Top & Flop stammen

Deleted User - 487957951

Guest
Gezien tijmen in het beginstadia alleen lag vs 3 modus leden, en de wijze van spelen het opleverde dat hij er nog is en de 3 modus leden niet zegt genoeg over wie de juiste keuzes heeft gemaakt. Als anderen denken flop dat mag wij weten wel beter.

Die Vetus kan het ook niet met 3 tegen 1...
 
Reactiescore
461
Welke stam maakt de meeste indruk. en waarom?

1. LS
2. Fix.
3. Nova
4. Modus
5. een andere
Is nu nog heel moeilijk te zeggen, zoals hierboven al aangegeven kan je je alleen maar baseren op puntenaantal.
Maar weet wel dat geen een van deze stammen in hun huidige vorm gaan blijven bestaan, zoals we op de laatste nieuwe werelden wel vaker te zien krijgen.
 

DeletedUser79303

Guest
Ik vind Modus wel een leuke stam :D

Ondanks de vele tegenslagen is de sfeer nog steeds geweldig en heb vertrouwen in de vele goede spelers die er te vinden zijn. Kan natuurlijk niet veel over de rest zeggen, maar Fix ziet er het sterkste uit op het moment
 

DeletedUser20001

Guest
Ik vind Modus wel een leuke stam :D

Ondanks de vele tegenslagen is de sfeer nog steeds geweldig en heb vertrouwen in de vele goede spelers die er te vinden zijn. Kan natuurlijk niet veel over de rest zeggen, maar Fix ziet er het sterkste uit op het moment

Speel jij hier nu wel?
 

DeletedUser79303

Guest
Yep, nadat mijn oude co de eerste week het acc voor me heeft opgezet, speel ik hier nu alweer weken solo op Tijd
 

DeletedUser79303

Guest
Nah, was zo saai geworden. Onze stam was kapot en het duurde nog anderhalve maand voordat Raad bij mijn account aankwam :p
 
Bovenaan