten van level 1 bij die 8 punten van level 2 opgeteld enzovoorts.

In die lijst van de dorpsakte staat bijvoorbeeld ook een keer +79 punten, van welk gebouw zou die dan zijn aangezien er geen een gebouw exact 79 punten oplevert?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
In die lijst van de dorpsakte staat bijvoorbeeld ook een keer +79 punten, van welk gebouw zou die dan zijn aangezien er geen een gebouw exact 79 punten oplevert?

Zou ik moeten nagaan, maar dit is bij een dorp van mezelf, dus de puntentabel mbt toren klopt gewoon

mftd0wzg0s.jpg
 

Deleted User - 697374

Guest
Die tw stats pagina klopt aan geen kant en al helemaal met al dat pp boosten tege woordig.
 

DeletedUser69481

Guest
Zou ik moeten nagaan, maar dit is bij een dorp van mezelf, dus de puntentabel mbt toren klopt gewoon

mftd0wzg0s.jpg
Daar zit dan ook 6 uur tussen. Als je de gebouwen meteen achter elkaar bouwt doet tw stats ze bij elkaar optellen.

Stef 14 = Corus
Yes, ben normaal niet zo'n AF gangster. Maar vind toch dat ik nu moet reageren met al die onzinnige beschuldigingen richting ons account.
 
Reactiescore
1.075
Daar zit dan ook 6 uur tussen. Als je de gebouwen meteen achter elkaar bouwt doet tw stats ze bij elkaar optellen.

Ja maar het punten aantal is hetgene wat telt hierin.
 

DeletedUser69481

Guest
Ja maar het punten aantal is hetgene wat telt hierin.
Ja, en dat klopt doordat de gebouwen 6 uur uit elkaar gebouwd worden :p
Als gebouwen meteen achter elkaar gebouwd worden dan doet tw stats de punten van de gebouwen bij elkaar opbouwen.
Dat is bijvoorbeeld ook gebeurd bij die eerder genoemde +79 punten. Er is namelijk geen enkel gebouw dat in zijn eentje exact 79 punten oplevert.
 
Reactiescore
634
Ja maar het punten aantal is hetgene wat telt hierin.

Hetgeen waar jij op doelt en wat werkelijk is, is iets anders.

Offtopic:
Bv in een kerk wereld kan je je eerste kerk niet meer verplaatsen zodra je een 2e kerk hebt gebouwd.
Om dit te omzeilen laat je je eerste kerk dorp bv door je MB edelen en gaat je eerste kerk mobiel zijn.

Eerste kerk heeft ook een snelle opbouw en kan je TWstats omzeilen.

Ontopic:
In jouw dorp verloopt de opbouw van Toren gestaagd.
Dus er zit tijd tussen waardoor TWstats punten kan registreren.
Mocht je lvl 1 en lvl 2 kort achter elkaar gebouwd hebben. Dan gaan de punten zoals Stef het vermeld opgeteld worden en staat er onbekend bij.

Mocht je GS genoeg hebben kan je dit zelf ook testen.
 
Reactiescore
1.075
Lawl ik heb die 2 levels gewoon op 30 sec erdoor geduwd hoor?
 

DeletedUser77704

Guest
Lawl ik heb die 2 levels gewoon op 30 sec erdoor geduwd hoor?

TwStats zegt wat anders :rolleyes:

Check voor de lol eens een boost account zijn dorp, die punten aantallen kloppen van geen kant. Of iemand die snel muur van 1-3 doet (allemaal direct ivm lager dan 3m bouwtijd) die zullen op TwStats altijd als 1 gebouw worden weergegeven.

https://nl.twstats.com/nl69/index.p...urce=nl&utm_medium=village&utm_campaign=dsref

Dit dorp is een prachtig voorbeeld (of bouw je als eerste smederij 15?), dat dit zo werkt bewijst ook de tag 'onbekend'
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Deze man,

Er staat/stond een lvl 1 toren idd in je zuidelijkste dorp, waardoor je enkel de clear van tywinn zou en mss mijne zou kunnen gezien hebben fzo, als je onzin lult, doe het dan goed.

Lekker nutteloze discussie weer maar hier was om 1:50 overzicht (deze toevallig gevonden in whatsapp chat). Kijk maar naar bijlen in screenshot. Wisten dus al ruim van tevoren wat er kwam dus niet alleen maar 2 clears. Lul gewoon zelf geen onzin.
 

Bijlagen

  • 74F82915-C9E7-4C3F-AD7B-CE065D555A6F.jpeg
    74F82915-C9E7-4C3F-AD7B-CE065D555A6F.jpeg
    271,8 KB · Weergaven: 30
Reactiescore
634
@Astaroth.

