Top/Flop spelers

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Als ik kijk naar de ervaringen van de spelers van Corus zitten er hele fijne spelers bij die ook uitstekend hebben gepresteerd. Ik ken Rene en Rik onderhand al heel goed en dat zijn echt toppers om in je stam te hebben. Corus op W65 had zijn zwakke momenten, vooral onder Rik's afwezigheid. Het account moest vol onder VV en verloor wat. Dankzij een ban aan de andere kant was verder leed bespaard en daardoor kwamen ze heel goed weg. Later in de Maai periode stonden ze er wel met z'n allen en deden ze het keurig. Ik kon aanvalskwaliteit niet goed bepalen (bij ons front was het niet al te best). Maar ze waren er en hielden stand, dus op W65 hadden ze het gewoon prima gedaan uiteindelijk.

Je kunt inderdaad stellen dat Corus nooit weggespeeld is. Cala is in feite ook nog nooit weggespeeld, maar heeft net als Corus dat ook niet volledig op eigen kracht gedaan. Dus ik vind Corus zeker niet het allerbeste account dat ik ken. Maar het zijn wel hele chille bespelers op Mark na, die gewoon op communicatief vlak in een stam lastiger werkt. Dat is geen geheim en ik kon met Mark wel door 1 deur op W65 opzich. Maar het is niet conflictvrij en er zijn altijd wel van die momentjes waar dan de stamsfeer even naar de klote geholpen wordt.

Verder gewoon hoge verwachtingen! ;)
 
Reactiescore
634
Dat is geen geheim en ik kon met Mark wel door 1 deur op W65 opzich

Vooral de periode dat we samen in de zandbak speelde en wedstrijdje hadden gehouden met onze driewielers :).

Goed,

Mensen mogen zeiken over Mark.
Is hun goed recht.
Maar zeiken over Coruscant heeft niemand recht op :).
 
Reactiescore
983
Wat een dikke ego's hier jezus hahahaha gaat leuk worden, hoop dat er veel op hun bek gaan :rolleyes:
 
Reactiescore
1.365
Joa en fronten zonder gecarried te worden, kan dat?
En mark, niet weer Ruubje de hele tijd vragen om te deffen als jij incs krijgt :p. (w65)
En Peffke, gedraag je eens schatje :(.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Joa en fronten zonder gecarried te worden, kan dat?
En mark, niet weer Ruubje de hele tijd vragen om te deffen als jij incs krijgt :p. (w65)
En Peffke, gedraag je eens schatje :(.

Jij hebt je zeker wel bewezen op t front? :rolleyes:

En met dit team moet dat lukken hoor <3
 
Reactiescore
259
Joa en fronten zonder gecarried te worden, kan dat?
En mark, niet weer Ruubje de hele tijd vragen om te deffen als jij incs krijgt :p. (w65)
En Peffke, gedraag je eens schatje :(.

Hee ken ik jou ;p
 
Reactiescore
767
Als we het over w65 gaan hebben denk ik als Axfire niet gebanned was geweest corus die wereld er veel anders had voorgestaan en was het misschien nog een kwalitief leuke w verder is het fronten met corus altijd leuk en zaten er idd goeie spelers op maar ik vind w65 beetje jammer en dramatisch afgelopen dit ten nadele van het niveau daar wat @Theo Walcott. al zegt in maai was er geen stam meer

Jij hebt je zeker wel bewezen op t front? :rolleyes:

En met dit team moet dat lukken hoor <3

wel dodge dit keer he scrubke :O
 
Reactiescore
1.365
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.478
Daar werd jij gecarried jochie :p.
Dus daar heb jij niks over te zeggen.
Dat wel maar niet door jou. ;) Niettedoen heeft lategame niet veel bewezen in mijn opinie. Met een flinke macht elk dorp ppen terwijl je met een team van 8 tegen een team van 2 staat en je 5m overmacht hebt. En dit was mijn 2e wereld echt deffen, dus ik wil niet zeggen dat wij perfect gedeft hadden.
 
Reactiescore
1.365
Dat wel maar niet door jou. ;) Niettedoen heeft lategame niet veel bewezen in mijn opinie. Met een flinke macht elk dorp ppen terwijl je met een team van 8 tegen een team van 2 staat en je 5m overmacht hebt. En dit was mijn 2e wereld echt deffen, dus ik wil niet zeggen dat wij perfect gedeft hadden.

Heb ik ooit gezegd dat ik Joa gecarried heb? :O
 

DeletedUser78003

Guest
Hoe zit dat dan met je stamgenoten?
Dit vind ik nou niet echt deftige clears, sterker nog een fake dodgen en BW aanzetten met zoveel GS in het dorp is ronduit noob.


Liever laat dan nooit, maar BW stond aan om te kijken of er mee gesniped kon worden:p Had dat nog niet eerder geprobeerd
 
Reactiescore
766
Bovenaan