Top & Flop spelers

Deleted User - 24028

Guest
Waarom blijft deze discussie toch maar aanslepen en aanslepen ?

Wat lorsl betreft is het toch heel eenvoudig, dat account zat niet in Revoc op de moment dat tussen Modus en Qua de afspraak gemaakt werd om Revoc en Nova niet te ossen. Dat is niet te vergelijken met een stam tijdelijk leaven om regels te overtreden en dan weer te joinen. Als jullie het van zo een groot belang vonden dan lorsl er bij hoorde had dit aangebracht moeten worden tijdens de onderhandelingen.

Wat heel het "Modus is geen haar beter dan Qua" betreft hebben we dit ook al uitgeklaard lijkt me, ga even wat pagina's terug en aanschouw een lijstje van 6 dingen die Qua verkeerd deed vs 1 die Modus verkeerd deed. Niemand van jullie kon het lijstje met deftige zaken verder aanvullen. Voeg daar nog aan toe dat Qua altijd de eerste stap heeft gezet en Modus enkel noodgedwongen volgt en het is wel duidelijk lijkt me.
 

DeletedUser79946

Guest
Waarom blijft deze discussie toch maar aanslepen en aanslepen ?

Wat lorsl betreft is het toch heel eenvoudig, dat account zat niet in Revoc op de moment dat tussen Modus en Qua de afspraak gemaakt werd om Revoc en Nova niet te ossen. Dat is niet te vergelijken met een stam tijdelijk leaven om regels te overtreden en dan weer te joinen. Als jullie het van zo een groot belang vonden dan lorsl er bij hoorde had dit aangebracht moeten worden tijdens de onderhandelingen.

Wat heel het "Modus is geen haar beter dan Qua" betreft hebben we dit ook al uitgeklaard lijkt me, ga even wat pagina's terug en aanschouw een lijstje van 6 dingen die Qua verkeerd deed vs 1 die Modus verkeerd deed. Niemand van jullie kon het lijstje met deftige zaken verder aanvullen. Voeg daar nog aan toe dat Qua altijd de eerste stap heeft gezet en Modus enkel noodgedwongen volgt en het is wel duidelijk lijkt me.

Warre , valt me van jou echt ontzettend tegen.
Als jij totaal geen bezwaar ziet om je ex-GAP(die sterk op een BG leek) in de NAP periode te dwarsbomen vind ik toch dat je een mindere kijk op het spel hebt dan ik altijd van je dacht.

Lezen is moeilijk hé, gasten zitten in geen chat niks en hadden geen stambanden meer. Geef gewoon toe dat dachten makkelijk dorpjes te snoepen zoals bij Nova en dit tegenviel. Kom je tenminste bij kern van jullie bezwaren.

En Justin, ga nou niet net doen of Qua al heel de wereld lang alleen maar ezpz dorpjes zit te snoepen.
Kan me de tijd nog keurig heugen dat ik 240 graden front met 3 van jullie spelers had, toen onze stammen van dezelfde grootte waren.
Toen was de realiteit natuurlijk ook dat jullie gewoon tekort schoten en al jullie massa's faalden.
Nu kan je hier wel net doen of het bij ons allemaal in de schoot geworpen is , maar volgens mij hebben we stiekem best wat van jullie spelers weggespeeld.
 
Reactiescore
180
Lezen is moeilijk hé, gasten zitten in geen chat niks en hadden geen stambanden meer. Geef gewoon toe dat dachten makkelijk dorpjes te snoepen zoals bij Nova en dit tegenviel. Kom je tenminste bij kern van jullie bezwaren.
Alleen banden met 3 van de 8 leden van Revoc, nadat ie er 2 weken uit was? Ik zeg PRAKTISCH bij Revoc, niet THEORETISCH.

Dorpjes afsnoepen was de kern niet, de kern was dat de afspraken verbogen waren.
Waarom blijft deze discussie toch maar aanslepen en aanslepen ?

Wat lorsl betreft is het toch heel eenvoudig, dat account zat niet in Revoc op de moment dat tussen Modus en Qua de afspraak gemaakt werd om Revoc en Nova niet te ossen. Dat is niet te vergelijken met een stam tijdelijk leaven om regels te overtreden en dan weer te joinen. Als jullie het van zo een groot belang vonden dan lorsl er bij hoorde had dit aangebracht moeten worden tijdens de onderhandelingen.

