Top & Flop stammen

Deleted User - 487936070

Guest
Ja subjectief, het is zoals je zelf aangeeft vanuit jouw oogpunt.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Subjectief? ik weet gewoon voor een gross deel waar de kwaliteit zit en waar niet, natuurlijk op basis van eigen speel ervaring en vanuit dat oogpunt heb ik ze ook opgesomd. Maar hieruit kan ik opmaken dat jij klaarblijkelijk niet in het lijstje zit? sorry niets persoonlijks hoor x
En dan heb je da vinci erin staan, wat al duidelijk maakt dat je gewoon je vriendjes opnoemt wss.
 

DeletedUser76315

Guest
En dan heb je da vinci erin staan, wat al duidelijk maakt dat je gewoon je vriendjes opnoemt wss.
Ik denk dat hij niet eens weet wie ik ben, zoals gross deel van het lijstje dus valt wel mee hoor lieverd, buiten dat nog aanvullingen? misschien suggesties :$
 
Reactiescore
428
Grappig dat het grote deel van de accounts die je opnoemt uit 404 komt terwijl dat gewoon op dit moment de stam is die de wereld dood maakt en al aan het recruiten is nadat een massa niet gelukt is
 

DeletedUser76315

Guest
Grappig dat het grote deel van de accounts die je opnoemt uit 404 komt terwijl dat gewoon op dit moment de stam is die de wereld dood maakt en al aan het recruiten is nadat een massa niet gelukt is

Noem een iemand die in dat lijstje staat, die in 404 zit en het niet waard is? waar sla ik de plank mis en een beetje argumentatie is wel wenselijk! wil ook eens mee doen met dat AF drama van jullie! Spannend!!!
 

DeletedUser80763

Guest
Grappig dat het grote deel van de accounts die je opnoemt uit 404 komt terwijl dat gewoon op dit moment de stam is die de wereld dood maakt en al aan het recruiten is nadat een massa niet gelukt is

Massa? Welke massa? Bedoel je die paar aanvallen op Lost.? Dat is geen massa he. En we zijn volgens jou aan het recruiten, omdat die paar aanvallen op Lost. mislukte? Onzin.
 
Reactiescore
1.368
Ten eerste: Wouty is noob :X.



Je kunt wel afwegen, maar een uitnodiging van Dood kwam er niet, precies om de redenen die ik beschrijf... Eigenlijk bevestig je gewoon precies wat ik zeg, dus de volgende keer kan je je post ook afdoen met: "Mortua, je hebt wederom gelijk", scheelt een hoop leeswerk :p



Kan je begrijpend lezen? Nogmaals, ik beschuldig jullie nergens van. Verder ga je helemaal niet in op mijn post:


Ik ga er dus vanuit dat er nog steeds iets niet klopt en nog steeds heeft niemand van jullie dat ontkracht. Op deze manier maken jullie het me wel erg makkelijk :p



Hulp van wie precies? Ik als buitenstaander kan namelijk nergens iets vinden van "hulp/vriendjes" bij het wegedelen van 4 grote accounts. Leg uit.

Gewoon kijken met jouw ogen maakt al genoeg waar. Als je weet wie er op welke accounts spelen en waarom stammen niet zoveel doen tegen elkaar, kun je toch al shizzl opmaken, niet dan? :p
 
Reactiescore
428
Noem een iemand die in dat lijstje staat, die in 404 zit en het niet waard is? waar sla ik de plank mis en een beetje argumentatie is wel wenselijk! wil ook eens mee doen met dat AF drama van jullie! Spannend!!!

Je vraagt mij om met argumenten te komen terwijl je zelf een lijstje opgooit zonder enige argumentatie.
Maar omdat je het vraagt ga ik het bij 1 speler in je lijstje uit jou stam wel even doen.
Mephitis
Heeft een hoog oda en ods.
Waar heeft hij zijn dorpen en dus ook groot deel ODA vandaan jawel Haze en een niets zeggende stam ~B~
Haze ligt al weken onder vuur van onder andere jullie en aan de andere kant worden ze gepakt door vooral Interdictum.
Dus dat Haze uiteindelijk dorpen verliest ligt kan liggen aan meerdere dingen.
De deff is constant op omdat ze hele tijd onder vuur liggen of ze gaan gewoon slecht met de deff om ze misschien niet genoeg ervaring hebben.
Gok dat als je zo hoog ODA hebt dat je veel op kleine stacks loopt of gewoon op dorpen die niet gedodged worden en dus slecht met troepen in het algemeen om word gegaan.
Dan ODS.
Is gok ik behaald bij de aanvallen op Schedel en Alexandria.
Niet veel bijzonder want van de info die ik van de INNI kant heb gezien stonden die dorpen hartstikke vol met deff.
Al met al snap ik dat als je stamgenoten bent je hem in je lijstje zou stoppen maar als buitenstaander zie ik niet veel bijzonders aan het account dat het ook een plekje in mijn lijstje zou verdienen.
 
Reactiescore
470
En bedankt, zitten echt wel wat top spelers binnen 404. Is niet helemaal perfect, maar dat valt sowieso deze wereld erg tegen.. Inni is een bij elkaar geraapt zooitje meer kwantiteit dan kwaliteit en zal het afleggen tegen de front accounts van 404.

