Kunnen de Goden de Manipulatie overkomen?

Reactiescore
967
daarom dat doske op bepaalde momenten gewoon nog OS timede achter jullie edels, die stats horen er gewoon bij, het is niet omdat jullie even onenigheid hadden dat doske plots geen MP speler meer was, enige reden dat die uit MP was, was voor de stats te milderen.

Hier zit je er helaas toch echt volledig naast. Doske is door onenigheid onderling en z'n arrogante houding Mp. verlaten. Hij weigerde elk contact t.a.v. Mp., dus toen besloten wij toch maar te gaan internen, gezien Whale & GH anders een onhoudbaar front zou krijgen. Als Doske echt met ons zou samenwerken, hadden we die vv wel gepakt om het internen te bevorderen in plaats van zelf alle dorpen nog te gaan clearen. Dat Doske meer een blok tegen Gods vormde dan tegen Mp. kan ik nog bij inkomen. Maar wat je nu suggereert is gewoon onzin.
 

DeletedUser73358

Guest
Wij hadden trouwens de VV gewoon staan (voor 2 dagen ofzo) en konden alles leegzetten, of 100 uur weg sturen aan de kant van MP. dit hebben we bewust niet gedaan omdat het uiteraard zonder toestemming van Doske zou zijn geweest.

(Ondanks wij als account toch 3x ondersteuner van de dag hadden op Doske)
 
Reactiescore
1.075
Doske is zelf geleaved en daarna geen enkele vorm van samenwerking geweest, niks VV, was force intern geworden waar zelf gecleard moest worden.

vreemd dat die dan nog clears en deff ging timen voor jullie dan :rolleyes:
 

DeletedUser69389

Guest
Hans logt niet hoor.
Loggen misschien niet, maar behoort gewoon tot team Runner en dit is zelf bevestigd door iemand van dat team. In combinatie met dat hij vermoedelijk weer terug ging komen op 59 en 62.
 
Reactiescore
967
Loggen misschien niet, maar behoort gewoon tot team Runner en dit is zelf bevestigd door iemand van dat team. In combinatie met dat hij vermoedelijk weer terug ging komen op 59 en 62.

Ahh, dus Matthieu behoort tot zowel team SM als team Ice met die logica? Lul niet zo stom aub.
 
Reactiescore
3.457
Wij hadden trouwens de VV gewoon staan (voor 2 dagen ofzo) en konden alles leegzetten, of 100 uur weg sturen aan de kant van MP. dit hebben we bewust niet gedaan omdat het uiteraard zonder toestemming van Doske zou zijn geweest.

goh wat nobel ! Toen zat Doske gewoon nog in Mp toch?
Lijkt me ook ontzettend dom om dat te doen dus wat wil je hier nu mee zeggen?
Dat we trots op je zijn dat je de vv niet hebt verpest voordat er ook nog maar 1 clear geland was op Doske?
 

DeletedUser69389

Guest
Ahh, dus Matthieu behoort tot zowel team SM als team Ice met die logica? Lul niet zo stom aub.
Misschien moet jij niet zo stom lullen. Dat is gewoon verkondigd in de stamchat op 59 hoor. Kan best screen tonen als bewijs.
 
Reactiescore
967
Misschien moet jij niet zo stom lullen. Dat is gewoon verkondigd in de stamchat op 59 hoor. Kan best screen tonen als bewijs.

Ik geloof best dat Hans als team Runner gezien werd/word omdat hij heeft geholpen het account te brengen waar het nu staat, maar hoef je dergelijke woorden nog niet uit context te trekken zoals je nu doet.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik geloof best dat Hans als team Runner gezien werd/word omdat hij heeft geholpen het account te brengen waar het nu staat, maar hoef je dergelijke woorden nog niet uit context te trekken zoals je nu doet.
Ik trek het nergens uit de context.

Ik zal even parafraseren:
Iemand van team runner noemde de namen van Runner op 62 en toen vroeg ik hoezo speelt Hans daar wel? Toen zei de bewuste speler. Nee, maar hij komt waarschijnlijk wel weer terug, maar nog niet geheel zeker en dat hij er wel voor ging zorgen.
 

DeletedUser78434

Guest
Wel leuk, Mathieu op Ice:)

Dan weten we in ieder geval dat er daar winsten behaald worden, als de belachelijke stacks omzeilt worden:)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
vreemd dat die dan nog clears en deff ging timen voor jullie dan :rolleyes:

Wijzelf in Mp hebben geen idee hoe en wat en heb nooit rapportjes gezien oid. Ik kan je verzekeren dat Mp hier geen aandeel in heeft gehad. Alles wat op het account gebeurde is door Doske gedaan of door een van zijn co's.
 

DeletedUser77942

Guest
Tuurlyk behoort hans tot team runner is tenslote zijn account..
 

DeletedUser77942

Guest
Al logt die niet beschouw ik hem nog altyd tot het team
 
Bovenaan