Wat heel het "Modus is geen haar beter dan Qua" betreft hebben we dit ook al uitgeklaard lijkt me, ga even wat pagina's terug en aanschouw een lijstje van 6 dingen die Qua verkeerd deed vs 1 die Modus verkeerd deed. Niemand van jullie kon het lijstje met deftige zaken verder aanvullen. Voeg daar nog aan toe dat Qua altijd de eerste stap heeft gezet en Modus enkel noodgedwongen volgt en het is wel duidelijk lijkt me.
Ego en trots is zo hoog, maar eigenlijk weten we allemaal dat we het samen naar de klote brengen hier. En ik blijf er nog bij, Qua en Modus voeren even vuil spel. Heb ik geen lijstjes voor nodig. Vind sowieso dat je als partijdige speler nooit kan zeggen: "Mijn stam voert minder vuil spel uit." Aangezien dat altijd partijdig blijft. Betekent dus ook dat het eigenlijk nooit op een volledige waarheid en feiten berust, aangezien je zelf zaakjes weg gaat wassen zodat je eigen stam er beter uitkomt.
 
Reactiescore
967
Ik snap sowieso niet waarom we vergelijkingen maken over de hoeveelheid vuile acties tussen Qua <> Modus. Elke halve gare met een iq boven de 40 ziet in dat Qua eigenhandig de wereld naar de knoppen heeft geholpen door het beleid dat gehanteerd wordt. En dan te zeggen dat wij mede verantwoordelijk zijn door het reageren op deze overdreven acties door met revoc in zee te gaan. Wat een grap. Welke andere alternatieven waren er om onze kans op wereldwinst te realiseren?

Het feit dat jullie nou zeiken omdat er een massa van jullie doodloopt is nog wel helemaal een lachertje. Jullie dachten zeker even met jullie overmacht een stuk terrein bij revoc te boeken. Helaas voor jullie is dat niet gelukt. En dit is gewoon keurig via het boekje verlopen. Dat de nap afspraken niet helder genoeg waren, was wel duidelijk, maar dit werkt natuurlijk beide kanten op.

Al kom je dan met een excuus voor een intern puur uit frustratie voor een massa die finaal doodloopt dan mag je inderdaad ophoepelen wat mij betreft, want dan kan niemand je serieus nemen.
 

DeletedUser73358

Guest
Aangezien dat altijd partijdig blijft. Betekent dus ook dat het eigenlijk nooit op een volledige waarheid en feiten berust, aangezien je zelf zaakjes weg gaat wassen zodat je eigen stam er beter uitkomt.

Waar is Jannes als je hem nodig bent. Er zijn zat onafhankelijke spelers die de casus kunnen inzien en vervolgens hun oordel kunnen vellen als je denkt dat het een uitweg is.
Maar nogmaals het is echt een illusie en verdere uitspraken zoals ''als je dit en zus niet had gedaan, zonder onderbouwing'' versterkt de positie van Qua. echt niet.

Zoals Warre zegt, komt met aanvullingen op het lijstje en probeer het rechtvaardiger te maken i.p.v. nieuwe zaken aan te halen en die vervolgens als een drogreden te gebruiken. Uitschelden gaat misschien wat ver en ik geniet het meest van inhoudelijke discussies maar een aantal achtereenvolgende leugens en/of drogredenen heeft mij voldoende aanzet gegeven om de hele discussie te verwaarlozen en op dat ogenblik was dat wederzijds.
 

DeletedUser79946

Guest
Jullie vinden de OS actie prima , volgens de regels.

Akkoord voor mij hoor!

Wij geen OS bij Nova gehad heb niks over internen gelezen dus dikke prima dan!

Ik vind niet dat de reacties die nu loskomen ook maar op enige manier bijdragen aan een discussie.
Ik durf persoonlijk te zeggen dat ik het niet eens ben met hoe er afentoe gespeeld word vanuit ons.
Andersom is dit blijkbaar totaal onmogelijk heb ik herhaaldelijk mogen ondervinden, want alles wat er vanuit jullie fout is gegaan word afgedaan als tactisch of slim spel oid. Wat ik onzin vind.
We gaan er duidelijk niet uitkomen, dus ik zou zeggen,

Veel succes nog mannen we zien elkaar spoedig ingame.

