Top/Flop stammen

Reactiescore
510
Jullie hele verhaal is gebaseerd op een aanname. Zou wat zijn als mensen tegenwoordig in een rechtszaak veroordeeld worden op aannames.
 

DeletedUser79370

Guest
Wat een hoop verwarring op de vroege morgen zeg. Wat ik hieruit haal zijn spelers die elkaar niet vertrouwen en een welles nietes verhaal dat nog niet bewezen is aan enkele kant maar ook zeker geen closure aan gaat bieden. Zoals ik het lees is dit een heel erg ongelukkige samenkoming van een reeks niet zo sjieke (alsof ik heilig ben:rolleyes:) stappen ondernomen achter half gesloten deuren.

Ik blijf erop dat wat er gebeurd is verre van netjes is geweest en dat ik @Spamkaboutertje vertrouw op waarheid.
Ook vertrouw ik erop dat de aangehaalde argumenten en gesprekken onvervalst zijn, dank aan @jokersbrain en betrokkenen voor het samenstellen van deze reeks. Al zal er ongeacht uitkomst weinig tot geen verandering brengen in de al gedane zaken.
Mocht er damning evidence komen consider me interested maar wat mij betreft is het case closed *Hangt Detective Pikachu hat op
 

DeletedUser61134

Guest
Op basis van de Creed! in de handtekening van spamkaboutertje weten we al dat dit allemaal geplanned was.

Maar zoals elke goede stabber wissen ze gewoon hun sporen uit door alles via voicecalls te doen.
Conclusie: Alle Creed! leden zijn niet te vertrouwen!

Maar snap t wel, zodra ik ga stabben haal ik pas de Mic uit de kast om alles te bespreken met de partijen. Voicecalls beste stabhulpmiddel zoals Spamkaboutertje nu kan bevestigen.
 
Reactiescore
2.303
Neemt wel niet weg dat Bananas letterlijk naar de activiteit vraagt bij zijn edeltargets he

Wat is daar het probleem van?
Dus als ik je nu vraag hoe actief je bent op beelze mag jij vervolgens een stamlid stabben ? Sterk lucas.
 
Reactiescore
461
Wat is daar het probleem van?
Dus als ik je nu vraag hoe actief je bent op beelze mag jij vervolgens een stamlid stabben ? Sterk lucas.
Is ook geen probleem, zeg ook niet dat dat wegneemt dat het een stab is van hun. En er is een verschil om naar iemand zijn activiteit te vragen uit intentie hem op te edelen of gewoon uit interesse. Verder geen probleem maar vind dat best zielig.
 

DeletedUser80993

Guest
Is ook geen probleem, zeg ook niet dat dat wegneemt dat het een stab is van hun. En er is een verschil om naar iemand zijn activiteit te vragen uit intentie hem op te edelen of gewoon uit interesse. Verder geen probleem maar vind dat best zielig.

Zie blaze niet echt als een stamlid als die toch weggaat. Meer iemand die bescherming onder onze hoede kreeg en geen aanvallen hierdoor en dan naar een beter huisje verhuist.
 
Reactiescore
2.303
Is ook geen probleem, zeg ook niet dat dat wegneemt dat het een stab is van hun. En er is een verschil om naar iemand zijn activiteit te vragen uit intentie hem op te edelen of gewoon uit interesse. Verder geen probleem maar vind dat best zielig.

Tjah tis maar wat je zielig vindt. Dat dit van u komt vind ik nog best leutig :p
 
Reactiescore
1.075
Met RL contact bedoel ik whatsapp overigens. Hiermee bedoelde ik dat ik wel eens met Emile praat over andere zaken dan TW. Contact verder met Class is er niet geweest tot die zaterdagmiddag. Daarna werd het joinen ook pas zeker.

Laten we ook gewoon eerlijk zijn, wij wisten ruim 2 weken geleden ook al dat jullie er speelden, ook in Class wisten ze dit al ruim.
En jij beweert dan, dat er tot zaterdag complete radiostilte was, radiostilte tussen spelers die al jaren samen spelen, zoveel classics samen gespeeld hebben, en notabene zowat buren zijn.
Die kans is zeg maar 0%. Dat banannas daarbij al info vraagt aan een onbekende speler, wat houd hem hier dan tegen om het aan het team te vragen waar ze zo close mee zijn?
 
Reactiescore
2.303
Laten we ook gewoon eerlijk zijn, wij wisten ruim 2 weken geleden ook al dat jullie er speelden, ook in Class wisten ze dit al ruim.
En jij beweert dan, dat er tot zaterdag complete radiostilte was, radiostilte tussen spelers die al jaren samen spelen, zoveel classics samen gespeeld hebben, en notabene zowat buren zijn.
Die kans is zeg maar 0%. Dat banannas daarbij al info vraagt aan een onbekende speler, wat houd hem hier dan tegen om het aan het team te vragen waar ze zo close mee zijn?

Bewijs t maar.
 
