Top/Flop stammen

Deleted User - 487694086

Guest
Is ook zo zelfs, hebben een kopje op het stamforum met toekomstplannen en evt rekruuts enzo, kwam naam van Blaze voorbij, reactie: eventueel later. Nou is gebeurd he.
 
Reactiescore
1.075
Juh ga ik zeker zoeken in de stamchat voor jou lol

Ik bedoel niet waar er voor het eerst over blaze gesproken werd maar waar er voor het eerst contact is opgenomen met 1 van de bespelers van blaze via skype of whatsapp weliswaar en dat op zaterdag zou gebeurd zijn. Die moet snel terug te vinden zijn ;) gooi dat screentje en ik denk dat er genoeg bewijs vanuit Class is gegeven om te weten dat er geen vies spelletje gespeeld werd :p
Is trouwens ook geen aanval naar Class toe, maar eerder naar het niveau van de discussie waar odeloos maar geschreeuwd en gewezen word zonder dat er van eender iemand degelijke bewijzen komen :p
 
Reactiescore
2.303
Ik vraag standaard 2x per maand aan filip hoe het met zijn chickie is. Telt dat ook?
Tijd tot tijd een balzak.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik bedoel niet waar er voor het eerst over blaze gesproken werd maar waar er voor het eerst contact is opgenomen met 1 van de bespelers van blaze via skype of whatsapp weliswaar en dat op zaterdag zou gebeurd zijn. Die moet snel terug te vinden zijn ;) gooi dat screentje en ik denk dat er genoeg bewijs vanuit Class is gegeven om te weten dat er geen vies spelletje gespeeld werd :p
Is trouwens ook geen aanval naar Class toe, maar eerder naar het niveau van de discussie waar odeloos maar geschreeuwd en gewezen word zonder dat er van eender iemand degelijke bewijzen komen :p
Eerste keer is dan zo'n 7 jaar terug denk ik
 
Reactiescore
3.584
Als iemand kritisch is op 'de elite' dan is het Jannes zelf wel. Heel zijn post was doordrenkt met ongefundeerde kreten en uitspraken zonder tastbaar bewijs. Maargoed het is al een zwaktebod als je zelf als leider al geen post kunt tikken, maar wel met dergelijke losse kreten en beschuldigingen wilt komen....

Martijn, je haalt inderdaad het niveau drastisch naar omlaag. Als je mijn post goed had gelezen zou je opgemerkt hebben ik nergens nog maar iets als een vaststelling breng, alles in vraag stel en meermaals aanhaal ik mijn 'mening' geef. Dat maakt jouw post hierboven volledig overbodig. Post's die overbodig zijn, brengen geen meerwaarde -> halen het niveau omlaag.

Zo objectief mogelijk geprobeerd te brengen zeg je, maar in dezelfde zin ontkracht je je eerste deel van de zin meteen al door een sneer te verpakken in je zin.... Hoe kun je spreken van objectief proberen te brengen als je dan wel zegt dat Class zulke zaken toch wel weer gaat doen....

Wederom iets wat vaak bij je voorkomt, een foute interpretatie. Met mijn uitspraak doel ik niet opdat Class het weer zou gaan doen, maar dat ze allemaal hetzelfde zullen komen zeggen op het AF ter verdediging. Wat ook deze post overbodig maakt.

Doordat Jannes graag een heksenjacht organiseert op 'de elite' zoals hij het zelf noemt. Dit doet hij elke wereld en voor zover ik weet heeft hij er nog nooit gelijk in gekregen of gewonnen van ze op deze manier.

Tuurlijk, als je hem alleen hier hebt zien posten geloof ik dat je dit ziet, ik bedoelde echter dat Jannes dit structureel doet en naar mijn weten ook op andere werelden geen gelijk heeft gekregen.

Wat zijn dit nu weer voor uitspraken? Wanneer is de laatste keer ik tegen mensen uit Class actief heb zitten posten, moet geleden zijn van w47 wat tevens ook de enige keer was. Dus waar jij 'elke wereld' van maakt is mij een compleet raadsel. En gelijk gekregen van wie? Is er een rechter die bepaald wie de winnaar is in een discussie of hoe concludeer jij dit allemaal. Je mag best met concrete voorbeelden komen. Dit is net zoals Martijn zijn post's maar een beetje losse flodders de lucht inschieten. Dat ik geen gelijk kreeg van jullie 'elite groepje' betekend niet dat dit dan ook de eindconclusie is. Ik hoef hier overigens ook totaal niet verder over te discussiëren wegens totaal irrelevant aan het onderwerp.

Wat iets heel simpels had kunnen blijven, wordt door de obsessie van JokersBrain en Firedrakan met Class toch weer zo opgeblazen, heel onnodig. Denkt blijkbaar een simpele ziel zelfs dat iedereen Class hier haat. En waarom? Jullie willen schijnbaar de door jullie benoemde top van tw graag tegen de schenen schoppen. Elke wereld weer. En dan vind je weer bijval van een paar stabbers, maar vooral krijg je weer aandacht op het AF. Doe je het allemaal daarvoor? Het zal me toch voor altijd een raadsel blijven denk ik.

Ben je weer daar met je obsessie uitleg,... Lijkt er meer op dat jij een obsessie hebt richting ons om heel eerlijk te zijn. Ik heb best op een rustige manier mijn kijk op de toch wel dubieuze situatie gegeven en heb nergens de klemtoon op het stabben van Blaze gelegd of zitten eisen dat Class hem nu moet ontslaan of dergelijke dingen.

Ik ben van mening Blaze wel effectief stabte en dit kan niemand ontkrachten voorlopig, stam leaven en meteen aanvallen (NAP is nergens afgewezen geweest naar wat ik lees) is gewoon een stab, ik ben wel van mening dat het een moreel verantwoorde stab is doordat ze het account Blaze wouden stabben, dus ik til er niet te zwaar aan en zal account Blaze ook niet niet zien als een stab account.

Het is zonde enkel de negatieve punten richting Class uit mijn post belicht worden en de andere niet aangehaald worden om zo een bepaald beeld te schetsen die niet klopt met de werkelijkheid. Ik haalde namelijk ook o.a aan ik denk dat Blaze geen informatie gedeeld heeft met Class over BG en dergelijke dingen.

Het is toch echt heel zielig om te zien hoe jullie twee een forum zo kunnen opblazen met helemaal niks.

Daar heb je altijd zuurpruimen voor nodig als jij die meteen triggered worden bij het minste negatieve puntje er gezegd word.

Ze wisten allang dat ze buren waren hoor en praatten dus ook met elkaar. Het enige wat er over gezegd is in de chat dat we later wel zouden bespreken of het een evt rekruut was of niet.

f7734cc42e28a800e1426eb6de17bcaf.png


Wat word het? Had hij allang contact met bananas (Class) of was er pas sinds zaterdag contact met Class zoals Lennart in de screen beweerd.

Laten we ook gewoon eerlijk zijn, wij wisten ruim 2 weken geleden ook al dat jullie er speelden, ook in Class wisten ze dit al ruim.
En jij beweert dan, dat er tot zaterdag complete radiostilte was, radiostilte tussen spelers die al jaren samen spelen, zoveel classics samen gespeeld hebben, en notabene zowat buren zijn.
Die kans is zeg maar 0%. Dat banannas daarbij al info vraagt aan een onbekende speler, wat houd hem hier dan tegen om het aan het team te vragen waar ze zo close mee zijn?

Het is niet de eerste keer dat Lennart (Blaze) zulke overstappen maakt naar de rechtstreekse vijand, met bepaalde kennis.