En gefeliciteerd met het aantrekken van jullie 3 nieuwe stamgenoten, mooie intern erbij geregeld ook! Netjes!
 

DeletedUser73358

Guest
Jullie vinden de OS actie prima , volgens de regels.

Akkoord voor mij hoor!

Wij geen OS bij Nova gehad heb niks over internen gelezen dus dikke prima dan!

Ik vind niet dat de reacties die nu loskomen ook maar op enige manier bijdragen aan een discussie.
Ik durf persoonlijk te zeggen dat ik het niet eens ben met hoe er afentoe gespeeld word vanuit ons.
Andersom is dit blijkbaar totaal onmogelijk heb ik herhaaldelijk mogen ondervinden, want alles wat er vanuit jullie fout is gegaan word afgedaan als tactisch of slim spel oid. Wat ik onzin vind.

OS punt is al meermaals aangehaald en daarover is uitvoerig gediscussieerd, denk dat de conclusie was dat het niet tegen de afspraken/regels was, maar inderdaad geen nette actie was.
Dit was echter volledig een reactie op, Modus is geforceerd in een lastig pakket door het beleid van Qua, dat voor volledig spelbederf heeft gezorgd en dus geen oog voor fair-play had. Verdere drogredenen zoals die van een paar posts terug draagt inderdaad niets bij aan de discussie.

Verder wat bedoel je precies ''Wij geen OS bij Nova gehad heb niks over internen gelezen dus dikke prima dan!, jullie hebben in het bijzonder bij de afloop van de GAP een deal gepusht met een voorwaarde van geen OS sturen richting Revoc. Dat terwijl jullie toen al een massa-plan aan het plannen waren.

Alles van Qua. is met voorbedachte raden geweest en het gehanteerde beleid is daarop ingesteld, dat terwijl Modus een reactief beleid gehanteerd heeft die in de huidige situatie zelfs op alle aspecten in verhouding nadelig zal uitkomt.

Wie verwacht dat de nummer 1 stam de nummer 3 stam volledig internt met een dikke rim erachter, zonder dat daar ook maar 0,0 aanleiding tot toe is. Iedereen had een hogere pet van Qua op, anders zou er geen reactief beleid hoeven te komen. Modus had met plezier een eerlijke eindstrijd gehad, waar Qua vooralsnog een beter cluster had en aanzienlijk meer punten.

Qua. meent dat het verschil anders ook al 4-5m zou zijn, nou daar valt ook hevig over te debateren maar als Nova gewoon verdedigd had zoals tegen Modus dan zouden ze niet zomaar doorkomen en dan was er ook geen GAP tegen Noob geweest. De impact onderschatten in je eigen voordeel is ook wat, uiteraard kan ik hier subjectief overkomen maar ik meen dat het verschil anders hoogtens 3-4m zou zijn en niet de huidige 7 miljoen en dat is nog exclusief de potentie aan groei waar we over praten in de nieuwe rim.
 

DeletedUser77113

Guest
Jullie vinden de OS actie prima , volgens de regels.

Akkoord voor mij hoor!

Wij geen OS bij Nova gehad heb niks over internen gelezen dus dikke prima dan!

Ik vind niet dat de reacties die nu loskomen ook maar op enige manier bijdragen aan een discussie.
Ik durf persoonlijk te zeggen dat ik het niet eens ben met hoe er afentoe gespeeld word vanuit ons.
Andersom is dit blijkbaar totaal onmogelijk heb ik herhaaldelijk mogen ondervinden, want alles wat er vanuit jullie fout is gegaan word afgedaan als tactisch of slim spel oid. Wat ik onzin vind.
We gaan er duidelijk niet uitkomen, dus ik zou zeggen,

Veel succes nog mannen we zien elkaar spoedig ingame.

