Top & Flop stammen

Reactiescore
7.931
Ik gaf antwoord op je vraag. Alle spelers die in de buurt lagen zijn inmiddels weggespeeld en dat waren zeker niet de minste namen. Ik denk toch eerder dat jij wat moet laten zien dan dat wij dat moeten.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nocturnal heeft de keuze gemaakt coor 404 omdat die door hebben gezet met een goed aanbod.

Ook INNI/Dood gaven aan ons te willen recruiten maar de uitnodiging bleef uit, het goede aanbod ook, alles duurde te lang. Ja dan ga je op een gegeven moment naar de partij die je wen concreet aanbod doet...

We hebben beide gewoon afgewogen.

En nee, nooit heeft iemand van ons info doorgespeeld naar 404, de betreffende massa die gelekt was hadden wij enorm belang bij en wouden we graag doorzetten, pas veel later na die gelekte massa is er voor het eerst contact geweest met 404 btw.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Klinkt alsof jullie van INNI & Dood gewoon geen serieuze uitnodiging hebben gehad en daarom maar voor 404 kozen. Blijkbaar waren er bij de andere stammen toch meer (terechte) twijfels. Terecht omdat jullie aanbiedingen van meerdere kanten af wilden wachten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Valentijn en altijd naar het beste stammetje willen gaan. Das nieuw!
 
Reactiescore
1.365
Haha de mib ja oke eerlijk is eerlijk die moet ik jullie meegeven. Maar dan heb ne het over babe ipv dood etc. Onze favo coalitie op 67.

Mwa, die lui runnden >.<.
Babe heeft zich vooral early game al bewezen though, door toen hoge ranks uit te schakelen ^^.
Beetje einde early game hebben we dan mib gesloopt en wat andere noobs..
Ach, we zullen wel zien wat die stam doet.
En dood mag wel veel gesloopt hebben, je moet er vaak wel bij zeggen dat dood erg veel hulp/vriendjes heeft in die dingen :).
Das puur mijn mening hoor :$
 
Reactiescore
331
Dood is een van de weinige stammen die WEL wat heeft bewezen so far :) Als je onze stam bekijkt zie je dat we maar een paar echte leden hebben, de rest zijn gewoon MB's. De OD van onze echte leden zegt ook wel genoeg. Wij hebben geen bakken vol interns gekregen of flop massa's gehad. Daarnaast hebben wij ook elke keer gekozen voor de strijd, wij hebben minstens 6 leden gehad van influenza die ons wouden joinen nadat hun stam viel. Wij hebben deze 1 voor 1 afgewezen omdat we geen recruits wouden vanuit het vijandige kamp.

Als ik dat vergelijk met jullie stam, die eerst een flop aanval doet op nocturnal en nu opeens nocturnal recruit kan ik toch wel stellen dat wij een stuk meer bewezen hebben dan jullie. If you can't beat them recruit them i guess. Ik begrijp nu in ieder geval wel waarom er ontevreden leden van jullie contact zoeken met ons. Dat je dan hier nog eens belachelijk komt doe nadat jullie stam blijkbaar informatie uit andere stammen heeft en kata's gebruikt, maakt het alleen nog maar erger. Zorg dat je je eigen zaakjes in orde hebt voor je andere stammen kritiek gaat geven.

Mwah je hebt de interns/recruits niet nodig omdat je nog tig miljoenen aan slaafjes en "BG's" hebt. Dan moet je idd niet recruiten nee, dus dat argument is beetje invalid IMO.
 
Reactiescore
972
Nocturnal heeft de keuze gemaakt coor 404 omdat die door hebben gezet met een goed aanbod.

Ook INNI/Dood gaven aan ons te willen recruiten maar de uitnodiging bleef uit, het goede aanbod ook, alles duurde te lang. Ja dan ga je op een gegeven moment naar de partij die je wen concreet aanbod doet...

We hebben beide gewoon afgewogen.

Je kunt wel afwegen, maar een uitnodiging van Dood kwam er niet, precies om de redenen die ik beschrijf... Eigenlijk bevestig je gewoon precies wat ik zeg, dus de volgende keer kan je je post ook afdoen met: "Mortua, je hebt wederom gelijk", scheelt een hoop leeswerk :p

En nee, nooit heeft iemand van ons info doorgespeeld naar 404, de betreffende massa die gelekt was hadden wij enorm belang bij en wouden we graag doorzetten, pas veel later na die gelekte massa is er voor het eerst contact geweest met 404 btw.

Kan je begrijpend lezen? Nogmaals, ik beschuldig jullie nergens van. Verder ga je helemaal niet in op mijn post:

Ofwel, hoe weten jullie dan überhaupt dat het bij ons op het niet gedeelde forum heeft gestaan? Jullie als externe partij zouden dat helemaal niet kunnen weten, omdat je als BG niet op ons private forum kan. Of weten jullie precies wie gelekt heeft en heb je dat niet aan je BG gemeld? In dat geval bevestigd dat mijn wantrouwen richting jullie en daarmee dat van vele anderen.

Ik ga er dus vanuit dat er nog steeds iets niet klopt en nog steeds heeft niemand van jullie dat ontkracht. Op deze manier maken jullie het me wel erg makkelijk :p

Mwa, die lui runnden >.<.
Babe heeft zich vooral early game al bewezen though, door toen hoge ranks uit te schakelen ^^.
Beetje einde early game hebben we dan mib gesloopt en wat andere noobs..
Ach, we zullen wel zien wat die stam doet.
En dood mag wel veel gesloopt hebben, je moet er vaak wel bij zeggen dat dood erg veel hulp/vriendjes heeft in die dingen :).
Das puur mijn mening hoor :$

Hulp van wie precies? Ik als buitenstaander kan namelijk nergens iets vinden van "hulp/vriendjes" bij het wegedelen van 4 grote accounts. Leg uit.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77689

Guest
Het was een pure gis. Maar aangezien je al niet 100% zeker in kan staan voor je medespelers, aangezien je schrijft 'ik denk', zou ik toch maar eens gaan navragen. Ik geef jullie geen schuld, heb enkel sterk mijn twijfels bij jullie betrouwbaarheid.
'Assumption is the mother of all fuck-ups.' En uiteraard sta ik 100% in voor mijn medespelers.

Vind je dat gek dan? Vanuit een BG met INNI over willen stappen naar de directe vijand, vervolgens afgewezen worden, om contact met Dood te zoeken om te joinen, weer afgewezen worden, om vervolgens toch weer 404 te joinen. Dit soort zelfingenomenheid wordt nooit in dank afgenomen en daarmee zullen altijd vragen gesteld worden bij de betrouwbaarheid van het account Nocturnal. Dat hebben jullie over jezélf afgeroepen en niet iemand anders. Daarom zijn er ook altijd veel mensen tegen jullie komst in welke stam dan ook geweest, want zelfs in 404 zijn jullie voor een deel helemaal niet welkom.

Voor ik hier uberhaupt op reageer eerst een tip: Doe jezelf en vooral je geloofwaardigheid een lol en praat enkel over dingen waar je daadwerkelijk verstand van hebt.


Noct is idd vanuit een BG met INNI aan gaan kloppen bij 404. Niet omdat wij graag naar de ''vijand'' overstappen maar omdat we ons graag wilde aansluiten bij een stam met potentie.

Wat niet iedereen weet is dat Noct en Caramba al aangenomen waren voor INNI. Er is na positieve reactie op de sollicitatie samen met de leiding van INNI overeengekomen dat direct joinen op dat moment enkel voor nadelen zou zorgen.

Ten eerste: was er de intern van the murphy (account dat na 1 massatje van slash runde) ze lieten vv achter van een account in puin. Om zoveel mogelijk dorpen binnen de stam te houden dachten we dat INNI joinen voor extra aandacht zou zorgen die we niet konden gebruiken.

