Top of Flop stammen

Reactiescore
241
Was toch wel te voorspellen ?
Spelers Kusm waren stamgenoten op w57 van bepaalde belangrijke accounts in Maai.
Sws dat ze overstappen werd al een tijd voorspelt btw.

Zijn al 5 solli's binnen. Loopt goed. Dont be jealous.
Kusjes voor je moettie, kusjes op je booty.
 

DeletedUser75579

Guest
Eén van de belangrijkste redenen om Maai op te richten was om na de ban van axfire terug een driestrijd te hebben. Dat kon je overal lezen

Shine leden rekruteren lijkt me dan totaal het tegenovergestelde van die motivatie. R2W boven principes als het erop aankomt? Niet?
 
Reactiescore
183
Waarom denken jullie dat wij shine leden rekruteren? het enige wat ik hoor is dat er een Solli bij Ima ligt, niet bij Maai hoor.
 

DeletedUser75579

Guest
Ik denk dit niet, ik hoop het ook niet

Dan heb ik liever een nieuwe derde stam om de wereld mee uit te vechten. Al ben ik bang dat een echte driestrijd nooit een lang leven beschoren is

Het enige dat ik hoop is dat Maai volwassen genoeg is om zich aan zijn uitspraken te houden, namelijk meer animo creëren op deze wereld. Momenteel lijken recruits daar niet in te passen voor mij. Dat is wat k bedoel.

Hetzelfde geldt voor Ima. hoor. Komt niks goeds uit nieuwe recruits nu
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Niet op de zaken vooruit lopen :p.
Als het aan mij zou liggen blijven alle stammen in deze samenstelling en hoeft er niet nog een hoofdstuk R2W toegevoegd te worden na al zo'n intense periode die achter ons ligt.
 
Reactiescore
3.457
Zijn al 5 solli's binnen. Loopt goed. Dont be jealous.
Kusjes voor je moettie, kusjes op je booty.
Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren.
Al een recruit bij de vijand gedaan,zal Maai ook nog lager kunnen zakken en ook de Shine leden die geleaved zijn een invité sturen?
Blijft toch een dingetje,recruiten van de vijand .
 
Reactiescore
614
Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren.
Al een recruit bij de vijand gedaan,zal Maai ook nog lager kunnen zakken en ook de Shine leden die geleaved zijn een invité sturen?
Blijft toch een dingetje,recruiten van de vijand .

Je laat altijd net wat te veel van je horen zonder ergens zelf te spelen (of speel je wél ergens en is het makkelijk om met random opmerkingen te strooien). Het zou je sieren wanneer je eens echt informatie zou inwinnen bij beide partijen en en dan hier komt meepraten (waarom je hier überhaupt komt meepraten is mij sowieso al een raadsel, persoonlijk zou ik mijn tijd wel in betere dingen weten te steken als ik hier niet zou spelen ;))
Daarnaast reageer je op een troll comment, zijn nog 0 solli's binnen, over goed geïnformeerd gesproken.
 
Reactiescore
3.457
Is Shine ineens geen vijand meer dan?
Dus de mooie boodschap vanuit jullie dat jullie pleiten voor een 3 stammen oorlog is simpelweg gewoon bs?
 
Reactiescore
767
Is Shine ineens geen vijand meer dan?
Dus de mooie boodschap vanuit jullie dat jullie pleiten voor een 3 stammen oorlog is simpelweg gewoon bs?

3 Stammen oorlog is zeker nog wel van de orde, Shine/Maai hebben beide geen BG's of dergelijke. Dat ze samen aanvallen op het zelfde front is enkel een kwestie van communiceren en tactisch uitspelen

-

Wouter
 
Reactiescore
1.283
3 Stammen oorlog is zeker nog wel van de orde, Shine/Maai hebben beide geen BG's of dergelijke. Dat ze samen aanvallen op het zelfde front is enkel een kwestie van communiceren en tactisch uitspelen

-

Wouter

Funny.

Bij een gap komt automatisch een nap kijken want anders heb je het niet “tactisch” uitgespeeld.

Een nap valt dan voor mij onder “iets dergelijks” en zo kom je dus uit op het feit dat een 3 stammen oorlog niet aan de orde is.

Prettig dat er eindelijk openbaar een bericht staat dat dit het geval is.

Maai nu de kat maar eens wijs dat jullie tegenover (oud) shine staan zoals jullie eerder deden
 
Reactiescore
183
Er is geen gap, dus ook geen nap, was gewoon wat contact met 1 speler. Echt een ramp zeg.
 
Reactiescore
1.283
Er is geen gap, dus ook geen nap, was gewoon wat contact met 1 speler. Echt een ramp zeg.

Dan mankeert er iets aan mijn begrijpend lezen en zal ik hier iets aan doen.

Wanneer cb hierboven spreekt over shine/maai en de volgende zin spreekt over gezamelijk aanvallen dan ga ik er niet vanuit dat dit om 1 speler gaat namelijk.

+ Waar ik dan zelf van sta te kijken is hoe het toegestaan word dat er een pbg is met een speler van een vijandige stam die meedoen aan de 3 strijd.

Even voor de duidelijkheid, het is niet aan mij om te oordelen wat wel of niet mag of kan maar als er dan toch een samenwerking is, zorg dat dan iedereen 1 verhaal trekt. :D
 
Reactiescore
767
Funny.

Bij een gap komt automatisch een nap kijken want anders heb je het niet “tactisch” uitgespeeld.

Een nap valt dan voor mij onder “iets dergelijks” en zo kom je dus uit op het feit dat een 3 stammen oorlog niet aan de orde is.

Prettig dat er eindelijk openbaar een bericht staat dat dit het geval is.

Maai nu de kat maar eens wijs dat jullie tegenover (oud) shine staan zoals jullie eerder deden
Funny.

Bij een gap komt automatisch een nap kijken want anders heb je het niet “tactisch” uitgespeeld.

Een nap valt dan voor mij onder “iets dergelijks” en zo kom je dus uit op het feit dat een 3 stammen oorlog niet aan de orde is.

Prettig dat er eindelijk openbaar een bericht staat dat dit het geval is.

Maai nu de kat maar eens wijs dat jullie tegenover (oud) shine staan zoals jullie eerder deden

Inderdaad, er is geen NAP.
Dan mankeert er iets aan mijn begrijpend lezen en zal ik hier iets aan doen.

Wanneer cb hierboven spreekt over shine/maai en de volgende zin spreekt over gezamelijk aanvallen dan ga ik er niet vanuit dat dit om 1 speler gaat namelijk.

+ Waar ik dan zelf van sta te kijken is hoe het toegestaan word dat er een pbg is met een speler van een vijandige stam die meedoen aan de 3 strijd.

Even voor de duidelijkheid, het is niet aan mij om te oordelen wat wel of niet mag of kan maar als er dan toch een samenwerking is, zorg dat dan iedereen 1 verhaal trekt. :D

Wij zijn maar in 1 ding goed, dat is Maaien! Onrust maaien! Onduidelijkheid maaien! Wij maaien alles, zelfs de dorpjes van een Franse Croissantje!
 
Reactiescore
241
Dan mankeert er iets aan mijn begrijpend lezen en zal ik hier iets aan doen.

Wanneer cb hierboven spreekt over shine/maai en de volgende zin spreekt over gezamelijk aanvallen dan ga ik er niet vanuit dat dit om 1 speler gaat namelijk.

+ Waar ik dan zelf van sta te kijken is hoe het toegestaan word dat er een pbg is met een speler van een vijandige stam die meedoen aan de 3 strijd.

Even voor de duidelijkheid, het is niet aan mij om te oordelen wat wel of niet mag of kan maar als er dan toch een samenwerking is, zorg dat dan iedereen 1 verhaal trekt. :D


Rustig aan broeder. Jezelf opwinden is nergens goed voor, dat is zelfs slecht voor je bloeddruk.

Als je alles wilt te weten komen, het juiste verhaal, weet je aan welk adres je moet zijn. Je hebt mijn skype.

Ik kan je nu al zeggen: Er is evenveel NAP met shine, als met Ima. Niet dus.
 
Reactiescore
3.457
Voor mij een weet, voor jou een vraag ;)

Er wordt hier de hele tijd naar Shine gevraagd. Niemand zegt wat over Duo ^^
Duidelijk ontwijkend antwoord:)

Wanneer ze zullen joinen is alleen nog de vraag.
 
Bovenaan