2aaef9f1acdbceb0c99cc595aef974d1.png


41686b5ba8a3c1ba979143df77ecfa5f.png



Toeval of niet, hij liep ook daar over naar een stam met Emile (Bananas). Lijkt mij ook sterk ze pas zaterdag zijn beginnen praten over tribalwars zoals Spamkabouter beweerd terwijl in het verleden zulke dubieuze acties nog hebben plaatsgevonden en ze elkaar o zo goed kennen.

Kleine toevoeging voor iemand weer afkomt dat ik haat heb naar eender wie of dergelijke, Lennart en ik kennen elkaar ook al erg lang en altijd een goede verstandshouding gehad. Enige waar ik mij echt aan stoor bij hem is dat hij beter kon schaken als mij vroeger (zou ik nog wel eens willen uittesten nu). Het is niet omdat ik kritiek lever ik die persoon niet mag, laat staan haat of obsessies heb ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Nog iemand flopstammen? Laat maar horen!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Contact was met app tussen Emile en Philippe, lennart heeft zelf dus geen contact gehad. Is ook maar wat je contact noemt als je elkaar sowieso vaak spreekt en het gewoon niet over de klessik gaat. Nou, jij vindt het een moreel verantwoorde stab, ik vind iets geen stab als het moreel verantwoord is. Je mag van mij blijven beweren dat je geen obsessie hebt verder hoor lol, maar je probeert wel degelijk weer bepaalde zaken bij Class neer te leggen, dat dit bij jou uitkomt is geen toeval. Rest van je post is irrelevant.
 
Reactiescore
2.303
Toeval of niet, hij liep ook daar over naar een stam met Emile (Bananas). Lijkt mij ook sterk ze pas zaterdag zijn beginnen praten over tribalwars zoals Spamkabouter beweerd terwijl in het verleden zulke dubieuze acties nog hebben plaatsgevonden en ze elkaar o zo goed kennen.
Ik heb lennart zijn nummer niet eens...
 
Reactiescore
978
Ben je weer daar met je obsessie uitleg,... Lijkt er meer op dat jij een obsessie hebt richting ons om heel eerlijk te zijn. Ik heb best op een rustige manier mijn kijk op de toch wel dubieuze situatie gegeven en heb nergens de klemtoon op het stabben van Blaze gelegd of zitten eisen dat Class hem nu moet ontslaan of dergelijke dingen.

Ik ben van mening Blaze wel effectief stabte en dit kan niemand ontkrachten voorlopig, stam leaven en meteen aanvallen (NAP is nergens afgewezen geweest naar wat ik lees) is gewoon een stab, ik ben wel van mening dat het een moreel verantwoorde stab is doordat ze het account Blaze wouden stabben, dus ik til er niet te zwaar aan en zal account Blaze ook niet niet zien als een stab account.

Het is zonde enkel de negatieve punten richting Class uit mijn post belicht worden en de andere niet aangehaald worden om zo een bepaald beeld te schetsen die niet klopt met de werkelijkheid. Ik haalde namelijk ook o.a aan ik denk dat Blaze geen informatie gedeeld heeft met Class over BG en dergelijke dingen.

Sorry hoor, maar als 2 random stammen waar ik niks mee te maken heb met elkaar in de clinch als dit zouden zitten, zou ik toch echt niet random iemand daarvan aanspreken en alle details vragen om een grote AF post erover te maken. Het is toch echt niet zo raar om aan te nemen dat wat je hier nu vertoont op een obsessie richting Class lijkt te zijn, aldus de abnormaal sterke belangstelling voor wat Class doet en niet doet. Een aanname die naar mijn zien logischer is dan wat je hier zelf allemaal hebt staan aannemen. ;)

Überhaupt wordt het uiterst door je opgeblazen naar mijn mening. Rommelige situatie, had zelf ook gehoopt dat het anders was gelopen, maar om nu het nu zo op te blaze(n) en shame en stab te roepen.. Tja.
 
Reactiescore
3.584
Sorry hoor, maar als 2 random stammen waar ik niks mee te maken heb met elkaar in de clinch als dit zouden zitten, zou ik toch echt niet random iemand daarvan aanspreken en alle details vragen om een grote AF post erover te maken. Het is toch echt niet zo raar om aan te nemen dat wat je hier nu vertoont op een obsessie richting Class lijkt te zijn, aldus de abnormaal sterke belangstelling voor wat Class doet en niet doet. Een aanname die naar mijn zien logischer is dan wat je hier zelf allemaal hebt staan aannemen. ;)

Überhaupt wordt het uiterst door je opgeblazen naar mijn mening. Rommelige situatie, had zelf ook gehoopt dat het anders was gelopen, maar om nu het nu zo op te blaze(n) en shame en stab te roepen.. Tja.

Om dit maar even tegen te gaan:

a03fb8e23567e224215aad7208402298.png

Ik kwam een oude bekende vanuit w23 tegen, sprak deze lang geleden al aan en wij zijn aan de praat geraakt met lange conversaties tot het gevolg. Wat later ging Class hem aanvallen en gebeurde in zijn stam wat er allemaal gebeurd is, zodoende ben ik terecht gekomen in deze hele situatie.

Dus om te stellen ik random mij heb ingewerkt om Class af te branden zou ik zeker niet doen, ik ben geleidelijk aan hiervan op de hoogte gesteld geweest door iemand waarmee ik al lang in gesprek was, daarna vond ik de noodzaak hun verhaal naar buiten te brengen (omdat ze niet bepaald zichzelf vertegenwoordigen op het AF) en ben ik extra informatie gaan vragen bovenop al het gene ik al wist.

Voor dingen op te blazen moet je met meer dan 1 zijn. Ik vond mijn begin post over de situatie kritisch maar toch zo neutraal mogelijk gebracht. Als vervolgens Class daarom begint te flippen en alles zelf opblaast doe je mij teveel eer aan deze credits aan mij te geven.

Is eigenlijk hetzelfde als toen ik Class favoriet noemde, je kan normaal reageren met 'ik snap je dit zo ziet' of je gaat erom flippen en maakt er een item van. Class kiest telkens voor optie 2, moeten ze er ook niet om klagen als dingen opgeblazen worden.
 
Reactiescore
978
Een keertje niet in de doofpot mag wel toch?

Wie zegt dat het in de doofpot moet? Ik vind het simpelweg frappant dat een externe partij/persoon, die er weinig tot niks mee te maken heeft, opeens een grote post erover maakt. Overigens apart dat jij dit niet vind, zat je zelf niet te "flippen" toen iemand je w59 verleden aanhaalde waarbij je dacht dat die persoon er niks mee te maken had gehad en alleen eenzijdig de verhalen via via had aangehoord?

Om dit maar even tegen te gaan:

a03fb8e23567e224215aad7208402298.png

Ik kwam een oude bekende vanuit w23 tegen, sprak deze lang geleden al aan en wij zijn aan de praat geraakt met lange conversaties tot het gevolg. Wat later ging Class hem aanvallen en gebeurde in zijn stam wat er allemaal gebeurd is, zodoende ben ik terecht gekomen in deze hele situatie.

Dus om te stellen ik random mij heb ingewerkt om Class af te branden zou ik zeker niet doen, ik ben geleidelijk aan hiervan op de hoogte gesteld geweest door iemand waarmee ik al lang in gesprek was, daarna vond ik de noodzaak hun verhaal naar buiten te brengen (omdat ze niet bepaald zichzelf vertegenwoordigen op het AF) en ben ik extra informatie gaan vragen bovenop al het gene ik al wist.

Das uiteraard kolder, elke speler kan een AF account maken en iets posten. Clyde heeft zoal gepost, had hem het verhaal laten vertellen verplaats dat jij naar elke mogelijke kans grijpt om als een echte populist je te verzetten tegen de zogenaamde "elite". Het komt alleen maar raar over als een speler dit post die niks met beide stammen te maken heeft, daarbij dan ook nog wilde aannames gaat doen.

Voor dingen op te blazen moet je met meer dan 1 zijn. Ik vond mijn begin post over de situatie kritisch maar toch zo neutraal mogelijk gebracht. Als vervolgens Class daarom begint te flippen en alles zelf opblaast doe je mij teveel eer aan deze credits aan mij te geven.

Oh, dus als iemand een aanname maakt dat je een stabber bent, reageer je daar volledig vriendelijk op? Überhaupt het verhaal vertellen vanuit 1 perspectief is nu niet bepaald kritisch en neutraal, daarbij nog de aannames die je maakte. Je moet wel heel slecht zijn om een neutrale discussie op te zetten als je zegt het geprobeerd te hebben. ;)

Is eigenlijk hetzelfde als toen ik Class favoriet noemde, je kan normaal reageren met 'ik snap je dit zo ziet' of je gaat erom flippen en maakt er een item van. Class kiest telkens voor optie 2, moeten ze er ook niet om klagen als dingen opgeblazen worden.

Met als gevolg een tweestrijd dat de wereld zovéél leuker maakt. Maar vooruit denken is nooit je sterkste punt geweest, een favoriet noemen zonder toekomstgericht te kijken of enkel naar het huidige momentopname, is vrij kortzichtig.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat mensen nog serieus ingaan op Jannes zijn posts. Terwijl al die kolder door 0 serieuze spelers serieus genomen wordt.
 
Reactiescore
1.075
ik snap echt niet wat er zo moeilijk is aan een discussie te voeren zonder te moeten gaan beledigen.
Jannes voert tenminste nog op een nette manier de discussie aan, terwijl er vanuit Class momenteel vooral verwijten richting zijn hoofd gesmeten worden.
Vooralsnog blijven degelijke tegenargumenten maar uit en blijft er maar nodeloos geroepen worden terwijl het echt niet zo moeilijk is.
het screentje waarin een speler van Class voor het eerst contact op neemt met Lennart of philip, via skype of whatsapp mbt een join tot Class.
zo lastig is het niet te vinden.
1 screentje dat alle bewijslast tegen gaat en 10 pagina's geschreeuw en verwijt.
 
Reactiescore
151
ik snap echt niet wat er zo moeilijk is aan een discussie te voeren zonder te moeten gaan beledigen.
Jannes voert tenminste nog op een nette manier de discussie aan, terwijl er vanuit Class momenteel vooral verwijten richting zijn hoofd gesmeten worden.
Vooralsnog blijven degelijke tegenargumenten maar uit en blijft er maar nodeloos geroepen worden terwijl het echt niet zo moeilijk is.
het screentje waarin een speler van Class voor het eerst contact op neemt met Lennart of philip, via skype of whatsapp mbt een join tot Class.
zo lastig is het niet te vinden.
1 screentje dat alle bewijslast tegen gaat en 10 pagina's geschreeuw en verwijt.

Ik snap wel de frustratie tegen Jannes. Heeft er niets mee te maken maar omdat hij elke wereld weer een persoonlijke hetze heeft tegen mensen gaat hij er zo eindeloos op in. Met van die enorm lange posts die uiteindelijk nergens op draaien, maar zo lang zijn dat het bijna lijkt alsof er een punt in te vinden is. Ook dit keer probeert hij weer alles te verdraaien zodat het lijkt alsof Blaze iets fout doet, die nota bene nog een NAP aanbiedt aan de lui die hem zonder pardon wouden stabben terwijl hij nog in de stam staat. Voor de rest eindeloze verhalen over hoe het onmogelijk is dat twee mensen die elkaar al kennen niet meteen voor elkaar spioneren? Toch wel een niveautje bijzondere verbanden trekken weer van Jannes.
 
Bovenaan