Reactiescore
3.584
Ik wil nog even vermelden ik mezelf niet als een neutraal, objectief persoon zie in deze, evenals ik dat ook nooit zelf beweerd heb. Ook stel ik duidelijk alles in vraag waarna ik 'mijn' kijk erop geef. Ik vind dat beide partijen de fout zijn ingegaan en beide hun redenen hadden om te stabben (al dan niet goede of geen goede redenen).

Heb het wel geprobeerd zo objectief mogelijk te brengen met een kritische kijk naar Class omdat ik weet die hele stam weldra hetzelfde liedje zal gaan zingen.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
510
Voor zover ik me herinner, draaitjes in hey huidig rechtssysteem toch echt om iemand schuld aan te tonen, niet dat degene die beschuldigd wordt zijn onschuld aan moet moet tonen.
Die hele post van Jannes is heel leuk, maar nergens uit die post in een bewijslast tegen Blasé te vinden, wat als bewijsmiddel gebruikt kan worden.
 
Reactiescore
3.584
Voor zover ik me herinner, draaitjes in hey huidig rechtssysteem toch echt om iemand schuld aan te tonen, niet dat degene die beschuldigd wordt zijn onschuld aan moet moet tonen.
Die hele post van Jannes is heel leuk, maar nergens uit die post in een bewijslast tegen Blasé te vinden, wat als bewijsmiddel gebruikt kan worden.

Zoals je in de titel van mijn post kan lezen is het een situatieschets (staat er letterlijk) en geen veroordeling ^^ Ik heb het verhaal gebracht zoals ik het zie, mensen mogen daaruit hun eigen conclusies trekken.
 
Reactiescore
1.075
Bewijs t maar.

Tja, ik zal effe whatsapp en skype gesprekken hacken dan. T komt heel onrealistisch over en dat weet je zelf ook, sterker nog, je weet zelf wel dat het lulkoek is.
Iedereen wist al dat blaze wel es ging joinen, heb ik geen probleem mee, en het is een logische recruit, maar wees dan ook eerlijk over de manier waarop.
 
Reactiescore
89
Laten we ook gewoon eerlijk zijn, wij wisten ruim 2 weken geleden ook al dat jullie er speelden, ook in Class wisten ze dit al ruim.
En jij beweert dan, dat er tot zaterdag complete radiostilte was, radiostilte tussen spelers die al jaren samen spelen, zoveel classics samen gespeeld hebben, en notabene zowat buren zijn.
Die kans is zeg maar 0%. Dat banannas daarbij al info vraagt aan een onbekende speler, wat houd hem hier dan tegen om het aan het team te vragen waar ze zo close mee zijn?

Als ik voor mijzelf spreek klopt dit inderdaad. Ik heb met niemand anders dan Emile contact gehad van Class. Er zijn een paar berichten in een groepsapp geweest die gingen over de vakantie van een andere oud TW speler waar Laurens in zit. Als je dat mee telt dan heb ik ook berichten naar hem gestuurd.
Als Lennart zegt dat hij niemand verder heeft gesproken dan geloof ik hem daar in inderdaad :)

Ik snap wel dat je dit moeilijk vindt om te geloven maar het is wel zo. Er zijn naar niet zoveel spelers PM's gestuurd deze wereld vanaf Blaze :p
 

DeletedUser61134

Guest
Voor zover ik me herinner, draaitjes in hey huidig rechtssysteem toch echt om iemand schuld aan te tonen, niet dat degene die beschuldigd wordt zijn onschuld aan moet moet tonen.
Die hele post van Jannes is heel leuk, maar nergens uit die post in een bewijslast tegen Blasé te vinden, wat als bewijsmiddel gebruikt kan worden.

Je hebt een motief, de gelegenheid en er zijn meerdere getuigen dat je een band hebt met de betrokken partij!
Genoeg voor een aanhouding en er zijn meer dan voldoende veroordelingen geweest op basis van indirect bewijs.
Dit is een situatie waar genoeg indirect bewijs is om je vast te zetten!

Niet zo zeveren allemaal, ook al was er wel contact geweest, was dit nog steeds een stab van die oude kut stam van Blaze, en heeft Blaze rechtvaardig gehandeld.

Zie niet hoe die stam hem stabbed. Genoeg indirect bewijs voor een veroordeling.

Genoeg dus om te kicken en vervolgens te edelen. Of gaan we in Nederland nu ook spionnen vrijlaten en ze een week geven om te vluchten? Hell, laten we ze een jacht en een ferrari geven om ze te helpen
 
Reactiescore
1.075
Als ik voor mijzelf spreek klopt dit inderdaad. Ik heb met niemand anders dan Emile contact gehad van Class. Er zijn een paar berichten in een groepsapp geweest die gingen over de vakantie van een andere oud TW speler waar Laurens in zit. Als je dat mee telt dan heb ik ook berichten naar hem gestuurd.
Als Lennart zegt dat hij niemand verder heeft gesproken dan geloof ik hem daar in inderdaad :)

Ik snap wel dat je dit moeilijk vindt om te geloven maar het is wel zo. Er zijn naar niet zoveel spelers PM's gestuurd deze wereld vanaf Blaze :p

Naja t klinkt best vreemd dat het geen enkele keer over classic is gegaan dan, maar valt nog te geloven
 
Bovenaan