Instellingen Classic #18

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser74552

Guest
Leuke instellingen! Ben benieuwd hoe deze classic gaat lopen. Succes iedereen die hem gaat spelen!
 

DeletedUser75558

Guest
Wel een beetje raar eerlijk gezegd. Het enorme gejank van ook de hoek van @Pimsie. zit constant te huilen over timebots etc en dan kom je natuurlijk met een ultieme oplossing voor dit probleem, "Laten we de ms minimum timing nog lager maken", rare beredenaties hebben jullie toch.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Wel een beetje raar eerlijk gezegd. Het enorme gejank van ook de hoek van @Pimsie. zit constant te huilen over timebots etc en dan kom je natuurlijk met een ultieme oplossing voor dit probleem, "Laten we de ms minimum timing nog lager maken", rare beredenaties hebben jullie toch.

Dat ik het irritant vind dat jij een time bot hebt, betekent toch niet dat ik ms spelen zelf niet leuker vind?
 
Reactiescore
1.094
Als je rekening moet gaan houden met welke cheats er allemaal voor dit spel zijn kan je net zo goed niet gaan spelen.
Bovendien maakt het in die zin dan ook weinig meer uit of je nou met 100 ms of met 33 ms speelt als iemand ene timebot heeft. Je zou zelfs eerder zeggen dat timebotters sneller opvallen. Maar goed dat is allemaal wel heel ver gezocht.

Overigens de enige die ik constant hoor janken is jijzelf paul...
Uhhh UT dit, uhhh kerk dat, uhhh pimsie huilie. Ga lekker een partij fietsen ofzo
 

DeletedUser75558

Guest
Oh ja want wanneer er iets niet kloppend is in een systeem van het spel, waarom laten we het dan niet nog makkelijker maken voor mensen die wel goed internet hebben en het dus kunnen exploiteren. Dit bewijst jullie gebrek aan inzicht gewoon echt.

@sseg, het punt is dat er amper nog een timebotter is gesignaleerd en dat er op basis van speculaties mensen in de ban (door de community) gedaan worden. Jullie zijn meer van guilty until proven innocent, wanneer het jullie uitkomt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Helpt dan ook weer mee dat er timebots in omloop zijn die bewezen ontraceerbaar zijn.
 

DeletedUser75558

Guest
"Bewezen", stuur maar wat bewijzen dan. Zo kan je wel iedereen in het echte leven aan een schandpaal gaan nagelen, als we zulke beredeneringen gaan hanteren.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Uhu ik gooi ze ff hier want wil graag dat nog meer mensen ze gaan gebruiken.
Hou alsjeblieft ook eens een keer op met dat schijnheilige gedoe over timebots, jij zegt niet te weten waar men t over heeft, anderen weten beter, al jaren hetzelfde liedje. Ga op een ander forum mensen vervelen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Helpt dan ook weer mee dat er timebots in omloop zijn die bewezen ontraceerbaar zijn.

Uhu ik gooi ze ff hier want wil graag dat nog meer mensen ze gaan gebruiken.
Hou alsjeblieft ook eens een keer op met dat schijnheilige gedoe over timebots, jij zegt niet te weten waar men t over heeft, anderen weten beter, al jaren hetzelfde liedje. Ga op een ander forum mensen vervelen.

Can confirm, helaas.
 

DeletedUser75558

Guest
Uhu ik gooi ze ff hier want wil graag dat nog meer mensen ze gaan gebruiken.
Hou alsjeblieft ook eens een keer op met dat schijnheilige gedoe over timebots, jij zegt niet te weten waar men t over heeft, anderen weten beter, al jaren hetzelfde liedje. Ga op een ander forum mensen vervelen.
Jij leeft volgens mij echt in je eigen wereldje hoor, als je die scripts had dan had je ze allang naar duckje kunnen sturen, die ze dan traceerbeer zouden kunnen maken. Wel grappig dat omgerekend jij dit zegt, terwijl jij minstens zo scherp timet, ben jij dan niet ook een beetje schijnheilig?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Jij leeft volgens mij echt in je eigen wereldje hoor, als je die scripts had dan had je ze allang naar duckje kunnen sturen, die ze dan traceerbeer zouden kunnen maken. Wel grappig dat omgerekend jij dit zegt, terwijl jij minstens zo scherp timet, ben jij dan niet ook een beetje schijnheilig?

Zijn ook naar Duckje gestuurd, door mij namelijk. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
En? Dan is het toch duidelijk als iemand die scripts zou gebruiken, wie ze zou hebben gebruikt, want die worden namelijk meteen gebanned.

Nee het is net wat gecompliceerder dan dit. Maar laat ik het niet hier gaan uitleggen. :p
 

DeletedUser75558

Guest
Nee het is net wat gecompliceerder dan dit. Maar laat ik het niet hier gaan uitleggen. :p
Feit blijft dat er tot hedendag, er talloze mods zijn geweest die zeggen bots en er nog omgerekend 0 bans plaats gevonden zijn. Jullie hebben ongeveer zo'n 5 jaar de tijd gehad, ik zou zeggen als ik inderdaad (al zou het waar zijn) dat ik een bot zou hebben, neem direct maar ontslag als anti cheat mod (of hoe dat ook heet). Zou wel nice zijn trouwens als ik op die leeftijd al zo goed kon coderen, dan weet ik eindelijk wat een html bestand is.

Het is ook zo grappig, want het argument wat jullie aanhalen om iemand ervan te beschuldigen van bots, is ook volledig toepasbaar op je eigen groep.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Feit blijft dat er tot hedendag, er talloze mods zijn geweest die zeggen bots en er nog omgerekend 0 bans plaats gevonden zijn. Jullie hebben ongeveer zo'n 5 jaar de tijd gehad, ik zou zeggen als ik inderdaad (al zou het waar zijn) dat ik een bot zou hebben, neem direct maar ontslag als anti cheat mod (of hoe dat ook heet). Zou wel nice zijn trouwens als ik op die leeftijd al zo goed kon coderen, dan weet ik eindelijk wat een html bestand is.

Het is ook zo grappig, want het argument wat jullie aanhalen om iemand ervan te beschuldigen van bots, is ook volledig toepasbaar op je eigen groep.

Neem het toch niet zo serieus als ik een grapje maak haha, ik care echt 0 of jij een time bot hebt ja of nee. Want elke wereld verlies je toch van me, gebruik m vooral nog meer zou ik zeggen. Er zit natuurlijk een veel bredere gedachte achter mijn 33 ms aanvraag. Maar jij bent zo gefascineerd door je eigen time bot verhaal dat je het meteen daaraan linkt, terwijl die gedachte nog geen enkele keer bij mij was opgekomen.
 

DeletedUser75558

Guest
Neem het toch niet zo serieus als ik een grapje maak haha, ik care echt 0 of jij een time bot hebt ja of nee. Want elke wereld verlies je toch van me, gebruik m vooral nog meer zou ik zeggen. Er zit natuurlijk een veel bredere gedachte achter mijn 33 ms aanvraag. Maar jij bent zo gefascineerd door je eigen time bot verhaal dat je het meteen daaraan linkt, terwijl die gedachte nog geen enkele keer bij mij was opgekomen.
Het gaat niet om jou veronderstelling jegens mij, het gaat erom dat het hypocriet is dat je constant zat te haten op het forum, precies over dit probleem. Vervolgens blijkt dat je je eigen "speerpunten" nu tegen je aan het werken bent, maar goed, beredeneren blijft lastig merk ik.
 
Bovenaan