Spot je prent

Reactiescore
1.585
Jezus wat een zuurpruimen zitten hier op het forum zeg.

Blijf a.u.b. eens on-topic en ga lekker ingame tegen elkaar lopen janken i.p.v. op het forum.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Is het forum dan om elkaars kontjes schoon te maken?
 

DeletedUser80044

Guest
Tbh vind ik dit ook echt een smerige reactie van de mods? Dus je wordt gehacked en dan gaan ze doodleuk zeggen dat je ze dankbaar moet zijn dat ze je unbannen? En dat je volgende keer gewoon lekker gebanned zou blijven??? Wat is dit hier voor een f*cked up gedoe allemaal ... wilt innogames wel dat wij spelers hun rijk blijven maken? Of willen ze TW stilletjes laten sterven en er nog snel zoveel mogelijk geld uithalen met al die PP-abuse ??

Precies ik walg er ook van maarja
 

DeletedUser80044

Guest
Oh wat flink allemaal. Daar komt de agressie even naar boven die hand in hand gaat met alcoholisme. Je laat je wederom kennen, Fransje! Alhoewel het net iets te netjes verwoord is om echt te geloven dat jij Amancho bent, @Felicitys.

En Kechvin, niemand vraagt jou wat. Dat doe ik al vanaf het begin niet, want niemand mag je en je bent irrelevant. Jaloers op een TW speler, en dan al helemaal zo'n elitair gedrocht als team NIETTEDOEN. Lmfao! Jullie hebben allemaal zo'n groot ego omdat je een account met 10 man bemand en permanent acties kunt uitvoeren. Hou toch op. Ik heb het hier tegen de mod die in jullie zak zit. Maar gelijk de verdediging ingaan met z'n allen, ik weet genoeg! Amancho is dit weekend weer aan z'n trekjes gekomen!
Muil houden en gauww
 
Reactiescore
166
Oh wat flink allemaal. Daar komt de agressie even naar boven die hand in hand gaat met alcoholisme. Je laat je wederom kennen, Fransje! Alhoewel het net iets te netjes verwoord is om echt te geloven dat jij Amancho bent, @Felicitys.

En Kechvin, niemand vraagt jou wat. Dat doe ik al vanaf het begin niet, want niemand mag je en je bent irrelevant. Jaloers op een TW speler, en dan al helemaal zo'n elitair gedrocht als team NIETTEDOEN. Lmfao! Jullie hebben allemaal zo'n groot ego omdat je een account met 10 man bemand en permanent acties kunt uitvoeren. Hou toch op. Ik heb het hier tegen de mod die in jullie zak zit. Maar gelijk de verdediging ingaan met z'n allen, ik weet genoeg! Amancho is dit weekend weer aan z'n trekjes gekomen!

Je doet me denken aan een klein jongetje die schreeuwt en in het rond slaat zodra hij zijn zin niet krijgt... zo iemand die graag een koekje wilt hebben uit de koekjestrommel! Maar dat niet mag van moeders & dan flipt. :(

Waar het dan ook is mis gegaan in je jonge jaren heeft je kennelijk gemaakt tot dit zelfingenomen onzekere kleine fragiele jongetje, denk dat het tijd is voor wat zelfreflectie in plaats van mijn schatje @Kechvin belachelijk te maken. Je eigen tekortkomen is nog geen plausibele reden om ons team in een slecht daglicht te willen zetten.

Dus als er iets irrelevant is, dan is het je post xx
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80376

Guest
35d644682053b142449bc1f89861142c.png
 

DeletedUser73927

Guest
Mag ik wat context, of is dit weer een van de vage spotprents zonder inhoud van Coru?
 
Reactiescore
634
Mag ik wat context, of is dit weer een van de vage spotprents zonder inhoud van Coru?

Als je wilt weten waar de spotprents over gaan, moet je maar eens verder dan je eigen front gaan kijken en zien wat er allemaal afspeelt op W65
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.404
en de heksen geven duidelijk te kennen dat ze mark niet motten gezien de 2e spotprent. Ik kan de zelfspot wel waarderen
 
Bovenaan