Top/Flop Stammen

DeletedUser79913

Guest
nou nog niet echt een goed tegen argument gezien van bellum over hun R2W, Sinds dit duidelijk het geval is!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
Sterker nog hij gaf het zelfs toe
 
Reactiescore
1.454
Je recruit nu bijna direct vanuit een nummer 1 stam, een speler uit de nr 2 stam. Wanneer je een andere speler (en die zijn er genoeg) had recruit die niet bij een topstam vandaan kwam, had je me nergens gehoord.

Dat is gewoon pure onzin Hidde en dat weet jij ook. Hij was uit Infect gegaan en hebben hem toen der tijd niet benaderd voor het joinen van de stam. Later is hij nogmaals naar Infect gegaan, maar is er achter gekomen dat het domweg niet werkte. Prima toch? Zeggen dat wij hem dus uit zijn stam hebben gerecruit is gewoon pure onzin en dat weet jij ook. Ga dus astjeblieft niet de feiten verdraaien! Jij bent wel iets beter dan dat niveau.

Op W50 liep ook wel wat meer niveau rond dan hier, daarnaast is Rise Against een waardeloze recruit die qua niveau niet met bovenstaande spelers te vergelijken is. Dat Danny van de ene op de andere dag van stam veranderd zegt genoeg over wat voor type speler het is. Als het iemand was die een slecht lopende stam zou helpen en ondersteunen, dan had hij nu nog in Infect gezeten, maar meneer wilde liever de makkelijke weg.

Dat Danny het nog geen drie minuten zou vol houden tegen die spelers klopt, hij is niet van dat kaliber. Echter is er geen enkele speler van dat kaliber. De problemen die Danny beschreef waren dan ook geen problemen kwa ondersteunen etc. maar egoistisch gedrag die het succes van de stam in de weg zaten. Hij zag in dat je met narcistische spelers niet valt samen te werken, vooral wanneer deze spelers herrie schoppen op het moment dat ze hun zin niet krijgen. Het is dan ook niet de makkelijke weg kiezen, maar de weg kiezen die hem het meeste speel plezier zou opleveren. Ver voordat er uberhaupt sprake was dat Danny zou joinen hadden wij continu goede gesprekken en bleek dat wij wel goed zouden kunnen samenwerken en ook dingen voor elkaar zouden willen laten. Dat hij daar uit eindelijk voor kiest is iets wat je hem niet kwalijk kan nemen.

Geloof me, ik zal er alles aan doen om deze wereld interessant te maken ;)

Ik heb goede hoop :D

TLDR ; pianist is noob en kiest liever voor de gemakkelijkste weg ipv een uitdaging aan te gaan.


Sterker nog hij gaf het zelfs toe

Weten wat je wel aan kan en niet aan kan is niet noob, maar realistisch wezen. Ik weet dat ik het heel erg lastig ga krijgen met een 180 graden front zoals de meesten. Daarnaast heeft het niks te maken met de uitdaging niet aan te gaan. De uitdaging die voor mij stond was in mijn situatie niet haalbaar.

nou nog niet echt een goed tegen argument gezien van bellum over hun R2W, Sinds dit duidelijk het geval is!

Zeggen dat wij R2W zijn is echt lachwekkend tbh en dat is dan ook niet iets wat we moeten verderdigen hé. Vooral omdat jullie meer recruits hebben gedaan in de zelfde timeframe. Daarnaast waren twee van de recruits niet binnen gekomen wanneer KWTFE niet op del was gegaan.

Sorry jongens, maar jullie zijn echt belachelijk lachwekkend aan het beargumenteren ;)
 
Reactiescore
1.367
Je recruit nu bijna direct vanuit een nummer 1 stam, een speler uit de nr 2 stam. Wanneer je een andere speler (en die zijn er genoeg) had recruit die niet bij een topstam vandaan kwam, had je me nergens gehoord.

Ik was op dat moment geen onderdeel van infect meer en zou dat ook niet worden :)

Op W50 liep ook wel wat meer niveau rond dan hier, daarnaast is Rise Against een waardeloze recruit die qua niveau niet met bovenstaande spelers te vergelijken is. Dat Danny van de ene op de andere dag van stam veranderd zegt genoeg over wat voor type speler het is. Als het iemand was die een slecht lopende stam zou helpen en ondersteunen, dan had hij nu nog in Infect gezeten, maar meneer wilde liever de makkelijke weg.


Je weet 0,0 af van wat zich in infect heeft voorgedaan, daarom snapt iedereen in infect dat ik geleaved ben en jij niet.
Ik ben geen geweldige speler, maar toch krijg ik het iedere wereld voor elkaar een leuk accie op te zetten en zo nu en dan ook een wereldje te winnen...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79858

Guest
Goede discussie. Ik zie een hoop goede argumenten!

Ik heb er verder eigenlijk niet heel veel aan toe te voegen met uitzondering dat we zeker bewust spelers selecteren en we meer spelers afwijzen dan aannemen. Voor elke recrute die we aangenomen hebben zijn er zo niet meer die we afwijzen.

Onze laatste recrute is zeker een recrute die we genomen hebben omdat dit een probleem aan de oostkant van ons cluster oplost en dat stond nog hoog op het wensenlijstje van onze stam. Het is in ieder geval geen recrute voor de puntjes, want zoals iedereen weet is locatie en een goed cluster veel belangrijker dan de puntjes
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79867

Guest
Je moest inderdaad eens weten hoeveel solli's van grote spelers er al afgewezen zijn, meer dan genoeg.
leuk dat jullie bashen maar kom eens met ECHT GOEDE argumenten ipv die slappe hap
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.416
Weten wat je wel aan kan en niet aan kan is niet noob, maar realistisch wezen. Ik weet dat ik het heel erg lastig ga krijgen met een 180 graden front zoals de meesten. Daarnaast heeft het niks te maken met de uitdaging niet aan te gaan. De uitdaging die voor mij stond was in mijn situatie niet haalbaar.

Kijk nu leg je het al veel beter uit dan in je vorige verklaring:

@Magic , beslissen tegen het aannemen van Rise Against, was het zelfde als de doodvonnis voor mijn account schrijven. Dat zou betekenen dat mijn account zou eindigen met een enorm front, met amper safe van mij zelf. Tuurlijk is er genoeg safe deff in die situatie, maar het is gewoon slimmer om dit te verspreiden.

ondanks dat je zegt dat het een doodsvonnis is, bagatelliseer je het wel dat er toch wel genoeg safe-def is maar om dat te spreiden het beter was dat de rekruut er kwam. Oftewel het is te doen, maar dit is makkelijker, op en top r2w.

hoe je het nu zegt is duidelijker dat die rekruut gewoon noodzakelijk was voor jou.
 
Reactiescore
1.454
Kijk nu leg je het al veel beter uit dan in je vorige verklaring:

ondanks dat je zegt dat het een doodsvonnis is, bagatelliseer je het wel dat er toch wel genoeg safe-def is maar om dat te spreiden het beter was dat de rekruut er kwam. Oftewel het is te doen, maar dit is makkelijker, op en top r2w.

hoe je het nu zegt is duidelijker dat die rekruut gewoon noodzakelijk was voor jou.

Er zijn meer dingen dan genoeg deff en skills he. Tijd is ook een factor. Ik weet dat ons team niet altijd 24/7 on kan zijn. Met zo'n enorm front is dat wel haast noodzakelijk en ik ben niet iemand die dan graag met de vv gaat strooien, dan mis je in mijn opinie het hele punt van Tribalwars.

R2W is daarom onzin, maar een tactische zet. Het was inderdaad van belang voor mij, en raad eens wie de directe buur van Rise Against is?
 
Reactiescore
376
Als jullie eenieder ander persoon gerecruit hadden die dezelfde beslissingen als Rise had genomen deze wereld, maakte niemand er een probleem van. Gewoon Rise Against, de grootste en meeste incapabele kneus van huidig TW (afgezien van een enkeling voor dewelke ze zelf in The Voice Senior niet zouden draaien) gaan jullie recruiten, neem daarbij dat hij bekend staat als een van de meest hypocriete AF-white knights en IG ook al een bedenkelijke reputatie heeft opgebouwd en je krijgt een recruit waarbij iedereen gaat huilen.

groetjes
 
Reactiescore
1.454
Vgm ben je noob

Ssst noob, ik heb jouw al eens verslagen zonder ooit 1 aanval naar je te hoeven versturen en ik doe het met liefde weer (kiss)
 
Bovenaan