Praathoek Classic 18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78889

Guest
Yowhite zit bij ons in de stam idd , wel nog maar sinds paar dagen
 

DeletedUser70476

Guest
tenor.gif
 

DeletedUser74552

Guest
Volgens mij heb je je oogkleppen weer op, want ik heb het gewoon benoemd.
Oogkleppen? Wat bedoel je? Over inhoudloze posts die puur op de man gericht zijn gesproken. Als ik een post maak waarin ik zeg dat jij met stabbers of botters samenspeelt verwacht je toch ook bewijs? Het lijkt wel of je posts met de dag erger worden.

Snap je frustraties, maar laten we het netjes houden.
Als jij miet niet netjes vind dan heb je een erg lage tolerantie voor woorden. Het is gewoonweg zwak om met zulke smaakloze uitspraken te komen als je niet eens zeker bent van je bron of die bron durft te vermelden.
 

DeletedUser58227

Guest
Nee, je begint op de man te schelden. Dat is nergens voor nodig en daarmee leid je af van werd er gevraagd werd.
Want KaKaKa beweerd zelf dat jij bij ze in de stam zit. Zo een gekke vraag is dat dan toch niet die ik aan je stel?
 

DeletedUser74552

Guest
Nee, je begint op de man te schelden. Dat is nergens voor nodig en daarmee leid je af van werd er gevraagd werd.
Want KaKaKa beweerd zelf dat jij bij ze in de stam zit. Zo een gekke vraag is dat dan toch niet die ik aan je stel?
Ik zal maar even negeren dat je ''miet'' schelden noemt. Ik heb sinds w50 geen normale wereld meer gespeeld en de meesten weten dat. Op welk account zou ik zijn gaan spelen dan ? En hoe kom je daarbij ? Voor zover ik las, was de post over ''yowhite zit sinds een paar dagen bij ons in de stam.'' een sarcastische opmerking om het vuurtje aan te wakkeren. Overigens ligt de bewijslast bij degene die iets claimt dus in dit geval bij jou (of Martijn). Heb je miss skype posts of andere bronnen die je wel durft te benoemen ?
 

DeletedUser69389

Guest
Onder andere Burgemeester Snorhaar was mijn bron en vertelde dat op skype. Maar inderdaad is tw tegenwoordig zeer kritisch op het gebruik van screens.
 
Reactiescore
81

DeletedUser78972

Guest
haha lol zie ik Martijn nou al in zijn eerste post onderuit gaan, ik vind KaKaKa wel grappig hier maar om ze nou als serieuze bron te zien lol KaKaKaas toch op
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Das awkward..
 

DeletedUser58227

Guest
Ik zal maar even negeren dat je ''miet'' schelden noemt. Ik heb sinds w50 geen normale wereld meer gespeeld en de meesten weten dat. Op welk account zou ik zijn gaan spelen dan ? En hoe kom je daarbij ? Voor zover ik las, was de post over ''yowhite zit sinds een paar dagen bij ons in de stam.'' een sarcastische opmerking om het vuurtje aan te wakkeren. Overigens ligt de bewijslast bij degene die iets claimt dus in dit geval bij jou (of Martijn). Heb je miss skype posts of andere bronnen die je wel durft te benoemen ?

Ik claim helemaal niets, dat laat je dan echt voor je zelf zo lijken.
Ik stel je een nette vraag waar helemaal niets mis mee is, dat jij daar gefrustreerd van raakt kan ik niets aan doen.
En goed, mijn vraag is inmiddels al meerdere malen beantwoord. :) Dus opgelost.
 
Reactiescore
660
Niet helemaal. Ik ben nog wat getarifeerd door wat iemand zei over zijn handtekening. Kon niks zijn of net heel belangrijk. Er wordt ook niet op gereageerd. Even afwachten nog.
 

DeletedUser74552

Guest
Ik claim helemaal niets, dat laat je dan echt voor je zelf zo lijken.
Ik stel je een nette vraag waar helemaal niets mis mee is, dat jij daar gefrustreerd van raakt kan ik niets aan doen.
En goed, mijn vraag is inmiddels al meerdere malen beantwoord. :) Dus opgelost.

Klopt het dat je ook W63 bent gaan spelen in de stam KaKaKa Andries?

Ik weet niet of dit een serieuze vraag is maar het antwoord is nee, ik speel geen normale werelden. Althans niet meer.

Nouja ik had gehoord je interesse had in een normale wereld. En nadat je geen w62 bent gaan spelen hoorde ik dat je op w63 bent gaan spelen.

Nee, je begint op de man te schelden. Dat is nergens voor nodig en daarmee leid je af van werd er gevraagd werd.
Want KaKaKa beweerd zelf dat jij bij ze in de stam zit. Zo een gekke vraag is dat dan toch niet die ik aan je stel?
Ik heb alles even op een rijtje gezet voor je. Zoals je ziet was je nette vraag na 1 post al beantwoord alles wat daarna komt is vissen. Je claimt dus wel degelijk iets (Claimen dat mijn antwoord niet waar is of niet aannemelijk is). Nou kan je discussiëren over wat je wel en niet onder het kopje claimen zou kunnen scharen maar dat lijkt me een zinloze discussie vooral ook omdat de hoofdvraag na 1 post al beantwoord was. De rest was extra. Kortom je kan draaien en zeggen dat ik gefrustreerd ben of dat ik Martijn uitscheld maar daar maak je Martijns poging om wat modder te gooien niet beter op.

Niet helemaal. Ik ben nog wat getarifeerd door wat iemand zei over zijn handtekening. Kon niks zijn of net heel belangrijk. Er wordt ook niet op gereageerd. Even afwachten nog.
Welke post is dit? Ik heb gezocht maar kan het niet terug vinden misschien is die inmiddels verwijderd?
 
Reactiescore
81
Knap van Andries dat die nu al direct samenwerkt met stabbers en botters vanaf dag 1. Gewoon met Cornelis in een premade gaan. Je moet het maar durven. Zo wanhopig?

Ik denk dat mijn bron weldegelijk betrouwbaar is. Het is notabene een stamgenoot van je op 62 die dit verteld.

Hier gaat het over @robbeke. Hij heeft het over het account war-dog. Waar Andries op zou spelen, maar als je kijkt in mijn handtekening zie je dat het een oud account van mij is en ik er ook op deze classic mee ben begonnen.
 

DeletedUser58227

Guest
Ik heb alles even op een rijtje gezet voor je. Zoals je ziet was je nette vraag na 1 post al beantwoord alles wat daarna komt is vissen. Je claimt dus wel degelijk iets (Claimen dat mijn antwoord niet waar is of niet aannemelijk is). Nou kan je discussiëren over wat je wel en niet onder het kopje claimen zou kunnen scharen maar dat lijkt me een zinloze discussie vooral ook omdat de hoofdvraag na 1 post al beantwoord was. De rest was extra. Kortom je kan draaien en zeggen dat ik gefrustreerd ben of dat ik Martijn uitscheld maar daar maak je Martijns poging om wat modder te gooien niet beter op.
Nee, ik claim niets haha. Dat maak je er zelf van. Ik stel je een vraag en nadat je gefrustreerd "antwoord" komt geven leg ik je uit waarom ik die vraag stelde.
Claimen is heel wat anders. Overigens ben ik geen Martijn en verwacht ik van jou inderdaad dat je niet direct begint te schelden.

Welke post is dit? Ik heb gezocht maar kan het niet terug vinden misschien is die inmiddels verwijderd?
@underground tacticz. Bekijk even mijn handtekening en neem je beschuldigingen even terug
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Hier gaat het over @robbeke. Hij heeft het over het account war-dog. Waar Andries op zou spelen, maar als je kijkt in mijn handtekening zie je dat het een oud account van mij is en ik er ook op deze classic mee ben begonnen.

Als ik in jouw handtekening kijk zie ik CL16 niet bij je winsten staan. :O
 
Bovenaan