Top/Flop Stammen

Reactiescore
376
Best wel hypocriet dat Kakaka Jemamam gaat recruiten, ik dacht trouwens dat dit account al lang weggevaagd was? :confused:
Ja dit dus haha, jemamam was op 3 dorpen na geïnterned en dachten dan van 'ja nee fuck dit we spelen verder hahaha prank xdxd'
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
14e schat <3
K speel al wel 3 jaar he, maar tis eigk n breaj en kijk ff hoe t me bevalt
Eigk gwn tijdtekort hahah
Werk 2 avonden in de week + 3 dagen sporten + school + ook nog eens vrienden (ja echt) dus heb eigk weinig tijd

See you soon zeg ik maar dan he! Je roept maar als je een account wil ;P
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
En vandaag, na afspraken over geen barbs in elkaars cluster edelen heeft hun enige top 10 speler bij Rise Against en nog een kleinere speler bij ons, A Lesson in PP Abusing. een clusterfuck gezet van een barb :).

Lekker representatief Pils/Bier.
 

DeletedUser78889

Guest
Enkel noobs edelen bb's , al helemaal als het in andermans cluster is
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Daar denkt Pils anders over.

''Btw, makkelijk om strak tegen me aan te clusteren, en dan alles wat aan de andere kant ligt, een Cf te noemen.'' is wolfpack zijn antwoord.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Pils en Bier doen niet aan de ''bedachte regeltjes'', ze spelen zoals innogame t spel bedacht heeft.

Potentiele toppers dus ;p. Ik wil iedereen oproepen hier niet aan mee te doen. Katas van hun gegarandeerd na onze scout ronde gezien te hebben.
 

DeletedUser78889

Guest
Wat een noobs zeg !!!

Kata's en cf's , wie doet daar nu aan mee!!!
 

DeletedUser79867

Guest
Re-Or nieuwe stam, word het dan toch nog leuk op deze wereld?:eek:
 
Reactiescore
831
Nou volgens mij is er veel te snel gerecruit bij hun. Ik geef Bellum hierdoor een nog grotere voordeel omdat ze nog ruimte hebben voor bewezen accounts te recruiten. Bij die Re-Or zit nu weinig plaats en spelers die nog nada hebben bewezen :/
 
Bovenaan