Top & Flop stammen

DeletedUser77704

Guest
Tegenwoordig is bijna alles hier een stab. Dus ik wil graag @The Taste of Iron. een stabber noemen omdat hij edels naar onze eigen dorpen stuurt. Ik schrok me een hoedje toen de binnenkomende aanvallen op eens van groen bijltje naar goud kroontje veranderd waren. Gekke acties weer. Dacht dat ik een NAP met mijn eigen account had. :oops:

Dat is wel stabben op hoog niveau :eek:
 
Reactiescore
1.075
Hoe komen jullie bij NAP? Het was een PBG waarin meerdere malen toegezegd is voor ons te kiezen en niet voor andere spelers zoals panda6forever (ook nova, luceneder ook pbg mee).

Als dat nadrukkelijk gezegd word, we kiezen voor jullie en willen samen verder, en er word ineens gefuseerd met iemand van de grootste concurrent die 55 velden verder ligt en een aanval dus makkelijk kan stoppen omdat hij met zn enorme safe zo een klein frontje ez stacked heeft.

Ik sta 100% achter het verbreken van de PBG omdat we bewust voorgelogen zijn, hebben 3 dagen de ruimte gegeven en hebben vervolgens aangevallen.

Maar gefeliciteerd met het behouden van je dorpen, netjes verdedigd.

En “Alex Lannon” zoals jullie bij Fix heel goed zelf weten slaagt niet elke aanval , toch :)

heb persoonlijk geen problemen met mislukte aanvallen :D
maar kan e bewijzen dat er geen NAP was, dat er geen opzegtermijn etc was? want dit lijken me best loze woorden :eek:
 

DeletedUser79946

Guest
Je spreekt een week af? Geen drie dagen? Dus nee, niet netjes.
Tsja we spraken ook af om samen verder te gaan. Als 1 van de 2 zich niet aan de afspraken houd zal de ander dat zeer zeker niet doen. Vind het persoonlijk een stab van Luceneder , als je in een eerlijke samenwerking niet eerlijk bent , en jij de samenwerking dus onmogelijk maakt door een vieze actie, vervallen de bijbehorende afspraken direct.

Zoals gezegd hebben we bewust de PBG verbroken omdat we genaaid werden. Je kan het er mee eens zijn of niet, maar probeer er niet zo een ding van te maken.

PBG’s of NAP’s worden nooit aangenomen of verbroken zonder geldige reden, en als er eerlijk gehandeld word zullen we ons ook altijd aan de afspraak houden.
 
Reactiescore
1.075
Tsja we spraken ook af om samen verder te gaan. Als 1 van de 2 zich niet aan de afspraken houd zal de ander dat zeer zeker niet doen. Vind het persoonlijk een stab van Luceneder , als je in een eerlijke samenwerking niet eerlijk bent , en jij de samenwerking dus onmogelijk maakt door een vieze actie, vervallen de bijbehorende afspraken direct.

Zoals gezegd hebben we bewust de PBG verbroken omdat we genaaid werden. Je kan het er mee eens zijn of niet, maar probeer er niet zo een ding van te maken.

PBG’s of NAP’s worden nooit aangenomen of verbroken zonder geldige reden, en als er eerlijk gehandeld word zullen we ons ook altijd aan de afspraak houden.

als er een opzegtermijn word afgesproken, NOGMAAAAAALS, en je respecteert die niet, stab je gewoon. Punt.
 

DeletedUser79906

Guest
Tegenwoordig is bijna alles hier een stab. Dus ik wil graag @The Taste of Iron. een stabber noemen omdat hij edels naar onze eigen dorpen stuurt. Ik schrok me een hoedje toen de binnenkomende aanvallen op eens van groen bijltje naar goud kroontje veranderd waren. Gekke acties weer. Dacht dat ik een NAP met mijn eigen account had. :oops:
Die aanvallen van Fix zijn zo saai, ik dacht maak het wat leuker door mijn eigen treintjes te snipen :d
 

DeletedUser79946

Guest
als er een opzegtermijn word afgesproken, NOGMAAAAAALS, en je respecteert die niet, stab je gewoon. Punt.

