Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
7.944
Mwah oneens, de haat die mensen nu nog hebben is meer vanwege 63. Te blind om te kijken naar het huidige. Veranderd met veel nieuwe spelers die er voor zorgen dat het dat level niet meer haalt. Ja, kakaka is pro Kata en pro CF (en geeft dit vanaf dag 1 al aan) maar als dat de enige reden is om vrijwel elke dag te haten ben je gewoon sneu bezig imo
 
Reactiescore
972
1 feit blijft : Benji.

Het feit dat hij een betere speler is dan jij of het feit dat hij amper iets doet in het huidige KaKaKa? Nogmaals, heb je t eerder gezegd, kom naar W67 forum als je deftig wilt discussiëren, i.p.v. KaKaKa zwart maken op ieder ander wereldforum. Je doet er zowel de spelers van de betreffende wereld als ons geen plezier mee.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Mwah oneens, de haat die mensen nu nog hebben is meer vanwege 63. Te blind om te kijken naar het huidige. Veranderd met veel nieuwe spelers die er voor zorgen dat het dat level niet meer haalt. Ja, kakaka is pro Kata en pro CF (en geeft dit vanaf dag 1 al aan) maar als dat de enige reden is om vrijwel elke dag te haten ben je gewoon sneu bezig imo

Daarbij ben ik niet eens pro kata en pro cf. Het huidige KaKaKa is gewoon dermate anders dan het KaKaKa dan W63. Sommige mensen willen dat alleen niet weten :p

Verander dan de naam en blijf niet onder KaKaKa spelen, zolang je dat wel doet, niet zeuren dat mensen op je haten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Het gaat niet om de naam hoor, wel om het pro kata en pro cf gedoe. Deze ‘gedoodverfde topspelers’ hoe ze zichzelf noemen hebben dat niet nodig lijkt me. Het niveau is al zo erbarmelijk laag tegenwoordig, als je het dan niet kan halen zonder kata’s en cfs.... idk bout that.

Al wist ik wel van bepaalde spelers binnen kakaka dat ze gewoon dikke noobs waren hoor.
 
Reactiescore
3.586
Je kan ook elke werelden bij de topstam gaan, je enige goede tegenstander recruiten uit je concurrent stammen en het enige deftige account dat overblijft als vijand laten bannen.


Of je cf en gebruikt kata's, beide verpesten de wereld dus zit weinig verschil in al is het principe van KaKaKa dan nog leuker om te volgen :D
 
Reactiescore
7.944
Mwah moet zeggen door het spelen op deze manier de tegenstand eerder erop gebrand is ons kapot te maken, hence er meer tegenstand komt in theorie.

I see this as an absolute win!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je kan ook elke werelden bij de topstam gaan, je enige goede tegenstander recruiten uit je concurrent stammen en het enige deftige account dat overblijft als vijand laten bannen.


Of je cf en gebruikt kata's, beide verpesten de wereld dus zit weinig verschil in al is het principe van KaKaKa dan nog leuker om te volgen :D

We zijn nog steeds met 4 accounts minder. Het is niet onze schuld dat we beter zijn en niet runnen bij incs i.t.t jouw stammetje.

Bizar hoe je betere spelers kan afbranden op het feit dat ze beter zijn.
 
Reactiescore
1.039
Je kan ook elke werelden bij de topstam gaan, je enige goede tegenstander recruiten uit je concurrent stammen en het enige deftige account dat overblijft als vijand laten bannen.


Of je cf en gebruikt kata's, beide verpesten de wereld dus zit weinig verschil in al is het principe van KaKaKa dan nog leuker om te volgen :D
Sorry, welk 'enige deftige account' hebben we laten bannen? Je weet dat Blaze in Class zat toch?
 
Reactiescore
3.586
We zijn nog steeds met 4 accounts minder. Het is niet onze schuld dat we beter zijn en niet runnen bij incs i.t.t jouw stammetje.

Bizar hoe je betere spelers kan afbranden op het feit dat ze beter zijn.

Of het feit ze altijd bij elkaar gaan meer. En moet ik weer met mijn dialoog komen dat leden aantal amper iets boeit of hebben we dat wel een beetje gehad?
 

Deleted User - 487958296

Guest
Dude wat ga je in de topstam, heb je geen morele waarden???
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Of het feit ze altijd bij elkaar gaan meer. En moet ik weer met mijn dialoog komen dat leden aantal amper iets boeit of hebben we dat wel een beetje gehad?

Wij spelen met elkaar omdat we weten wat we hebben aan elkaar. Iedereen in Class weet dat je je account perfect kan toevertrouwen aan menig speler binnen de stam. De sfeer zit altijd goed, en zat ook altijd goed. Ik speel TW voor mijn plezier, niet om debielen en noobs zoals jij te carry’en naar de overwinning.
 
Reactiescore
1.039
Daarnaast hè, ik heb op deze wereld 24 nieuwe mensen leren kennen binnen de stam, waarvan het van een aantal de eerste wereld was en ze nu gewoon top 5 staan.
 
Reactiescore
3.586
Wij spelen met elkaar omdat we weten wat we hebben aan elkaar. Iedereen in Class weet dat je je account perfect kan toevertrouwen aan menig speler binnen de stam. De sfeer zit altijd goed, en zat ook altijd goed. Ik speel TW voor mijn plezier, niet om debielen en noobs zoals jij te carry’en naar de overwinning.

Mij heeft nog nooit iemand hoeven te carry'n, mijn account is altijd sterkhouder in eender welke stam. Dat terzijde hierbij mijn vraag: Heeft Class genoten van deze Classic?
 
Bovenaan