En gefeliciteerd met het aantrekken van jullie 3 nieuwe stamgenoten, mooie intern erbij geregeld ook! Netjes!

eigenlijk moeten we jullie bedanken voor heel de wereld uit balans te brengen, en jullie ons bedanken om het weer een beetje recht te proberen trekken :)
 

DeletedUser22896

Guest
Sinds de afgelaste massa van Modus op Revoc is het duidelijk dat beide onder 1 hoedje spelen. En dan was het nog zogenaamd de schuld van Qua dat er info gelekt was ...
 

DeletedUser73358

Guest
Sinds de afgelaste massa van Modus op Revoc is het duidelijk dat beide onder 1 hoedje spelen. En dan was het nog zogenaamd de schuld van Qua dat er info gelekt was ...
Haha, daarom dat we nog geen 10 dagen geleden een massa op Wife hadden.

Nova heeft geen een keer zo intensief verdedigd tegen Qua als dat die massa was.

Hey en Nova en Qua spelen sinds het begin van de wereld al onder een hoedje, was gewoon om ledencap van 15 te omzeilen.
 
Reactiescore
1.478
Als ik het dus goed begrijp;

1. Qua en modus hebben afgesproken Revoc. en Nova niet te ossen.
2. L0rsl is 2 weken stamloos.
3. Qua gooit massa op eigenlijk de enige grote stamloze speler.
4. Stamloze speler word geost omdat niemand qua mag.
5. Qua is boos. For some reason.
 
Reactiescore
389
Altijd wel leuk jullie aanwezigheid op het AF als er een massa mislukt haha xD
De enige reden dat er geen succes geweest is , is echt niet direct bij jou als persoon te zoeken hoor ;)
Je word door een externe partij helemaal volgestacked, waar door niemand rekening mee gehouden is.

Maargoed, ik had dus Qua mogen leaven om 4 uur snachts, en Gentleman mogen blitzen?
Hoe zouden de reacties hier dan zijn?
Want ja , jullie als uber moraalridders zien ook dan in dat dit buiten de huidige afspraken valt, toch?
Mega slim tactisch spel dan van mij , toch?

Dat er met 2 maten gemeten word is wel duidelijk maar vind het onbegrijpelijk dat je niks twijfelachtigs ziet in de actie van Modus om jou deff te sturen, maar wel vind dat wij belachelijk spelen.
Ik sta er ook niet ten alle tijden achter hoor, maar als we dan van onze ex bondgenoten zulke streken geleverd krijgen kan ik er ook steeds beter mee leven.



Gelukkig draagt mensen debiel noemen & flikker toch op zo bij aan een inhoudelijke discussie.

Helemaal volgestacked? Doe eens normaal xD
Ik heb in totaal 13 recaps gedaan, heb overal moeten snipen. Enige wat stacked stond waren m'n echte front dorpen. En dan nog niet eens de front dorpen met kurtroos.

Dat jullie dan op 31 maart nog eens een enorm doorzicht are actie proberen door 1 clear per dorp op m'n safe te gooien om er dan edels achter te timen, dat is niet meer moeilijk te blocken.

Helemaal volgestacked is als spelers 4k dorpen laten stacked tot 200k Def. En dat even op 30 dorpen.

Je komt dan ook gwn zelf met als je snachts zou lieven en gentle aanvallen.
Ben je nou echt zo bekrompen dat je niet het verschil ziet tussen snachts leaven en aanvallen, en leaven om vervolgens 2 weken later aangevallen te worden?

Kansloos.
 

DeletedUser77704

Guest
Sinds de afgelaste massa van Modus op Revoc is het duidelijk dat beide onder 1 hoedje spelen. En dan was het nog zogenaamd de schuld van Qua dat er info gelekt was ...

Wel grappig dat jullie die bluf geloofde :D

Was namelijk erg logisch en soms een schot hagel doen met info doet dus wonderen :rolleyes:
 

DeletedUser79863

Guest
Als ik het dus goed begrijp;

1. Qua en modus hebben afgesproken Revoc. en Nova niet te ossen.
2. L0rsl is 2 weken stamloos.
3. Qua gooit massa op eigenlijk de enige grote stamloze speler.
4. Stamloze speler word geost omdat niemand qua mag.
5. Qua is boos. For some reason.

Aha, een vertaling vanuit Revoc kamp, objectiviteit spat er van af. :engel:
 

DeletedUser79863

Guest
Haha, daarom dat we nog geen 10 dagen geleden een massa op Wife hadden.

