Top/Flop stammen

Reactiescore
89
BG & Class
Situatieschets
BG en Class zou al rap een confrontatie worden ivm met de liggingen. Er werden al vrij snel winsten behaald op enkele accounts van BG door Class.

Bananas (Class) was in gesprek geraakt met de speler Stijn1966 (BG), die laatste wou dolgraag naar Class gaan en had een sollicitatie lopen. Nu was het duidelijk dat die speler allesbehalve geschikt was voor dergelijke stam, een echte overweging is dat nooit geworden als ik dat uit Bananas zijn pm's mag concluderen (en wat we anders ook wel kunnen concluderen), desondanks werd hij wel wat aan het lijntje gehouden en zou Bananas meermaals gepleit/gepolst hebben om hem erbij te nemen en in de tussentijd werd er nodig gebruik gemaakt van wat info winning:

d996164613d9b1fed5df9b23043e3563.png

842ef3aac096b2af1e2c1a5ffee0acd2.png


Jammer voor deze speler dat Stijn1699 (zijn stamgenoot) het niet zo erg vond om dergelijke informatie (en nog wel meer) door te spelen aan Class. Zonde van Bananas ze hier op deze manier gebruik van maken, stijlvol kunnen we het moeilijk noemen.


In volgende screen zien we o.a dat Bananas nog pogingen ondernam maar tevergeefs, Stijn zou niet toegelaten worden, mss later luide het bij Bananas. Al laat ik daar enkele delen van wegvallen wegens weinig relevantie, kan altijd bij mij opgevraagd worden. Wat ik in de screen wel belangrijk vind is het aangeduide:

f8263c3c7d5b906822a072ec944634de.png

De deal met Blaze leek al rond de 15de, al beweerde Blaze in pm's en op het AF elders.

f24a98f5302cfe47fecd7364548a5c80.png

1ab64c2db784ae97ced6f52c513626e4.png

Tja wat moeten we hier van denken? Het 1 sluit het ander niet uit, is vooral een misleidende tekst. Er zal tussen de lijnen door via Bananas wel al duidelijk gemaakt zijn geweest Blaze voor de 15de Class wel al zou mogen joinen, kan best zijn hij 10+ dagen later pas zijn eerste PM conversatie had met Aest om concreet te praten wnr de join zou plaatsvinden. Dus wat dat betreft zou het kunnen Blaze niet liegt, wat er wel vingerdik opligt is dat voor de 15de al duidelijk was Blaze wel bij Class zou mogen komen. Aannames ofc, al denk ik dat mensen (-Class) mij daarin wel zullen volgen.

Volgens mij spreekt Bananas niet namens heel Class? Ik neem aan dat het Emile is die de PM heeft verstuurd. Dat hij vindt dat wij naar Class moesten komen kan iedereen nagaan. Ik ben de laatste 5 jaar ongeveer telkens op TW gestart met een vast team. Emile was telkens onderdeel van dit team dus als ik wist dat hij startte op deze wereld was ik wel bij hem op het account gegaan. Tegen de tijd dat bekend werd wie er in Class speelden zaten we al in BG. Daarnaast heb ik alleen contact gehad met Emile, omdat ik hem ook naast tw spreek. Verder heb ik geen contact met Class gehad tot die bewuste zaterdag. Wanneer Lennart zegt dat hij nog helemaal geen contact heeft gehad met Class geloof ik hem. Zwak stuk wat vol staat met insinuaties dus.

Stijn1966 werd dus geweigerd en ging zich terug aansluiten bij zijn huidige stam en gaat vervolgens zijn conversaties met Bananas doorgeven waardoor de leiding van BG concludeert al dan niet terecht of onterecht Blaze dubbel spel aan het spelen is. Het plan is om met alle leden op Blaze te gaan die toen nog altijd in BG zat theoretisch, praktisch gezien al 10 dagen niet meer wat mij betreft. Waarbij ik niet beweer er info is gelekt in die tussentijd.


Oke dus jij verdedigt hier stabbers die een plan op poten zetten zonder eerst contact met Blaze op te nemen om uitleg over de 'situatie' te geven, als je het al zo wilt noemen?

Ze zouden Blaze kicken en dan meteen aanvallen begreep ik, wat ongeacht dat Blaze al naar Class ging wel een stab zou zijn van BG met als moreel motief 'verraad'.

Conclusie: stab van BG gebaseerd op een PM van Bananas zonder research. Moet ik nog verder gaan?

Jammer genoeg was dit buiten de speler Dr Jekyll and Mr Hyde ook een speler binnen BG gerekend, deze was in pm's (die ik altijd kan delen) meermaals duidelijk aan het vissen bij zijn leiding wanneer de aanval op Blaze zou plaatsvinden, wat de targets zouden zijn,... veel diepgaande interesse. Clyde de leider die ook in contact stond met Blaze vond het raar hij zo goed op de hoogte was van de 'geheime' stamaanval op hemzelf dus concludeerde er een spy zat die Blaze van deze info voorzag. Toen Dr Jekyll and Mr Hyde eindelijk wat concreter te horen kreeg wat de bedoeling is, was Blaze niet veel later ook plots goed op de hoogte. Het moge duidelijk zijn (aannames) dat Jekyll alles doorspeelde aan Blaze.

Clyde confronteerde Jekyll met zijn spy gedrag met een discussie/ruzie tot gevolg. Clyde zou die avond offline gaan (de 25ste).

Enkele uren later (in de nacht de 26ste) besloot Blaze de stam te verlaten en meteen de aanval te openen op zijn zo pas ex stam.

Juist maar je vergeet hier key informatie. Ontzettend jammer dat je post zo selectief is geschreven en je belangrijke info achterwege hebt gelaten. In mijn afscheidspost op het forum heb ik iedereen, inclusief de leiding, een nap van 5 dagen aangeboden. Deze post is door de leiding direct verwijderd. De leiding, bonnie en clyde, zijn een RL stel dus hadden ze contact met elkaar. Hierna heb ik Clyde een PM gestuurd met de vraag of hij mijn aanvraag weigerde. Dit deed hij want hij zou toch stoppen en ik moest het maar met Bonnie bespreken --> aanvallen op clyde zijn legitiem. Omdat ik intussen zo ontzettend klaar met deze situatie en de stab van mijn eigen stam was heb ik Bonnie tot zondagochtend 09:00 de tijd gegeven om te reageren op mijn aanvraag, die ze allang had gelezen. Dit heeft zij niet gedaan en voila aanvallen op hun dak.

d5457466dcedea0312b0ca76ff105ced.png


Toevallig, toevallig, toevallig deed Jekyll (BG) vrolijk mee in diezelfde nacht samen met Blaze (terwijl hij nog in de stam zat zelfs).

Ook hier ben je weer uitermate selectief. Wat een apart ventje ben je ook in deze wanhopige poging om ons in een slecht daglicht te zetten. De eerste aanval werd vanuit Clyde verstuurt. Dr Jekyll kaatste de bal dus terug. Als je nog iets meer over Clyde wil weten: je verdedigt hier iemand die niet alleen stabbed maar ook een Btime op 10ms dodgede (is mij verteld, hier heb ik geen bewijs voor). Stabber en botter dus. Je probeert onze naam door het slijk te halen door dit soort spelers te gebruiken. No way.

98d2be284ce9d98abb3bff3ed3be0963.png


Aest had diezelfde nacht toevallig ook een blitz, Bananas deed in de loop van de dag ook mee tegen zijn oud informant Stijn1699 die hij zo graag in Class wou ^^

Stijn besloot te stoppen en zei in PM dat ik zijn dorpen mocht hebben. Hier heb ik van af gezien omdat de dorpen te noordelijk voor mij liggen. Bananas mocht dus met permissie dorpen pakken. Heb je nog meer onzin te verkondigen?