Je wil niet ingaan op de actie van Luceneder he ? Is gewoon flamen wat je doet vandaar dat wij niet meer zullen reageren.
 
Reactiescore
1.367
Zoals ik het lees werkte hij samen vs een vijand en ging die later in fusie met die vijand?

Beetje zelfde als een stamgenoot ineens fusie doet met vijand, bij mij had die geen eens een minuut nap gekregen...
 
Reactiescore
1.075
Je wil niet ingaan op de actie van Luceneder he ? Is gewoon flamen wat je doet vandaar dat wij niet meer zullen reageren.

ik ben er al op ingegaan hoor?
ik heb al gevraagd naar de bewijzen waar luceneder voor jullie kiest, als hij voor jullie kiest, waarom zit die dan niet bij qua in de stam of bij een MB stam, heb je bewijzen dat er geen nap of opzeg was afgesproken etc, maar dat negeer je liever hehe
wat luceneder deed was zeeeker niet 100% netjes, maar zeker geen reden om een nap en opzegtermijn te verbreken. Zo kan elke nap op elke wereld zomaar beeindigd worden.
 
Reactiescore
1.075
Zoals ik het lees werkte hij samen vs een vijand en ging die later in fusie met die vijand?

Beetje zelfde als een stamgenoot ineens fusie doet met vijand, bij mij had die geen eens een minuut nap gekregen...

daarvoor moet korja natuurlijk wel een vijand geweest zijn van Luceneder, wat dus niet zo is. Dat Qua een nap afspreekt met iemand die samenwerkt met Nova is ook niet zo handig natuurlijk.
 
Reactiescore
967
Dus als ik het goed begrijp had een speler een PBG met iemand uit Qua. en is daarna zonder enig overleg een fusie aangegaan met een directe vijand van die PBG. Als mij dit zou overkomen zou ik niet eens een NAP schenden. Gewoon een smerige actie van diegene die de fusie aangaat en respect hoeft ook niet verwacht te worden. Echter mocht je wél een opzegtermijn afspreken(wat gewoon overbodig is in mijn ogen), dien je die ook na te komen uiteraard.
 
Reactiescore
1.075
Dus als ik het goed begrijp had een speler een PBG met iemand uit Qua. en is daarna zonder enig overleg een fusie aangegaan met een directe vijand van die PBG. Als mij dit zou overkomen zou ik niet eens een NAP schenden. Gewoon een smerige actie van diegene die de fusie aangaat en respect hoeft ook niet verwacht te worden. Echter mocht je wél een opzegtermijn afspreken(wat gewoon overbodig is in mijn ogen), dien je die ook na te komen uiteraard.

was volgens mij gewoon bekend dat die met beide kanten sprak/afspraken had ook, dus zoiets kon wel verwacht worden langs 1 van beide kanten.
 
Reactiescore
1.075
de betere vraag is eigenlijk, 2 dagen geleden gebeurde net hetzelfde in het voordeel van Qua, toen werd er gezegd dat het legit was en zeeeeeker geen stab of shit, nu dat het tegen qua gebeurd is het plots een stab.
hoezo hypocriet?:D
 

DeletedUser79694

Guest
Ja, ik zit ook al met smacht te wachten of dit alles enkel met stront gooien is of de waarheid. Onderbouwt met screenshots van de afspraken in een PM.

Een screenshot van de pm's, dit zou de enige manier zijn om achter de waarheid te komen :)
 
Reactiescore
205
Kunnen we eindelijk deze stab eens vaststellen en verder ontopic blijven. Volgensmij gaat dit niet echt meer over top & flop stammen als we over individuen gaan babbelen.

Een screenshot van de pm's, dit zou de enige manier zijn om achter de waarheid te komen :)
Voel me vereerd dat je eerste forum bericht een quote van mij mag zijn! :)
 
Reactiescore
1.075
ik zie vooral veel knip en plak werk zonder de oorspronkelijke afspraken, misschien ook handig om de laatste berichten sinds de fusie met korja bekend is?
ook heeft Panda hier weinig mee te maken lel, overigens nergens een bevestiging dat Qua hem ook zal aanvaarden..
 
Bovenaan