Praathoek Classic 18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser74552

Guest
Knap van Andries dat die nu al direct samenwerkt met stabbers en botters vanaf dag 1. Gewoon met Cornelis in een premade gaan. Je moet het maar durven. Zo wanhopig?
Hee fanboy, ik ben zonder premade gestart. Tag je bron maar of zet het skype berichtje hier neer dan kunnen we allemaal even lachen.
 

DeletedUser58227

Guest
Klopt het dat je ook W63 bent gaan spelen in de stam KaKaKa Andries?
 

DeletedUser58227

Guest
Nouja ik had gehoord je interesse had in een normale wereld. En nadat je geen w62 bent gaan spelen hoorde ik dat je op w63 bent gaan spelen.
 

DeletedUser78889

Guest
Gaat lekker hier , morgen begint de werkplaats met draaien :D
 

DeletedUser69389

Guest
Hee fanboy, ik ben zonder premade gestart. Tag je bron maar of zet het skype berichtje hier neer dan kunnen we allemaal even lachen.
Ik weet niet of diegene wilt dat ik zijn naam openbaar maak. Maar ik kreeg wel een lijstje door van account namen en bespelers.

Betreffende Kakaka waren het spelers uit Kakaka zelf die het verklaarden. Na mijn vraag wie er speelden toen men mij vroeg voor kakaka.
 

DeletedUser74552

Guest
Alle geruchten die jullie horen zijn waar. Ik kijk nu naar mijn 7 beeldschermen met al mijn verschillende boostaccounts. In het 2de tabblad heb ik wereld 63 open staan waar ik meer dan 700 kata's per dorp aan het produceren ben. Verder time ik altijd tussen de 1 en 2 ms, vraag maar aan Paul.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Andries nogtans heb ik gehoord dat je ook reeds gestabt heb deze cl. Uit betrouwbare bron namelijk een stamgenoot van je vorige cl, mezelf. Reacties?!
 

DeletedUser74552

Guest
Ik weet niet of diegene wilt dat ik zijn naam openbaar maak. Maar ik kreeg wel een lijstje door van account namen en bespelers.

Betreffende Kakaka waren het spelers uit Kakaka zelf die het verklaarden. Na mijn vraag wie er speelden toen men mij vroeg voor kakaka.
Grote miet dat je bent. :). Volgende keer zorgen dat je bronnen er wel voor uit willen komen als je weer met zulke smaakloze uitspraken komt.
 

DeletedUser69389

Guest
Grote miet dat je bent. :). Volgende keer zorgen dat je bronnen er wel voor uit willen komen als je weer met zulke smaakloze uitspraken komt.
Volgens mij heb je je oogkleppen weer op, want ik heb het gewoon benoemd.
 

DeletedUser73162

Guest
Ik ben niet de bron maar weet wel dat het om een betrouwbare bron gaat :eek:
 

DeletedUser58227

Guest
Grote miet dat je bent. :). Volgende keer zorgen dat je bronnen er wel voor uit willen komen als je weer met zulke smaakloze uitspraken komt.

Snap je frustraties, maar laten we het netjes houden.
 
Bovenaan