Ten tweede: Mochten Noct en Caramba vertrekken naar INNI dan zouden er een aantal spelers achterblijven van Lost. er bestond de angst dat deze spelers zich tegen ons zouden keren en aan zouden kloppen bij 404.

De leiding van INNI heeft met deze redenen besloten om een BG te vormen met Lost. zodat de neuzen allemaal dezelfde kant op zouden blijven staan met de garantie dat Noct en Caramba zodra de kust veilig zou zijn een invite zouden krijgen.



Zal er niet teveel op uit gaan wijden maar wat we van INNI hebben kunnen zien was teleurstellend. De nap tussen skull en shadowvoice zorgde er ook nogeens voor dat we overal alleen voor zouden staan totdat schedel en morgan weggeedeld zouden zijn(na het falen van alle acties van INNI en het onvermogen om ook maar 1!!!!! dorp te pakken hadden we hier geen vertrouwen in). Toen daar commentaar op werd gegeven door ons moesten we het bij onze stam zoeken, hulp hoefde we zowel offensief als defensief niet te verwachten.
Caramba: speelde enkel nog in zn eentje en speelde ook nogeens enkel op zijn mobiele telefoon, communicatie was 0.
Whipped: deed zuinig met zijn deff omdat hij dondersgoed door had(heeft) dat Skull en project v6.4 hem zien als edelvoer.
de overige leden zetten geen zoden aan de dijk.
Als we niet in zoon benarde situatie hadden gezeten had ik die bg allang opgezegd.


Dit alles heeft er uiteindelijk toe geleid dat we ondanks ongunstige ligging toch hebben gesolliciteerd bij 404.

Nu reactie op jouw bullshit:

Op het moment dat naar buiten kwam dat wij ons wilde aansluiten bij 404 werden wij zelf benaderd door Dood, zoals valentijn al aangaf bleef een serieus voorstel uit. Ondertussen wees 404 ons af, maar een paar uur later werd ons al ingefluisterd dat ze hierop terug zouden komen en dat de afwijzing nooit de deur uit had mogen gaan.


Daarbij komt dat jullie de VV hadden van Aeroliner en het dus zeker mogelijk is dat jullie dat gelekt hebben (waarbij ik jullie nog niet de schuld geef). Ofwel, hoe weten jullie dan überhaupt dat het bij ons op het niet gedeelde forum heeft gestaan? Jullie als externe partij zouden dat helemaal niet kunnen weten, omdat je als BG niet op ons private forum kan. Of weten jullie precies wie gelekt heeft en heb je dat niet aan je BG gemeld? In dat geval bevestigd dat mijn wantrouwen richting jullie en daarmee dat van vele anderen.

VV van Aeroliner hebben we op gedefft ja, vraag maar aan Alexandria Morgan. Daarbij stond overigens het stamforum, mededelingen en alle andere vertrouwelijke informatie voor de VV geblokkeerd.
Op het moment dat we zeiden dat we een solli wilde sturen naar 404 zijn we direct van allerlei kanten beschuldigd van doorspelen van informatie over massa's en vertrouwelijke info. Ik kan iedereen verzekeren dat we dit nooit gedaan hebben.
Vond het niet chill dat de speler van Skull dacht dat ik dat bericht doorgestuurd zou hebben, dus heb hem door vragen te stellen laten toegeven dat het lek wel in INNI zelf moet zitten. Dus ga zoeken naar de echte dader.
 
Reactiescore
972
Noct is idd vanuit een BG met INNI aan gaan kloppen bij 404. Niet omdat wij graag naar de ''vijand'' overstappen maar omdat we ons graag wilde aansluiten bij een stam met potentie.

Wat niet iedereen weet is dat Noct en Caramba al aangenomen waren voor INNI. Er is na positieve reactie op de sollicitatie samen met de leiding van INNI overeengekomen dat direct joinen op dat moment enkel voor nadelen zou zorgen.

Ten eerste: was er de intern van the murphy (account dat na 1 massatje van slash runde) ze lieten vv achter van een account in puin. Om zoveel mogelijk dorpen binnen de stam te houden dachten we dat INNI joinen voor extra aandacht zou zorgen die we niet konden gebruiken.

Ten tweede: Mochten Noct en Caramba vertrekken naar INNI dan zouden er een aantal spelers achterblijven van Lost. er bestond de angst dat deze spelers zich tegen ons zouden keren en aan zouden kloppen bij 404.

De leiding van INNI heeft met deze redenen besloten om een BG te vormen met Lost. zodat de neuzen allemaal dezelfde kant op zouden blijven staan met de garantie dat Noct en Caramba zodra de kust veilig zou zijn een invite zouden krijgen.



Zal er niet teveel op uit gaan wijden maar wat we van INNI hebben kunnen zien was teleurstellend. De nap tussen skull en shadowvoice zorgde er ook nogeens voor dat we overal alleen voor zouden staan totdat schedel en morgan weggeedeld zouden zijn(na het falen van alle acties van INNI en het onvermogen om ook maar 1!!!!! dorp te pakken hadden we hier geen vertrouwen in). Toen daar commentaar op werd gegeven door ons moesten we het bij onze stam zoeken, hulp hoefde we zowel offensief als defensief niet te verwachten.
Caramba: speelde enkel nog in zn eentje en speelde ook nogeens enkel op zijn mobiele telefoon, communicatie was 0.
Whipped: deed zuinig met zijn deff omdat hij dondersgoed door had(heeft) dat Skull en project v6.4 hem zien als edelvoer.
de overige leden zetten geen zoden aan de dijk.
Als we niet in zoon benarde situatie hadden gezeten had ik die bg allang opgezegd.

Dit alles heeft er uiteindelijk toe geleid dat we ondanks ongunstige ligging toch hebben gesolliciteerd bij 404.

Op het moment dat naar buiten kwam dat wij ons wilde aansluiten bij 404 werden wij zelf benaderd door Dood, zoals valentijn al aangaf bleef een serieus voorstel uit. Ondertussen wees 404 ons af, maar een paar uur later werd ons al ingefluisterd dat ze hierop terug zouden komen en dat de afwijzing nooit de deur uit had mogen gaan.

Fijn dat je alles haarfijn uitlegt, maar driekwart hiervan had je gewoon achterwege kunnen laten omdat het in niks betrekking heeft op de discussie. Maar goed, je hebt wel mooi bevestigd dat wat ik zei klopte: jullie hebben gewoon geprobeerd twee stammen tegen elkaar uit te spelen, echter is Dood daar niet in meegegaan en vervolgens hebben jullie voor de makkelijke weg richting 404 gekozen. In 404 heeft je komst voor enorme roering gezorgd, er is zelfs een leider vertrokken, omdat hij jullie niet betrouwbaar vindt. Dat jullie dit verder niks interesseert, zegt mij al genoeg over wat voor een account Nocturnal is.

Verder is het leuk en aardig dat je geen toekomst zag in Lost en INNI maar een noobstam vond. Dat verandert niks aan de feiten: je bent overgestapt naar de vijand. In plaats van het gevecht te kiezen, ben je overgelopen en heb je voor de makkelijke weg gekozen. Ik denk dat jullie dat duur zal komen te staan en tegen die tijd zal ik op het AF komen om mijn gelijk te halen. Maar goed, je bevestigt mijn standpunten enkel, dus wie ben ik...