Wat is nu de algehele conclusies van dit alles voor mij: Blaze speelt dubbelspel met zijn huidige stam en zijn toekomstige stam (deal was al lang tussen de lijntjes beklonken), leider BG komt hier achter, ziet dit als verraad en is daarom van plan Blaze te stabben, Blaze voorkomt dit door zelf te stabben (leave
ddbb264d3505b220e1e0bde0a055be8b.png
en meteen aan te vallen) waarin Jekyll vrolijk meedoet zonder zelfs de stam überhaupt uit te gaan.

Wat is moreel verantwoord en wat niet? Ik ben benieuwd wat andere hiervan vinden.


Dacht het niet he. Als je niet zo selectief geweest was in je informatie had je mijn Nap aanvraag en forumpost, als die nog ergens is opgeslagen, ook prima op het forum kunnen zetten. Jij zou ten slotte objectief zijn, was het niet?

Morgenavond nog een kleine toevoeging aan dit alles.

*reactie staat tussen de quote*

Verder ben ik heel benieuwd welke spelers op deze classic zijn eigen leiding een Nap van 5 dagen aanbied, ondanks dat hij weet dat deze leiding keihard een mes in zijn rug wilde steken. Dat Bonnie en Clyde de nap hebben geweigerd ben ik niet verantwoordelijk voor. Dat Clyde de eerste aanval stuurt naar Jekyll, ben ik niet verantwoordelijk voor.

Stop met deze onzin en zielige poging om Blaze in een kwaad daglicht te stellen. Wij hebben ondanks de stab een Nap aangeboden en deze is geweigerd. Je kan het ons niet kwalijk nemen dat wij na deze weigering zelf de stabbers aan willen pakken.

Verder excuses voor de andere forumlezers voor deze reactieve lange post. Ga niet alle tussen teksten van JB verwijderen.
 

DeletedUser80993

Guest
*reactie staat tussen de quote*

Verder ben ik heel benieuwd welke spelers op deze classic zijn eigen leiding een Nap van 5 dagen aanbied, ondanks dat hij weet dat deze leiding keihard een mes in zijn rug wilde steken. Dat Bonnie en Clyde de nap hebben geweigerd ben ik niet verantwoordelijk voor. Dat Clyde de eerste aanval stuurt naar Jekyll, ben ik niet verantwoordelijk voor.

Stop met deze onzin en zielige poging om Blaze in een kwaad daglicht te stellen. Wij hebben ondanks de stab een Nap aangeboden en deze is geweigerd. Je kan het ons niet kwalijk nemen dat wij na deze weigering zelf de stabbers aan willen pakken.

Verder excuses voor de andere forumlezers voor deze reactieve lange post. Ga niet alle tussen teksten van JB verwijderen.

Pardon? Ik heb jekyl niet aangevallen pas nadat ik nobles incomming had en geland waren heb ik wat terug gestuurd. Verder heb jij een nap aangeboden en heb ik je doorverwezen naar bonnie die niet gereageerd heeft binnen jou 3 kwartier en toen ben je maar gaan aanvallen. Ja je komt in een slecht daglicht maar dat ligt toch echt aan jezelf. Je bent alles behalve een heilig boontje.
 
Reactiescore
89
Pardon? Ik heb jekyl niet aangevallen pas nadat ik nobles incomming had en geland waren heb ik wat terug gestuurd. Verder heb jij een nap aangeboden en heb ik je doorverwezen naar bonnie die niet gereageerd heeft binnen jou 3 kwartier en toen ben je maar gaan aanvallen. Ja je komt in een slecht daglicht maar dat ligt toch echt aan jezelf. Je bent alles behalve een heilig boontje.

Je laat iemand anders jouw verhaal vertellen omdat je niet in een welles nietes discussie terecht wilde komen maar kan nu prima reageren? Had dan ook even zelf je verhaal geschreven :rolleyes:
Ah dus jullie hebben niet overlegt samen? Jullie hebben het niet over de inhoud van mijn forumpost gehad die gelijk werd verwijderd? Rare leiding hoor. Probeer de schuld niet bij mij te leggen hier. Jullie stabben en accepteren geen nap. Moet je niet verwonderlijk opkijken als je vervolgens wordt aangevallen.
 

