Het grote spot prenten topic

DeletedUser79297

Guest
Als je een spotprent maakt gebruik dan wel de juiste woorden ;) Volgens mij zei hij gemotiveerder.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Slechts een kwart offje mollen zou op Rapunzel een teleurstellend rappje zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zou erger zijn als je met 800-850 edels 8 dorpen neemt.
Zou erger zijn om een online-check te sturen om 2 uur snachts omdat je niet kan twen.
Zou erger zijn om je hele stam je AF-post te laten liken omdat je iets gepresteerd hebt.
Zou erger zijn om in Qua te zitten.
Zou erger zijn om zoals een tienermeisje te zeggen dat je quit en het vervolgens niet doen, om dan weer te falen.

Kortom: liever een kwart offje en 8 dorpen, dan 800 edels kwijt (+ morgen waarschijnlijk terug 200+) en terwijl 200 dorpen op een stamaccount te verliezen.
 

DeletedUser79946

Guest
Hey hyena's kalm aan.

Zou erger zijn om 150.000 OS te laten staan omdat "Je ook een leven hebt"
 

Bijlagen

  • OS BASH.png
    OS BASH.png
    74,2 KB · Weergaven: 45

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Mooi berichtje, als je nou ook meer als 2 dorpen had genomen had ik gezegd dat het wat heeft uitgehaald. Tevergeefs.

Verder een leuk screentje van onze "grote knul"


upload_2019-6-19_23-44-56.png
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik gaf al aan, dat ik niet speciaal mn wekkertje ga zetten om osjes terug te trekken. Jij verspilde er off aan, ik verloor def.

Dat heeft er niet voor gezorgd dat ik een dorp meer verloor hoor. Ik vind het fijn dat je er immens trots op bent, maar als het zo zit, ik heb 400+ berichtjes van dode edels. Lekker boeiend.
 

DeletedUser79946

Guest
Ik gaf al aan, dat ik niet speciaal mn wekkertje ga zetten om osjes terug te trekken. Jij verspilde er off aan, ik verloor def.

Dat heeft er niet voor gezorgd dat ik een dorp meer verloor hoor. Ik vind het fijn dat je er immens trots op bent, maar als het zo zit, ik heb 400+ berichtjes van dode edels. Lekker boeiend.

Nuja ik wil elk moment van de dag 30 verloren clears (in totaal) ruilen om je diepste toren CF bij ons te bashen, te edelen , en vervolgens al je frontdeff te bashen.

Met die sloopverhouding en de verhouding van de laatste massa ben ik benieuwd hoe lang het voor jou nog gaat duren ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Want, ik krijg geen stamdef inderdaad. Volgens mij weet jij niet echt hoe een stam werkt he? Al is dat bij Qua te zien als je kijkt naar clusterfxcs en rapunzel.

Samen wat, 500 dorpen verloren? Het is te zien dat jullie geen os naar elkaar sturen :p
 

DeletedUser79946

Guest
Want, ik krijg geen stamdef inderdaad. Volgens mij weet jij niet echt hoe een stam werkt he? Al is dat bij Qua te zien als je kijkt naar clusterfxcs en rapunzel.

Samen wat, 500 dorpen verloren? Het is te zien dat jullie geen os naar elkaar sturen :p

Versla als ondersteuner de meeste eenheden in deze wereld.

Beste resultaat: op 21.05.2019 (471.658 eenheden)

Klopt man heb nog nooit OS gestuurd
 
Bovenaan