Top of Flop stammen

DeletedUser75579

Guest
Waarom denken jullie dat wij shine leden rekruteren? het enige wat ik hoor is dat er een Solli bij Ima ligt, niet bij Maai hoor.

Hm als ik nu opnieuw zeg dat je R2W prefereert boven spanning, ben ik dan nog steeds verkeerd?

Post van 4 dagen geleden btw, echt draaien met de wind daar bij Maai
 
Reactiescore
2.064
Maai en Ima zijn nu ongeveer in puntenaantal gelijk, snap niet waarom dit gelijk r2w is. Ima mag niks zeggen, met de recruit van Mm
 
Reactiescore
766
Maai en Ima zijn nu ongeveer in puntenaantal gelijk, snap niet waarom dit gelijk r2w is. Ima mag niks zeggen, met de recruit van Mm
Hahahaha, jezus dat je dit nog aan het vergelijken bent met elkaar. Dit is toch het ultieme r2w voorbeeld? Hoe r2w wil je het hebben?
 
Reactiescore
2.064
Nee voor mij niet, Maai liep achter op shine en Ima. Shine valt, en maai recruit een paar sterke leden van hun.

Ima en Maai hebben nu ongeveer gelijk aantal punten, en gelijk aantal potentieel gebied voor het front met de ander.

Dit zal de wereld alleen maar aantrekkelijker maken, als Ima gelijk hierdoor gaat janken tjaa..
Misschien willen jullie het niet moeilijker hebben? Dit zijn gewoon slimme recruits van Maai om er een eerlijke wereld van te maken.
 

DeletedUser80632

Guest
Valt wat voor te zeggen idd. Recruit2win is in mijn ogen dat recruits een dusdanig overwicht als gevolg hebben dat winst imminent is. Dat is in deze situatie VERRE van het gevolg natuurlijk. Gewoon nog steeds een eerlijke twee strijd ondanks de recruits.

En als mensen een andere opvatting van R2W hebben is Mystery Men het grootste voorbeeld van R2W ooit! Weken lang kapot gemaakt op het AF door ima leden. Massa's ontvangen zonder succes van ima weet je wat we recruiten hem gewoon.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
766
Valt wat voor te zeggen idd. Recruit2win is in mijn ogen dat recruits een dusdanig overwicht als gevolg hebben dat winst imminent is. Dat is in deze situatie VERRE van het gevolg natuurlijk. Gewoon nog steeds een eerlijke twee strijd ondanks de recruits.

En als mensen een andere opvatting van R2W hebben is Mystery Men het grootste voorbeeld van R2W ooit! Weken lang kapot gemaakt op het AF door ima leden. Massa's ontvangen zonder succes van ima weet je wat we recruiten hem gewoon.
Jij hebt echt werkelijk waar geen idee waar je over praat.
 
Reactiescore
766
Nee voor mij niet, Maai liep achter op shine en Ima. Shine valt, en maai recruit een paar sterke leden van hun.

Ima en Maai hebben nu ongeveer gelijk aantal punten, en gelijk aantal potentieel gebied voor het front met de ander.

Dit zal de wereld alleen maar aantrekkelijker maken, als Ima gelijk hierdoor gaat janken tjaa..
Misschien willen jullie het niet moeilijker hebben? Dit zijn gewoon slimme recruits van Maai om er een eerlijke wereld van te maken.
Je zegt dus letterlijk, wij liepen achter, dus recruiten we, anders kunnen we niet winnen.

Recruit2win op zn best. En donder op met je “wereld beter maken”. Wat mij betreft recruit je heel shine, dat was namelijk ook mijn standpunt toen jij ima wilde joinen. Maar kap dan met dat lage hypocriete gedoe.
 

DeletedUser80632

Guest
Dus eigenlijk zeg je nu dat je vanaf een bepaald punt geen leden meer mag recruiten wat een bullshit.

Eindstand van deze twee recruits is dat je twee gelijke stammen hebt en dat is een FEIT.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Gelijk klopt opzich wel.

Het punt van deze recruits voor mijzelf was meer, dat Maai gewoon een veel beter front heeft tov Ima. Dus die zouden het gewoon met minder kwantiteit moeten kunnen.

Ik heb mijn twijfels over deze recruits, als ze maar niet afgedaan worden als ophoud recruits zoals eerder bij Res ^^.
 
Reactiescore
766
Dus eigenlijk zeg je nu dat je vanaf een bepaald punt geen leden meer mag recruiten wat een bullshit.

Eindstand van deze twee recruits is dat je twee gelijke stammen hebt en dat is een FEIT.
Wel als maai aankondigt dat zij voor een betere wereld pleiten en meer spelers willen op de wereld. Dit door zichzelf af te splitsen en een derde stam op te richten. Vervolgens recruit je de top 3 van de nummer 2 stam om er vervolgens een 2-strijd van te maken. Al je principes binnen een maand over boord gegooid. En dit alles dan nog goed gaan praten, triest.
 
Bovenaan