Top & flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Denk je dat het daarom gaat? Gewoon je mond houden als de newgen die je bent.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Eigenlijk al best leip dat Laurens uberhaupt merkte wat er gebeurde op het account
 
Reactiescore
2.303
We zijn met een groepje bij elkaar gaan zitten en na lang overleg hebben we besloten dat het een optie is dat ie eventueel speelt op het acc in zijn handtekening
Wat was me dat een lastig overleg, de volle 2 dagen zijn we hier mee bezig geweest!
 

DeletedUser69389

Guest
Ja ontzettend gefrustreerd. Terwijl een classic vroeger rond skills, timen, inzicht etc draaide, draait het nu rond internen, bbtjes edelen, stabben en vven bij random noobjes.
Dat is zeer zeker waar. Maar ook toen werden er soms pogingen gedaan tot internen. Ik denk aan een stam als Goud of IB bijv. Ook werden er toen vv's gedaan van random noobs. Dat werd bijvoorbeeld tegen ons gedaan op CL11 en ook tegen het account van Ruud, Thomas en mij hadden wij te maken met random vv'ers op al die accounts onder zaagmachine (CL8 dus).
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dat is zeer zeker waar. Maar ook toen werden er soms pogingen gedaan tot internen. Ik denk aan een stam als Goud of IB bijv. Ook werden er toen vv's gedaan van random noobs. Dat werd bijvoorbeeld tegen ons gedaan op CL11 en ook tegen het account van Ruud, Thomas en mij hadden wij te maken met random vv'ers op al die accounts onder zaagmachine (CL8 dus).
Zaag heeft 1 acc gevv'd van Seven, waar we bg mee hadden toentertijd.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zou me verbazen aangezien IB hun eigen accounts niet konden verdedigen. Desondanks is dit gewoon sneu.

Een noob als Flex die wereld na wereld faalt, staat eerste door boosts en interns. Zelfs Pim heeft er een bg/gap mee terwijl die in de start had gefaald.

Het is wat hoor, deze noobs die hunzelf heel hoog inschatten. Ik herinner me een tekstje van Theonl op w16: “ze denken dat ze god zijn tot ze een echte tegenstander tegenkomen. “ Dat is hier het geval, en ik weet zeker dat het zo zal eindigen.
 

DeletedUser69389

Guest
Zou me verbazen aangezien IB hun eigen accounts niet konden verdedigen. Desondanks is dit gewoon sneu.

Een noob als Flex die wereld na wereld faalt, staat eerste door boosts en interns. Zelfs Pim heeft er een bg/gap mee terwijl die in de start had gefaald.

Het is wat hoor, deze noobs die hunzelf heel hoog inschatten. Ik herinner me een tekstje van Theonl op w16: “ze denken dat ze god zijn tot ze een echte tegenstander tegenkomen. “ Dat is hier het geval, en ik weet zeker dat het zo zal eindigen.
Nja niemand had ook verwacht dat die noobs van de afgelopen classic zouden winnen die er ook nog eens op los scholden en dreigden.... Dus ik zou niet zeggen nooit nooit.....
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zou me verbazen aangezien IB hun eigen accounts niet konden verdedigen. Desondanks is dit gewoon sneu.

Een noob als Flex die wereld na wereld faalt, staat eerste door boosts en interns. Zelfs Pim heeft er een bg/gap mee terwijl die in de start had gefaald.

Het is wat hoor, deze noobs die hunzelf heel hoog inschatten. Ik herinner me een tekstje van Theonl op w16: “ze denken dat ze god zijn tot ze een echte tegenstander tegenkomen. “ Dat is hier het geval, en ik weet zeker dat het zo zal eindigen.

Pim zit gewoon in die stam hoor :tongue:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Zou me verbazen aangezien IB hun eigen accounts niet konden verdedigen. Desondanks is dit gewoon sneu.

Een noob als Flex die wereld na wereld faalt, staat eerste door boosts en interns. Zelfs Pim heeft er een bg/gap mee terwijl die in de start had gefaald.

Het is wat hoor, deze noobs die hunzelf heel hoog inschatten. Ik herinner me een tekstje van Theonl op w16: “ze denken dat ze god zijn tot ze een echte tegenstander tegenkomen. “ Dat is hier het geval, en ik weet zeker dat het zo zal eindigen.

Chill een beetje haha
 
Reactiescore
461
Ja ontzettend gefrustreerd. Terwijl een classic vroeger rond skills, timen, inzicht etc draaide, draait het nu rond internen, bbtjes edelen, stabben en vven bij random noobjes.
Zegt de speler van een account dat zelf early game geinternt heeft, en de bijna enige speler die al bbs geedeld heeft in je stam zit.

Voorgaande classics hebben jullie vv's gedaan van accounts die geen betrekkingen hadden tot jullie stam maar wel vlak bij de vijand lagen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan