Top of Flop spelers

Reactiescore
3.457
grof bewijsmateriaal

Het moment dat je aannames als bewijsmateriaal opgooit
giphy.gif
 

DeletedUser73681

Guest
Jullie zijn compleet mijn punt aan het verdraaien. Dit bedoelde ik met het probleem van het AF, jullie backen elkaar continu op omdat jullie elkaar kennen. Alles wordt verdraaid en ik krijg geen antwoord op de dingen die ik vraag. Ik beantwoord al jullie vragen, jullie ontwijken alles, jammer.

Heeft niks te maken met elkaar backen... Als ik het zo terug lees reageren ze alleen op je omdat je verwijten maakt en jouw mening geeft zonder deze te onderbouwen met bewijzen.
 
Reactiescore
766
Het moment dat je aannames als bewijsmateriaal opgooit
giphy.gif
Dit bedoel ik dus. Je bent mijn antwoord compleet aan het verdraaien. Ik zeg dus dat ik geen grof bewijsmateriaal heb. Nu doe je net alsof ik zeg dat mijn aannames grofbewijsmateriaal zijn :)
 

DeletedUser73681

Guest
Dit bedoel ik dus. Je bent mijn antwoord compleet aan het verdraaien. Ik zeg dus dat ik geen grof bewijsmateriaal heb. Nu doe je net alsof ik zeg dat mijn aannames grofbewijsmateriaal zijn :)


Zonder bewijsmateriaal zijn het toch altijd aannames? Hoe weet jij het anders zo zeker?
 

DeletedUser69389

Guest
Dit bedoel ik dus. Je bent mijn antwoord compleet aan het verdraaien. Ik zeg dus dat ik geen grof bewijsmateriaal heb. Nu doe je net alsof ik zeg dat mijn aannames grofbewijsmateriaal zijn :)
Doe je wel.

Zzz, je weet dondersgoed dat ik daar geen bewijs van heb. Heb wel ergens een soort van omstreden antwoord van johny english gezien.

Het is iniedergeval wel heeeeel frappant dat wanneer zgt zuen nergens meer op antwoord en zijn dorpen leegzet, johny english opeens de hoogste rover had van de wereld op dat moment.

Maar goed, bewijs ga je niet krijgen maar jij weet zelf ook dat het zo is ;)
Je hebt een antwoord gezien die omstreden is. Maar waarom toon je dat dan niet? Je springt van de hak op de tak en gaat niet in op mensen die serieus tegen jou posten. Of hou je gewoon je smoel als je weet dat fout zit of post als een echte vent en zeg dat je fout zat. Maar ga niet in de wilde rondte slaan in de hoop dat er nog iemand jou gelooft, want je manier van posten is een pure wanvertoning en smerige actie richting je publiek.
 
Reactiescore
766
Heeft niks te maken met elkaar backen... Als ik het zo terug lees reageren ze alleen op je omdat je verwijten maakt en jouw mening geeft zonder deze te onderbouwen met bewijzen.
Heeft alles met elkaar backen te maken, en dat ondervind ik elke keer.

En nog een keer, verwijten maak ik niet. Ik zeg alles wijst erop dat het zo is, grof bewijsmateriaal heb ik niet. Dus om nu continu te roepen dat ik verwijten maak is bullshit. Mijn punt is, hoe zij hebben gehandeld naar ima toe, is niet netjes. Bewijzen heb ik daar niet voor, maar dat is mijn mening, en de mening van een x aantal ima spelers.

Jullie trekken alles ik zeg uit de context en dat doen jullie continu.
 
Reactiescore
766
Doe je wel.


Je hebt een antwoord gezien die omstreden is. Maar waarom toon je dat dan niet? Je springt van de hak op de tak en gaat niet in op mensen die serieus tegen jou posten. Of hou je gewoon je smoel als je weet dat fout zit of post als een echte vent en zeg dat je fout zat. Maar ga niet in de wilde rondte slaan in de hoop dat er nog iemand jou gelooft, want je manier van posten is een pure wanvertoning en smerige actie richting je publiek.
Ik heb op het moment de tijd niet om op een post van een halve pagina te reageren, zit mobiel. Wil er later best op terugkomen.

Ik heb het antwoord teruggezocht maar kon er niet aan komen.
 

DeletedUser73681

Guest
Heeft alles met elkaar backen te maken, en dat ondervind ik elke keer.

En nog een keer, verwijten maak ik niet. Ik zeg alles wijst erop dat het zo is, grof bewijsmateriaal heb ik niet. Dus om nu continu te roepen dat ik verwijten maak is bullshit. Mijn punt is, hoe zij hebben gehandeld naar ima toe, is niet netjes. Bewijzen heb ik daar niet voor, maar dat is mijn mening, en de mening van een x aantal ima spelers.

Jullie trekken alles ik zeg uit de context en dat doen jullie continu.

"Alles wijst erop dat het zo is" Klinkt als een verwijt in mijn oren? Denk dat de menigte hetzelfde denkt (denk ik) En dat het jouw mening is dat lezen we nu. Maar probeer je mening dan op zijn minst te beargumenteren met feiten. Zo niet deel ze dan niet
 

DeletedUser69389

Guest
Heeft alles met elkaar backen te maken, en dat ondervind ik elke keer.