DeletedUser80993

Guest
Je laat iemand anders jouw verhaal vertellen omdat je niet in een welles nietes discussie terecht wilde komen maar kan nu prima reageren? Had dan ook even zelf je verhaal geschreven :rolleyes:
Ah dus jullie hebben niet overlegt samen? Jullie hebben het niet over de inhoud van mijn forumpost gehad die gelijk werd verwijderd? Rare leiding hoor. Probeer de schuld niet bij mij te leggen hier. Jullie stabben en accepteren geen nap. Moet je niet verwonderlijk opkijken als je vervolgens wordt aangevallen.

Dit verhaal was niet om aan mij te vertellen maar reageren op de reacties wel. Verder heb ik je forumpost verplaatst niet gedelete om zelf terug te lezen. Post klopt ook niks van dus had ook geen invloed op iemand in de tribe. Maarja ik weet tenminste wel met wie ik kan spelen en wie te vertrouwen is. Ja daar val jij niet onder.
 
Reactiescore
89
Dit verhaal was niet om aan mij te vertellen maar reageren op de reacties wel. Verder heb ik je forumpost verplaatst niet gedelete om zelf terug te lezen. Post klopt ook niks van dus had ook geen invloed op iemand in de tribe. Maarja ik weet tenminste wel met wie ik kan spelen en wie te vertrouwen is. Ja daar val jij niet onder.

Sterke reactie, heel inhoudelijk ook.

Insgelijks. Stabbers laat ik links liggen :)
 
Reactiescore
2.303
Ah kijk mooie post, ik laat hier straks ook een ander persoon posten die er niks van afweet !

De tijde van de pms zat stijn nog niet eens in barrowsgang maar bon.
Veel tijd ga ik hier niet aan verspillen, dat ik info vraag wilt niet zeggen dat er een spion aanwezig is :) Waar wordt hier bewezen dat er info kwam?

Wel grappig dat heel Barrows gang een sollicitatie bij ons had liggen... Sommige spelers willen duidelijk koste wat het kost bij ons geraken. Jammer clyde dat je keihard gerekt bent nadat je wilt stabben. Succes andere wereld !
 

DeletedUser80993

Guest
Ah kijk mooie post, ik laat hier straks ook een ander persoon posten die er niks van afweet !

De tijde van de pms zat stijn nog niet eens in barrowsgang maar bon.
Veel tijd ga ik hier niet aan verspillen, dat ik info vraag wilt niet zeggen dat er een spion aanwezig is :) Waar wordt hier bewezen dat er info kwam?

Wel grappig dat heel Barrows gang een sollicitatie bij ons had liggen... Sommige spelers willen duidelijk koste wat het kost bij ons geraken. Jammer clyde dat je keihard gerekt bent nadat je wilt stabben. Succes andere wereld !

Ben niet echt gerekt. Ben uit het niets aangevallen door een stamlid die ik vertrouwde en aanvallen op mij had gepland. Helaas heb ik er niet veel moeite meer ingestopt omdat toch helft van de tribe niet te vertrouwen was. Maar mij zul je vast en zeker nog wel tegenkomen hopelijk onder betere omstandigheden hopelijk ben ik dan ook klaar met .net en kan ik me hier wat meer focussen.

Sterkte er nog mee.
 
Reactiescore
2.303
Ben niet echt gerekt. Ben uit het niets aangevallen door een stamlid die ik vertrouwde en aanvallen op mij had gepland. Helaas heb ik er niet veel moeite meer ingestopt omdat toch helft van de tribe niet te vertrouwen was. Maar mij zul je vast en zeker nog wel tegenkomen hopelijk onder betere omstandigheden hopelijk ben ik dan ook klaar met .net en kan ik me hier wat meer focussen.

Sterkte er nog mee.

Super ! Tot de volgende keer dan.