Op een normale manier wordt er nu iets uitgelegd.
Zelfs een manier uitgelegd hoe je bouw van Toren kan omzeilen in TWstats.
Deze info wordt geheel gratis weg gegeven vanuit Team Coruscant.
Nog steeds blijf je koppig doen :).

Screens heb je hierbij ook gekregen.

Nu verwacht ik dat je je beschuldiging over Spion gebruik vanuit Team Coruscant gaat bewijzen.
Evenals dat er vanuit Team Coruscant buiten de stam OS is gevraagd.
(Niet komen aanzetten van OS van One/Two mb spelers)
 

Deleted User - 24028

Guest
Eindelijk wordt het hier een beetje interessant en wordt er echt aan propaganda gedaan :) Want in tegenstelling tot wat velen beweren vind ik de post van @Astaroth. die deze discussie startte wel degelijk propaganda.
Propaganda is bedoelt om mensen voor je te winnen of weg te halen bij tegenstanders om er zo voordeel uit te halen. De manier waarop je dat doet maakt op zich niet uit, of het nu leugens zijn, verdraaide waarheden, halve waarheden of harde bewijsbare feiten maakt op zich niet uit.
Al zal je met dat laatste wel meer succes hebben om mensen te overtuigen en met dat eerste het risico lopen om hier als leugenaar bestempeld te worden wat mensen weg jaagt...
Meestal zal propaganda bestaan uit iets dat half te bewijzen valt of sterk te beargumenteren is en zelden zal het bestaan uit harde bewijzen (omdat die gewoon niet voorhanden zijn zoals je ziet in deze discussie) of uit random geroep (want dat gelooft gewoon niemand).

@Astaroth. doet dat hier gewoon slim, een nette post zonder echte bewijzen maar met genoeg screens waardoor het niet lijkt alsof hij hier met lege handen staat. De reactie van sommigen is goed, op een deftige manier verdere bewijzen vragen en deze weerleggen (zoals de TWstats) en vervolgens beweringen (zoals over de toren) met bewijzen zelf de kop in drukken om de starter zijn propaganda te neutraliseren. Maar de reactie van vooral @Coruscant met een hoop gescheld en geroep speelt dan weer alleen maar in het voordeel van @Astaroth....

Moest ik nog niet op deze wereld spelen en interesse hebben in deze wereld zou ik niet per definitie voor de stam van @Astaroth. gaan maar ik zou wel sterke neiging voelen om niet voor de stam van @Coruscant te gaan, puur omwille van hem. Ondanks dat ik hem niet ken en geen enkel persoonlijk probleem met hem heb, dat is hoe propaganda werkt ;)

Maar leuk dat de propaganda begonnen is en ik hoop op nog veel inhoudelijke discussies :)
 
Reactiescore
1.075
@Astaroth.

Op een normale manier wordt er nu iets uitgelegd.
Zelfs een manier uitgelegd hoe je bouw van Toren kan omzeilen in TWstats.
Deze info wordt geheel gratis weg gegeven vanuit Team Coruscant.
Nog steeds blijf je koppig doen :).

Screens heb je hierbij ook gekregen.

Nu verwacht ik dat je je beschuldiging over Spion gebruik vanuit Team Coruscant gaat bewijzen.
Evenals dat er vanuit Team Coruscant buiten de stam OS is gevraagd.
(Niet komen aanzetten van OS van One/Two mb spelers)

Het punt van de spy is toch al lang bewezen en bevestigt door je eigen co.
Beetje communicatie binnen team coruscant mag wel, hoewel gezien de manier van jouw communiceren..
 

DeletedUser77704

Guest
Het punt van de spy is toch al lang bewezen en bevestigt door je eigen co.
Beetje communicatie binnen team coruscant mag wel, hoewel gezien de manier van jouw communiceren..

Dat bewijs heb ik gemist zo te zien? Want die paar screens van berichten zonder context kan je toch moeilijk bewijs noemen :eek:
 
Reactiescore
634
Nah,

Eerlijk gezegd wordt er helemaal geen discussie gevoerd.
Een Gek roept wat en de rest steunt hem hierin om wat actie te zien op AF.
Zelfs dat diegene die een beschuldiging ter sprake brengt wordt hierbij blind gesteund zonder dat er enig bewijs van is.

De massa van afgelopen keer die vanuit Fear uitgevoerd was geworden, werd voor Fear fataal doordat ze geen rekening hielden met Toren.
Hun kennis over hoe TWstats omzeild kon worden hadden ze blijkbaar niet, dit laat ook de hele discussie erover duidelijk blijken.
Helemaal zonder verplichting wordt er uitleg gegeven over hoe TWstats te omzeilen is en als laatste een screen gepost.

