Het grote stab beschuldigings en zeur topic

Reactiescore
1.278
Bewezen botter? Laat die bewijzen dan maar eens zien lieve vriend

Speel jij serieus binnen Fix op ThijmenV2? Mocht dit waar zijn dan heeft in mijn ogen Fix al d'r geloofwaardigheid verloren ... onbegrijpelijk.
Het huisvesten van een bewezen stabber op w62 ... ik wil niet zeggen dat het stabben facilititeren is, maar het is het ook zeker niet ontmoedigen. Al wordt een stabber op zo'n korte termijn alweer met open armen ontvangen dan gaat het erg snel bergafwaarts met de TW community helaas.
 
Reactiescore
1.478
Dit begint wel hoor serieus te klinken in een trolltopic. :confused:
 
Reactiescore
853
Speel jij serieus binnen Fix op ThijmenV2? Mocht dit waar zijn dan heeft in mijn ogen Fix al d'r geloofwaardigheid verloren ... onbegrijpelijk.
Het huisvesten van een bewezen stabber op w62 ... ik wil niet zeggen dat het stabben facilititeren is, maar het is het ook zeker niet ontmoedigen. Al wordt een stabber op zo'n korte termijn alweer met open armen ontvangen dan gaat het erg snel bergafwaarts met de TW community helaas.
Jij speelde met Twan...
 
Reactiescore
1.278
Jij speelde met Twan...

Je bent nu aan het vergelijken:
Stab op w43 en samen spelen op w62
Stab op w62 en samen spelen op w64


5e9b4d465af8dee335d2f8d42451e0ed56d373b62554a68ad658ed54888b21bc.jpg
 
Reactiescore
853
Je bent nu aan het vergelijken:
Stab op w43 en samen spelen op w62
Stab op w62 en samen spelen op w64


5e9b4d465af8dee335d2f8d42451e0ed56d373b62554a68ad658ed54888b21bc.jpg
Een stab waarbij de speler een permaban kreeg vergelijken met iemand die een account leegzette.

Als ik naar de ernst en gevolgen van de stabs kijk zou ik toch zeggen dat het een vrij hypocriete opmerking is.

Ja ik ben serieus.
 
Reactiescore
1.278
Een stab waarbij de speler een permaban kreeg vergelijken met iemand die een account leegzette.

Als ik naar de ernst en gevolgen van de stabs kijk zou ik toch zeggen dat het een vrij hypocriete opmerking is.

Ja ik ben serieus.

Onbegrijpelijk. Maar je mag het vinden evenals je mij hypocriet mag vinden.

Nu over de inhoud van mijn post, wat vind je daar van? Vind je het wel begrijpelijk van Fix of totaal niet? Of vind je dat iemand die geen betrouw toont van zijn daden gelijk al binnen een paar maanden een nieuwe kans moet krijgen?
 
Reactiescore
853
Onbegrijpelijk. Maar je mag het vinden evenals je mij hypocriet mag vinden.

Nu over de inhoud van mijn post, wat vind je daar van? Vind je het wel begrijpelijk van Fix of totaal niet? Of vind je dat iemand die geen betrouw toont van zijn daden gelijk al binnen een paar maanden een nieuwe kans moet krijgen?
Lars heeft bij mij zelf gezegd dat hij het niet had moeten doen, dat zou ik toch zien als berouw. Hij heeft bij jullie wellicht geen excuses aangeboden, maar aan wie dat ligt ga ik niet over oordelen.

Persoonlijk heb ik nooit problemen met Lars gehad en zou hem dan ook gewoon aannemen in de stam waar ik zou spelen.

Dat jullie hem op basis van W62 zouden weigeren kan ik aan de andere kant zeker begrijpen
 
Reactiescore
1.278
Lars heeft bij mij zelf gezegd dat hij het niet had moeten doen, dat zou ik toch zien als berouw. Hij heeft bij jullie wellicht geen excuses aangeboden, maar aan wie dat ligt ga ik niet over oordelen.

Persoonlijk heb ik nooit problemen met Lars gehad en zou hem dan ook gewoon aannemen in de stam waar ik zou spelen.

Dat jullie hem op basis van W62 zouden weigeren kan ik aan de andere kant zeker begrijpen

De laatste keer dat ik Lars sprak was hij gewoon nog aan het provoceren over desbetreffende stab in de wereldchat van w62.... berouw zou ik dit eerlijk gezegd niet noemen. Iets waarvan je berouw hebt wil je graag vergeten en begin je niet voortdurend over om andere mensen mee te provoceren lijkt mij?. Zover ik mij kan herinneren was jij overigens er ook bij om Lars eerder aan te moedigen dan te ontmoedigen, jammer.
In de vroegere tijd van tribalwars kon je als had je zoiets geflikt alleen verder gaan onder een andere alias, maar al deed je dit niet werd je overal uitgekotst en nergens aangenomen.

