Top/Flop spelers

Reactiescore
735
Jammer dat je de eer nu niet aan jezelf gehouden hebt Lars, die shit had je nooit moeten doen.

Jullie spreken over dat Lars al stabde met die verkenners en shit, dat is gewoon onzin, dat hij nu stabt nadat jullie hem volledig de grond in hebben getrapt is dus een feit en jammer.
 
Reactiescore
86
Ik heb inderdaad 50 aanvallen weggestuurd, de rest is allemaal van vanmorgen. Maar dat van vanmorgen was helemaal geen probleem, ik was er boos om maar dat was onterecht, maar nu ik het doe zijn jullie boos en is het wel terecht. Make up your mind.
 
Reactiescore
1.278
Ik heb inderdaad 50 aanvallen weggestuurd, de rest is allemaal van vanmorgen. Maar dat van vanmorgen was helemaal geen probleem, ik was er boos om maar dat was onterecht, maar nu ik het doe zijn jullie boos en is het wel terecht. Make up your mind.

De mensen van Gods mogen dan allemaal in je hol zitten, maar wat ben jij een zielige eikel zeg. Man man man voor zo'n laag niveau persoon heb ik niet eens woorden over. Hoop dat je van al je werelden gekickt wordt met je zielige gestab.

Och fabian wat zet je jezelf voor schut door voor dit gedrocht op te komen. Het alsmaar tegen MP posten word nu toch wel even lastig zeker.
 

DeletedUser73358

Guest
Jullie spreken over dat Lars al stabde met die verkenners en shit, dat is gewoon onzin, dat hij nu stabt nadat jullie hem volledig de grond in hebben getrapt is dus een feit en jammer.


Niet nadat, die bevelen waren al de deur uit voordat ik en Anton daarover begonnen. Tjah wie weet wel toen ik hem een runner noemde maar dat valt te verwachten als je oppeens hier op het AF loopt te janken.

Het wachtwoord is ondertussen veranderd maar tjah :cool:
 
Reactiescore
735
De mensen van Gods mogen dan allemaal in je hol zitten, maar wat ben jij een zielige eikel zeg. Man man man voor zo'n laag niveau persoon heb ik niet eens woorden over. Hoop dat je van al je werelden gekickt wordt met je zielige gestab.
Ah ja wij zitten in zijn hol, zeker waar ;)
 
Reactiescore
86
Die bevelen zijn gestuurd nadat jij het lef had mij een runner te noemen, een stabber en iemand die niks deed op t account. Terwijl ik gvd alles gedaan heb deze week en nog verschillende vvs er bovenop die ook 10x beter gedaan waren dan die van jou.
 
Reactiescore
735
Niet nadat, die bevelen waren al de deur uit voordat ik en Anton daarover begonnen.
Laten we het op een wisselwerking houden dan, toen hij in eerste instantie de bijl erbij neergooide om die belachelijke dodges kreeg die al allerlei shit naar zn hoofd.
 

DeletedUser58227

Guest
De mensen van Gods mogen dan allemaal in je hol zitten, maar wat ben jij een zielige eikel zeg. Man man man voor zo'n laag niveau persoon heb ik niet eens woorden over. Hoop dat je van al je werelden gekickt wordt met je zielige

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand.
 
Reactiescore
1.278
Die bevelen zijn gestuurd nadat jij het lef had mij een runner te noemen, een stabber en iemand die niks deed op t account. Terwijl ik gvd alles gedaan heb deze week en nog verschillende vvs er bovenop die ook 10x beter gedaan waren dan die van jou.

Nounou wat een grote jongen, je hebt een week TW gespeeld. Je bent een smerige speler en dat bewijs je zelf mooi.

Voor de rest snap ik de Gods wel, door Lars hebben jullie een ultieme kans gekregen om makkelijk dorpen te pakken. Dus om zijn daden alleen mara goed te praten is natuurlijk wel makkelijk dan. Voor de rest verbaas ik me er over dat er überhaupt legitieme redenen zijn om een acc volledig leeg te zetten... maar het zal wel. Uiteindelijk is natuurlijk Mp de schurk en Lars de held van de dag.
 
Reactiescore
86
Een smerige speler, maar toch iemand die alles gedaan heeft. Misschien kan je er ook bij vertellen dat ik alleen de stacks die ik gezet heb weggestuurd heb? Staan nog 26 stacks van andere spelers die ik evengoed had kunnen wegsturen en het hele account ermee naaien. Als jullie toch vinden dat ik niks doe dan kan je zelf alles opnieuw gaan doen veel succes ermee als er nog iets van overschiet natuurlijk, ondankbare noobs.
 

DeletedUser77942

Guest
Het zou gods sieren mochten ze hier wat in willen regelen

Aangezien lars nu toegeeeft troepen uren ver weggegooid te hebben en dus veel verkloot is daardoor

Zo wil je als gods zijnde niet winnen neem ik aan

Plus dat die nu toegeeft stacks weggestuurd te hebben
 
Reactiescore
735
Het zou gods sieren mochten ze hier wat in willen regelen

Aangezien lars nu toegeeeft troepen uren ver weggegooid te hebben en dus veel verkloot is daardoor

Zo wil je als gods zijnde niet winnen neem ik aan

Plus dat die nu toegeeft stacks weggestuurd te hebben
Hebben we al aangegeven, maar hebben de gesproken MP'ers geen boodschap aan.
 
Reactiescore
1.278
Een smerige speler, maar toch iemand die alles gedaan heeft. Misschien kan je er ook bij vertellen dat ik alleen de stacks die ik gezet heb weggestuurd heb? Staan nog 26 stacks van andere spelers die ik evengoed had kunnen wegsturen en het hele account ermee naaien. Als jullie toch vinden dat ik niks doe dan kan je zelf alles opnieuw gaan doen veel succes ermee als er nog iets van overschiet natuurlijk, ondankbare noobs.

Alles gedaan? Hoevaak heeft het acc nog steeds onder vv gestaan toen jij er speelde.

Voor de rest geen woorden voor... ik hoef niet eens te reageren je maakt jezelf al genoeg belachelijk.
 

DeletedUser73358

Guest
Laten we het op een wisselwerking houden dan, toen hij in eerste instantie de bijl erbij neergooide om die belachelijke dodges kreeg die al allerlei shit naar zn hoofd.

We zijn nu bezig met de IP logs, maar uit alle acties kan je wel aannemen dat het zeer waarschijnlijk een geplande stab was. Lars is inderdaad hyperactief geweest. Wel wil ik benadrukken dat op de twee belangrijke momenten hij nergens te bekennen was (de aanval van Ice & GK op ALW en het deffen van de ''fake massa'' op Sophia gister nacht).

Maar ik heb ervaring met stabs, het laatste dat je wilt is het te obvious maken. Het is overduidelijk dat hier teveel frapante acties zijn uitgevoerd en ik vermoed dat de acties van gisteren zeker wel correlatie hebben met wat er vandaag heeft plaatsgevonden.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Hoe vaak moeten wij zeggen dat wij open staan om samen na te denken. 6 uur later nog niemand die Fabian of mij een bericht heeft gestuurd...
 

DeletedUser73358

Guest
Lars en ''alles gedaan''.

9420e00c61.png
 
Bovenaan