(Spot)Prentjes Topic

Reactiescore
3.586
Tevens is het ook nooit concreet geworden in een voorstel met edellijnen en dergelijke. Dus het is nogal een idioot punt om te maken.

aef400bfb6d6994809e876cacdd4e3ac.png


Thats the only reason het niet concreet werd.
 

DeletedUser69389

Guest
aef400bfb6d6994809e876cacdd4e3ac.png


Thats the only reason het niet concreet werd.
Misschien moet je eens niet zo'n tunnelvisie hebben, want als ik het echt wilde was ik wel met een concreet voorstel gekomen. Ik weet dat je ervan houdt om te bashen op het AF. Maar doe dat dan wel met gefundeerde uitspraken.
 
Reactiescore
3.586
Je wou het echt maar niemand anders wou het dus why zou je moeite doen om een concreet voorstel te maken waar niemand op zat te wachten.

Er is trouwens een verschil tussen bashen en iemand tegenspreken. Dat eerste doe jij heel veel bij heel veel mensen om jezelf groot te voelen omdat we dit IG nooit kunnen waarnemen heb je blijkbaar de drang dat op het AF te compenseren, dat 2de is meer mijn handelsmerk al is de lijn daartussen dun.
 

DeletedUser69389

Guest
Je wou het echt maar niemand anders wou het dus why zou je moeite doen om een concreet voorstel te maken waar niemand op zat te wachten.

Er is trouwens een verschil tussen bashen en iemand tegenspreken. Dat eerste doe jij heel veel bij heel veel mensen om jezelf groot te voelen omdat we dit IG nooit kunnen waarnemen heb je blijkbaar de drang dat op het AF te compenseren, dat 2de is meer mijn handelsmerk al is de lijn daartussen dun.
Je komt met beweringen die je niet kunt staven zoals wel vaker. Iets wat je bij het classic forum ook weer bewijst. Veel plezier Jannes. Je gaat net als Rebecca op de negeerlijst met al je onzinnige baby gebral.
 
Reactiescore
3.457
Bwa,toch zo’n dorp of 10 gepakt van Niels en zijn slaafjes,pak daarbij de gigantische overmacht qua punten van jullie,zijn niet ontevreden heur:)
 
Bovenaan