Top/Flop spelers

DeletedUser61134

Guest
satesaus zoals ik het maak :

ingrediënten :

gesnipperd uitje
gember
knoflook
limoenblad
citroentijm
lemongrass
8 rawiet zonder de kontjes (pepertjes)
kokosmelk
ketjap
chilisaus
bruine suiker

bereiding:

fruit de gesnipperde uitjes aan met de rawiet, voeg de knoflook gember en lemongrass.
vervolgens kokosmelk met de pindakaas daarbij de citroentijm en limoenblad.
scheut ketjap beetje chilisaus en goed blijven door roeren zodat de onderkant niet aan kookt.
wil je het meer smeuïg hebben voeg dan meet kokosmelk en nog wat ketjap.
voeg de bruine suiker.

ready to serve .

mijn tip hierbij is een lekkere spicey chicken!

ingrediënten:

kippendij
ketjap
curry
lemongrass
koriander
sambal badjak

bereiding:

snij de kip in mooie blokjes.
marineer de kip met ketjap, curry, lemongrass en koriander.
laat minimaal 6 uren staan, prik dit op een mooi sate stokje en gooi op de grill en lak in met sambal badjak :D


succes <3

Ervaring zie ik ^^
Je onderscheid een kenner van een leek aan de pepers.
Rawit is een belangrijk deel vd Indonesische keuken!

Voor beginnende kokers adviseer ik vaak ook Satégerechten omdat deze simpel te maken zijn.
Kip of gehakt goed bakken dan 1 groentepakket of zelf wat aansnijden erbij, optioneel ook nog champignons, kastanje, cashews enzovoort
Dan Satésaus erbij en je hebt een beginnersmaaltijd dat smaakt alsof je in de hemel bent beland.

Hoe vaker je het doet hoe meer je kan spelen met Satégerechten. Punt blijft Saté smaakt overal goed bij.
Als je een appeltje stoomt of ananas week bakt smaakt zelfs dat erbij.
Banaantje of komkommer in warme satésaus is een perfect tussendoortje.

Saté is life <3
 

DeletedUser79415

Guest
Vind een zelf gemaakte atjar ook altijd smullen met wat zoet zure komkommer erbij pfff begin gewoon te water tanden !
 

DeletedUser61134

Guest
Vind een zelf gemaakte atjar ook altijd smullen met wat zoet zure komkommer erbij pfff begin gewoon te water tanden !

Of sambal zelf maken, de troep in de supermarkt wil je niet eens sambal noemen. Is zo aangepast aan de gemiddelde Nederlander dat ze zelfs soms jalapeño gebruiken om het minder pittig te maken :x
Die troep eten ze echt niet in Azië, die hebben genoeg eigen pepers :p
 
Reactiescore
376
Mooi lijstje hoor Jeremy - heb mijn nieuwe identiteit al omarmt.

Groetjes,

Stamvulling.PNG
 
Reactiescore
767
De discussie kata,s is al zolang gaande over zoveel werelden kata,s bestaan eenmaal en je kan niemand verbieden het te gebruiken (ik zelf gebruik er geen) maar omdat iemand dan gelijk een flopper te noemen is wel hypocriet
 
Reactiescore
767
Denk dat je het nu over W69 hebt, want W65 was het een hele drama met julie Kata gebruikt ;)

zoals je weet mark was ik allang gekapt voor die tijd perk en waren dat jorne en wouter ik niet. ga voortaan eve je bronne na
 

DeletedUser79415

Guest
flopper of niet , w69 is na mijn mening een kata wereld. Mochten er later met de grote overgebleven stammen afspraken komen houden wij ons hier natuurlijk netjes aan!

Overigens vind ik kata gebruik ook niet ok maar zo early game is het juist de kunst om je enemys kort te houden, als ik zo’n oda stijging zie ga ik natuurlijk proberen 08u aankomst. Mocht die aankomen had ik helemaal de moer in gekatat nu is er een Dodge en zal ik dit verhaal links moeten leggen tot ik weer een mooie stijging zie in verslagen tegenstanders.
 

DeletedUser79415

Guest
ik zie niet waar je op doelt ? waar is de leugen te vinden?

ook echt speciaal af account aanmaken om mij aan te spreken, je mag ook pm sturen lol :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Katas is gewoon voor noobs die niet zonder kunnen, echter bevestigt het wel mn eerdere stelling dat ik van jullie niet zo grote dingen ga verwachten deze wereld, of tjah elders.
 
Reactiescore
524
Rammen zijn gewoon voor noobs die niet zonder kunnen, echter bevestigt het wel mn eerdere stelling dat ik van jullie niet zo grote dingen ga verwachten deze wereld, of tjah elders.

Waar is die tijd gebleven dat clear bestonden uit speer en lc? Mensen durven gelijke spelers gewoon niet meer zondee bijl en ram aan te vallen.
 

DeletedUser79460

Guest
Katas is gewoon voor noobs die niet zonder kunnen, echter bevestigt het wel mn eerdere stelling dat ik van jullie niet zo grote dingen ga verwachten deze wereld, of tjah elders.
Wederom trots om een noob te zijn. Sinds wanneer is iemand die een spelfunctie gebruikt een noob. Als ik Cristiano Ronaldo heb in fifa en geen spits van FC bal op het dak betekend dat ook niet dat ik niet kan scoren zonder Ronaldo.
 

DeletedUser79460

Guest
Rammen zijn gewoon voor noobs die niet zonder kunnen, echter bevestigt het wel mn eerdere stelling dat ik van jullie niet zo grote dingen ga verwachten deze wereld, of tjah elders.

Waar is die tijd gebleven dat clear bestonden uit speer en lc? Mensen durven gelijke spelers gewoon niet meer zondee bijl en ram aan te vallen.

Dat was de eerste dag dat ik op TW zat, memories :engel:
 

DeletedUser78003

Guest
ik zie niet waar je op doelt ? waar is de leugen te vinden?

ook echt speciaal af account aanmaken om mij aan te spreken, je mag ook pm sturen lol :p

Jouw stamgenootje van 800punten mag ik volgens jou beredeneringen dus helemaal naar de gedver kata'en? Boerderij,HQ,Smed,Stal,kazerne ? Want ja farmshapen
 

DeletedUser79415

Guest
100%, moet ie maar blocks. early game moet je gewoon overleven. survival of the fittest
 
Bovenaan