Wat betreft babe, heeft 3 a 4 goeie accounts... überhaupt onderstaande accounts is het enigste wat deze wereld nog interessant maakt:

@anonymous forever
@.Deathstroke
@smashingone
@Definition of Insanity
@FortisPlatinum
@Mephitis
@.Psychedelic Nurse
@schedel
@.Da Vinci
@The Night Pharmacy
@Alexandria Morgan
@CrackSparrow

Hoe dan ook, iedereen kan commentaar en/of interessant willen doen over hoe stammen zich nu uitspelen maar iedereen met een beetje inzicht en ervaring weet dat er nog wel 2 a 3 nieuwe stammen zullen ontstaan met bovenstaande key accounts. Ooh en kleine terugkoppeling wat betreft mulgrut hij zou vanaf het begin vast komen te liggen met of zonder Noc, dit door de joine van slash. Hiervoor zou hij jumpen naar het front daarom heeft hij ook dit dorpje ge-edelt tijdje terug 030-404

( reden van zijn vertrek is dus ook echt tijd, hij heeft het heel goed gedaan vanaf het begin maar heeft nu te maken met een enorme werkdruk en dat gaat voor )

En waar staan wij?
 

DeletedUser76315

Guest
Je vraagt mij om met argumenten te komen terwijl je zelf een lijstje opgooit zonder enige argumentatie.
Maar omdat je het vraagt ga ik het bij 1 speler in je lijstje uit jou stam wel even doen.
Mephitis
Heeft een hoog oda en ods.
Waar heeft hij zijn dorpen en dus ook groot deel ODA vandaan jawel Haze en een niets zeggende stam ~B~
Haze ligt al weken onder vuur van onder andere jullie en aan de andere kant worden ze gepakt door vooral Interdictum.
Dus dat Haze uiteindelijk dorpen verliest ligt kan liggen aan meerdere dingen.
De deff is constant op omdat ze hele tijd onder vuur liggen of ze gaan gewoon slecht met de deff om ze misschien niet genoeg ervaring hebben.
Gok dat als je zo hoog ODA hebt dat je veel op kleine stacks loopt of gewoon op dorpen die niet gedodged worden en dus slecht met troepen in het algemeen om word gegaan.
Dan ODS.
Is gok ik behaald bij de aanvallen op Schedel en Alexandria.
Niet veel bijzonder want van de info die ik van de INNI kant heb gezien stonden die dorpen hartstikke vol met deff.
Al met al snap ik dat als je stamgenoten bent je hem in je lijstje zou stoppen maar als buitenstaander zie ik niet veel bijzonders aan het account dat het ook een plekje in mijn lijstje zou verdienen.
Ja, vanuit mijn standpunt heb ik er effe wat namen op gegooid als je een andere mening hebt dan moet je dat beargumenteren zo werken discussies normaal wel... en ik ben blij dat je er op hapt! Maar als ik af ga op wat je zojuist hebt gereageerd haal ik er het volgende uit:

Offensief gericht account, laten zich niet ontmoedigen door stacks en denken ook nog eens in stambelang door relatief veel deff beschikbaar te stellen aan andere accounts. Ergens ook nog tactisch, door in te spelen op ontwikkelingen elders in de map? Mhhh ik laatm in mijn lijstje staan misschien inderdaad juist omdat ik bij hem in de stam zit dus zie hoe er gespeeld word en wat hij ondertussen voor zijn stam terug doet.

owhh ik lees wel veel "gok ik" dus eigenlijk is het meer een onderbuikgevoel gevoed door aannames dan dat je standvastig overtuigd bent door inzicht

Heb je er nog een ? :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
428
Ja, vanuit mijn standpunt heb ik er effe wat namen op gegooid als je een andere mening hebt dan moet je dat beargumenteren zo werken discussies normaal wel... en ik ben blij dat je er op hapt! Maar als ik af ga op wat je zojuist hebt gereageerd haal ik er het volgende uit:

Offensief gericht account, laten zich niet ontmoedigen door stacks en denken ook nog eens in stambelang door relatief veel deff beschikbaar te stellen aan andere accounts. Ergens ook nog tactisch, door in te spelen op ontwikkelingen elders in de map? Mhhh ik laatm in mijn lijstje staan misschien inderdaad juist omdat ik bij hem in de stam zit dus zie hoe er gespeeld word en wat hij ondertussen voor zijn stam terug doet.

owhh ik lees wel veel "gok ik" dus eigenlijk is het meer een onderbuikgevoel gevoed door aannames dan dat je standvastig overtuigd bent door inzicht

Heb je er nog een ? :O

Gok ik is meer van ik neem aan dat maar dan wat korter.
Zou graag ook wel een argument van jou willen zien over iemand buiten jou stam.
Misschien dat ik dan weer een de tijd neem om er nog 1 te maken.
 

DeletedUser76315

Guest
Gok ik is meer van ik neem aan dat maar dan wat korter.
Zou graag ook wel een argument van jou willen zien over iemand buiten jou stam.
Misschien dat ik dan weer een de tijd neem om er nog 1 te maken.
Kies er maar een uit, zit wel wat tussen toch!
 
Reactiescore
236
Lees heel de wereld al mee keer leuk niet spelen :p

1 ding dat ik derict merk is dat 404 gewoon een bende samengeraapte noobs die r2w wil doen. Leiding die weggaat van stam door tijdgebrek? Lieg verder aub gewoon door join noct.


Dat ze überhaupt zo speler in stam willen zegt veel over hun skills.

En dan heb je da vinci erin staan, wat al duidelijk maakt dat je gewoon je vriendjes opnoemt wss.

Is ook zo als zelfde team van w56 is kan hij beter stoppen met praten ;).

Die is toen in smoke opgegaan door een truck ;)
 

Deleted User - 487958296

Guest
Is ook zo als zelfde team van w56 is kan hij beter stoppen met praten ;).

Die is toen in smoke opgegaan door een truck ;)
Zou niet weten wie dat zijn geweest, maar ze zijn echt lachwekkend slecht. Start een aanval met 1700 bijl cleartje en denkt dan legit met een dorp te gaan lopen, goeie speler wel.
 
Bovenaan