Het grote stab beschuldigings en zeur topic

Reactiescore
743
Anton is dus beetje hypocriet :rolleyes: Goed om te weten....



Hebben intern besproken en Lars toegegeven niet netjes te hebben gehandeld enkel hoorde ik iets andere volgorde van sommige gebeurtenissen, maar hij geeft toe uit frustratie te hebben gehandeld. Stam mee eens dat wel te begrijpen tot zekere hoogte maar wel gewoon flink fout was maar onzin is om hem hier er op af te rekenen. Lars heeft zelf aangeboden te stoppen maar account en stam vonden allemaal onnodig en willen hem eerder een podium geven om zichzelf te revanceren onder normale omstandigheden.

+1!
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.278
Bespaar je de moeite, reacties andere AF'ers zegt genoeg en gaan hier er niks aan veranderen.

Maar als je slechte P&P verder wilt gaan voeren, be my guest

Goede reactie van een stamleider die niet op de hoogte is van een stab die een stamgenoot heeft uitgevoerd die ruim op het af besproken is. Al was ik jou zou ik eerder achter je eigen oren krabben, toch wel komisch dat het nu pas bekend wordt in Fix toch zeker weken na dato. :D

Maar volgens mij ontgaat jou volledig mijn punt die ik probeer te maken. Het gaat erom dat Lars tot op de dag van vandaag aan het provoceren is met de stab bij de slachtoffers, dit geeft toch een aardig beeld hoe Lars hier in staat en hoeveel spijt hij heeft van zijn handelen. Kijk bijvoorbeeld de recente reactie van hem op het AF.

Dat jij zo iemand gedurende de tijd van de stab gewoon hebt door laten spelen en hem nu er pas op aanspreekt kan je toch wel falen van het leidinggeven in Fix noemen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77704

Guest
Goede reactie van een stamleider die niet op de hoogte is van een stab die een stamgenoot heeft uitgevoerd die ruim op het af besproken is. Al was ik jou zou ik eerder achter je eigen oren krabben, toch wel komisch dat het nu pas bekend wordt in Fix toch zeker weken na dato. :D

Wij gaan geen andere werelden volgen als we hier spelen, druk genoeg met deze wereld ;)

Weten wat er is gebeurt en vinden niet dat hij daar op deze wereld gevolgen van hoeft te ondervinden, simpel als dat. Beweren nergens dat niet gebeurt is, dus misschien iets beter lezen ;)
 
Reactiescore
743
Goede reactie van een stamleider die niet op de hoogte is van een stab die een stamgenoot heeft uitgevoerd die ruim op het af besproken is. Al was ik jou zou ik eerder achter je eigen oren krabben, toch wel komisch dat het nu pas bekend wordt in Fix toch zeker weken na dato. :D

Zoals Justin al vermeld heeft heeft Lars ook toegegeven wat er gebeurd is. Af is gelezen en dingen checken out. Mss eens even opnieuw lezen?
 
Reactiescore
1.278
Wij gaan geen andere werelden volgen als we hier spelen, druk genoeg met deze wereld ;)

Weten wat er is gebeurt en vinden niet dat hij daar op deze wereld gevolgen van hoeft te ondervinden, simpel als dat. Beweren nergens dat niet gebeurt is, dus misschien iets beter lezen ;)

Heb overigens mijn post geedit. Maar prima het is jullie keuze of jullie samen iemand willen spelen die zo'n recente stab heeft begaan, ik kan alleen maar zeggen dat ik het erg jammer vind en zelfs teleurstellend. Dat TW snel bergafwaarts gaat wordt toch wel erg duidelijk zo helaas.

Maarja ik snap het wel al heb je de spelers nodig dan wordt je blijkbaar minder selectief en gooi je af en toe misschien zelfs wat morele waarden overboord, want nood breekt wet he. Althans dat is het motto van het hedendaagse TW.
 

DeletedUser77704

Guest
Heb overigens mijn post geedit. Maar prima het is jullie keuze of jullie samen iemand willen spelen die zo'n recente stab heeft begaan, ik kan alleen maar zeggen dat ik het erg jammer vind en zelfs teleurstellend. Dat TW snel bergafwaarts gaat wordt toch wel erg duidelijk zo helaas.

