Top/Flop spelers

DeletedUser77629

Guest
Een speler afkomstig uit cactus die mp joint en niet dezelfde weg volgt als de andere cactussen richting gods, na deze dagen vallen ineens een hoop puzzelstukjes op zijn plaats. Succes Lars het ga je goed stabber.

Denk dat ik deze even verkeerd begreep :p Kan beter geen AF lezen op de zaterdagavond denk ik :s
 

DeletedUser79044

Guest
Nee hoor, enkel dat Lars een confirmed stabber is. Gisteren zette hij namelijk 3x 30k scout stacks met alle 10 de ridders op die plek. Hierdoor stond letterlijk nergens nog scouts m.b.t. fake killers. Daarnaast zou hij de nacht online blijven, maar was nergens meer te bekennen vanaf 02:30. Gelukkig via de Whapp iemand kunnen laten loggen om 08:00 om vervolgens ons de VV te sturen. Hij kwam daarnaast pas om 13:00 of zoiets terug online, wel heel toevallig allemaal.

Bear in mind dat volgens alle informatie vanuit onze kant het zeer aannemelijk was dat het een serieuze massa was gisteren (700+ incs)

2cb70375e7.png

ec5332dc28.png
989ed60888.png
97938d4f10.png
5c67858b0e.png
44fc6f0c2f.png
44fc6f0c2f.png
8347dcf5f4.png

Dat resulteerde in deze ongein:
58f587cbb8.png

En nu zien we dus dat alle kruisdef stacks uit frontdorpen worden gehaald:
3086cd369b.png

Toch durft Lars het nu op een CO-speler te gooien, terwijl hij zelf gisteren bijna van het account gekicked was. Tot zover zou ik concluderen dat je spelers zoals Lars veel liever kwijt dan rijk bent en dan ook nog durfen aan te halen dat hij zoveel voor het account gedaan heeft, lachwekkend.

De eerste screens kan ik niet veel over zeggen dat is een intern probleem bij jullie.

De 2e over het stukje def kan ik over zeggen deze kan net zo goed copy paste zijn.
Geen tijden niks waar uit blijkt dat het om verschillende stukjes gaat.
Aangezien ik weet dat mensen van Gods nog stacks tegen komen komt deze screen dus niet heel geloofwaardig over.
 
Reactiescore
1.278
De eerste screens kan ik niet veel over zeggen dat is een intern probleem bij jullie.

De 2e over het stukje def kan ik over zeggen deze kan net zo goed copy paste zijn.
Geen tijden niks waar uit blijkt dat het om verschillende stukjes gaat.
Aangezien ik weet dat mensen van Gods nog stacks tegen komen komt deze screen dus niet heel geloofwaardig over.

Hoe wil je je bewijs hebben dan? We kunnen toch zelf die def zien teruglopen met bevelen delen.
 
Reactiescore
735
Lars heeft ons de afgelopen 48u bijna op elk moment van de dag te woord gestaan anders..

Zijn reactie van vandaag was behoorlijk overtrekken, helemaal mee eens. Maar wat jullie hem nu allemaal in de schoenen schuiven geloof ik niet. Hij was namelijk no-life bezig, ook in VVs tegen ons.
 

DeletedUser79044

Guest
Deel bevelen met Savior zodat hij het zelf kan zien ;)
Zet tijden bij je screens niet alleen maar een stukje tekst dat iedereen in 5min maakt.
Ik zie voor Gods hier geen enkele reden om te stoppen.
Tevens vindt ik het nog steeds apart dat Gods nu iets moet doen terwijl dan hun massa f*ckt is en MP niks deed toen repel banned was en vervolgens 10sec na de ban edels begon te sturen etc.
 
Reactiescore
86
Als het mensenwerk is worden er nu eenmaal fouten gemaakt.. alleen deze reactie van Lars slaat echt alles.
Vooral van een speler die een dag eerder bjina gekickt was omdat hij 3 stacks van scouts had neergezet met daarin alle ridders... die daar stonden op de dag dat de massa aankwam. Dus hij mag hier wel leuk lopen doen op het AF terwijl IG gewoon een zielige speler is.

Een speler afkomstig uit cactus die mp joint en niet dezelfde weg volgt als de andere cactussen richting gods, na deze dagen vallen ineens een hoop puzzelstukjes op zijn plaats. Succes Lars het ga je goed stabber.
Hahaha kerel... Ik had die 30k scout stacks neergezet omdat er in de nb daar grote scout atts op kwamen van Flaming, ik ben toen om 3 uur in slaap gevallen terwijl ik ze iets daarna moest wegsturen.. Allemaal op een gewone weekdag btw.
Ben dus al een stabber en een runner, wat nog meer?
 
Reactiescore
1.278
Hahaha kerel... Ik had die 30k scout stacks neergezet omdat er in de nb daar grote scout atts op kwamen van Flaming, ik ben toen om 3 uur in slaap gevallen terwijl ik ze iets daarna moest wegsturen.. Allemaal op een gewone weekdag btw.
Ben dus al een stabber en een runner, wat nog meer?

Wtf doen die ridders daar dan?
 
Reactiescore
86
Nee hoor, enkel dat Lars een confirmed stabber is. Gisteren zette hij namelijk 3x 30k scout stacks met alle 10 de ridders op die plek. Hierdoor stond letterlijk nergens nog scouts m.b.t. fake killers. Daarnaast zou hij de nacht online blijven, maar was nergens meer te bekennen vanaf 02:30. Gelukkig via de Whapp iemand kunnen laten loggen om 08:00 om vervolgens ons de VV te sturen. Hij kwam daarnaast pas om 13:00 of zoiets terug online, wel heel toevallig allemaal.

