Top & Flop stammen

DeletedUser69481

Guest
Jij bent toch dé beste speler van W61?

Nee, niemand op w61 kon tippen aan het niveau van Stijn. De manier waarop hij clears deed blocken was echt van een ongekend hoog niveau. Hij verloor gemiddeld slechts 1.5 deff dorp per clear :eek:
 
Reactiescore
57
Nemen de top 10 stammen al een beetje dorpjes van elkaar over of is dit echt een hele laffe wereld?
 

DeletedUser72963

Guest
Nee ze vragen aan de buren of ze gratis dorpen mogen hebben. ( no joke)
 

DeletedUser72963

Guest
maar is dit normaal in deze tijd. Of is dit iets nieuws? Dan kan ik daar rekening mee houden
 
Reactiescore
142
Haha ik vind het wel een goeie en geef het ook nog wel een goede kans van slagen :)
 

DeletedUser72963

Guest
Wat is er zo erg aan vragen voor gratis dorpen? :eek:
Ik vind het niet de manier van spelen. Zeker niet naar nieuwe spelers toe. Kan demotiverend werken naar deze spelers en volgens mij is de community al aan het slinken. Maar dat is mijn mening. Ik keur het niet af maar sta er zeker niet achter.
 
Reactiescore
28
Spelers een kans geven om verder te gaan in de rim en een fatsoenlijk dorpje te kunnen bouwen daar is in mijn ogen best "aardig". Je kan die spelertjes ook gewoon weg spelen en dan stoppen die spelers sowieso. Op deze manier heb je juist de kans dat spelers nog wel doorgaan in deze wereld.

But that is just my opinion.
 
Reactiescore
382
Ik heb het zelf in het verleden ook wel eens gedaan, maar dan nog met de toevoeging dat ze na de restart met vragen bij mij moesten komen, dan zou ik ze tips geven om zelf beter te kunnen starten ;)
 

DeletedUser72963

Guest
Spelers een kans geven om verder te gaan in de rim en een fatsoenlijk dorpje te kunnen bouwen daar is in mijn ogen best "aardig". Je kan die spelertjes ook gewoon weg spelen en dan stoppen die spelers sowieso. Op deze manier heb je juist de kans dat spelers nog wel doorgaan in deze wereld.

But that is just my opinion.

Stamgenootje van hem? En in de rim worden ze dan niet geedeld. Ik vind het gewoon laffe pm


Ik heb het zelf in het verleden ook wel eens gedaan, maar dan nog met de toevoeging dat ze na de restart met vragen bij mij moesten komen, dan zou ik ze tips geven om zelf beter te kunnen starten ;)

Van jou verbaasd me dat dan ook weer niet :rolleyes::D
 
Reactiescore
461
Spelers een kans geven om verder te gaan in de rim en een fatsoenlijk dorpje te kunnen bouwen daar is in mijn ogen best "aardig". Je kan die spelertjes ook gewoon weg spelen en dan stoppen die spelers sowieso. Op deze manier heb je juist de kans dat spelers nog wel doorgaan in deze wereld.

But that is just my opinion.
Alsof het hun bedoeling is om die spelers een kans te geven ? Dat heet spelers manipuleren om gratis dorpen proberen te fixen zonder troepenverlies. Dat voorstel om in de rim opnieuw te starten is gewoon een manipulerende toevoeging om hun kans op een gratis dorpje meer slaagkans te geven.
 
Bovenaan