VV van Aeroliner hebben we op gedefft ja, vraag maar aan Alexandria Morgan. Daarbij stond overigens het stamforum, mededelingen en alle andere vertrouwelijke informatie voor de VV geblokkeerd.
Op het moment dat we zeiden dat we een solli wilde sturen naar 404 zijn we direct van allerlei kanten beschuldigd van doorspelen van informatie over massa's en vertrouwelijke info. Ik kan iedereen verzekeren dat we dit nooit gedaan hebben.
Vond het niet chill dat de speler van Skull dacht dat ik dat bericht doorgestuurd zou hebben, dus heb hem door vragen te stellen laten toegeven dat het lek wel in INNI zelf moet zitten. Dus ga zoeken naar de echte dader.

Ofwel, hoe weten jullie dan überhaupt dat het bij ons op het niet gedeelde forum heeft gestaan? Jullie als externe partij zouden dat helemaal niet kunnen weten, omdat je als BG niet op ons private forum kan. Of weten jullie precies wie gelekt heeft en heb je dat niet aan je BG gemeld? In dat geval bevestigd dat mijn wantrouwen richting jullie en daarmee dat van vele anderen.

Dat eerste is mij gister ook ter ore gekomen. Maar goed, aangezien ik jullie nog nergens direct van beschuldigd heb, doet dat er verder niet zoveel toe. Je gaat verder helemaal niet in op mijn argumenten in bovenstaande spoiler, dus ik heb nog steeds sterk mijn twijfels bij jullie ethisch handelen. Er klopt iets niet van het verhaal en dat is ook de reden dat die ene leider van 404 jullie niet in de stam wilde. Zolang je niet in staat bent dat te ontkrachten, zal dat op het AF het beeld zijn van het account Nocturnal: onbetrouwbaar.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Je kunt wel afwegen, maar een uitnodiging van Dood kwam er niet, precies om de redenen die ik beschrijf... Eigenlijk bevestig je gewoon precies wat ik zeg, dus de volgende keer kan je je post ook afdoen met: "Mortua, je hebt wederom gelijk", scheelt een hoop leeswerk :p



Kan je begrijpend lezen? Nogmaals, ik beschuldig jullie nergens van. Verder ga je helemaal niet in op mijn post:


Ik ga er dus vanuit dat er nog steeds iets niet klopt en nog steeds heeft niemand van jullie dat ontkracht. Op deze manier maken jullie het me wel erg makkelijk :p



Hulp van wie precies? Ik als buitenstaander kan namelijk nergens iets vinden van "hulp/vriendjes" bij het wegedelen van 4 grote accounts. Leg uit.

Je zegt t zelf, ik ga niet in op je post, waarom je je dan aangevallen voelt is me een raadsel...

En een invite van Dood werd niet verwacht, maar ik heb genoeg gepraat met de leider van dood en dat Inni en sattaliet stam van dood is weet iedereen. De leiding van Dood heeft mij persoonlijk benaderd omdat hij belang bij ons had. Na dagen wachten was daar nogsteeds geen duidelijkheid en invite voor Inni, ja dan ga je voor zekerheid.

Je zegt t zelf, ik ga niet in op je post, waarom je je dan aangevallen voelt is me een raadsel...

En een incite van Dood werd niet verwacht, maar ik heb genoeg gepraat met de leider van dood en dat Inni en sattaliet stam van dood is weet iedereen, De leiding van Dood heeft mij persoonlijk benaderd omdat hij belang bij ons hadz na dagen wachten was daar nogsteeds geen duidelijkheid en invite voor Inni, ja dan ga je voor zekerheid.

Nog even over je puntje qua “overlopen”

Wij hadden een “bg” met Inni waar het van onze kant moest komen. De nodige deff die gevraagd werd kon niet geleverd worden, beschuldigingen en blamen kwam er des al niet te min genoeg. Tot zo ver de samenwerking. We kiezen voor een switch in front, hoe is dat de “”makkelijke weg”? We gaan van 180 graden front naar minimaal 240.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76203

Guest
Dat eerste is mij gister ook ter ore gekomen. Maar goed, aangezien ik jullie nog nergens direct van beschuldigd heb, doet dat er verder niet zoveel toe. Je gaat verder helemaal niet in op mijn argumenten in bovenstaande spoiler, dus ik heb nog steeds sterk mijn twijfels bij jullie ethisch handelen. Er klopt iets niet van het verhaal en dat is ook de reden dat die ene leider van 404 jullie niet in de stam wilde. Zolang je niet in staat bent dat te ontkrachten, zal dat op het AF het beeld zijn van het account Nocturnal: onbetrouwbaar.
Mooi verhaal ook. Je beschuldigd ons nog steeds nergens van, maar stelt dat heel het AF en heel de wereld twijfelt aan onze betrouwbaarheid.

