Top & Flop spelers

Reactiescore
428
Net als jou katagebruik noob

Dude in al je berichten kom je over als een gefrustreerd kind van 10 die net een potje fortnite heeft verloren.
Cut the bullshit eens en stop met janken over kata.
De NL server is de enige met een zo genoemde ongeschreven kata regel.
Ik zeg met 100% zekerheid dat jij nog nooit op een andere server dan NL hebt gespeeld want dan was je allang voor een trein gesprongen want het kata gebruik wat Kakaka vertoont is niks vergeleken met andere servers.

Daarnaast ik heb jou voor vandaag nog nooit op het W67 AF zien posten
Je komt klagen over kata gebruik voor wat?
Hopen dat mensen je steunen en net als jou gaan zeggen dat kakaka de wereld verpest?
Ik kan je zeggen jongen niemand buiten de wereld om geeft ook maar ene fuck om deze wereld dus nu gaan janken hier heeft echt geen zin.
en volgens mij is het juist anders gebleken en heeft de andere partij genaamd Babe toch echt de wereld verpest door hun eigen intern beleid waardoor zei niet de strijd konden leveren die Kakaka liever ook had gehad.
 
Reactiescore
519
Gaat niet over babe , gaat over Mephitis, maar jullie zijn te bekrompen om toe te geven dat n ander account mooi gepresteerd heeft, de ENIGE speler in de top 10 die er zonder interns is geraakt, hoogste oda voor 2/3 van de wereld..

Als je n beetje respect hebt ga je n eerlijk gevecht aan i.p.v. met n overmacht kapot te kataen..

Maar nee KaKaKa durft geen eervolle massa’s te doen omdat ze schrik hebben dat ze n goeie deffer tegenkomen..
je mag de beste deffer zijn hoor, hoe ga je zelf 2kataclears per dorp deffen ??????

En dan ga je achteraf in spotprenten mensen verwijten dat ze “runners” zijn?

Wat een verknipte mentaliteit ..

Tony out
 
Reactiescore
428
Gaat niet over babe , gaat over Mephitis, maar jullie zijn te bekrompen om toe te geven dat n ander account mooi gepresteerd heeft, de ENIGE speler in de top 10 die er zonder interns is geraakt, hoogste oda voor 2/3 van de wereld..

Als je n beetje respect hebt ga je n eerlijk gevecht aan i.p.v. met n overmacht kapot te kataen..

Maar nee KaKaKa durft geen eervolle massa’s te doen omdat ze schrik hebben dat ze n goeie deffer tegenkomen..
je mag de beste deffer zijn hoor, hoe ga je zelf 2kataclears per dorp deffen ??????

En dan ga je achteraf in spotprenten mensen verwijten dat ze “runners” zijn?

Wat een verknipte mentaliteit ..

Tony out

Jou eigen acc is door mephitis geinternd kneus.
daarnaast edelen jullie barbarendorpen wat ook gewoon een soort internen is.
 
Reactiescore
7.942
Hoe ga je 2 kataclears per dorp deffen? Dit is nou precies de reden dat jullie/jij faalt. als zelfs dat je niet eens lukt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Al voor de 2de keer Tony out. Gekte
 
Reactiescore
7.942
Hey Tony, ik heb je zelfs op wereld 8 al zitten edelen, hoe wil je in de toekomst gaan winnen dan?

4c99b687e43b1ac6c89c645d399df6f7.png
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zoals ik al zei veel succes op komende werelden
Waar jullie zullen oogsten wat je hier gezaaid hebt
Eerlijk, hij heeft wel gelijk. Kakaka heeft een reputatie opgebouwd en zodoende zullen sommige stammen gewoon alle Kakaka'ers weigeren, bijv. die waar ik in zit. (Helaas is Rob een uitzondering) Weet dat veel Kakaka'ers het geen reet boeit wat mensen denken en toch maar wat doen, maar voor de paar die nog serieus willen spelen verder kan spelen in Kakaka wel gevolgen hebben, of heeft het dat al gehad.
 
Reactiescore
182
Eerlijk, hij heeft wel gelijk. Kakaka heeft een reputatie opgebouwd en zodoende zullen sommige stammen gewoon alle Kakaka'ers weigeren, bijv. die waar ik in zit. (Helaas is Rob een uitzondering) Weet dat veel Kakaka'ers het geen reet boeit wat mensen denken en toch maar wat doen, maar voor de paar die nog serieus willen spelen verder kan spelen in Kakaka wel gevolgen hebben, of heeft het dat al gehad.

Ja we kunnen geen classic groepje in raken vol met arrogante zakken, erg hoor :(
 
Reactiescore
7.942
Eerlijk, hij heeft wel gelijk. Kakaka heeft een reputatie opgebouwd en zodoende zullen sommige stammen gewoon alle Kakaka'ers weigeren, bijv. die waar ik in zit. (Helaas is Rob een uitzondering) Weet dat veel Kakaka'ers het geen reet boeit wat mensen denken en toch maar wat doen, maar voor de paar die nog serieus willen spelen verder kan spelen in Kakaka wel gevolgen hebben, of heeft het dat al gehad.

De classic groep is zowat de enige groep hoor. En daarnaast zoals je al aangeeft maakt het mensen niks uit, mits ze weer willen spelen zullen ze zelf wel stammen oprichten.
 
Reactiescore
182
Ik raak elke stam binnen waar ik binnen wil raken, mensen zijn wereldwinst geil genoeg om een goede speler aan te nemen ongeacht zijn geschiedenis.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Helaas zal de classic groep een van de weinige of misschien de enige zijn ja, idd omdat mensen niet meer caren hoe een wereld gewonnen wordt, dus maar Kakaka'ers aannemen.
 
Reactiescore
182
Helaas zal de classic groep een van de weinige of misschien de enige zijn ja, idd omdat mensen niet meer caren hoe een wereld gewonnen wordt, dus maar Kakaka'ers aannemen.

Ik betwijfel of er uberhaupt kakaka'ers met zulke zure kneusjes als drakenschild in de stam willen zitten
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nogmaals, meesten zullen idd geen fuck geven. Maar voor de mensen die nog serieus willen spelen geldt dat statement van die ene gast wel, het is niet dat het Kakaka gedrag overal onopgemerkt blijft.
 
Reactiescore
182
Nogmaals, meesten zullen idd geen fuck geven. Maar voor de mensen die nog serieus willen spelen geldt dat statement van die ene gast wel, het is niet dat het Kakaka gedrag overal onopgemerkt blijft.

Zoals je zelf al zei zullen mensen gewoon kakaka'ers aannemen want de winst primeert voor de meesten mensen :) En verder zie ik ook niet in wat wij mis hebben gedaan waarom stammen ons niet zouden aannemen. Op w63 hebben we idd wel wat uitgevreten maar hier spelen we gwn normaal imo.
 
Bovenaan