Spot je prent

DeletedUser80074

Guest
Een speler die verbannen is kan je normaliter toch niet aanvallen??
 

DeletedUser80335

Guest
No shit op de man? Ik krijg beschuldigingen van een irrelevante vreemdeling over shit die ik hem zogenaamd stuur. Dan wil ik even weten hoe en wat.

Maar verder wel leuk dat er inhoudelijk niet op ons ingegaan wordt. Axfire (je weet wel, die ene die wél gebanned blijft in tegenstelling tot de Ima. kids) wordt nu gepakt. Reactie Ima. blijft uit. Alcoholist Amancho staat beschuldigd van hoogverraad als mod. Reactie Ima. blijft uit. Interessant spelletje wordt er gespeeld. Is op deze manier winnen echt leuk? Gefeliciteerd dan!
 
Reactiescore
853
Een speler die verbannen is kan je normaliter toch niet aanvallen??
Ligt aan de ban, hij is aanvalbaar gezien het een globale uitsluiting betreft (vermoed ik).

Tevens kan ik Ima dit niet kwalijk nemen gezien de reacties vanuit Res op het Af. Tevens twijfel ik momenteel ook zwaar aan de onschuld vam axfire, zou dan ook graag de supportaanvraag lezen.
 
Reactiescore
853
No shit op de man? Ik krijg beschuldigingen van een irrelevante vreemdeling over shit die ik hem zogenaamd stuur. Dan wil ik even weten hoe en wat.

Maar verder wel leuk dat er inhoudelijk niet op ons ingegaan wordt. Axfire wordt nu gepakt. Reactie Ima. blijft uit. Amancho staat beschuldigd van hoogverraad als mod. Reactie Ima. blijft uit. Interessant spelletje wordt er gespeeld. Is op deze manier winnen echt leuk? Gefeliciteerd dan!
Reactie blijft uit? Waar moet op gereageerd worden dan?

Er wordr gevraagd naar de supportaanvraag gezien Duckje zn verhaal vrij overtuigend overkomt. Bewijs moet door jullie geleverd worden, niet andersom.
 

DeletedUser78621

Guest
@The Accountant. Wie ben jij uberhaupt? Wildste bedverhalen? Wat lul je allemaal? Randdebiel.

Wie ik ben? Hoofdspeler van .Fearless Men. Ik ben diegene die jouw PM over bepaalde edele delen die bepaalde gaatjes zouden vullen heb ontvangen. Ik stuur graag bevelen, hopelijk met resultaat. Maar dat resultaat had ik toch niet zien aankomen hoor. o_O
 
Reactiescore
415
Tevens kan ik Ima dit niet kwalijk nemen gezien de reacties vanuit Res op het Af.

Ben het met je eens. Enkel heeft nog niemand vanuit res gereageerd op t af. Althans niet in dit topic de afgelopen paar dagen. Voor de rest van het forum weet ik het niet zeker.
 

DeletedUser80335

Guest
@The Accountant. Plaats alsjeblieft mijn PM naar jou hier over Mystery Men, die verder niks met bedverhalen te maken heeft. Post hem zo thuis wel. Kan iedereen zien bij wat voor een achterlijke gladiool ze in de stam zitten, die mensen report voor een gevatte opmerking. Absoluut stuk verdriet.
 
Reactiescore
853
@The Accountant. Plaats alsjeblieft mijn PM naar jou hier over Mystery Men, die verder niks met bedverhalen te maken heeft. Je hebt een uur, anders doe ik het zelf. Kan iedereen zien bij wat voor een achterlijke gladiool ze in de stam zitten, die mensen report voor een gevatte opmerking. Absoluut stuk verdriet.
Je verweet anderen net enkel persoonlijke aanvallen te maken, hypocriet?

Wel benieuwd naar de screen dus kom maar op:D
 

DeletedUser80335

Guest
0425bee59faf0244f249ad2027f37aff.png


Hier de PM waardoor de zogenaamde vreesloze man zeven kleuren moest schijten en op de reportknop drukte. Verder geen communicatie met dit grofvuil gehad.
 

DeletedUser78621

Guest
0425bee59faf0244f249ad2027f37aff.png


Hier de PM waardoor de zogenaamde vreesloze man zeven kleuren moest schijten en op de reportknop drukte.

Altijd lekker als je op die manier de wereld moet winnen.

Thanks voor de screen! Wij hier op FM houden het graag bij poesjes. Sorry dat wij zijn niet geïnteresseerd waren in jouw fantasieën, hopelijk kan je ons begrijpen. :oops:
 
Reactiescore
853
0425bee59faf0244f249ad2027f37aff.png


Hier de PM waardoor de zogenaamde vreesloze man zeven kleuren moest schijten en op de reportknop drukte. Verder geen communicatie met dit grofvuil gehad.
Terechte ban, je vraagt er zelf om. Ik heb 24u bans mogen ontvangen voor minder.
 
Reactiescore
766
0425bee59faf0244f249ad2027f37aff.png


Hier de PM waardoor de zogenaamde vreesloze man zeven kleuren moest schijten en op de reportknop drukte. Verder geen communicatie met dit grofvuil gehad.
Dat je die screen überhaupt hier post haha, vervolgens nog een beetje propaganda proberen te voeren. Lachwekkend :p
 

DeletedUser80335

Guest
Oei, daar zijn alle jaknikkers van Ima. die tegelijk dezelfde reactie posten. Nee, nu ben ik compleet ontdaan! Mystery Men is voor jullie geschapen, net zo'n achterlijke backstabber die met complotjes een winst probeert te boeken. Lafbekjes. Drink (samen met alcoholist Amancho) dit weekend maar een paar biertjes op jullie wereldwinst. Welverdiend! Haha.

En btw: het enige lachwekkende is de continue aanwezigheid van vtcpro op het forum. Stap eens buiten je deur en adem wat frisse lucht in, kereltje!
 

DeletedUser58227

Guest
Niets mis met die mededeling tho. Overdreven om zoiets te rapporteren, er worden veel kwalijkere dingen gepost op het AF.
 

DeletedUser80335

Guest
Nee, je snapt het niet, Sensation. Als je in Ima. zit report je dit soort dingen zodat je tijdens de ban massa's kan sturen!
 
Reactiescore
1.283
Oei, daar zijn alle jaknikkers van Ima. die tegelijk dezelfde reactie posten. Nee, nu ben ik compleet ontdaan! Mystery Men is voor jullie geschapen, net zo'n achterlijke backstabber die met complotjes een winst probeert te boeken. Lafbekjes. Drink (samen met alcoholist Amancho) dit weekend maar een paar biertjes op jullie wereldwinst. Welverdiend! Haha.

Het enige lachwekkende is de continue aanwezigheid van vtcpro op het forum. Stap eens buiten je deur en adem wat frisse lucht in, kereltje!

Wouw oh wouw, dacht je alles gehad te hebben met thftp en dan kom jij om het hoekje kijken ineens.

Het valt me op dat je wel heel erg met de drank bezig bent, je posts bevatten evenveel inhoud als een malt biertje dus dat spreekt elkaar wel wat tegen.

Doe maar even kalmeren en wanneer niet alleen jij maar ook een ander een “haha” kwijt kan dan ga je de goede richting op.

Nou proost honneponnetje :rolleyes:
 
Bovenaan