Top/Flop stammen

Reactiescore
1.075
Niet zo zeveren allemaal, ook al was er wel contact geweest, was dit nog steeds een stab van die oude kut stam van Blaze, en heeft Blaze rechtvaardig gehandeld.

Dit sowieso :p
 
Reactiescore
511
Tja, ik zal effe whatsapp en skype gesprekken hacken dan. T komt heel onrealistisch over en dat weet je zelf ook, sterker nog, je weet zelf wel dat het lulkoek is.
Iedereen wist al dat blaze wel es ging joinen, heb ik geen probleem mee, en het is een logische recruit, maar wees dan ook eerlijk over de manier waarop.

Ik wil best screentjes ervan sturen hoor :D
 

DeletedUser80993

Guest
Niet zo zeveren allemaal, ook al was er wel contact geweest, was dit nog steeds een stab van die oude kut stam van Blaze, en heeft Blaze rechtvaardig gehandeld.

Een kut stam waar jullie duidelijk bang voor waren anders hoef je niet dirty te spelen he.
 

DeletedUser69389

Guest
Een kut stam waar jullie duidelijk bang voor waren anders hoef je niet dirty te spelen he.
De enige die dirty speelt dat ben jij met je stam sneu figuur dat je bent.

Ik wil nog even vermelden ik mezelf niet als een neutraal, objectief persoon zie in deze, evenals ik dat ook nooit zelf beweerd heb. Ook stel ik duidelijk alles in vraag waarna ik 'mijn' kijk erop geef. Ik vind dat beide partijen de fout zijn ingegaan en beide hun redenen hadden om te stabben (al dan niet goede of geen goede redenen).

Heb het wel geprobeerd zo objectief mogelijk te brengen met een kritische kijk naar Class omdat ik weet die hele stam weldra hetzelfde liedje zal gaan zingen.
Zo objectief mogelijk geprobeerd te brengen zeg je, maar in dezelfde zin ontkracht je je eerste deel van de zin meteen al door een sneer te verpakken in je zin.... Hoe kun je spreken van objectief proberen te brengen als je dan wel zegt dat Class zulke zaken toch wel weer gaat doen....
 

DeletedUser80993

Guest
Je weet dat Pim niet in Class zit toch:tongue:

Ik heb geen idee wie wie is. Maar slecht praten over mijn stam hoeft niet als je me niet kent.

Valt me wel op dat er heel veel haat naar class is niet alleen om wat ze gedaan hebben maar in het algemeen waar komt dat eigenlijk door als ik vragen mag?
 

DeletedUser78972

Guest
Geen contact gehad geloof je toch zeker zelf niet Haha
En ik vind logtijden vragen toch best wel info hoor

Zo zie je maar weer: niemand is heilig, ook jullie niet.
 
Reactiescore
1.039
Ik heb geen idee wie wie is. Maar slecht praten over mijn stam hoeft niet als je me niet kent.

Valt me wel op dat er heel veel haat naar class is niet alleen om wat ze gedaan hebben maar in het algemeen waar komt dat eigenlijk door als ik vragen mag?

Doordat Jannes graag een heksenjacht organiseert op 'de elite' zoals hij het zelf noemt. Dit doet hij elke wereld en voor zover ik weet heeft hij er nog nooit gelijk in gekregen of gewonnen van ze op deze manier.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb geen idee wie wie is. Maar slecht praten over mijn stam hoeft niet als je me niet kent.

Valt me wel op dat er heel veel haat naar class is niet alleen om wat ze gedaan hebben maar in het algemeen waar komt dat eigenlijk door als ik vragen mag?
Simpelweg omdat Class de te kloppen stam is natuurlijk op het gebied van namen. Maar de haat is vooral vanuit Jannes en vanuit jouw miezerige stab stammetje.
 

DeletedUser80993

Guest
Simpelweg omdat Class de te kloppen stam is natuurlijk op het gebied van namen. Maar de haat is vooral vanuit Jannes en vanuit jouw miezerige stab stammetje.

Miezerig? Ik kick en noble een verrader op .net wordt je op de brandstapel gegooid op .nl wordt je verdedigd en krijg je een persoonlijke nap zodat je in rust gestacked kan worden. De omgeving op .nl is heel toxic en dat kan je goed terug zien op deze forum. Voor welke reden? Omdat jullie fouten hebben begaan en die goed willen praten. Ik heb mijn fout al toegeven kon moeilijk weten dat het gebruikelijk is om iemand te kicken een nap te geven en dan pas te noblen. Maar blijft triest een miezerig stammetje joinen zoals je zegt zodat je teminste niet aangevallen wordt door kan groeien en dan maar naar je vrienden toegaan.
 

DeletedUser78972

Guest
Omdat het 1 grote vriendjespolitiek is die al jaren samenspelen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ten eerste : Bizar dat iemand JokersBrain als neutraal beschouwt, zal altijd Class de grond in willen boren.
Nou, dan is Bananas wat naar info aan t vissen, niet heel sjiek moet ik toegeven en ook gewoon een fout van Bananas, maar blijft nog alleszins ver weg van een stab.
Sinds die tijd worden er nu weer wilde assumpties gedaan. Wij wisten allang wie er op Blaze speelden ja, en duidelijk was dat sommigen het wel zagen zitten, maar die gesprekken hadden toen vrij weinig zin en werden later uitgevoerd. Emile zal vast heel veel met Blaze gesproken hebben en zal ook best hebben gewild dat ze joinden, ze spelen nota bene bijna elke wereld samen. Alleen in de stam kwam dat gevoel pas een stuk later naar boven. Dan beginnen idd 2 of 3 dagen voor de join de gesprekken met Blaze, of we er met richtingen zouden kunnen uitkomen e.d. Kreeg zijn stam dus lucht van dus die besluit een plan op te zetten om Blaze aan te vallen terwijl hij in de stam zit. .net spelers he, wat moet je er mee. Jekyll is dan zo aardig om Blaze hiervan op de hoogte te stellen en Blaze stelt dan een NAP voor aan zijn stam als hij de stam leavet om te horen dat die NAP wordt geweigerd. Blaze heeft er zelf dus nog alles aan gedaan het netjes af te wikkelen, waar zijn stam dan alles voor hunzelf verpest heeft. Jekyll heeft zich aan de kant van Blaze geschaard en heeft zodoende bijgedraging aan de rechtvaardigheid die de leden van BG hebben ervaren. Dat Aes tegelijkertijd op Freek gaat, waar we nota bene al dagen mee bezig waren, heeft er niks mee te maken en kan op de stapel wilde assumpties.
Het enige wat er vanuit onze kant fout is gedaan is vissen naar info, naar iemand die het ook niet had hoeven vertellen, aan de andere kant is er een master plan opgezet om Blaze te stabben.
Wat iets heel simpels had kunnen blijven, wordt door de obsessie van JokersBrain en Firedrakan met Class toch weer zo opgeblazen, heel onnodig. Denkt blijkbaar een simpele ziel zelfs dat iedereen Class hier haat. Het is toch echt heel zielig om te zien hoe jullie twee een forum zo kunnen opblazen met helemaal niks. En waarom? Jullie willen schijnbaar de door jullie benoemde top van tw graag tegen de schenen schoppen. Elke wereld weer. En dan vind je weer bijval van een paar stabbers, maar vooral krijg je weer aandacht op het AF. Doe je het allemaal daarvoor? Het zal me toch voor altijd een raadsel blijven denk ik.
 
Reactiescore
1.039
Even voor de zekerheid, Martijn (underground tacticz.) zit niet in class. Verder snap ik dat jij handelt zoals je kent, blijkbaar is er op .net een andere gebruikelijke oplossing dan op .nl. Spijtig, gedeelte miscommunicatie en je hebt cowboyverhalen zoals deze. Weet niet hoe het met de rest zit maar wat mij betreft is het water under the bridge en gaan we het verder ingame uitvechten:smile:
 

DeletedUser69389

Guest
Miezerig? Ik kick en noble een verrader op .net wordt je op de brandstapel gegooid op .nl wordt je verdedigd en krijg je een persoonlijke nap zodat je in rust gestacked kan worden. De omgeving op .nl is heel toxic en dat kan je goed terug zien op deze forum. Voor welke reden? Omdat jullie fouten hebben begaan en die goed willen praten. Ik heb mijn fout al toegeven kon moeilijk weten dat het gebruikelijk is om iemand te kicken een nap te geven en dan pas te noblen. Maar blijft triest een miezerig stammetje joinen zoals je zegt zodat je teminste niet aangevallen wordt door kan groeien en dan maar naar je vrienden toegaan.
Waar is jullie bewijs dan? Hier word je ook op de brandstapel gegooid, maar wel alleen als er sprake is van bewijs. Gelukkig zeg dat we niet een kleine 1000 jaar terug de tijd in zijn toen ''heksen'' nog zonder tastbaar bewijs op de brandstapel werden gegooid als test of ze wel of geen heks waren... Uitslag was natuurlijk vooraf al bekend, namelijk geen heks. Daarnaast hoef je mij niet te identificeren met Class, want ik speel zelfs niet op deze classic. De enige die zaken goed probeert te praten ben jijzelf met je stam. Waar is jouw bewijs voor het valse spel van hen?

Omdat het 1 grote vriendjespolitiek is die al jaren samenspelen.
Misschien moet jij je mond eens houden i.p.v. met bullshit strooien. Want dan kun je misschien nog wel goede medespelers krijgen bij je wervingstopics. Ikzelf heb bijvoorbeeld ook nog nooit met Howlin samen gespeeld en amper tot niet met een Mark en Philippe. Dus tot zover je these over dat het een grote vriendjespolitiek is.
 

DeletedUser61134

Guest
Even voor de zekerheid, Martijn (underground tacticz.) zit niet in class. Verder snap ik dat jij handelt zoals je kent, blijkbaar is er op .net een andere gebruikelijke oplossing dan op .nl. Spijtig, gedeelte miscommunicatie en je hebt cowboyverhalen zoals deze. Weet niet hoe het met de rest zit maar wat mij betreft is het water under the bridge en gaan we het verder ingame uitvechten:smile:

BG heeft juist gehandeld, je gaat een spion niet helpen om je informatie mee te nemen naar het land van afkomst. Je laat ze verdwijnen zoals elk land op aarde dat doet.
De stabber moet uit Class en alle dorpen teruggeven aan BG!
Ook Jeckyl jullie nieuwe intern/rekruut moet naar een andere partij verdeeld.
 

DeletedUser61134

Guest
Voor de duidelijkheid Jekyll is atm niks van ons.

Ja ga je zeker weer zeggen "is geen bewijs" maar er is genoeg indirect bewijs om dit als hoogverraad te zien wat de regering machtigt zonder rechtzaak dit op te lossen mbv verdwijningen.
 
Reactiescore
511
Even eerlijk, hoe kom je in godsnaam op zulke belachelijke theorieën?
 
Bovenaan