Kleine tip, opassen wie je vertrouwd voor dat je een stamlid zou stabben die 0 info doorspeelt. Misschien in het vervolg de persoon ook eens aanspreken hieromtrent en of de geruchten waar zijn?ik ben aardig wat troops op stijn en braveheart verloren, had ik dus wel kunnen vermijden moest er echt gespioneerd worden ;)

Dat stijn nu zijn dorpen afgeef aan onze stam ligt mss aan het feit dat hij koste wat het kost bij ons wilt komen omdat alles rond hem in duigen valt ?

Dikke doei.
 

DeletedUser80993

Guest
Super ! Tot de volgende keer dan.

Kleine tip, opassen wie je vertrouwd voor dat je een stamlid zou stabben die 0 info doorspeelt. Misschien in het vervolg de persoon ook eens aanspreken hieromtrent en of de geruchten waar zijn?ik ben aardig wat troops op stijn en braveheart verloren, had ik dus wel kunnen vermijden moest er echt gespioneerd worden ;)

Dat stijn nu zijn dorpen afgeef aan onze stam ligt mss aan het feit dat hij koste wat het kost bij ons wilt komen omdat alles rond hem in duigen valt ?

Dikke doei.

Ik ben nieuw op .nl dus ken niemand moet iedereen een kans geven maar als ik zwart op wit tegenkom dat iemand van mijn tribe gaat veranderen naar de vijandelijke tribe is het gebruikelijk op .net om hem te aanvallen voordat die gestacked wordt. Verder over stijn wil ik het niet hebben hij was vrij naïef en hierdoor info doorspeelde. Hij zelf was niet te vertrouwen met een fl soms ging die dagenlang weg zonder iets te zeggen en gooide die de sit bij ons.

Dat blaze info doorspeelde wist ik niet zeker maar wist wel zeker dat die naar jullie ging wat ik zie als verraad sommige mensen zien dit anders. Verder speelde stijn wel info door maar denk niet echt dat die het door heeft gehad.
 
Reactiescore
1.075
Moesten de spelers van Aes niet in Class zitten zou ik t nog kunnen geloven

naja het deeltje "geen contact" is ongeloofwaardig, ook vanwege blaze zelf net al aangaf ook gewoon in RL contact te hebben.
de rest geloof ik team blaze eerder als clyde hierin, gewoon omdat de opkomende stab "bewijzen" van blaze nergens te zien zijn, en ze dus gestabbed zijn door Clyde vanwege assumpties.
 
Reactiescore
2.303
Ik ben nieuw op .nl dus ken niemand moet iedereen een kans geven maar als ik zwart op wit tegenkom dat iemand van mijn tribe gaat veranderen naar de vijandelijke tribe is het gebruikelijk op .net om hem te aanvallen voordat die gestacked wordt. Verder over stijn wil ik het niet hebben hij was vrij naïef en hierdoor info doorspeelde. Hij zelf was niet te vertrouwen met een fl soms ging die dagenlang weg zonder iets te zeggen en gooide die de sit bij ons.

Dat blaze info doorspeelde wist ik niet zeker maar wist wel zeker dat die naar jullie ging wat ik zie als verraad sommige mensen zien dit anders. Verder speelde stijn wel info door maar denk niet echt dat die het door heeft gehad.

Op nl is het dan inderdaad gebruikelijk om een eerlijke nap aan te bieden inderdaad. Zoals blaze dan ook deed ipv een dikke aanval op hem te plannen :p
 
Reactiescore
89
naja het deeltje "geen contact" is ongeloofwaardig, ook vanwege blaze zelf net al aangaf ook gewoon in RL contact te hebben.
de rest geloof ik team blaze eerder als clyde hierin, gewoon omdat de opkomende stab "bewijzen" van blaze nergens te zien zijn, en ze dus gestabbed zijn door Clyde vanwege assumpties.

Met RL contact bedoel ik whatsapp overigens. Hiermee bedoelde ik dat ik wel eens met Emile praat over andere zaken dan TW. Contact verder met Class is er niet geweest tot die zaterdagmiddag. Daarna werd het joinen ook pas zeker.
 