Bear in mind dat volgens alle informatie vanuit onze kant het zeer aannemelijk was dat het een serieuze massa was gisteren (700+ incs)

2cb70375e7.png

ec5332dc28.png
989ed60888.png
97938d4f10.png
5c67858b0e.png
44fc6f0c2f.png
44fc6f0c2f.png
8347dcf5f4.png

Dat resulteerde in deze ongein:
58f587cbb8.png

En nu zien we dus dat alle kruisdef stacks uit frontdorpen worden gehaald:
3086cd369b.png

Toch durft Lars het nu op een CO-speler te gooien, terwijl hij zelf gisteren bijna van het account gekicked was. Tot zover zou ik concluderen dat je spelers zoals Lars veel liever kwijt dan rijk bent en dan ook nog durfen aan te halen dat hij zoveel voor het account gedaan heeft, lachwekkend.
Ik heb niks gedaan voor het account? Ik ben tot de kot in de nacht wakker gebleven, 2 -3 uur om vvs te doen van ice, mn eigen account te regelen terwijl ik 3 uur later moest opstaan voor te gaan werken. Ik heb deze week alles gedaan op t account, ik heb alles goed gezet en heb verschillende vvs gedaan. Ik ben 1x in slaap gevallen ja hoe zou het komen ik zit dag en nacht dat account te runnen terwijl er geen ene ziel meer logt.
Jullie zijn de slechtste spelers waar ik al mee heb gespeeld punt. Jullie denken dat vooruitdodgen beter is als c-dodgen en denken zelfs dat meerdere malen binnen 100 ms timen meteen door een script gedaan is.

Wtf doen die ridders daar dan?
Ik had blijkbaar ridders ook aangevraagd wat dus niet de bedoeling was, maar om mij dan meteen een stabber, een runner te noemen en iemand die helemaal niks deed op Sophia.. Ben je goed op je kop gevallen. Hoezo ben ik een runner? Er zijn tot vandaag amper edels gestuurd dus van wat run ik? Van m'n hoere slechte teammates? Als dat je reden is run ik inderdaad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
735
a562b18c1f39387f8312cb96ac8c3668.png

https://gyazo.com/a562b18c1f39387f8312cb96ac8c3668


Niet dat ik dit wel promoten, want school/studie moet ten allen tijde voorgaan, maar als je dit doet voor oa VVs en Sophia zelf, dan wijst dat niet echt op een stab he. Lars het is jammer dat je zo hebt gereageerd, al begrijp ik het ergens ook wel gezien jij gewoon een te groot deel van Mp hebt gedragen afgelopen dagen en ze je daar voor zover ik heb gezien teveel aan je lot hebben overgelaten.
Hopelijk is het overigens niet waar dat je net stacks terug hebt gestuurd om het account te "naaien".
 

DeletedUser73358

Guest
Tevens vindt ik het nog steeds apart dat Gods nu iets moet doen terwijl dan hun massa f*ckt is en MP niks deed toen repel banned was en vervolgens 10sec na de ban edels begon te sturen etc.

Niemand vraagt jullie te stoppen hoor, trouwens gaven jullie Ice ook geen adempauze na de massa en is UM voor een second opinion gegaan, anders had repel -30%.

Maar laten we niet van het topic afwijken, we praten hier zeker wel van een grote stab. Trust me, daarvoor is er teveel foutief op dat account. Alle off/def is op een specifieke barb gedodged met insane lange looptijden.

f98c11ed36.png


640fa0008f.png


Daarnaast wil ik benadrukken dat het merendeel van deze bevelen <2 uur geleden verstuurd is en niemand van de co-spelers van Sophia weet hier ook maar iets vanaf.
 
Reactiescore
735
Niemand vraagt jullie te stoppen hoor, trouwens gaven jullie Ice ook geen adempauze na de massa en is UM voor een second opinion gegaan, anders had repel -30%.

Maar laten we niet van het topic afwijken, we praten hier zeker wel van een grote stab. Trust me, daarvoor is er teveel foutief op dat account. Alle off/def is op een specifieke barb gedodged met insane lange looptijden.

f98c11ed36.png


640fa0008f.png
Dit is toch precies waarom Lars ook zo geraged is? :")
 
Reactiescore
86
Niemand vraagt jullie te stoppen hoor, trouwens gaven jullie Ice ook geen adempauze na de massa en is UM voor een second opinion gegaan, anders had repel -30%.

Maar laten we niet van het topic afwijken, we praten hier zeker wel van een grote stab. Trust me, daarvoor is er teveel foutief op dat account. Alle off/def is op een specifieke barb gedodged met insane lange looptijden.

f98c11ed36.png


640fa0008f.png
Nu is het ineens wel een probleem?
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
735
Dus je gaat eerst de nacht doorhalen 100 miljoen farmen, om vervolgens het account te stabben? Kom op man, dat geloof je toch zelf niet
 
Reactiescore
86
Aangezien ik toch niks heb gedaan op het account heb ik dan ook maar even alles weggedaan wat ik wel gedaan heb. Je kan dus duidelijk zien dat ik alles heb gedaan daar :)
 
Reactiescore
735
Een uur geleden gestuurd heb ik gemist, wat Lars uit reactie heeft gedaan heb ik geen oordeel over want daar heb ik geen inzicht op, ik heb het over de periode die er aan vooraf ging. Wat die periode betreft slaan jullie nu echt door;)
 
Reactiescore
1.278
Dus je gaat eerst de nacht doorhalen 100 miljoen farmen, om vervolgens het account te stabben? Kom op man, dat geloof je toch zelf niet

Haha lees je wel? Lars is boos en nu lopen er tonnen def en off ineens op een barb. Wat hij daarvoor allemaal gedaan heeft heeft daar niks mee te maken.
 
Bovenaan