Top & Flop stammen

DeletedUser77689

Guest
1 ding dat ik derict merk is dat 404 gewoon een bende samengeraapte noobs die r2w wil doen. Leiding die weggaat van stam door tijdgebrek? Lieg verder aub gewoon door join noct.
Dat ze überhaupt zo speler in stam willen zegt veel over hun skills.

Gast leer eerst eens schrijven. Je maakt jezelf compleet belachelijk hier. Je bent een van vele die maar weer wat aan het roepen is. Moet je nagaan, je komt op mij al over als een complete idioot. Zoon indruk laat jij achter op deze noob. Ga niet de moeite nemen om inhoudelijk te reageren op deze kwats. Misschien kan je alvast een beetje oefenen door bij pagina 1 te beginnen. Dan probeer je het nog een keertje als je aan het einde bent?
 
Reactiescore
236
Gast leer eerst eens schrijven. Je maakt jezelf compleet belachelijk hier. Je bent een van vele die maar weer wat aan het roepen is. Moet je nagaan, je komt op mij al over als een complete idioot. Zoon indruk laat jij achter op deze noob. Ga niet de moeite nemen om inhoudelijk te reageren op deze kwats. Misschien kan je alvast een beetje oefenen door bij pagina 1 te beginnen. Dan probeer je het nog een keertje als je aan het einde bent?


Gast heel dag reageren op forum wordt je niet beetje moe niets te doen op tw hahaha


Verdedig 404 nog beetje mag je misschien keer bij hun spelen
 

DeletedUser73162

Guest
Hahahahahahaha die lijst. Denk nog eens na voordat je random spelers erop gooit lol.
 
Reactiescore
236
Vinden jullie niet gek dat meeste mensen 404 flop vinden en zo reageren? Kijk keer naar jullie zelf voordat je reageert. Leiding loopt er zelf al bij weg en heeft zogezegd geen tijd meer :rolleyes:
 

DeletedUser76315

Guest
Reactiescore
1.365
404 =

200.webp
 
Reactiescore
7.944
haiii lieverd, heb er twee ben WW alleen vergeten van Lion, na W61 weer effe me pauze gehad & zoals je ziet ben ik nog even asociaal mensen happen er op los :$

En wat zeg jij ik en steven hebben ze de moeder gekocht een van de beste comebacks!

Misschien had je wat meer aandacht moeten besteden aan brabo ipv hier spammen. Bedankt voor de 40k gedode eenheden die amper off troepen kostten.
 

DeletedUser76315

Guest
Misschien had je wat meer aandacht moeten besteden aan brabo ipv hier spammen. Bedankt voor de 40k gedode eenheden die amper off troepen kostten.
Bedankt voor de update, in dat geval zal ik de VV even terugvragen! toch wel sociaal van je, voortaan effe pm sturen lees ik het eerder xx
 

DeletedUser76315

Guest
Uiteraard kerel, good job. Grote mond en dan ook nog falen met 20 incs :rolleyes:
Hoe is het falen als de vv al terug was afgegeven? is dat jij dit zegt dat we hem opnieuw hebben ... had je beter niet kunnen doen! toch grappig dat de mensen met de grootste mond hun zelf uiteindelijk benadelen. Talking about a good job ....
 
Reactiescore
7.944
Hoe is het falen als de vv al terug was afgegeven? is dat jij dit zegt dat we hem opnieuw hebben ... had je beter niet kunnen doen! toch grappig dat de mensen met de grootste mond hun zelf uiteindelijk benadelen. Talking about a good job ....

Alle clears waren zowat al aangekomen schat. Waar nog op liep was al op gelopen. Good job weeral.
 

DeletedUser76315

Guest
Alle clears waren zowat al aangekomen schat. Waar nog op liep was al op gelopen. Good job weeral.
Ben je nou zo zelfingenomen om je zelf zo in je reet te blazen? :O Maar ik behoud de vv nu wel voor je np! GG, je had je zelf het zo makkelijk kunnen maken ipv hier zo bijdehand willen doen om je momentje te pakken op niks.
 
Reactiescore
7.944
Ben je nou zo zelfingenomen om je zelf zo in je reet te blazen? :O Maar ik behoud de vv nu wel voor je np! GG, je had je zelf het zo makkelijk kunnen maken ipv hier zo bijdehand willen doen om je momentje te pakken op niks.

Ja ga maar lekker 0 incs Dodgen. Misschien lukt het je nu wel! Had je maar niet met zo'n dikke bek aan moeten komen zetten in Pm. Karma is een bitch.
 

DeletedUser76315

Guest
Ja ga maar lekker 0 incs Dodgen. Misschien lukt het je nu wel! Had je maar niet met zo'n dikke bek aan moeten komen zetten in Pm. Karma is een bitch.
gast wat ben je nou interessant aan het doen om een account die niet meer onder mijn vv stond? ben blij dat je het hier effe meld hoor, alleen lullig voor de eerst volgende die een poging waagt. Ben blij dat je het een hele prestatie voor je zelf vindt! Succes maat
 
Reactiescore
7.944
gast wat ben je nou interessant aan het doen om een account die niet meer onder mijn vv stond? ben blij dat je het hier effe meld hoor, alleen lullig voor de eerst volgende die een poging waagt. Ben blij dat je het een hele prestatie voor je zelf vindt! Succes maat

Jij ook! Als je zo door gaat ga je dat zeker nodig hebben haha xx
 
Bovenaan