Top & Flop spelers

Reactiescore
1.478
Herinner je je die leuke massa nog op TheCoon w57? Je weet wel, die massa waar je plots gaan lopen was. Mss falen de massa's nu wel omdat jij niet aan het front ligt :rolleyes:
Als je voor het slagen voor massas afhankelijk bent van 1 persoon die aan het front moet zitten, dan ben je best wel ruk.
 
Reactiescore
1.075
Herinner je je die leuke massa nog op TheCoon w57? Je weet wel, die massa waar je plots gaan lopen was. Mss falen de massa's nu wel omdat jij niet aan het front ligt :rolleyes:

herinner je je die 5 massas daarvoor ook? die afgeslagen werden zonder 1 dorp verlies? of de stabs die je op w57 gemaakt hebt. ik zou w57 echt niet gaan gebruiken om je gelijk te halen hehe.
ps. ik lig wel aan het front, alleen niet bij Qua ?
 
Reactiescore
853
Was die succesvolle massa op TheCoon niet met Johnny English? Die massa waar ik de edels gestuurd heb? :rolleyes:
 
Reactiescore
1.075
Was die succesvolle massa op TheCoon niet met Johnny English? Die massa waar ik de edels gestuurd heb? :rolleyes:

zou kunnen, ik weet vooral dat de massa geslaagd was door de massale boosts, en dat er anders geen enkel dorp verloren ging :p
 
Reactiescore
69
herinner je je die 5 massas daarvoor ook? die afgeslagen werden zonder 1 dorp verlies? of de stabs die je op w57 gemaakt hebt. ik zou w57 echt niet gaan gebruiken om je gelijk te halen hehe.
ps. ik lig wel aan het front, alleen niet bij Qua ?

De eerste massa op TheCoon vanuit God was je 25-30 dorpen kwijt. De 2e was je gaan lopen. Net zoals ik tegen Chris zei daag ik je uit om die fameuze 'Stab' te bewijzen. Mss dat jij er wel in slaagt? Ben benieuwd
 
Reactiescore
1.075
En dat is een excuus? :p hoort gewoon bij niet?

je hoort het me nergens als excuus inroepen hoor, had er alleen niet zoveel rekening mee gehouden als het nodig was dus :p
 
Reactiescore
1.075
De eerste massa op TheCoon vanuit God was je 25-30 dorpen kwijt. De 2e was je gaan lopen. Net zoals ik tegen Chris zei daag ik je uit om die fameuze 'Stab' te bewijzen. Mss dat jij er wel in slaagt? Ben benieuwd

uhh lol nee?
de eerste massa op coon was een eenvoudige block ok massa, massa 2 had Johny 1 cf weten te bemachtigen en was elk dorp gewoon gerecapped ondanks de tientallen short range treinen van je stamgenoot stabber demarkie.

de stabs zijn trouwens o zo duidelijk hoor
demarkie vergeten? een speler van de vijand die al maanden in jullie stamchat zat, ofja zelfs 2 spelers als je gio van stylo erbij rekent, de eigen woorden van demarkie waren: "joinen zodra er aansluiting is" remember? ;)
voor mijn komst op coon, er zo op staan, dat thecoon door dabb en jou geinternt kon worden? misschien zodat die aansluiting er al was? ;)
een MB van jou (hoe heet dat kneusje weer, lars?) onder een fake naam, fake skype etc, in Hunt laten spelen?
daarbij werd de stab van je stamgenoot seduced by lies (sorry justin ;p) op captain ook gewoon openlijk goed gekeurd door jou en geheel GOD.
dat ik het niet kan neerleggen met screens lijkt me logisch aangezien die gesprekken gewoon intern gevoerd werden en/of lang geleden zijn, maar dat ze gebeurd zijn, bestaat geen twijfel over.
 
Reactiescore
1.278
de stabs zijn trouwens o zo duidelijk hoor
demarkie vergeten? een speler van de vijand die al maanden in jullie stamchat zat, ofja zelfs 2 spelers als je gio van stylo erbij rekent, de eigen woorden van demarkie waren: "joinen zodra er aansluiting is" remember? ;)

En Mark zat op demarkie? Weet namelijk niet of ik zoveel 'toevalligheden wel aankan.
 
Reactiescore
1.367
uhh lol nee?
de eerste massa op coon was een eenvoudige block ok massa, massa 2 had Johny 1 cf weten te bemachtigen en was elk dorp gewoon gerecapped ondanks de tientallen short range treinen van je stamgenoot stabber demarkie.

de stabs zijn trouwens o zo duidelijk hoor
demarkie vergeten? een speler van de vijand die al maanden in jullie stamchat zat, ofja zelfs 2 spelers als je gio van stylo erbij rekent, de eigen woorden van demarkie waren: "joinen zodra er aansluiting is" remember? ;)
voor mijn komst op coon, er zo op staan, dat thecoon door dabb en jou geinternt kon worden? misschien zodat die aansluiting er al was? ;)
een MB van jou (hoe heet dat kneusje weer, lars?) onder een fake naam, fake skype etc, in Hunt laten spelen?
daarbij werd de stab van je stamgenoot seduced by lies (sorry justin ;p) op captain ook gewoon openlijk goed gekeurd door jou en geheel GOD.
dat ik het niet kan neerleggen met screens lijkt me logisch aangezien die gesprekken gewoon intern gevoerd werden en/of lang geleden zijn, maar dat ze gebeurd zijn, bestaat geen twijfel over.

Alles wat je hier zegt, als het waar was, (wat het niet is) is het nog altijd geen stab :)
Wil er trouwens ook even op wijzen dat je stam (en volgens mij, jij) de nood vv gepakt hebt van demarkie en alles opgemaakt hebt wat je kon, troepen weggestuurd hebt en vervolgens de aanval geopend hebt
 
Reactiescore
1.367
Dus tegen je huidige stamgenoten plannen smeden is geen stab?

Niet als je gewoon netjes nap aanbied bij je vertrek...?
Demarkie had gewoon OS staan bij de huidige stamgenoten en viel ook mee aan.
Verder heeft die nooit info geleakt, dusja.
 
Reactiescore
69
uhh lol nee?
de eerste massa op coon was een eenvoudige block ok massa, massa 2 had Johny 1 cf weten te bemachtigen en was elk dorp gewoon gerecapped ondanks de tientallen short range treinen van je stamgenoot stabber demarkie.

Ik heb het over een massa. Niet over blitz acties van 1 of 2 accounts ;) de eerste massa vanuit het noorde en noordoosten van GOD was je doorzeefd van cfs. Over de vorige keren dat je diezelfde wereld weggespeeld was zal ik maar niet beginnen ;) Grote mond maar...
 
Reactiescore
1.278
Niet als je gewoon netjes nap aanbied bij je vertrek...?
Demarkie had gewoon OS staan bij de huidige stamgenoten en viel ook mee aan.
Verder heeft die nooit info geleakt, dusja.

Wat Steff klopt niet, in principe tegen je stamleden smeden is geen stab. Tot het moment dat de plannen rond zijn en je in een andere stamskype mag toetreden, door je eigen stam dan niet in de lichten van je plannen blijf je informatie vangen van twee partijen... die je ook zonder te lekken in je eigen voordeel kan gebruiken en hiernaast hou je bij de stam die de pineut is voortdurend een vorm van inspraak. En laten we nu eerlijk zijn op het moment dat je gaat leaven heb je dan 100% inzet... ne natuurlijk niet. Het is gewoon je stamgenoten voor een tijd voor de gek houden en dat is natuurlijk gewoon een stab.
 
Reactiescore
69
Dus tegen je huidige stamgenoten plannen smeden is geen stab?

Plannen smeden zeg je. Sinds wanneer is je stam leaven een stab? We zijn de vijand niet gejoind dus zie het stab gehalte niet? We zijn een nieuwe stam gejoind die bestond uit 1 lid, met hierbij recruits vanuit beide grote stammen. Dus elke stam had ongeveer gelijk aantal dorpen minder. Waar zit de stab dan in dit verhaal?
 
Reactiescore
1.075
Niet als je gewoon netjes nap aanbied bij je vertrek...?
Demarkie had gewoon OS staan bij de huidige stamgenoten en viel ook mee aan.
Verder heeft die nooit info geleakt, dusja.

Is gewoon een stab hoor, dat je maanden op voorhand afspreekt dat je gaat joinen zodra je stamgenoot weggeknald is, daar geef je ook gewoon toe dat je niet optimaal zal helpen.
Overigens is het destijds zelfs bewezen met screens (op forum w57 dus valt op te zoeken) waar Lars of hoe hij echt heette, toegaf info gelekt te hebben, dus nonsens Danny.
 
Bovenaan