Maarja ik snap het wel al heb je de spelers nodig dan wordt je blijkbaar minder selectief en gooi je af en toe misschien zelfs wat morele waarden overboord, want nood breekt wet he. Althans dat is het motto van het hedendaagse TW.

En je eigen morele waarde door hier zo hypocriet te reageren? Wij vergeven Lars en geven 2e kans, Lars neemt zichzelf kwalijk.

Jij daarin tegen vergeeft je zelf (en gaat als rechter hier oordelen) en anderen niet jouw niet :) Weet wel wie ik eerder een stab zou vergeven qua mentaliteit en houding :)
 
Reactiescore
1.278
En je eigen morele waarde door hier zo hypocriet te reageren? Wij vergeven Lars en geven 2e kans, Lars neemt zichzelf kwalijk.

Jij daarin tegen vergeeft je zelf (en gaat als rechter hier oordelen) en anderen niet jouw niet :) Weet wel wie ik eerder een stab zou vergeven qua mentaliteit en houding :)

Iemand die zegt dat hij het zichzelf kwalijk neemt, maar aan de andere kant vol op aan het provoceren is met die stab? Justin kom op geloof je je zelf nog wel?


Zo'n reactie van Lars spreekt boekdelen, jammer dan het geen incident is maar bij Lars een vast patroon. Duidelijk een reactie van iemand die het zichzelf erg kwalijk neemt.

Laatste reactie van mij overigens over dit of iemand moet nog op mij willen reageren. Ik denk dat het wel duidelijk is en wat de intentie is van Fix in dezen. Overigens waar vergeef ik mezelf?
 
Reactiescore
3.457
Vergeten en vergeven mensen, in plaats van bij elke discussie die niet met argumenten te winnen is toch maar die oude koe uit de sloot halen.

Dan sluiten we de discussie Lars af met een paar wijze woorden van Anton:D
 
Reactiescore
1.278

DeletedUser77704

Guest
Iemand die zegt dat hij het zichzelf kwalijk neemt, maar aan de andere kant vol op aan het provoceren is met die stab? Justin kom op geloof je je zelf nog wel?



Zo'n reactie van Lars spreekt boekdelen, jammer dan het geen incident is maar bij Lars een vast patroon. Duidelijk een reactie van iemand die het zichzelf erg kwalijk neemt.

Laatste reactie van mij overigens over dit of iemand moet nog op mij willen reageren. Ik denk dat het wel duidelijk is en wat de intentie is van Fix in dezen. Overigens waar vergeef ik mezelf?

Je gedrag bewijst dat je jezelf vergeeft.

Hij mag van me reageren, en op welke werelden heeft Lars dan nog meer gestabt volgens jouw? Als niet incidenteel is zoals nu lijkt?

Wij zijn stam die hem kans geeft te laten zien dat inderdaad incidenteel is. Hij was boos was nadat hij genaaid word door CO terwijl zich 24/7 aan het inzetten was, ze hem daarna vals beschuldigen van bepaalde zaken, hij daarna flipt en hetgeen waar hij van beschuldigd uitvoerd.
 
Reactiescore
1.278
Je gedrag bewijst dat je jezelf vergeeft.

Hij mag van me reageren, en op welke werelden heeft Lars dan nog meer gestabt volgens jouw? Als niet incidenteel is zoals nu lijkt?

Wij zijn stam die hem kans geeft te laten zien dat inderdaad incidenteel is. Hij was boos was nadat hij genaaid word door CO terwijl zich 24/7 aan het inzetten was, ze hem daarna vals beschuldigen van bepaalde zaken, hij daarna flipt en hetgeen waar hij van beschuldigd uitvoerd.

Ik had het over het zichzelf kwalijk nemen, de reactie van hem op het AF was ook al provocerend. Terwijl je, op het moment dat het over een onderwerp gaat waarin je spijt hebt, jezelf toch anders opstelt. Althans dat lijkt mij normaal gedrag en dit provocerende gedrag van Lars mbt de stab is geen incident, maar een terugkomend iets. Iets waardoor ik dus betwijfel of Lars ook daadwerkelijk spijt heeft, maar jullie simpelweg laat horen wat jullie willen horen.