Wel typisch dat Lars na de stab gewoon welkom was op classic en w64, ik denk zelfs dat Lars al w64 speelde op het moment dat de stab op w62 gebeurde.

Overigens is het natuurlijk geheel aan Fix of ze Lars binnen de stam willen hebben en daarmee het stabben gedogen. Aanmoedigen is het niet, maar ontmoedigen ook zeker niet. Althans als Lars nog speelt ... geen idee namelijk.

Ik waardeer het trouwens dat je inhoudelijk op mij ingaat in plaats van het 'Ja maar hij doet het nog erger wijzen' wat je eerder deed, teveel discussies op het AF worden verpest door teveel naar elkaar te wijzen en daarmee niet op de inhoud in te gaan.
 
Reactiescore
1.075
persoonlijk en ik Lars niet van w62 en weet ik dus ook niet van die desbetreffende stab af.
Echter was de stab van Twan op w43 zowat de ergste ooit op tw.nl, dus kan idd wel redelijk hypocriet overkomen voor iemand die bij de slachtoffers van Twan hoorde.
 
Reactiescore
1.278
persoonlijk en ik Lars niet van w62 en weet ik dus ook niet van die desbetreffende stab af.
Echter was de stab van Twan op w43 zowat de ergste ooit op tw.nl, dus kan idd wel redelijk hypocriet overkomen voor iemand die bij de slachtoffers van Twan hoorde.

Ik denk al vraag je binnen Gods rond dat je al snel het verhaal weet en anders wil ik wel een boekje opendoen. Gods en MP waren het nooit eens, behalve dat de stab van Lars een erg vuile actie was op w62.
 
Reactiescore
853
De laatste keer dat ik Lars sprak was hij gewoon nog aan het provoceren over desbetreffende stab in de wereldchat van w62.... berouw zou ik dit eerlijk gezegd niet noemen.
Je kan berouw om een situatie niet vergelijken met berouw om een erge gebeurtenis IRL he. Als je toegeeft dat je iets niet had moeten doen en zegt dat je fout zat denk ik dat je in TW termen toch berouw hebt getoond. Tevens zou dit ook geen criteria mogen zijn waarom je een speler beoordeeld, anders is het nog "interessanter" dat je met Twan speelt, iemand die zegt dat zijn actie op W43 oke was en hier tot op de dag van vandaag volhoudt er geen spijt van te hebben.

Zover ik mij kan herinneren was jij overigens er ook bij om Lars eerder aan te moedigen dan te ontmoedigen, jammer.
Aanmoedigen? Nee, het was op een sarcastische manier provoceren. Ik was waarschijnlijk de eerste die tegen Lars zei dat wat hij gedaan had niet kon, echter kon ik mijn pleziertje er wel uit halen d.m.v. de reacties die ik kreeg van spelers die me op dat moment niet al te lekker lagen.
 
Reactiescore
1.278
Je kan berouw om een situatie niet vergelijken met berouw om een erge gebeurtenis IRL he. Als je toegeeft dat je iets niet had moeten doen en zegt dat je fout zat denk ik dat je in TW termen toch berouw hebt getoond. Tevens zou dit ook geen criteria mogen zijn waarom je een speler beoordeeld, anders is het nog "interessanter" dat je met Twan speelt, iemand die zegt dat zijn actie op W43 oke was en hier tot op de dag van vandaag volhoudt er geen spijt van te hebben.


Aanmoedigen? Nee, het was op een sarcastische manier provoceren. Ik was waarschijnlijk de eerste die tegen Lars zei dat wat hij gedaan had niet kon, echter kon ik mijn pleziertje er wel uit halen d.m.v. de reacties die ik kreeg van spelers die me op dat moment niet al te lekker lagen.

Wel komisch dat je blijft discussiëren met 'ja hij zit fout, maar jij fouter'. Over Twan hebben we het net al gehad en zijn we denk ik overeen gekomen dat we er niet gezamenlijk gaan uitkomen ... dat ik ook geen probleem de een is iets vergever gezinder dan de ander en dat is niet iets verwijtbaars denk ik. Beetje onnodig om in elke reactie over te beginnen, vooral omdat het met de inhoud van de situatie die we nu bespreken absoluut niks te maken heeft. Of de speler die de stab van Lars aankaart op w64 nu zwart, paars of een co van Twan op w62 was doet er niet zoveel toe lijkt mij als je een gebrek voert op inhoud.

Ik moet toch even fronsen bij het lezen dat jij blijkbaar 'je pleziertje' er wel kon uithalen bij mensen die recent gestabt waren en daardoor iets waarvoor ze al weken misschien wel maanden inzet toonden in elkaar zagen storten. Ik zou medelijden hebben met de slachtoffers in dezen in plaats van ze uitlachen en provoceren.. maar wie ben ik.

Maar we gaan van het onderwerp af. Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe, iemand die al langere tijd bij Fix speelt, denk over het feit dat een stabber van een recente wereld(w62) toegelaten wordt binnen de stam. @JustInWebs bijvoorbeeld die volgens mij momenteel of althans ten tijden van de stab stamleider was.
 

DeletedUser77704

Guest
Weet niks over een stab van Lars, ook speelt hij hier binnen Fix erbij op het account en is niet de hoofdbespeler. Om maar niet te spreken dat hij al vanaf begin wereld zover ik weet op Thijmen speelt en ik niet voor een andere wereld zomaar als stamleider een hoofdspeler van een account wil dwingen zijn CO te kicken van het account. Is verantwoording hoofdspeler account of hij met zo iemand kan samenwerken. Zal enkel nooit toestaan dat zo'n speler binnen stam zaken gaat bepalen.

Daarbij weet ik helemaal niks over de stab of om het te beoordelen en vind dit van ondergeschikt belang op moment. Mocht het hoofdspeler zijn had ik wel meer willen weten maar om dan gevolgen te hangen aan een andere wereld vind ik ver gaan als hij hier al lang speelt voor daar het gebeurde.
 
Reactiescore
1.278
Weet niks over een stab van Lars, ook speelt hij hier binnen Fix erbij op het account en is niet de hoofdbespeler. Om maar niet te spreken dat hij al vanaf begin wereld zover ik weet op Thijmen speelt en ik niet voor een andere wereld zomaar als stamleider een hoofdspeler van een account wil dwingen zijn CO te kicken van het account. Is verantwoording hoofdspeler account of hij met zo iemand kan samenwerken. Zal enkel nooit toestaan dat zo'n speler binnen stam zaken gaat bepalen.

Daarbij weet ik helemaal niks over de stab of om het te beoordelen en vind dit van ondergeschikt belang op moment. Mocht het hoofdspeler zijn had ik wel meer willen weten maar om dan gevolgen te hangen aan een andere wereld vind ik ver gaan als hij hier al lang speelt voor daar het gebeurde.

Op w62 heeft hij een paar weken binnen MP. gespeeld op het account sophia. Op gegeven moment ging hij voor een flinke rover met farmen, alleen toen heeft hij of een co in de nacht per ongeluk met farmen met alle eenheden aangevinkt ge c farmt waardoor alles natuurlijk erg ver liep (dan praten we over geen dagen maar misschien een tiental uren). Uit frustratie na het mislopen van het rover record heeft Lars vanaf het account sophia pms gestuurd naar de vijanden waarmee het account front had dat het account leeg stond en dat de dorpen zo te halen waren ... hierop heeft Lars een hele hoop gezeik over zich heen gehad van MP. want laten we nu eerlijk zijn zulke pms sturen naar de vijand doe je natuurlijk niet.

Als reactie op het gezeur heeft Lars nog eens ingelogd en alle troepen een paar dagen weggestuurd op een barbarendorp met de reden dat hij het werk wat hij voor het account gedaan heeft ongedaan heeft gemaakt op deze manier ... terwijl het een account is dat in maanden in opgebouwd en hij pas recent speelde. Hierop heeft de vijand tientallen dorpen gepakt en een gatenkaas gemaakt van account sophia .. een account wat al maanden onder vuur lag en waar ongelofelijk veel def uren inzaten van vv'ers (waaronder mijn account daar).

Na deze actie heeft Lars voortdurend op zowel het AF als skype MP. uitgelachen om te stab, een stam die door dit voorval toen in motivatiecrisis was gekomen, niks van excuses of berouw.

Nu weet je wat voor speler je binnen je stam hebt spelen. Lars was op w62 ook geen hoofdspeler, maar toch beging hij deze stab waarmee hij de volledige stam deputeerde. Weet dus waar je aan begint en stop je kop niet in het zand. Tevens het onderdak bieden aan recente stabbers zie ik toch als het gedogen van de stabber en disrespect aan de gedeputeerde spelers. Dat jij aanhaalt dat Lars ten tijden van de stab speelde op w64 maakt het in mijn ogen alleen maar erger, voor Lars maakte de stab dus ook helemaal niks uit omdat hij nog een wereld had(w64) om op terug te vallen.
 

DeletedUser77704

Guest
Dus jij zal een co kicken door iets op andere wereld.

Waar is bewijs voor dit alles? Want je kan zeggen dat zo is gegaan, maar hoe weet ik of dit klopt en het zo echt is gegaan en niet enkel nu subjectief word verteld?
 
Reactiescore
3.457
Ik hoorde ook iets over een account op w62 die men probeerde te stelen voor eigenbelang,wie was dat ook alweer?
Weet de stam dat wel waar hij nu inzit?
Ah het was oa Anton;-)

Wel leuk dat je hier de moraalridder gaat uithangen terwijl je zelf ook wat steken hebt laten vallen.
 
Reactiescore
853
Wel komisch dat je blijft discussiëren met 'ja hij zit fout, maar jij fouter'
Wel komisch dat je dit aanhaalt omdat jij ook weet dat het je hypocriet maakt. Ik zeg nergens dat iets beter of slechter is, ik stel enkel dat het raar is dat juist jij dit aanhaalt.

Beetje onnodig om in elke reactie over te beginnen, vooral omdat het met de inhoud van de situatie die we nu bespreken absoluut niks te maken heeft
Als we het zo spelen kunnen we het er ook op gooien dat wat Lars op W62 gedaan heeft geen betrekking heeft om w64 en het dus niets uitmaakt? Kromme redenering in mijn ogen maar goed.

Dit is echt weer zo'n zinloze discussie omdat eigenlijk iedereen wel weet dat het idioot is dat jij een stam aanspreekt op dit gedrag.

Dus jij zal een co kicken door iets op andere wereld.

Waar is bewijs voor dit alles? Want je kan zeggen dat zo is gegaan, maar hoe weet ik of dit klopt en het zo echt is gegaan en niet enkel nu subjectief word verteld?
Nee hij speelde met TWs grootste stabber op een account op W62, trek je maar niets van hem aan.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik hoorde ook iets over een account op w62 die men probeerde te stelen voor eigenbelang,wie was dat ook alweer?
Weet de stam dat wel waar hij nu inzit?
Ah het was oa Anton;-)

Wel leuk dat je hier de moraalridder gaat uithangen terwijl je zelf ook wat steken hebt laten vallen.

Anton is dus beetje hypocriet :rolleyes: Goed om te weten....

Wel komisch dat je dit aanhaalt omdat jij ook weet dat het je hypocriet maakt. Ik zeg nergens dat iets beter of slechter is, ik stel enkel dat het raar is dat juist jij dit aanhaalt.


Als we het zo spelen kunnen we het er ook op gooien dat wat Lars op W62 gedaan heeft geen betrekking heeft om w64 en het dus niets uitmaakt? Kromme redenering in mijn ogen maar goed.

Dit is echt weer zo'n zinloze discussie omdat eigenlijk iedereen wel weet dat het idioot is dat jij een stam aanspreekt op dit gedrag.


Nee hij speelde met TWs grootste stabber op een account op W62, trek je maar niets van hem aan.

Hebben intern besproken en Lars toegegeven niet netjes te hebben gehandeld enkel hoorde ik iets andere volgorde van sommige gebeurtenissen, maar hij geeft toe uit frustratie te hebben gehandeld. Stam mee eens dat wel te begrijpen tot zekere hoogte maar wel gewoon flink fout was maar onzin is om hem hier er op af te rekenen. Lars heeft zelf aangeboden te stoppen maar account en stam vonden allemaal onnodig en willen hem eerder een podium geven om zichzelf te revanceren onder normale omstandigheden.
 
Reactiescore
1.278
Dus jij zal een co kicken door iets op andere wereld.

Waar is bewijs voor dit alles? Want je kan zeggen dat zo is gegaan, maar hoe weet ik of dit klopt en het zo echt is gegaan en niet enkel nu subjectief word verteld?

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-spelers.200849/page-78

Hiervandaan lezen, het is daar al ruim besproken namelijk ... en zelfs toegegeven door Lars zowel op het AF als op skype. Zijn best wat posts, maar ik denk wel de moeite om even te lezen.
 
Bovenaan