Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Sommige spelers hebben vaak wel een bepaalde motivatie nodig ja. Weet niet of Roy en Laurens op een acc zoal motivatie bronnen zijn :eek:
 

DeletedUser77710

Guest
Math is van SM gegooid vanwege inactiviteit;)

Zeker bij incs, hoor je nooit wat van m.

W60 ook al op 2 accs runned vergeet dat niet.

Raar, want wanneer hij er net opwkam deffte hij wel actief. Weet niet veel van Mathieu, maar deze beschuldigingen zeggen wanneer je zelf Lukas in je stam hebt, is wel een beetje apart nr mijn mening.
 
Reactiescore
3.457
Sommige spelers hebben vaak wel een bepaalde motivatie nodig ja. Weet niet of Roy en Laurens op een acc zoal motivatie bronnen zijn :eek:
True,laten we hopen dat hij in stam nummer 4 zijn motivatie vind.
Zelfs bij Alyssa( Lasse) vond hij geen motivatie :eek:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
True,laten we hopen dat hij in stam nummer 4 zijn motivatie vind.
Zelfs bij Alyssa( Lasse) vond hij geen motivatie :eek:

Oei gaat dit terug naar W60 ofwat? Dan heeft ie een goede neus voor catfishes
 
Reactiescore
604

DeletedUser7072

Guest
Achja, sommige mensen houden van een verrassing onder de dekens, ieder zijn ding toch :D
 
Reactiescore
3.584
Eerder omdat Gods zo'n kutstam is ...
Wees blij dat er uberhaupt nog mensen tegen dat zootje spelbedervers willen spelen :p

1: Massaal kata gebruik op w42.
2: Mega bewezen stabber op w42 inviten voor je stam
3: Het delen van prive foto's ondanks je beloofde ze nooit te delen
4: Het bewust omzeilen van afspraken, door kleinere spelers CF's te laten leggen bij je tegenstander op w51
5: Op het AF roepen dat je een uitdaging wilt, vervolgens naar Dejavu gaan, verkondigen dat jij het nooit wou, vervolgens je MB's tegen elkaar uitspelen, dumpen, vieze trucjes uithalen om ze te kunnen edelen ondanks je wel echt voor een uitdaging wilt gaan. Ondertussen zijn we enkele maanden ver waarin telkens werd geroepen voor een uitdaging te willen gaan, echter is het tegendeel de werkelijkheid geweest.
6: Andere mensen betichten van spelbederf terwijl dat je grootste en tevens ook enige kwaliteit is op tribalwars.

Dat Hansie Pansie is waarom jij afgekort word met HHP! Doe mij 1 plezier en hou je hond BrokenArrow kort bij de ketting want voel al een waardeloze tegen reactie komen.


Loggen misschien niet, maar behoort gewoon tot team Runner en dit is zelf bevestigd door iemand van dat team. In combinatie met dat hij vermoedelijk weer terug ging komen op 59 en 62.

Of hij wel of niet logt op acc runner, Hans zal altijd deel blijven nemen aan het team van de Runners.

Tuurlyk behoort hans tot team runner is tenslote zijn account..

Fijn we het eens zijn met elkaar dat Hans tuurlijk bij het team van de Runners hoort :eek:

Voor de mensen die zich afvragen, heb je salty Jannes weer. Ben uitstekend goed gezind, sommige mensen kunnen de werkelijkheid niet vaak genoeg horen. Wie weet op een mooie zonnige dag drinkt het tot ze door en maak ik van hypocriete mensen nog een iet of wat aangenaam persoon. Hij heeft het in zich, moet enkel nog tot uiting komen!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
983
Succes Matthieu!
Van dejavu naar Cactus naar Gods en dan naar Mp is best een prestatie :)


Ps switchte je ook niet op w57 ineens van account naar de vijand?

Uit Dejavu was toen niet mijn keuze. Noord scheidde zich af van zuid en toen kwam ik terecht bij CACTUS gezien ik goed contact begon te ontwikkelen met Sokaa en Cacturne. Na de massa delete stelde Sem mij voor in contact te brengen met Gods om hier de wereld verder te zetten gezien ik dit wenste. Na een tijdje in Gods gezeten te hebben werd ik gekickt wegens inactiviteit en omdat er geen klik was met het team. Hoe / door wie dat kwam ga ik nu niet bovenhalen maar is wel gekend bij jullie allemaal denk ik. Als Sick Minds besluit mij te kicken van het account (wat hun volste recht is) is het ook mijn volste recht verder te gaan op de wereld, gezien ik niet het gevoel had van een fijne sfeer in Gods heb ik na de kick dan ook geen contact meer opgenomen met Gods om daar op een ander account te gaan spelen. Enkele bekenden voor me bij MP vroegen dan of ik interesse had in Ice met het nieuwe team en ja dat zag ik zitten.

Ps: ja dat klopt, was voor mij ook een erg leuke wereld. Alleen deed Hunt toen iets waar ik ABSOLUUT niet mee kon leven (en zeker niet gezien het op voorhand anders aan mij uitgelegd wordt wat hun plan is) met demarkie en vond ik dat ronduit schandalig (beide partijen waren in fout, ik ga nu niet uitwijden over de situatie zelf). Heb toen onmiddellijk afstand genomen van acc en Hunt en ja wat later kwam ik in gesprek met Nicolas van QQ, waar ik tot op vandaag nog geen seconde spijt van heb.

Snap dus dat je er iets wilt achter zoeken maar neen beste Inge, dat moet niet ! Ik speel gewoon graag tw in een leuke, gezellige groep. That's it :)
 
Reactiescore
3.457
Snap dus dat je er iets wilt achter zoeken maar neen beste Inge, dat moet niet ! Ik speel gewoon graag tw in een leuke, gezellige groep. That's it :)

Dat lijkt me niets dan logisch:p
Vind het alleen erg frappant dat dit je vierde stam wordt ,ik wens je veel succes iig
 

DeletedUser73358

Guest
Dat lijkt me niets dan logisch:p
Vind het alleen erg frappant dat dit je vierde stam wordt ,ik wens je veel succes iig
4 stammen in een wereld is nog zo gek niet, helemaal niet aangezien deze al maanden bezig is.

Bijvoorbeeld ik zat allereerst in de startfase in 8AM, toen Fralo, toen Cube en nu MP.
Dus ook 4 in totaal :engel:
 

DeletedUser77942

Guest
@jokersbrain wat ben je weer een zielig mannetje zeg ga me geen hond noemen van iemand want dat is nergens voor nodig ;)
 
Bovenaan