En nog een keer, verwijten maak ik niet. Ik zeg alles wijst erop dat het zo is, grof bewijsmateriaal heb ik niet. Dus om nu continu te roepen dat ik verwijten maak is bullshit. Mijn punt is, hoe zij hebben gehandeld naar ima toe, is niet netjes. Bewijzen heb ik daar niet voor, maar dat is mijn mening, en de mening van een x aantal ima spelers.

Jullie trekken alles ik zeg uit de context en dat doen jullie continu.
Je maakt geen verwijten? Ik verzoek je dan toch om even mijn post van 20 minuten terug te lezen. Post 358 in dit topic waar ik de ene beschuldiging en verwijt na de andere van jou onder elkaar heb gezet.
 
Reactiescore
766
Reactiescore
853
nog een keer, verwijten maak ik niet.
Mijn punt is, hoe zij hebben gehandeld naar ima toe, is niet netjes.
duidelijk.

Heeft alles met elkaar backen te maken, en dat ondervind ik elke keer
Als je met een goede onderbouwde post was gekomen had niemand hier ook maar iets gezegd. Wat jij doet is iemand beschuldigen van vies spelen/niet netjes spelen zonder bewijzen, ook dit wordt als niet netjes beschouwd.

Totdat jij bewijzen hebt kun je niemand openbaar beschuldigen, zal enkel averechts werken zoals je ziet.
 
Reactiescore
766
Prachtige uitspraak ook van je over een andere kwestie:D
Precies, echter zeg ik dat ik geen bewijsmateriaal heb, en zij hadden dat wel maar wilden het niet posten zeiden ze.
 
Reactiescore
766
duidelijk.


Als je met een goede onderbouwde post was gekomen had niemand hier ook maar iets gezegd. Wat jij doet is iemand beschuldigen van vies spelen/niet netjes spelen zonder bewijzen, ook dit wordt als niet netjes beschouwd.

Totdat jij bewijzen hebt kun je niemand openbaar beschuldigen, zal enkel averechts werken zoals je ziet.

Ik kan iedereen openbaar beschuldigen op basis van aannames, zoals eerder vermeld, als dit averechts werkt, accepteer ik dat.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik kan iedereen openbaar beschuldigen op basis van aannames, zoals eerder vermeld, als dit averechts werkt, accepteer ik dat.
Als je dat denkt goed knul. Weet dan wel dat de enige die door jouw aannames gepakt zal worden jijzelf bent. Want mensen hebben een hekel aan lui die aan laster doen. Is namelijk typisch iets voor noobs.

In het echt kun je ook niet zomaar iemand openbaar beschuldigen voor het beramen van een moord en maar goed ook. Anders zou je onterechte lynchpartijen krijgen. Iets wat je wel hier graag ziet gebeuren....
 
Reactiescore
766
Als je dat denkt goed knul. Weet dan wel dat de enige die door jouw aannames gepakt zal worden jijzelf bent. Want mensen hebben een hekel aan lui die aan laster doen. Is namelijk typisch iets voor noobs.

In het echt kun je ook niet zomaar iemand openbaar beschuldigen voor het beramen van een moord en maar goed ook. Anders zou je onterechte lynchpartijen krijgen. Iets wat je wel hier graag ziet gebeuren....

In het echt, worden er dus wel mensen beschuldigd die onschuldig zijn omdat het erop lijkt dat zij de dader waren. Hoeveel mensen zitten er momenteel onschuldig vast. Hoe vaak komt er niet op het nieuws dat er iemand na een X aantal jaar vrij is gekomen omdat zijn onschuld uiteindelijk bewezen is.
 
Reactiescore
614
Denk dat deze onnozele discussie wel tot een eind gebracht kan worden?

De partij die deze kwestie oppert komt enkel met aannames, iets wat hij zelf later ook aangeeft.

De partij waarover de aannames worden geopperd zou vervolgens zichzelf moeten gaan verdedigen met bewijs. Wat de desbetreffende partij zelfs nog doet door iemand van buiten de wereld te laten loggen en te checken (iets wat daarna door de opperende partij zomaar van de tafel wordt geveegd als ‘hulp van vriendjes’).

Lijkt me dus wel afgehandeld totdat de partij die dit alles heeft gestart wel met écht bewijs kan komen als in meerdere aanvalsberichten waarop te zien is dat zuen gefarmd wordt.
 
Reactiescore
766
wil je alsjeblieft even posten waar ik heb gezegd bewijs te kunnen leveren?
Staat ergens bij het topic over stammen over de "stab". Ging over een eerder berichtje van mij waarin ik zij dat je niet iemand kan beschuldigen van stabben zonder degelijk bewijs.
Ik beschuldig ook niemand van stabben, ik zeg dat er niet netjes gespeeld wordt en de spelers in kwestie weten wel wat ik bedoel.

Heb zojuist een whats-app gesprek van bob gevonden waarin hij het omstreden antwoord geeft. Zal eens kijken vanavond of ik die op mijn pc kan krijgen of via tel kan posten.

@Mr.Bob gesprekje waarin je doodleuk verteld dat zuen nog genoeg pakketjes heeft en jij zijn dorpen "misschien" wel farmed, zegt dat je iets?
 

DeletedUser78648

Guest
Je moet die 'beschuldigingen' zien als een stelling: en door de discussie ben ik van mening dat deze stelling wel eens zou kloppe. Er is geen 1 goede tegereactie die deze stelling zou kunne ontkrachte, dus daarom zou ik de stelling als correct beschouwe.
 
Bovenaan