Onwaarschijnlijke boeken geschreven door Classic spelers

Reactiescore
661
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
259
Claim nergens iets van een wereldwinst, ook niet van w18 omdat k daar niet tot t einde gespeeld heb. Vermeld alleen de werelden waar k een fatsoenlijk aantal tijd in heb gestoken.
 
Reactiescore
86
Een winnende stam in je sig zetten drukt dat toch wel enigszins uit hoor, zeker als je dat doet bij een bekende stam/premade als Creed!. Daarnaast, Creed! veel tijd ingestoken? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk want dan had ik het wel geweten. Heb ook navraag gedaan en heb gehoord dat je (op de een of andere miraculeuze reden) inderdaad op het laatst op een account bent gekomen, maar om nou om die reden met Creed! in je sig te gaan pronken.. gaat toch wel een beetje ver (dat je überhaupt niet eens in de stamchat zat deed bij jou geen belletje rinkelen?). Sterker nog, het is ronduit een belediging naar de spelers die in de wereldwinst van deze premade daadwerkelijk veel tijd en energie hebben gestoken. Des te meer omdat je het eerste en belangrijkste deel van de wereld bij onze vijand speelde en notabene door Creed! af bent gemaakt.
 
Reactiescore
259
Een winnende stam in je sig zetten drukt dat toch wel enigszins uit hoor, zeker als je dat doet bij een bekende stam/premade als Creed!. Daarnaast, Creed! veel tijd ingestoken? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk want dan had ik het wel geweten. Heb ook navraag gedaan en heb gehoord dat je (op de een of andere miraculeuze reden) inderdaad op het laatst op een account bent gekomen, maar om nou om die reden met Creed! in je sig te gaan pronken.. gaat toch wel een beetje ver (dat je überhaupt niet eens in de stamchat zat deed bij jou geen belletje rinkelen?). Sterker nog, het is ronduit een belediging naar de spelers die in de wereldwinst van deze premade daadwerkelijk veel tijd en energie hebben gestoken. Des te meer omdat je het eerste en belangrijkste deel van de wereld bij onze vijand speelde en notabene door Creed! af bent gemaakt.

Meh, zie niet zo snel in waarom dit kwetsend zou zijn naar andere creed! Spelers. Ik heb tenslotte op het eind, zij het niet in veel kortere tijd, evenveel energie en tijd in jullie stam als Choice gestoken. Daarbij vermeldend dat jullie Choice destijds inderdaad weggespeeld hebben maar niet specifiek t account waarop ik speelde maar dat terzijde.
Mn punt is; de werelden waar ik t meeste tijd in heb gestoken vermeld in in mn sig, en dan vermeld ik ook de stammen waar ik in gespeeld heb ja zonder de intentie te willen geven dat het mij boeit of ik aan de wereldwinst heb bijgedragen of niet. Maar als dit je nog steeds steekt (bedankt voor de prettige benadering naar me nog trouwens) wil ik creed! Gerust in hele kleine lettertjes neerzetten hoor!
 
Reactiescore
86
Dat betekent ofwel dat je weinig tijd in Choice hebt gestoken, ofwel dat je echt geen flauw benul hebt van de hoeveelheid tijd, energie en samenwerking die het kost om een premade over de eindstreep te trekken:biggrin:. Want wat ik in ieder geval zeker weet, als speler die van dag 1 tot het einde heeft gespeeld, is dat er maar 24u in een dag zitten en dat je dus nooit, maar dan ook echt nooit, genoeg voor Creed! in zo'n korte periode kan hebben gedaan dat het vermelden ervan (zeker door de enorme lijst aan redenen om het niet te doen) in je sig gerechtvaardigd kan zijn. Je moet overigens je stats nog maar even terugkijken. Dat je op een heel tactisch moment besluit te stoppen betekent niet dat je account niet is weggespeeld (je werd voor je quit namelijk ook al geedeld).

Verander je sig lekker, of doe het niet. Je schaadt je eigen reputatie er alleen maar mee door Creed! als een van de stammen te noteren waarin je de meeste tijd hebt gestoken. Elke enigszins nadenkende speler zal dit bij een echte Infideler controleren, en daarna tot de conclusie komen dat als je zelfs Creed! in je sig moet zetten, de rest van je carrière dan wel erg miserabel moet zijn.

Tot slot, weet je bijvoorbeeld nog toen je via een vv de nap tussen onze stammen schondt? We hebben door de jaren heen regelmatig tegenover elkaar gestaan en keer op keer weet je mij/mijn stam wel weer iets te flikken, dus om welke reden zou ik jou precies 'prettig' moeten benaderen?
 
Reactiescore
259
Dat betekent ofwel dat je weinig tijd in Choice hebt gestoken, ofwel dat je echt geen flauw benul hebt van de hoeveelheid tijd, energie en samenwerking die het kost om een premade over de eindstreep te trekken:biggrin:. Want wat ik in ieder geval zeker weet, als speler die van dag 1 tot het einde heeft gespeeld, is dat er maar 24u in een dag zitten en dat je dus nooit, maar dan ook echt nooit, genoeg voor Creed! in zo'n korte periode kan hebben gedaan dat het vermelden ervan (zeker door de enorme lijst aan redenen om het niet te doen) in je sig gerechtvaardigd kan zijn. Je moet overigens je stats nog maar even terugkijken. Dat je op een heel tactisch moment besluit te stoppen betekent niet dat je account niet is weggespeeld (je werd voor je quit namelijk ook al geedeld).

Verander je sig lekker, of doe het niet. Je schaadt je eigen reputatie er alleen maar mee door Creed! als een van de stammen te noteren waarin je de meeste tijd hebt gestoken. Elke enigszins nadenkende speler zal dit bij een echte Infideler controleren, en daarna tot de conclusie komen dat als je zelfs Creed! in je sig moet zetten, de rest van je carrière dan wel erg miserabel moet zijn.

Tot slot, weet je bijvoorbeeld nog toen je via een vv de nap tussen onze stammen schondt? We hebben door de jaren heen regelmatig tegenover elkaar gestaan en keer op keer weet je mij/mijn stam wel weer iets te flikken, dus om welke reden zou ik jou precies 'prettig' moeten benaderen?

Sorry hoor, maar wie ben jij om zo uit de hoogte op mij te reageren? laten we het in ieder geval gelijkwaardig laten in plaats van de manier van jou aan te gaan nemen.
Nogmaals voor jou één keer, ik vermeld in mn sig de werelden waar ik de meeste tijd in heb gestoken en per wereld welke stam(men) dat waren. En in geneen van de stammen heb ik van A tot Z een bijdrage geleverd, wat blijkbaar voor jou wel een voorwaarde moet zijn om het in je sig te laten zetten, maar wel heb ik daar in ieder geval fatsoenlijk wat energie in gestoken. Verder hoef jij niet te oordelen over mijn TW carriere en de opmerking van een tactisch moment stoppen slaat kant nog wel, ik ben op een wat minder fijne manier uit Choice gezet / zag de noodzaak om daar te gaan vertrekken. Is al een tijd geleden en heb de exacte reden niet meer helder maar dat is wel wat ik mij herinner.

De laatste zinnen zijn mij totaal onduidelijk. Welke vv heb je het uberhaupt over? en 'keer op keer' iets weten te flikken? Hoe verder je betoog hoe meer mij alles een raadsel wordt.
 

DeletedUser78972

Guest
wie cared er nou om sig:p

martijn heeft ook w59 als winst staan terwijl die de laatse 2 maanden er nie was:p
 
Bovenaan