Top & Flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Meer dan de helft? Geef eens een opsomming dan, jij weet meer dan wij?

ODA boosten? Oh oke
 
Reactiescore
7.944
Wat heb je toch een ontzettend belabberde stijl op het gebied van forum posten schrijven. Alleen al hierom verdien je die kata's al. Zal de stam vragen om de aanvallen te intensiviseren totdat je beter schrijven gaat.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Dat ik meer weet dan jij is niet moeilijk , zal wel met herseninhoud te maken hebben
Een walvis heeft een grotere herseninhoud dan een mens, wat is je punt precies?
 
Reactiescore
519
haha heb geen titel van sterke forumposter nodig, ik heb Mn kwaliteiten in game ,
Jullie zijn katanoobs
Katanoobs
Intern noobs
Katanoobs
Bange noobs

Mijn punt rob is dat jullie zielige spelers zijn, die niet zonder katas durven aanvallen, aan onze targets vragen hoe we aanvallen, hoe we timen...

Als je hier trots op bent scheelt er wat met jullie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
519
Koning kameel IX grootste noob van tribalwars

KaKaKa
Wij zijn n stam met de toppers van tribalwars ,
Wij gooien katas als we n te sterke tegenstander hebben..
Mensen zien ons als noobs en dat zijn we ook!!
Aan de andere kant zijn we dan weer PRO in het verdoezelen van ons noob zijn door ons groot voor te doen op het AF ,


Noooooobs

Ik ga niet het hele forum gaan teruglezen..
toen met schedel en alexandria hebben jullie duidelijk gemaakt dat jullie stabbers aanpakken met katas.. als ik gestabt had zou ik er geen probleem mee hebben..
nu vind ik t laag bij de grond van jullie..

Mag ik ook vragen waarom jullie dan CFs en katagebruik toejuichen?

Gewoon n mooie onderbouwde uitleg meneer pittige pit..

Want de enige rede voor katas vgm is omdat jullie er niets van bakken zonder?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Vergeet maar niet te hydrateren. Tony toch, je zo opwinden omdat je clears over de vloer krijgt
 
Reactiescore
182
Ik ga niet het hele forum gaan teruglezen..
toen met schedel en alexandria hebben jullie duidelijk gemaakt dat jullie stabbers aanpakken met katas.. als ik gestabt had zou ik er geen probleem mee hebben..
nu vind ik t laag bij de grond van jullie..

Mag ik ook vragen waarom jullie dan CFs en katagebruik toejuichen?

Gewoon n mooie onderbouwde uitleg meneer pittige pit..

Want de enige rede voor katas vgm is omdat jullie er niets van bakken zonder?

Wij hebben gezegd dat we kata's gooide op schedel en morgan omdat ze gestabbed hebben. Echter hebben wij nooit gezegd dat we geen kata's zouden gebruiken tegen tegenstanders die niet gestabbed zouden hebben. Wij zijn voor kata, en voor cf. Om de simpele reden dat het beide gewoon onderdelen zijn van het spel, en wij ons door niets of niemand limieten laten opleggen. Mensen zeggen dat kata's het spelplezier verpesten, maar ze blijven wel ganse nachten op om aanvallen en nachtblitzen te sturen. Ik kan je zeggen dat elke nacht incommings krijgen ook het spelplezier verpest, maar daar vind niemand iets mis mee? De ongeschreven regeltjes zijn gewoon bullshit en wij doen waar we zelf het meest plezier uit halen, gewoon ons eigen spel spelen :) Verder hebben wij geen kata's nodig om te edelen hoor, kakaka is de enige stam die al bewezen heeft de kwaliteit te hebben om grote spelers weg te spelen.

Noem 1 grote speler die is weggespeeld op w67 door een andere stam dan kakaka?
 
Reactiescore
519
Wij hebben n verschillende visie van dit spel, iemand zn boerderij slopen met katas zodat die geen muren kan opbouwen is gewoon laag...

Wat ga jij nu gaan zeggen over blitzen? Dat is gewoon het spel man, accounts met de meeste bezetting presteren het best.. hoezo ga je zeggen dat je als enige presteert? Mephitis staat al de hele wereld rang 2 met verslagen tegenstanders.. hebben elke massa zelf uitgevoerd zonder clears te vragen aan onze stammies..

Enige wat jullie bereiken is dat je de hele wereld tegen jullie opzet.. en dat jullie op volgende werelden asap katas op jullie donder krijgen ...

Kijken hoe leuk je t spel dan nog vind...


NOOBS
 
Reactiescore
519
Koning kameel grootste tw noob !!!!

Ja dames we zijn uitgepraat, tot de volgende en veel succes met tw in de toekomst
 
Reactiescore
182
Wij hebben n verschillende visie van dit spel, iemand zn boerderij slopen met katas zodat die geen muren kan opbouwen is gewoon laag...

Wat ga jij nu gaan zeggen over blitzen? Dat is gewoon het spel man, accounts met de meeste bezetting presteren het best.. hoezo ga je zeggen dat je als enige presteert? Mephitis staat al de hele wereld rang 2 met verslagen tegenstanders.. hebben elke massa zelf uitgevoerd zonder clears te vragen aan onze stammies..

Enige wat jullie bereiken is dat je de hele wereld tegen jullie opzet.. en dat jullie op volgende werelden asap katas op jullie donder krijgen ...

Kijken hoe leuk je t spel dan nog vind...


NOOBS


Dus jij vindt iets laag en daarom is dat ook zo? En ja wij zetten heel de wereld tegen ons en winnen alsnog omdat we zo goed zijn :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Reactiescore
7.944
Zoals ik al zei veel succes op komende werelden
Waar jullie zullen oogsten wat je hier gezaaid hebt

Die bedreigingen zijn al veel vaker geuit, en elke wereld gebeurd er helemaal niks. Net als nu, jij bent lekker boos maar ook jij gaat in de toekomst geen ruk doen. Want jij bent net zoals al die andere mensen, grote bek maar acties ho maar.
 
Reactiescore
519
Net als jou katagebruik noob

Deze printscreen ga ik binnen zoveel tijd in je gezicht gooien global knowledge

Wie laatst lacht
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan