Top/Flop stammen

Reactiescore
2.303
https://gyazo.com/97c519a638002199fdfd07994abd27bb


Dit klopt de post is net na het maken weggehaald omdat het een post was dat puur de stamleiding zwart maakte en hem in een heilig daglicht zette. Wat we hebben gezien dat niet zo is. Ik heb mijn fouten erkend en post is snachts weggehaald en niet sochtens.

Dus je was niet aan het uitslapen?
Dat klopt die lag lekker te slapen. Niet iedereen is in het weekend er vroeg uit :).

Moeten we je nog geloven? Aangezien het zelf niet eens van op de gsm verstuurd werd? Leugens bruf
 
Reactiescore
1.075
Wat is het niveau gedaald sinds Martijn zich kwam mooien jezus.
Beide partijen zijn nu gewoon zielig aan het roepen zonder enige vorm van bewijs te geven. Zowel Class geeft geen bewijzen van het niet stabben en BG geeft geen bewijs. Ga lekker PMen fzo op deze manier
 

DeletedUser80993

Guest
Dus je was niet aan het uitslapen?


Moeten we je nog geloven? Aangezien het zelf niet eens van op de gsm verstuurd werd? Leugens bruf

Meh galaxy s8 bugged mijn app altijd uit als ik dan via die mobiel in de browser speelt krijg je dat niet te zien nee. Test maar uit als je me niet gelooft.
 
Reactiescore
2.303
Meh galaxy s8 bugged mijn app altijd uit als ik dan via die mobiel in de browser speelt krijg je dat niet te zien nee. Test maar uit als je me niet gelooft.

Toevallig heb ik ook een S8. Alsnog was je wakker als je antwoord of niet? :) Lekker uitslapen!
 

DeletedUser80993

Guest
Toevallig heb ik ook een S8. Alsnog was je wakker als je antwoord of niet? :) Lekker uitslapen!

Ik kan toch wakker worden mijn berichten kijken en wat antwoorden? Zie niet echt een probleem om. Dat ik dat moet verdedigen is een beetje raar ofniet?
 

DeletedUser69389

Guest
Wat is het niveau gedaald sinds Martijn zich kwam mooien jezus.
Beide partijen zijn nu gewoon zielig aan het roepen zonder enige vorm van bewijs te geven. Zowel Class geeft geen bewijzen van het niet stabben en BG geeft geen bewijs. Ga lekker PMen fzo op deze manier

Steff mond dicht. Je hoeft geen correlatie te verzinnen tussen mijn naam en het dalen van het niveau. Ik probeer juist het niveau op te krikken door @Clyde uit te dagen om bewijs te tonen dat het tegenbeeld bewijst en aantoont dat zijn/haar stam toch niet zo'n ordinaire flop stab stam is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
151
Je walgt omdat ik jullie constant dis? :)
Je moet eens stoppen met posts liken die 0 houvast hebben en blind je vriendjes volgen ouwe stabber. Daarnaast geen enkele regel overtreden, inhoudelijk geantwoord en op het onderwerp dus wens je succes.



Ja ik wou nog mijn post editen en vermelden dat jullie sws niet konden weten dat Jeckyl ook dat meteen zou doorspelen.
Blaze zijn post houdt dus weinig verband in normale sociale omgangsvorm.

Nee je constante meldingen in de trent van 'jullie hebben iets gedaan dat even erg of erger is dan x erge misdaad' is echt te omschrijven als 'dis'.

Maargoed jij hebt persoonlijk de bommen op Hiroshima en Nagasaki gegooid, vieze massamoordenaar. Naar het oorlogstribunaal met jou.
 
Reactiescore
1.075
Steff bakkes. Je hoeft geen correlatie te verzinnen tussen mijn naam en het dalen van het niveau. Ik probeer juist het niveau op te krikken door @Clyde uit te dagen om bewijs te tonen dat het tegenbeeld bewijst en aantoont dat zijn/haar stam toch niet zo'n ordinaire flop stab stam is.

En dit is 1 van de redenen dat het daalt, omdat je in elke post wel uitscheld of uitdaagt.
Er zijn langs beide kanten geen bewijzen of toch geen degelijke bewijzen getoont, niet van Blaze , die we maar op hun woord moeten geloven omdat ze geen bewijzen willen of kunnen geven, en niet van clyde die enkel maar met halve bewijzen en aannames kwamen opzetten.
Echter is het wel bewezen dat banannas. Wel info probeerde te krijgen van een vijandelijke stam en hier gebruik van heeft gemaakt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
En dit is 1 van de redenen dat het daalt, omdat je in elke post wel uitscheld of uitdaagt.
Er zijn langs beide kanten geen bewijzen of toch geen degelijke bewijzen getoont, niet van Blaze , die we maar op hun woord moeten geloven omdat ze geen bewijzen willen of kunnen geven, en niet van clyde die enkel maar met halve bewijzen en aannames kwamen opzetten.
Echter is het wel bewezen dat banannas. Wel info probeerde te krijgen van een vijandelijke stam en hier gebruik van heeft gemaakt.
Blaze die moet bewijzen dat ze geen contact met ons hadden? Wat wil je, screens van dingen die geen gesprek zijn tussen Blaze en ons?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Echt super easy spelen als iedereen ons alles zegt. Volgende cl beter voor jullie!
 

DeletedUser80993

Guest
Echt super easy spelen als iedereen ons alles zegt. Volgende cl beter voor jullie!

Zo denk ik er ook over volgende classic beter leren van de fouten en de namen goed onthouden ookal heb ik daar af en toe een beetje moeite mee. Mij zul je vast nog wel ergens weer zien hier of op .net onder XSokkaX
 
Reactiescore
461
Blaze die moet bewijzen dat ze geen contact met ons hadden? Wat wil je, screens van dingen die geen gesprek zijn tussen Blaze en ons?
Naja niet perse met jullie maar met een van jullie leden, is goed mogelijk.
Als BG nooit met een AF post kwam over dit hele gebeuren had je wss ook nooit geweten dat Bananas om activiteit ging checken bij zijn targets. Ik bedoel maar dat je niet altijd alles kan weten wat er zich afspeelt in je stam of wat je leden doen.
Het blijft een stab van BG maarhet is wel moeilijk te geloven dat ze zelf toegeven elkaar al 5 jaar te kennen en altijd met elkaar teamen en dat ze nu pas na een maand weten van elkaar dat ze buren zijn en dat ze een potentiel lid zijn.
 
Reactiescore
2.303
Frustraties Lucas, je moet het zeggen he!
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ze wisten allang dat ze buren waren hoor en praatten dus ook met elkaar. Het enige wat er over gezegd is in de chat dat we later wel zouden bespreken of het een evt rekruut was of niet.
 
Reactiescore
510
Wat voor bewijzen willen jullie dat ik lever.
Stuur met alle liefde een screen van me app gesprekken en skype. Maar daar ga je niks in vinden en dan krijg je toch wel weer naar je toe geschoven dat je dingen hebt verwijderd.
 

DeletedUser80993

Guest
Wat voor bewijzen willen jullie dat ik lever.
Stuur met alle liefde een screen van me app gesprekken en skype. Maar daar ga je niks in vinden en dan krijg je toch wel weer naar je toe geschoven dat je dingen hebt verwijderd.

Je moet ook geen dingen verwijderen ;)
 
Reactiescore
1.075
Blaze die moet bewijzen dat ze geen contact met ons hadden? Wat wil je, screens van dingen die geen gesprek zijn tussen Blaze en ons?

Nee het kan veel makkelijker. Het screentje waar voor het eerst gesproken word over Blaze die Class kan joinen :). Dan weten we meteen of dat pas op zaterdag was :rolleyes:
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nee het kan veel makkelijker. Het screentje waar voor het eerst gesproken word over Blaze die Class kan joinen :). Dan weten we meteen of dat pas op zaterdag was :rolleyes:
Juh ga ik zeker zoeken in de stamchat voor jou lol
 
Reactiescore
510
Nee het kan veel makkelijker. Het screentje waar voor het eerst gesproken word over Blaze die Class kan joinen :). Dan weten we meteen of dat pas op zaterdag was :rolleyes:
Er zit een verschil tussen Class die het over een join van Blaze heeft, dan Blaze die contact heeft met Class.
Kan beet zijn dat Class het al 2 welen terug had over een mogelijk joinen van ons zonder dat we ervan wisten.
 
Bovenaan