Een andere bewering was dat er OS van buiten af werd aangevraagd, hiervoor worden paar vage screens getoond die geen betrekking hebben op Coruscant.
Zelfde bewering over een wazige Spion verhaal, waarbij een zogenaamde speler beweerd paar dagen voor de massa al info doorgegeven te hebben.
Mocht de speler info doorgegeven hebben, dan kan dit door een simpele bewijs van PM getoond worden.
Dit is er blijkbaar niet en de Gek blijft maar wat rond roepen.

@Warre , had jij W54 niet gespeeld trouwens ?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Ik probeerde als neutrale kijker een beetje te achterhalen wat er precies gebeurd was.

Heb zelf een deel van de conversaties van dormpie en White Shark kunnen lezen. Wat ik daaruit trok is dat Shark op eigen initiatief info doorvertelde aan dormpie. Nu is dit iets waar dormpie misschien niet veel aan kan doen, maar dormpie liet het wel over zich heen komen.
Ik keur dit persoonlijk af, als zoiets bij je gebeurt moet je direct melden dat je niet meer informatie wil als je fair wilt blijven spelen. Nu had dormpie een uur voor de massa te horen gekregen dat Corus target was, maakte weliswaar omtrent OS oid geen verschil en had uiteindelijk niet bepaald invloed gehad.

Dit valt niet onder de categorie spionage en Corus treft 0,0 blaam hier. Maar vind dat dormpie hier niet slim bezig is geweest. Een licht vergrijp, maar viel in mijn ogen niet onder fair play.

Deze discussie had opzich wel wat potentie. Maar Astaroth had wel echt wat meer mogen zoeken en niet zulke scherpe oordelen klaar moeten hebben liggen. Hierdoor was deze discussie een eitje voor One.

Dus hierbij @Astaroth. bekijk alles gewoon wat objectiever en maak dingen niet groter dan ze zijn en wijs de vinger naar de juiste personen, en vooral: bewijzen. Ik kwam er vandaag achter dat je vroeger Alex Lannon heette, dat verklaarde voor mij opzich wel veel. Vond jou nooit een sterke poster omtrent discussies. Denk dat je deze discussie veel beter had kunnen voeren als je gewoon het verhaal beter wist ipv op het eerste wat je hoort afgaan en bashen op One. Dan word je op de onwaarheden die je verkondigt gecounterd en zou het ook weinig uitmaken al was een klein deel van het verhaal waar is, dat wordt gewoon ondergesneeuwd. Maar als je dat blijft doen heb je weinig fans hier op het AF.

En @Coruscant ik ben gewoon tegen persoonlijke aanvallen. Astaroth zat zeker verkeerd, maar dat rechtvaardigt in mijn ogen niet dat er ff in het wilde weg met mongool wordt gescholden, en dan vijf keer in een post met een grote nadruk erop. Maar top dat je het bewerkt hebt.
 
Reactiescore
1.075
Nah,

Eerlijk gezegd wordt er helemaal geen discussie gevoerd.
Een Gek roept wat en de rest steunt hem hierin om wat actie te zien op AF.
Zelfs dat diegene die een beschuldiging ter sprake brengt wordt hierbij blind gesteund zonder dat er enig bewijs van is.

De massa van afgelopen keer die vanuit Fear uitgevoerd was geworden, werd voor Fear fataal doordat ze geen rekening hielden met Toren.
Hun kennis hu TWstats omzeild kon worden hadden ze blijkbaar niet, dit laat ook de hele discussie erover duidelijk blijken.
Helemaal zonder verplichting wordt er uitleg gegeven over hoe TWstats te omzeilen is en als laatste een screen gepost.

Een andere bewering was dat er OS van buiten af werd aangevraagd, hiervoor worden paar vage screens getoond die geen betrekking hebben op Coruscant.
Zelfde bewering over een wazige Spion verhaal, waarbij een zogenaamde speler beweerd paar dagen voor de massa al info doorgegeven te hebben.
Mocht de speler info doorgegeven hebben, dan kan dit door een simpele bewijs van PM getoond worden.
Dit is er blijkbaar niet en de Gek blijft maar wat rond roepen.

@Warre , had jij W54 niet gespeeld trouwens ?

echt, je eigen co, genaamd rik, heeft zelf toegegeven dat er info vanuit Space. naar One. is gelekt, zo moeilijk zit de wereld niet in elkaar,waardoor de hele toren discussie zelfs overbodig word aangezien jullie die niet nodig hadden om te weten waar en wanneer er incs zouden komen, dat je de discussie veranderd van spy gebruik naar hoe een toren werkt, zegt meer dan genoeg.
er is idd nauwelijks deff van buitenaf richting jullie gestuurd, maar wel naar dormpie, wellicht ook de reden dat meneer zich volledig leeg kon zetten om Coruscant te stacken.
 
Bovenaan