Golden Awards

DeletedUser78297

Guest
Beste speler:Coruscant, Niettedoen, Under The Stairs (in 4 weken staan deze spelers top 1,2,3)
Beste stam:Ima
De beste stam speler: Kevin van NTD <3 Behulpzame gast <3
Het grootste ego:Vind ik lastig te zeggen.
Beste leider: Ken de rest van de leiders niet.
Slechte leider:Ken de rest van de leiders niet.
Meest overschatte stam: Res
Meest onderschatte stam: geen idee
Meest overschatte speler: ....
Meest onderschatte speler: Erik van Mysterious Individual. (hoi makkertje W54 <3 <3) & Under The Stairs
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mysterious Individual, Niettedoen / Coruscant / Under The Stairs
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: kan niet zo snel iemand bedenken.
Mooiste speler naam: Coruscant / Mysterious individual / Under the Stairs
Mooiste stam naam: boeit me niet zoveel
Het tofste topic:.....
Het domste topic:.......
Favoriete forum poster:.....
Minst favoriete forum poster:.....
Dikste wannabe op het forum:......
Dikste wannabe in het spel:......
Meest belovende speler voor de toekomst: Mysterious Individual & Discovered By Accident.
Meest belovende stam voor de toekomst: Kan alle kanten opgaan denk ik.
Mooiste profiel foto van spelers:Nou vooruit Too Hot For This Planet :p
Mooiste profiel foto van stammen: kan allemaal nog wel wat mooier (als ik eerlijk ben)
Grootste blunder: Inf.
Mooiste actie van de wereld: Inf. na 3 dagen aanvallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
278
Beste speler:Coruscant, Niettedoen, Under The Stairs (in 4 weken staan deze spelers top 1,2,3)
Beste stam:Ima
De beste stam speler: Kevin van NTD <3 Behulpzame gast <3
Het grootste ego:Vind ik lastig te zeggen.
Beste leider: Ken de rest van de leiders niet.
Slechte leider:Ken de rest van de leiders niet.
Meest overschatte stam: Res
Meest onderschatte stam: geen idee
Meest overschatte speler: ....
Meest onderschatte speler: Erik van Mysterious Individual. (hoi makkertje <3) & Under The Stairs
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Mysterious Individual, Niettedoen / Coruscant / Under The Stairs
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: kan niet zo snel iemand bedenken.
Mooiste speler naam: Coruscant / Mysterious individual / Under the Stairs
Mooiste stam naam: boeit me niet zoveel
Het tofste topic:.....
Het domste topic:.......
Favoriete forum poster:.....
Minst favoriete forum poster:.....
Dikste wannabe op het forum:......
Dikste wannabe in het spel:......
Meest belovende speler voor de toekomst: Mysterious Individual & Discovered By Accident.
Meest belovende stam voor de toekomst: Kan alle kanten opgaan denk ik.
Mooiste profiel foto van spelers:Nou vooruit Too Hot For This Planet :p
Mooiste profiel foto van stammen: kan allemaal nog wel wat mooier (als ik eerlijk ben)
Grootste blunder: Inf.
Mooiste actie van de wereld: Inf. na 3 dagen aanvallen.

Jij zit vast in Ima.
 

DeletedUser78297

Guest
Jij zit vast in Ima.


ookal zou ik er niet in zitten zou ik het alsnog gezegd hebben. De rest heeft ook wel leuke spelers hoor maar dat is maar een deel. zitten ook veel vluchtelingen tussen bij de andere stammen & om eerlijk te zijn heeft Ima. dat niet echt. & het nadeel van sommige vluchtelingen is dat het fout is gegaan met ossen (wat bijna niet gebeurde) waardoor de andere stammen zulke spelers in hun stam nemen & dat vind ik zelf niet altijd de juiste keuze(natuurlijk kan dat veranderen & ik kan er compleet naast zitten maar op dit moment schept dat wel mijn mening)

Maar gelukkig is het gebaseerd op meningen & niet feiten dus we zullen wel zien.
 

Deleted User - 487710895

Guest
ookal zou ik er niet in zitten zou ik het alsnog gezegd hebben. De rest heeft ook wel leuke spelers hoor maar dat is maar een deel. zitten ook veel vluchtelingen tussen bij de andere stammen & om eerlijk te zijn heeft Ima. dat niet echt. & het nadeel van sommige vluchtelingen is dat het fout is gegaan met ossen (wat bijna niet gebeurde) waardoor de andere stammen zulke spelers in hun stam nemen & dat vind ik zelf niet altijd de juiste keuze(natuurlijk kan dat veranderen & ik kan er compleet naast zitten maar op dit moment schept dat wel mijn mening)

Maar gelukkig is het gebaseerd op meningen & niet feiten dus we zullen wel zien.

Heeft ima niet de grootste vluchteling? @MM
 
Reactiescore
1.367
Heeft ima niet de grootste vluchteling? @MM

Stabbende, niks alleen kunnende, niet aan de naphoudende, speler/stammisbruikende en vooral noob MM?
 
Reactiescore
766

DeletedUser80262

Guest
Beste speler: The American Sniper heeft al een goede indruk gemaakt op deze wereld.
Beste stam: RES-SHINE-IMA. Voorlopig blinkt geen enkele van de Drie uit. Ik hoop snel meer duidelijkheid te zien hieromtrent.
De beste stam speler: voor mijn eigen stam is dat Tippie89. Eat Sleep Farm Repeat ziet er me ook iemand uit die geen problemen heeft om zijn stamleden te steunen.
Het grootste ego: Mystery men. Lijkt me op zich een prima speler. Maar feit dat hij eerst dacht in zijn eentje alles en iedereen aan te kunnen en nu toch terug krabbelt en Ima. joinde valt me wat tegen.
Beste leider: de leiding van Shine heeft goed gehandeld door de BG te breken na de recruit van Mystery men. Verder kan ik hier nog niet veel over zeggen.
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Ima. Deze stam wordt door velen al aanzien als de winnaar van wereld 65, maar ze moeten het nog allemaal bewijzen. Wil eerst eens zien wat ze zullen presteren als de NAP met Shine vervalt
Meest onderschatte stam: /
Meest overschatte speler:
NIETTEDOEN
Meest onderschatte speler: Kusm
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Denissen, Under The Stairs, The American Sniper.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: spelers die het eigenbelang hoger achten dan het stambelang.
Mooiste speler naam: Mysterious Individual
Mooiste stam naam: /
Het tofste topic:
stelling van de dag
Het domste topic: /
Favoriete forum poster:
Calamity
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum:
Too Hot For This Planet
Dikste wannabe in het spel: /
Meest belovende speler voor de toekomst:
ik verwacht veel van .Reduce op deze wereld. Ik denk dat Shine nog problemen zal krijgen met hem in het Noorden.
Meest belovende stam voor de toekomst: moeilijk om te zeggen. Conq lijkt me een aantal goede spelers te hebben maar kunnen ze hoofd bieden aan de toenemende druk van Ima. In het zuid-oosten?
Mooiste profiel foto van spelers: Discovered By Accident.
Mooiste profiel foto van stammen: Order.
Grootste blunder: /
Mooiste actie van de wereld:
het opheffen van de BG tussen Ima. En Shine om er zo hopelijk een leuke driestrijd van te maken.
 
Reactiescore
177
Beste speler:
The American Sniper; Hun manier van aanvallen spreekt mij erg aan ook de inzet die ze hebben om alles zo goed te timen is wel gebleken tegen zowel MM als INF spelers.

Axfire; Ondanks dat ze vanuit mijn ogen nog niet heel veel tegenstand hebben gehad (ik kan dit uiteraard mis hebben don't blame me Lorenzo) vind ik toch dat ze het erg goed doen op deze wereld

Beste stam: Ik kies hier voor Ima niet alleen omdat ik er in zit maar ondanks de verliezen die er zijn geweest waaronder NTD en wijzelf (coruscant). Denk ik dat beide keihard hebben teruggeslagen, verder ken ik de spelers uit ima en dat is gewoon een mooie club bij elkaar. Moet ook eerlijk toegeven dat ik uit de andere stammen weinig mensen ken.

De beste stam speler: Hier wil ik graag 3 personen in het daglicht zetten. Rik van (coruscant), Kevin van (NTD) en Jonah van (DBA)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Chicago, Johnny, Just got sniped en axfire
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: UTS (na ze vieze actie van vandaag) en de spelers van shine die alles doorvertellen aan res enz...
Mooiste speler naam: Mystery Men
Mooiste stam naam: NVT
Het tofste topic:.....
Het domste topic:.......
Favoriete forum poster:.....
Minst favoriete forum poster: iedereen die überhaupt op het AF post en dan ook nog is domme dingen vermeld op het forum ik kijk er liever niet naar.
Dikste wannabe op het forum:......
Dikste wannabe in het spel:......
Meest belovende speler voor de toekomst: Mysterious Individual & Discovered By Accident.
Meest belovende stam voor de toekomst: Dit hangt af van hoe de wereld verloopt. Tot nu toe valt in ieder geval Shine me erg tegen in het noorden met zoveel safe.
Mooiste profiel foto van spelers: Alexandria Morgan
Mooiste profiel foto van stammen: Heb wel mooiere gezien dus hier kan alles nog ingevuld worden
Grootste blunder: De GAP van Ima en Bonken man man man wat slecht. Gevolgd door de BG Ima en Shine (man wat een spijt hiervan). En met zekerheid op nummer 1 de samenvoeging van Shine en bonken met als excuus; Ima invite MM man wat slecht zeg wat 1 speler wel niet teweeg kan brengen
Mooiste actie van de wereld: Het eindigen van de BG tussen Shine en Ima kijk nu al uit naar de 13e :)

Met vriendelijke groet,

Carlo (coruscant)
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
766
Ik jump nergens heen?
Ik intern een stamgenoot?
Denk dat je UTS noemt schaapie
Ik bedoel inderdaad UTS :p

Gezien jouw uitgesproken mening en grote mond, had ik jou op een ander account verwacht :p
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser80356

Guest
verbaasd me elke keer hoe deze forumpost altijd weer uitkomt op mensen uit de top 3 stammen die hun stamgenoten bij bijna elke benoeming noemen voor een bedankje, ik moet dan ook wel toegeven dat tw geen goede omgeving is om mensen buiten je stam te ontmoeten ;)
 
Reactiescore
1.283
verbaasd me elke keer hoe deze forumpost altijd weer uitkomt op mensen uit de top 3 stammen die hun stamgenoten bij bijna elke benoeming noemen voor een bedankje, ik moet dan ook wel toegeven dat tw geen goede omgeving is om mensen buiten je stam te ontmoeten ;)

Stuur ons eens een Pm zou ik zeggen, je zal je verbazen hoe goed ons contact is met spelers buiten de stam ;)
 

DeletedUser80356

Guest
Ja jullie contact heeft precies altijd dieper gelegen redenen heb ik gemerkt, genoeg met mm ge pm'd om te weten dat dat een fout is ;)
 
Bovenaan