In mijn opinie is de betrouwbaarheid coherent aan de handelingen van de spelers in het heden en verleden en het beste waar je tot nu toe mee gekomen bent is een join naar de vijand, wat vroeger overigens onze stamgenoten waren.

Ik zou jou aanraden om eens te leren voor jezelf te praten. En je twijfels gewoon lekker voor jezelf te houden, wij hoeven niks te ontkrachten, want we hebben niks gedaan naast het joinen van 404.
 

DeletedUser76315

Guest
@.MortuaMemoria tot zover heb ik je altijd beschouwd als een irrelevante speler, meer show op het AF dan waardigheid in-game. Een echt mannetjes dat meent alles te weten en vol aannames zit, denk niet dat je helemaal in de gaten hebt dat je een discussie aan het voeren bent op losse flodders. Het zou je sieren om af te gaan op feiten ipv de beeldvorming rondom sommige accounts aan te willen sturen via het AF.
 

DeletedUser77689

Guest
jullie hebben gewoon geprobeerd twee stammen tegen elkaar uit te spelen, echter is Dood daar niet in meegegaan en vervolgens hebben jullie voor de makkelijke weg richting 404 gekozen.
Jij moet echt de meest nare forumposter zijn die hier zn zegje komt doen. ''stammen tegen elkaar uit spelen'' wat bedoel je er überhaupt mee en waar baseer je het op? Ben erg benieuwd naar jouw uitlegt.


In 404 heeft je komst voor enorme roering gezorgd, er is zelfs een leider vertrokken, omdat hij jullie niet betrouwbaar vindt. Dat jullie dit verder niks interesseert, zegt mij al genoeg over wat voor een account Nocturnal is.
''enorme roering'' ''zelfs'' ''interesseert ons verder niet''
Heb jij een of andere cursus gevolgd van Goebbels? Je zuigt echt alles uit je duim pakt wat beladen woorden erbij. Heb je enig idee hoe dom het geen is dat je zegt? volgende keer gebruik: tot op het bot verdeeld, is in rep en roer, neemt catastrofale vormen aan(is ook leuk)
Maar idd stamleden vliegen elkaar net niet om de oren want pas als zoiets echt het geval is dan neem je iemand niet meer aan.. juist.
Verder staat mijn joinen en de leave van Mulgrut los van elkaar, ze hadden gebrek aan tijd.
Klopt dat Mulgrut en ik onze issues hebben, ga daar verder niet over uitweiden is tussen mij en hem en iedereen aan wie het is gedeeld. (hier kan je op inhaken door bijv te zeggen dat je screens hebt gezien van zoon gesprek) :)


In plaats van het gevecht te kiezen, ben je overgelopen en heb je voor de makkelijke weg gekozen.
Idd tribalwars... ik heb mn dorpen idd onaanvalbaar gemaakt, moet je ook doen loop zo door naar de wereldwinst! Denk je dat die onzin van jou lezen makkelijk is? Verder is het ook niet aardig om jouw stamgenoten&bg: de makkelijke weg te noemen. Je boost hun spirit vast elke keer als jij je mond open trekt.