Reactiescore
511
Hebben jullie er over nagedacht dat Class ons wilde recruiten omdat ze wisten wie er op Blaze spelen. Dat zijn ons mogelijk willen recruiten betekent toch niet dat er al contact geweest is. Elke stam kijkt toch naar mogelijke potentiële leden of ben ik nou gek.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Waarom doen we alsof Jannes neutraal en objectief is lol. Jannes heeft deze post geschreven op basis van informatie vanuit een kant, objectief kan het dus sowieso al niet zijn. Daarnaast weet iedereen dat Jannes het lekker zou vinden als hij Class in de grond kan boren, neutraal is hij dus ook niet.
 

DeletedUser80993

Guest
Waarom doen we alsof Jannes neutraal en objectief is lol. Jannes heeft deze post geschreven op basis van informatie vanuit een kant, objectief kan het dus sowieso al niet zijn. Daarnaast weet iedereen dat Jannes het lekker zou vinden als hij Class in de grond kan boren, neutraal is hij dus ook niet.

Blaze zijn kant van het verhaal was al verteld ik heb alleen alle berichten doorgestuurd en mijn mening bij ze neergelegd. Heb niks te verbergen.
 

DeletedUser61134

Guest
Ook alleen Class die reageert om hun stabbende vriendje zijn fout te verbergen :eek:

En ja Jannes heeft gewoon die hele stam nagevraagd en alle PM's gekregen, zelfs van niet betrokken BG leden.
Heel BG is overtuigd van Blaze & Jeckyl hun stab, maar oke Class zal t beter weten dan de betreffende stam als Partij die er niks van weet en niks meegemaakt heeft buiten Blaze zijn onzin geloven :eek:

Edit: Samenvatten voor de laagbegaafden onder ons:
Jannes heeft van 5 partijen hun woordje binnengehaald en verwerkt Class van 2, Blaze en hun toekomstige rekruut/intern/fusie Jeckyl
 
Reactiescore
89
Ik heb al aangegeven hier niet verder op in te gaan. Mijn kant wordt door een neutraal iemand verteld zodat er geen welles nietes spelletje gaat onstaan. Als ik ergens geen zin in heb is het daar wel.

Waarom doen we alsof Jannes neutraal en objectief is lol. Jannes heeft deze post geschreven op basis van informatie vanuit een kant, objectief kan het dus sowieso al niet zijn. Daarnaast weet iedereen dat Jannes het lekker zou vinden als hij Class in de grond kan boren, neutraal is hij dus ook niet.

Maakt mij verder niet uit dat hij niet neutraal of objectief is. Hoeft hij ook niet te zijn. Echter, werd het wel zo gesteld. That's all
 
Reactiescore
461
Neemt wel niet weg dat Bananas letterlijk naar de activiteit vraagt bij zijn edeltargets he
 

DeletedUser69389

Guest
Sorry dat het wat langer geduurd heeft dan verwacht maar hier alsnog het verhaal.

jokersbrain bedankt voor het neutraal vertellen ervan hoop dat mensen inzien dat je bepaalde mensen niet moet gaan vertrouwen en alles doen om de wereld te winnen.

Waarom doen we alsof Jannes neutraal en objectief is lol. Jannes heeft deze post geschreven op basis van informatie vanuit een kant, objectief kan het dus sowieso al niet zijn. Daarnaast weet iedereen dat Jannes het lekker zou vinden als hij Class in de grond kan boren, neutraal is hij dus ook niet.

Exact wat Pim zegt inderdaad. Jannes valt echt niet als een neutraal persoon te definieren in deze context. Als iemand kritisch is op 'de elite' dan is het Jannes zelf wel. Heel zijn post was doordrenkt met ongefundeerde kreten en uitspraken zonder tastbaar bewijs. Maargoed het is al een zwaktebod als je zelf als leider al geen post kunt tikken, maar wel met dergelijke losse kreten en beschuldigingen wilt komen....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan