Top/Flop stammen

DeletedUser61134

Guest
Notitie btw dat de reden dat Class geen heksenjachten kan beginnen komt doordat de hele wereld zich super netjes en voorbeeldig gedraagt.
Het is maar 1 partij dus die de kantjes ervan af loopt
 
Reactiescore
89
De aanbieding van de Nap stond langer dan 9u. Dus niet 1 uur. Voor de rest ga ik er niet veel woorden meer aan vuil maken. Lijkt me dat alles wel is gezegd en troll acties van derden voegen weinig toe denk ik.
 
Reactiescore
1.039
Wat ik hier zie is dat Jannes achter de waarheid probeert te komen, hoe groter de spelers (wat vaak overlapt) hoe groter de zaak en groter de drang om achter de waarheid te komen, dat dit na een tijd vorm van een heksenjacht aan begint te nemen is niet geheel gek dan.
Tuurlijk, als je hem alleen hier hebt zien posten geloof ik dat je dit ziet, ik bedoelde echter dat Jannes dit structureel doet en naar mijn weten ook op andere werelden geen gelijk heeft gekregen.
 

DeletedUser61134

Guest
Tuurlijk, als je hem alleen hier hebt zien posten geloof ik dat je dit ziet, ik bedoelde echter dat Jannes dit structureel doet en naar mijn weten ook op andere werelden geen gelijk heeft gekregen.

Denk als hij dit meermaals doet bij dezelfde mensen dat wel een duidelijk teken is dat ze heel graag de kantjes ervan af lopen, het spel voor anderen verpesten en immoreel gedrag vertonen.
Ik zal me nogmaals herhalen, neem een voorbeeld aan mij. Ben verkozen tot de beste en leukste forumgangster door mijn positieve en bekeerde gedrag.
Vroeger stabde ik, en schepte ik op over hoe goed ik in stabben was en het heeft nog nooit gebackfired.
Nu gebruik ik mijn stabkennis om stabbers te ontdekken! Vandaar dat ik weet dat Blaze veroordeeld kan worden tot 10 jaar door de Nederlandse justitie voor desertie en hoogverraad.

De aanbieding van de Nap stond langer dan 9u. Dus niet 1 uur. Voor de rest ga ik er niet veel woorden meer aan vuil maken. Lijkt me dat alles wel is gezegd en troll acties van derden voegen weinig toe denk ik.

Ik snap dat je na weken zorgvuldig deze stab plannen de perfecte kans zag. Maar ik als professioneel stabber, psycholoog en wereldleidster kan bijna je gedachtes lezen, zo duidelijk zijn ze! Je hebt je land verraden en je stam gedeserteerd na het ontvangen van gelekte informatie. Deze informatie kon ook vervalst zijn wat zou betekenen dat het een bewezen stab was. Maar door Jannes zijn eerlijkheid heeft hij ook de informatie verzamelt die ervoor zorgt dat je een smoesje hebt kunnen verzinnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Haha wtf kom jij hier nou het gesprek proberen te veranderen fredje.
Maar 1 co van een andere wereld ben ik mee gefuseerd.
Die andere 2 fusieco'sdie komen spelen ken ik niet eens dus wat probeer je hier nou te verkopen freddus

Potje en clusterfxcks, dat is twee. Leer eens tellen ouwe reus.
 

DeletedUser80993

Guest
De aanbieding van de Nap stond langer dan 9u. Dus niet 1 uur. Voor de rest ga ik er niet veel woorden meer aan vuil maken. Lijkt me dat alles wel is gezegd en troll acties van derden voegen weinig toe denk ik.

om 8 uur had je haar een bericht gestuurd en om 5 over 9 was het niet meer goed genoeg en viel je full force aan. Dus niet zeggen dat het langer stond en erken je fouten nu eens in plaats van alles goedpraten.
 
Reactiescore
89
om 8 uur had je haar een bericht gestuurd en om 5 over 9 was het niet meer goed genoeg en viel je full force aan. Dus niet zeggen dat het langer stond en erken je fouten nu eens in plaats van alles goedpraten.

Hou eens op man. Ben inmiddels echt wel klaar met jou. Onze aanbieding stond al in de forumpost die jij hebt gedelete of verplaatst. Dat ik er daarna nog een extra PM achter aan stuur is echt een super grote fout van mij :rolleyes:
Zelfs na jullie stab heb ik haar nog een tweede keer herinnerd aan het aanbod. Dat ze heel tactisch de PM pas leest na mijn tweede bericht van 09:05 is niet mijn fout. Je hebt een verkeerde inschatting gemaakt en daarmee klaar. Laatste reactie op jouw gekronkel en verdraaiing van wat er is gebeurd op zaterdag en zondag.
 

DeletedUser61134

Guest
Blaze of Glory -> Jaap130(schedel) the same person? Who knows! W67 spelers weten wel wat ik bedoel!
"Ohnee geen reactie binnen een paar uurtjes, snel edelen! Diegene is vast aangereden door een trein" @Martrein

Denk dat Bonnie gewoon nog lekker in bed lag te slapen, en dan zeggen ze dat ik soms een rare complottheorie heb..
 

DeletedUser80993

Guest
Blaze of Glory -> Jaap130(schedel) the same person? Who knows! W67 spelers weten wel wat ik bedoel!
"Ohnee geen reactie binnen een paar uurtjes, snel edelen! Diegene is vast aangereden door een trein" @Martrein

Denk dat Bonnie gewoon nog lekker in bed lag te slapen, en dan zeggen ze dat ik soms een rare complottheorie heb..

Dat klopt die lag lekker te slapen. Niet iedereen is in het weekend er vroeg uit :).
 

DeletedUser69389

Guest
om 8 uur had je haar een bericht gestuurd en om 5 over 9 was het niet meer goed genoeg en viel je full force aan. Dus niet zeggen dat het langer stond en erken je fouten nu eens in plaats van alles goedpraten.
Ook hiervoor geldt. Toon eens bewijs. Dit soort uitlatingen zorgen er alleen maar voor dat je stam als een flopstam wordt gedefinieerd.
 
Reactiescore
2.303
Dat klopt die lag lekker te slapen. Niet iedereen is in het weekend er vroeg uit :).

Raar dat je in die tijd wel al een post kunt verplaatsen/deleten :)
 

DeletedUser61134

Guest
Raar dat je in die tijd wel al een post kunt verplaatsen/deleten :)

Post was de 25ste al gedelete. Dit gaat om een dag later slimmerik.
Anders kon immers Blaze die vertrok niet hebben geweten dat de post verwijderd werd.
 

DeletedUser61134

Guest
Dit hoorde ik van oud stamgenoten slimmerik.
Misschien moet je iets minder roepen als je niet weet waar je over praat

Spionage en Stab van Jeckyl dus?
Waarom is die speler nog niet naar 0p gekatad

Wel heel immoreel van jullie dat jullie spionage informatie gebruiken, walg van zulke vieze praktijken!
 

DeletedUser80993

Guest
https://gyazo.com/97c519a638002199fdfd07994abd27bb
Post was de 25ste al gedelete. Dit gaat om een dag later slimmerik.
Anders kon immers Blaze die vertrok niet hebben geweten dat de post verwijderd werd.

Dit klopt de post is net na het maken weggehaald omdat het een post was dat puur de stamleiding zwart maakte en hem in een heilig daglicht zette. Wat we hebben gezien dat niet zo is. Ik heb mijn fouten erkend en post is snachts weggehaald en niet sochtens.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik walg van jouw idiote posts. Gelukkig heb ik het tw team daar al over geinformeerd. Dus je zult wel wat posts kwijtraken.

Je walgt omdat ik jullie constant dis? :)
Je moet eens stoppen met posts liken die 0 houvast hebben en blind je vriendjes volgen ouwe stabber. Daarnaast geen enkele regel overtreden, inhoudelijk geantwoord en op het onderwerp dus wens je succes.

https://gyazo.com/97c519a638002199fdfd07994abd27bb


Dit klopt de post is net na het maken weggehaald omdat het een post was dat puur de stamleiding zwart maakte en hem in een heilig daglicht zette. Wat we hebben gezien dat niet zo is. Ik heb mijn fouten erkend en post is snachts weggehaald en niet sochtens.

Ja ik wou nog mijn post editen en vermelden dat jullie sws niet konden weten dat Jeckyl ook dat meteen zou doorspelen.
Blaze zijn post houdt dus weinig verband in normale sociale omgangsvorm.
 
Bovenaan