Je gaat verder helemaal niet in op mijn argumenten in bovenstaande spoiler,
volgens mij heb ik t net al uitgelegd hoor? maar snap het wel, kan je niks aan doen he, enkel aanhalen en lezen wat je denkt t kunnen bashen. De rest lekker negeren.

dus ik heb nog steeds sterk mijn twijfels bij jullie ethisch handelen. Er klopt iets niet van het verhaal en dat is ook de reden dat die ene leider van 404 jullie niet in de stam wilde. Zolang je niet in staat bent dat te ontkrachten, zal dat op het AF het beeld zijn van het account Nocturnal: onbetrouwbaar.
Speculeer idd maar verder ben je goed in.
Verder is het niet aan mij om te ontkrachten dat jij denkt dat iets klopt, wijs mij op wat niet klopt of houd je mond.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Lijkt me trouwens wel sterk dat van 404 een goed aanbod komt voor Noct te recruiten, als het directe gevolg van de recruit ervan is dat een leider (mulgrut) direct vast komt te leggen, en de stam verlaat. Als er effectief zo een aanbod kwam, dan is dit wel echt weer een gevalletje van r2w, met het oog op mulgrut later nog eens weg te spelen zonder weerstand. mulgrut zegt te weinig tijd te hebben? Snap ik best dat een bende incapabele accounts leiden enorm tijdrovend is.

Kan iemand me even nog eens herhalen hoe goed de leiding van 404 is..
 

DeletedUser76315

Guest
Lijkt me trouwens wel sterk dat van 404 een goed aanbod komt voor Noct te recruiten, als het directe gevolg van de recruit ervan is dat een leider (mulgrut) direct vast komt te leggen, en de stam verlaat. Als er effectief zo een aanbod kwam, dan is dit wel echt weer een gevalletje van r2w, met het oog op mulgrut later nog eens weg te spelen zonder weerstand. mulgrut zegt te weinig tijd te hebben? Snap ik best dat een bende incapabele accounts leiden enorm tijdrovend is.

Kan iemand me even nog eens herhalen hoe goed de leiding van 404 is..
En bedankt, zitten echt wel wat top spelers binnen 404. Is niet helemaal perfect, maar dat valt sowieso deze wereld erg tegen.. Inni is een bij elkaar geraapt zooitje meer kwantiteit dan kwaliteit en zal het afleggen tegen de front accounts van 404.

Wat betreft babe, heeft 3 a 4 goeie accounts... überhaupt onderstaande accounts is het enigste wat deze wereld nog interessant maakt:

@anonymous forever
@.Deathstroke
@smashingone
@Definition of Insanity
@FortisPlatinum
@Mephitis
@.Psychedelic Nurse
@schedel
@.Da Vinci
@The Night Pharmacy
@Alexandria Morgan
@CrackSparrow

Hoe dan ook, iedereen kan commentaar en/of interessant willen doen over hoe stammen zich nu uitspelen maar iedereen met een beetje inzicht en ervaring weet dat er nog wel 2 a 3 nieuwe stammen zullen ontstaan met bovenstaande key accounts. Ooh en kleine terugkoppeling wat betreft mulgrut hij zou vanaf het begin vast komen te liggen met of zonder Noc, dit door de joine van slash. Hiervoor zou hij jumpen naar het front daarom heeft hij ook dit dorpje ge-edelt tijdje terug 030-404

( reden van zijn vertrek is dus ook echt tijd, hij heeft het heel goed gedaan vanaf het begin maar heeft nu te maken met een enorme werkdruk en dat gaat voor )
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wat een heel subjectieve lijst van accounts die de wereld nog interessant maakt, maar bedankt!
 

DeletedUser76315

Guest
Wat een heel subjectieve lijst van accounts die de wereld nog interessant maakt, maar bedankt!
Subjectief? ik weet gewoon voor een gross deel waar de kwaliteit zit en waar niet, natuurlijk op basis van eigen speel ervaring en vanuit dat oogpunt heb ik ze ook opgesomd. Maar hieruit kan ik opmaken dat jij klaarblijkelijk niet in het lijstje zit? sorry niets persoonlijks hoor x
 
Bovenaan