Nova heeft geen een keer zo intensief verdedigd tegen Qua als dat die massa was.

Hey en Nova en Qua spelen sinds het begin van de wereld al onder een hoedje, was gewoon om ledencap van 15 te omzeilen.

'Vanaf het begin van de wereld al onder een hoedje'
Yeah right.. Jij bent zo iemand die in zijn eigen dromen geloofd, nietwaar?
Als je het allemaal zo goed weet, kom dan ff met bewijzen
 
Reactiescore
1.075
Qua die zegt dat modus geen massas op revoc deed, daarom dat er acties waren op WIL, en meerdere scoutwaves op nexus en vetus.
L0rs zit/zat niet meer in revoc net als ikzelf vanwege diverse redenen, dat er nog enige vorm van samenwerking was lijkt me naar geland de ligging niet meer dan logisch lijkt me.
Dat l0rs volgestacked werd is dikke lulkoek, de eerste wave liet l0rs niet voor niets wuttie dorpen edelen om met laag moraal te kunnen blocken.
Gewoon puike deffwerk van l0rs en revoc laatste acties van Qua.
Beetje belachelijk om het falen op modus te schuiven. Misschien krijgen jullie gewoon voor t eerst deze wereld te maken met een tegenstander die effectief deffed.
 
Reactiescore
1.278
De eerste wave stond er bar weinig def bij L0rs ... simpelweg uitstekend gedeft. Naïef van Qua om te denken dat er bij een tweede wave niet meer def zou komen, zeker als jullie hem zo opzichtig sturen:D.

Jammer dat Qua een gefaalde actie direct compenseert door te internen, maar wel tekenend voor het beleid van Qua.
 

DeletedUser73358

Guest
'Vanaf het begin van de wereld al onder een hoedje'
Yeah right.. Jij bent zo iemand die in zijn eigen dromen geloofd, nietwaar?
Als je het allemaal zo goed weet, kom dan ff met bewijzen

Haha, kapot grappig. Dat laatste meende ik natuurlijk niet ik kopieer enkel het gedrag van menig Qua leden. Jij durft wel te vragen voor een onderbouwing etc, dat is precies wat ik tot dusdanig meermaals gevraagd heb. Kom met argumentatie i.p.v. achterlijke drogredenen en leugens.

Want zoals je ziet is dat heel makkelijk te kopieren, waardoor een inhoudelijk gesprek niet mogelijk is.
 
Reactiescore
1.278
'Vanaf het begin van de wereld al onder een hoedje'
Yeah right.. Jij bent zo iemand die in zijn eigen dromen geloofd, nietwaar?
Als je het allemaal zo goed weet, kom dan ff met bewijzen

Niet vanaf het begin van de wereld, maar vanaf het moment dat Nova op miraculeuze wijze de hele stam kon leegzetten om Modus bij Fallen af te blocken. De grootste front accoutns van Nova met Qua kregen miljoenen ODS erbij, erg frappant al zou dat zonder samenwerking zijn. De intern van Sopka, waarbij de vv bij Qua lag, heeft alleen maar zaken voor Modus bevestigd.

Overigens ben ik benieuwd waarom er nu geruchten opgaan dat Qua panda wilde verdelen onder Qua en modus en waarom hier bij een account als Sopka geen spraken was? Er werden op dat account zelfs stacklinies met Modus gevuld en bij Qua leeg gezet. Maakt de geloofwaardigheid dat jullie panda werkelijk wilden verdelen niet groot..
 

DeletedUser79863

Guest
Haha, kapot grappig. Dat laatste meende ik natuurlijk niet ik kopieer enkel het gedrag van menig Qua leden. Jij durft wel te vragen voor een onderbouwing etc, dat is precies wat ik tot dusdanig meermaals gevraagd heb. Kom met argumentatie i.p.v. achterlijke drogredenen en leugens.

Want zoals je ziet is dat heel makkelijk te kopieren, waardoor een inhoudelijk gesprek niet mogelijk is.

Hoezo zou ik dat niet durven (of mogen) vragen? Om de redenen die je net opnoemt? o_O
 
Bovenaan