Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
2.509
Goh, alles doorlullen naar Rebecca en compleet onnodig posts verwijderen en verplaatsen, niet heel gek.

Daar heb je het dus 2x mis (althans 1 feitelijk mis en de ander is subjectief). Maar puur uit interesse wat moet ik door hebben 'gelult' naar Becca?
 
Reactiescore
2.509
Dat verwijderen en verplaatsen van post doet iedere mod. Kneuzen.

Ze mogen best haten op mn mod gedrag op classic hoor. Deze classic is voor mij ook niks aan geweest.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Daar heb je het dus 2x mis (althans 1 feitelijk mis en de ander is subjectief). Maar puur uit interesse wat moet ik door hebben 'gelult' naar Becca?
Of een andere mod die haar steeds precies vertelde door wie ze was aangegeven?
 
Reactiescore
2.509
Of een andere mod die haar steeds precies vertelde door wie ze was aangegeven?

Geen idee, ik was het tenminste niet. Dat je me slecht vind modden > kan ik begrijpen. Maar je moet mijn professionaliteit niet in twijfel trekken qua omgaan met informatie.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Geen idee, ik was het tenminste niet. Dat je me slecht vind modden, kan ik begrijpen. Maar je moet mijn professionaliteit niet in twijfel trekken, qua omgaan met informatie.
Moet ik juist wel, als Rebecca op een rare manier aan informatie weet komen.
 
Reactiescore
2.509
Moet ik juist wel, als Rebecca op een rare manier aan informatie weet komen.

Ik heb het gevoel dat ik je niet ga kunnen overtuigen. Een negatieve onschuld kun je niet bewijzen ( of hoe je juridische term ook gaat). Spelers die mij kennen weten echter dat ik niet eens aan zoiets zal denken, vertrouwde info doorlullen.

Maat goed we lopen vast op dit vlak dus denk dat het beter is als ik me erbij neerleg dat ik vals van iets wordt beschuldigt...
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik heb het gevoel dat ik je niet ga kunnen overtuigen. Een negatieve onschuld kun je niet bewijzen ( of hoe je juridische term ook gaat). Spelers die mij kennen weten echter dat ik niet eens aan zoiets zal denken, vertrouwde info doorlullen.

Maat goed we lopen vast op dit vlak dus denk dat het beter is als ik me erbij neerleg dat ik vals van iets wordt beschuldigt...
Lijkt me in ieder geval niet gek als er een speler zomaar informatie krijgt dat de mods in twijfel kunnen worden getrokken? Het is niet dat alle mods bij voorbaat onschuldig zijn.
 
Reactiescore
1.094
Ik geloof dat mohniels de volgende is die de komende 5 jaar voor iedereen op blok gaat komen.
 
Reactiescore
2.509
Lijkt me in ieder geval niet gek als er een speler zomaar informatie krijgt dat de mods in twijfel kunnen worden getrokken? Het is niet dat alle mods bij voorbaat onschuldig zijn.

Ik weet niet om welke info het gaat. Ik weet alleen dat ik, zoals gezegd, de bron dus niet ben...
 
Bovenaan