Onwaarschijnlijke boeken geschreven door Classic spelers

Reactiescore
660
Ik sluit deze discussie ook af. Op sommige punten kan ik je nog enigzins volgen - zij de toon waarop er bij mij wel voor zorgt dat ik voor jou de sig niet ga aanpassen - maar dat stukje onderaan blijft ronduit hilarisch. Volgens mij ben je in de war met iemand anders zonder gekheid? Ik heb zover ik weet nooit classic7 gespeeld, ooit 1 classic met laurens (weet niet zozeer welke) en deze classic dus de zin op de talloze klessiks is mij nog steeds een raadsel. Plus het vetgedrukte stukje zou ik dan wel graag even op volgorde de voorbeeldjes erbij willen hebben. Ik ben zover mijn geheugen in de steek laat nooit betrokken geweest bij vuil spel, heb die reputatie ook niet uberhaupt, soms misschien een onhandige actie maar dat is nooit met kwade opzet en dat weten de mensen die mij wat beter kennen dan jij ook. Het beeld wat jij neerzet is onrechtvaardig. Wat wil je hier eigenlijk mee bereiken? Als je mij niet persoonlijk mag o.i.d. mag je dat ook gewoon zeggen ipv een vaag verhaal als dit op te hangen..:)

Mocht je nog vragen hebben of uitleg willen geven, spreek me gerust op skype aan. Mocht je behoefte nog hebben op je superioriteit nog te laten tonen als zelfbenoemde verheven TW speler reageer dan hier verder op.

Edit: Navraag gedaan en classic7 speelde ik met laurens en zou toendertijd die vv van borno hebben verbroken? Ik weet er niet wat van af verder, nogmaals wel de nadruk dat ik never iets opzettelijk fouts zou ondernemen op tw om een ander te benadelen.

Klopt wat je zegt over classic 7.
 
Reactiescore
259
Hoe af te blijven van farmdorpjes van stamgenoten en er geen farms van jezelf ervoor 'timen' ~Dr. Hannibal Lecter
 
Reactiescore
510
wie cared er nou om sig:p

martijn heeft ook w59 als winst staan terwijl die de laatse 2 maanden er nie was:p

Wat care jij. Alleszins meer bijgedragen aan de winst dan dat jij dat hebt gedaan. Alleen al door alle spelers die ik heb binnengehaald. Ook gequit omwille van triest gedrag en de wereld was toen al helemaal klaar.

Die 2 maanden vallen nog wel mee :O
 
Reactiescore
259
De nadelen van 50lc met je eerste edel sturen zonder iets voor te timen - MyPride
 
Reactiescore
259
Zolang k m maar zelf snap is 't goed
 
Bovenaan