Justin je weet dat het allemaal gaat om een farm record he? Dus relativeer aub. De actie van Lars was buiten proporties maal 2, in eerste instantie op het moment dat de pms gestuurd werden naar de vijand en later bij het leegzetten van alle dorpen. Zo iemand die na zo'n 'kleine' fout(kwijt raken rover record) van zichzelf of van een co op zo'n manier reageert kan je toch wel een tikkende tijdbom noemen. Hij was namelijk al geflipt voordat hij van wat beschuldigd werd. -> Pms naar vijand.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik had het over het zichzelf kwalijk nemen, de reactie van hem op het AF was ook al provocerend. Terwijl je, op het moment dat het over een onderwerp gaat waarin je spijt hebt, jezelf toch anders opstelt. Althans dat lijkt mij normaal gedrag en dit provocerende gedrag van Lars mbt de stab is geen incident, maar een terugkomend iets. Iets waardoor ik dus betwijfel of Lars ook daadwerkelijk spijt heeft, maar jullie simpelweg laat horen wat jullie willen horen.

Justin je weet dat het allemaal gaat om een farm record he? Dus relativeer aub. De actie van Lars was buiten proporties maal 2, in eerste instantie op het moment dat de pms gestuurd werden naar de vijand en later bij het leegzetten van alle dorpen. Zo iemand die na zo'n 'kleine' fout van zichzelf of van een co op zo'n manier reageert kan je toch wel een tikkende tijdbom noemen. Hij was namelijk al geflipt voordat hij van wat beschuldigd werd.

Dat is jouw betoog, zijn betoog is andersom. En maakt ons niks uit op moment, want hoor je niet met bewijs komen van andere stab. Wat je daarstraks wel insinueerde. Dus kom met bewijs ipv dit soort holle gepraat, schatte je wel wat hoger in.
 
Reactiescore
1.278
Dat is jouw betoog, zijn betoog is andersom. En maakt ons niks uit op moment, want hoor je niet met bewijs komen van andere stab. Wat je daarstraks wel insinueerde. Dus kom met bewijs ipv dit soort holle gepraat, schatte je wel wat hoger in.

Ik heb net uitgelegd dat ik dat niet insinueerde? Of kan je citeren waar ik zeg dat Lars andere stabs begaan heeft.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik heb net uitgelegd dat ik dat niet insinueerde? Of kan je citeren waar ik zeg dat Lars andere stabs begaan heeft.

Jij noemt het stabben een patroon? Patroon is als iets vaker gebeurt of niet soms? En dat het stabben geen incident was?
 
Reactiescore
1.278
Jij noemt het stabben een patroon? Patroon is als iets vaker gebeurt of niet soms? En
Zo'n reactie van Lars spreekt boekdelen, jammer dan het geen incident is maar bij Lars een vast patroon. Duidelijk een reactie van iemand die het zichzelf erg kwalijk neemt.

Ik denk dat je dit bedoeld? Ik denk dat het vrij duidelijk is dat dat slaat op zijn reactie. Iets over begrijpend lezen. Ik denk dat je jezelf te hoog inschat, want ik kan lastig wat bewijzen wat ik niet beweer.

Overigens ook wel bewonderenswaardig dat je het feit doodzwijgt dat Lars tot op de dag van vandaag lacht met zijn stab en zich er provocerend over opstelt. Kom op wie hou je nu voor de gek?:D
 

DeletedUser77704

Guest
Ik denk dat je dit bedoeld? Ik denk dat het vrij duidelijk is dat dat slaat op zijn reactie. Iets over begrijpend lezen. Ik denk dat je jezelf te hoog inschat, want ik kan lastig wat bewijzen wat ik niet beweer.

Kan je op 2 manieren uitleggen ;) Zijn reacties naar jouw kan me eigenlijk weinig schelen, net als bij @Alex Lannon. die ook enkel zegt wat hij wilt ipv luisteren :D

Vind nog steeds heel grappig hoe je over je eigen acties heen praat, ook vanwege feit dat op andere wereld is. Zelf ga je maar door en door omdat je denkt een punt te hebben terwijl wij al 10x zeggen hem een 2e kans te geven na zijn stab, wat ons probleem is als fout gaat. Dus kenbaar zijn je eigen begrijpend lezen skills ook niet om naar huis te schrijven of je snapt het gewoon niet, weet niet wat erger is :rolleyes:
 
Bovenaan