Top/Flop stammen

Reactiescore
461
Gods heeft 0 contact gehad met Lucas ,misschien hem even laten reageren hier dan is dat verhaal ook weer de wereld uit.
@Purple Swag

Waarom reageer jij niet op het verhaal van Nida eigenlijk? ( over selectief reageren gesproken)
Nee klopt.

Even ter verduidelijking, ik ben een van GK spelers. Je moet weten dat ik veel respect heb bij mensen die solo een account runnen, mits ze genoeg activiteit bezitten. Dit was bij Nida alles behalve het geval. Stamacties en PM's werden dagenlang niet gelezen of beantwoord. De communicatie was stroef, waardoor wij ons als buuraccount geneigd voelde om te helpen in de vorm van het aanbieden van een co.

Dat je aangeeft dat je meer deed dan een gemiddeld Cube-lid negeer ik even, maar gezien het feit dat mening Cube-lid vrij weinig deed voor z'n stam is dit ook niet erg moeilijk.

Hoe dan ook, alles omtrent Nida en de zogenaamde hack is allemaal erg spoedig gebeurd en ik moet bekennen dat het mij voorbij is gegaan. Ik ben niet altijd even actief en voordat ik het wist liepen er al gesprekken met co-spelers van Nida(Jonas). Er heerste enorm veel hectiek op dat moment. Er is niet altijd alles gedeeld in de tussentijd waardoor ik niet helemaal op de hoogte was. Daarom zou het ook zomaar kunnen dat niet alles even netjes gegaan is, maar gezien ik niet altijd van alles op de hoogte was is mij dat onduidelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik steun mijn co's in deze beslissing, maar had het zelf niet of anders aangepakt. Dat mijn mening dus verschilt van dat van hen zijn ze ook bewust van.

Jeroen, sorry van de shitstorm, het ga je goed.
Haha je steunt je co's in het kapen van een account ?
 
Reactiescore
1.278

Had jij nog account toegang tot Nida toen je akkoord ging met die NAP? Of tenminste hier akkoord mee wilde gaan?

Zou toch wel een aardig potje list en bedrog zijn al probeer je je voor te doen als bespeler van een account om hier voordeel uit te halen.

Het lijkt erop dat je ten onrecht .Cube intern alleenrecht probeerde te geven, iets wat overduidelijk een smerige actie zou zijn.
 
Reactiescore
461
Had jij nog account toegang tot Nida toen je akkoord ging met die NAP? Of tenminste hier akkoord mee wilde gaan?

Zou toch wel een aardig potje list en bedrog zijn al probeer je je voor te doen als bespeler van een account om hier voordeel uit te halen.

Het lijkt erop dat je ten onrecht .Cube intern alleenrecht probeerde te geven, iets wat overduidelijk een smerige actie zou zijn.
Begin niet over list en bedrog want dat komt nogal hypocriet over. Welke NAP bedoel je weer ? Die jullie aanboden omdat jullie ons account gekaapt hadden maar als we die wouden aannemen niet meer geldig was ?
 

DeletedUser73358

Guest
Hoezo komt dat hypocriet over, er is 3 dagen niet gereageerd op onze afscheidpost die een NAP van 4 weken bevatte. We zouden in eerste instantie in de stam blijven totdat we hierop een antwoord zouden krijgen, maar die bleef dus uit.

8674282383.png


En hebben dat ook duidelijk aangegeven met de laatste post, dat de NAP dus niet meer van toepassing was. Dan had die maar aangenomen moeten worden, of uberhaupt een reactie erop.

Jij hebt op geprobeerd om op een account waar je geen toegang meer op had, een week na de begin post, toch nog een NAP proberen te regelen, in het belang van andere accounts/stammen.

Zeer zeker een groot verwijt en vereist ook wel meer verantwoording dan een simpele reactie zoals ''jullie zijn hypocriet''.
In tegenstelling tot alle verwijtingen jegens ons, hebben wij hier echter wel bewijs van in handen.
 
Reactiescore
967
Haha je steunt je co's in het kapen van een account ?

Ik sta achter de beslissingen van mijn team, omdat je daar een team voor bent, maar ook binnen een team zijn er wel eens meningsverschillen en een ander plan van aanpak.
Als ik er niet achter zou staan, zou je overkomen als een slap, instabiel team en dus ook account. Iets waar het account Nida een mooi voorbeeld van was.
 
Reactiescore
1.278
Begin niet over list en bedrog want dat komt nogal hypocriet over. Welke NAP bedoel je weer ? Die jullie aanboden omdat jullie ons account gekaapt hadden maar als we die wouden aannemen niet meer geldig was ?

Deze nap waarover je me gisteren hebt geskyped:
"
Lukass, 10:35
We acceptere de nap van een maand"

De nap die we de hele stam hadden aangeboden bij onze leave, maar waar niemand op reageerde waarop de week nap inging. Nu deze week NAP bijna beëindigd is probeerde je het alsnog te accepteren. Maar daar gaat het niet eens over, dat je je ten onrechte een account vertegenwoordigd... dat is echt zielig. Zonder account toegang toch afspraken voor dit account proberen af te sluiten. Je hebt toch zojuist de wens van jeroen gelezen? Om delete te kiezen en dus met beide kanten niks meer te maken te hebben, op deze wijze probeerde je het account buiten de rug van jeroen om toch nog een bepaalde kant op te trekken.

Ik zal hier vanavond verder op ingaan, maar doordat ik zie waartoe je instaat bent om blijkbaar Nidavellir bij je geliefde Cube te houden. Ben ik er toch wel zeker van dat Jonas met dit alles niks van doen heeft. Ik denk dat het bij veel posters niet bekend is dat er vanuit Cube gekeken werd naar opties om twee spelers die Jason(van chuchu) ergens geregeld had op Nidavellir te zetten. Toevallig dat hetzelfde account chuchu het meest zou profiteren van deze smerige handeling van jou(lees: de nap onterecht aangaan).

Dat Jeroen in zijn oordeel mogelijk een verkeerde richting op geduwd is met het indirecte bewijs neem ik hem niet kwalijk. Geen enkele speler van GK is door Jeroen benaderd, dus een eenzijdig verhaal is hem vanuit Cube voorgelegd. Een stam die mogelijk koste wat kost een team op Nidavellir kwijt wilde. Als ik nu zie tot wat Lukass in staat is om voor Cube een voordeeltje te regelen, zou ik me niet eens verbazen dat alle koppen de verkeerde kant op staan in dezen en dat de terechte schuldige momenteel van de meeste geen blaam treft.
 

DeletedUser58227

Guest
Merk dat Nidavellir wordt afgeschilderd als een vreselijk account door Gele Kanarie. Wilden jullie het account juist niet uit "respect" naar Nidavellir meenemen? :tongue: Of moet daar weer per se bewijs van gepost worden alvorens dit wordt toegegeven?

Ik zal hier vanavond verder op ingaan, maar doordat ik zie waartoe je instaat bent om blijkbaar Nidavellir bij je geliefde Cube te houden. Ben ik er toch wel zeker van dat Jonas met dit alles niks van doen heeft.

Waarom ging je dan á la minute bij Jonas verhaal halen toen het e-mail adres terug gewijzigd werd door Jeroen?
 
Reactiescore
1.278
Merk dat Nidavellir wordt afgeschilderd als een vreselijk account door Gele Kanarie. Wilden jullie het account juist niet uit "respect" naar Nidavellir meenemen? :tongue: Of moet daar weer per se bewijs van gepost worden alvorens dit wordt toegegeven?



Waarom ging je dan á la minute bij Jonas verhaal halen toen het e-mail adres terug gewijzigd werd door Jeroen?

Nida is een lastig account, vooral met Jeroen heeft het account GK een lange geschiedenis die voor een groot deel nog voor mijn en Daan zijn ttijd is geweest. Jeroen heeft altijd prima intenties getoond alleen het account leed aan inactivieit waardoor de de maximale niet benut konden worden. Ik kon me daar wel is om oplaaien en dat weet jij of Jeroen vast ook wel, toch een account waar je een tijd al mee speelt(met veel directe samenwerking) ga je niet zomaar tegenwerken. Hoef je overigens geen bewijs van te posten haha, dit weet ik nog prima.

Op je tweede deel van je post geef ik je een tip, gezien de situatie wisten we dat er wat stond te gebeuren. Immers het account Nida had op delete gestaan en toen hij hieraf was waren twee inactieve co's 'terug'. Beide hadden een andere visie en wij liepen rond met een plan om een team op Nida te zetten en hem richting MP mee te nemen en Cube had een soortgelijk plan. De spanning hing in de lucht en dan heb ik een raadsel voor jou, hoe zou ik kunnen zien IG dat er wat aan het gebeuren is?

Wel grappig trouwens dat jullie aan de ene kant Jonas beschuldigen, maar hij jullie wel helpt met 'bewijs'. Toont maar weer is aan dat het verhaal aan alle kanten flink opgeklopt wordt. Het verbaast me zelfs nog dat ik nog geen beschuldiging gehoord heb dat GK de schuldige is van de delete van Nida via magische hacks bijvoorbeeld.
 

DeletedUser73358

Guest
Het verbaast me zelfs nog dat ik nog geen beschuldiging gehoord heb dat GK de schuldige is van de delete van Nida via magische hacks bijvoorbeeld.

Jawel Martijn, die denkt dat ik een pro hacker ben die wachtwoorden van spelers eventjes naar voren kan toveren en dit dan ook zou doen.
 

DeletedUser58227

Guest
Op je tweede deel van je post geef ik je een tip, gezien de situatie wisten we dat er wat stond te gebeuren. Immers het account Nida had op delete gestaan en toen hij hieraf was waren twee inactieve co's 'terug'. Beide hadden een andere visie en wij liepen rond met een plan om een team op Nida te zetten en hem richting MP mee te nemen en Cube had een soortgelijk plan. De spanning hing in de lucht en dan heb ik een raadsel voor jou, hoe zou ik kunnen zien IG dat er wat aan het gebeuren is?

Het is überhaupt niet relevant of je kan zien wat er gebeurd op Nidavellir. Jij kiest er voor over te stappen naar de vijand. Wat heb je dan nog te moeien in Cube?
 
Reactiescore
1.278
Het is überhaupt niet relevant of je kan zien wat er gebeurd op Nidavellir. Jij kiest er voor over te stappen naar de vijand. Wat heb je dan nog te moeien in Cube?

Jij begint erover, ik leg alleen uit hoe. En daarnaast 'vijand' vind ik wel erg extreem, IG was er nog geen enkel contact met MP geweest. Een overstap van jullie richting Gods zou inderdaad wel overstappen naar de vijand zijn, omdat je dan naar een stam gaat waar je al eerder een stamlid aan bent verloren. In een strijd die vol aan de gang is....
 

DeletedUser58227

Guest
Jij begint erover, ik leg alleen uit hoe. En daarnaast 'vijand' vind ik wel erg extreem, IG was er nog geen enkel contact met MP geweest. Een overstap van jullie richting Gods zou inderdaad wel overstappen naar de vijand zijn, omdat je dan naar een stam gaat waar je al eerder een stamlid aan bent verloren. In een strijd die vol aan de gang is....

Je legt het uit inderdaad. Dat wil helaas nog niet zeggen dat jouw uitleg voor die actie juist is. Overigens heb ik nog geen antwoord op de vraag waarom je je moeit in zaken van een vijandige stam (Cube) moeit.
Mp. is een vijand/zou vijand worden na jullie overstap, of had je in gedachten Mp. & Cube BG/NAP zouden worden van elkaar? Lijkt me sterk haha

Als wij er voor hadden gekozen naar Gods over te stappen, dan waren wij inderdaad ook naar de vijand overgestapt. Zoals je zelf al zegt 'als', want dat is niet gebeurd.
 

DeletedUser73358

Guest
Wat wil je beweren Stan, dat hetgeen dat jullie probeerden rechtvaardiger was?

Geen van de twee kanten, of de co-spelers hadden schijnbaar het recht om een kant te kiezen. Enkel Jeroen zou dit mogen doen volgens alle logica, ondanks dat hij zelf enkele dagen ervoor het account op delete gezet had.

Of Nida nou betrokken zou worden bij MP. of voortzetting bij Cube zou weinig uitmaken. Als Cube inderdaad een solide stam was en alles vlekkeloos, geen accounts op del/runners/vv/def-aanvragen/participatie bij massa's etc dan zou ik er in kunnen komen maar dan waren wij (en Ice) die stam ook nooit geleaved.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Je legt het uit inderdaad. Dat wil helaas nog niet zeggen dat jouw uitleg voor die actie juist is. Overigens heb ik nog geen antwoord op de vraag waarom je je moeit in zaken van een vijandige stam (Cube) moeit.
Mp. is een vijand/zou vijand worden na jullie overstap, of had je in gedachten Mp. & Cube BG/NAP zouden worden van elkaar? Lijkt me sterk haha

Als wij er voor hadden gekozen naar Gods over te stappen, dan waren wij inderdaad ook naar de vijand overgestapt. Zoals je zelf al zegt 'als', want dat is niet gebeurd.

Ik zie verdachte interns dus dat dat niet gaat gebeuren ben ik benieuwd na, ik zie een naderende samensmelting van Oud cube en Gods. Dat zou dan zeker weten tot dusver de lafste stamactie van deze wereld zijn. Maar ik kan het fout hebben uiteraard, alleen omdat er net niet op in werd gegaan groeien mijn vermoedens.

Wij zijn niet een vijandige stam gejoind, dat jullie MP na onze join als vijandig gaan bestempelen is echt een zaak die bij jullie zelf ligt. Wij hebben niet voor niks een NAP aangeboden van aanzienlijke tijd die een optie met verlening bevatte.

Ik moet eerlijk zijn dat ik de vraag waarom ik mezelf met de zaken van Cube zou bemoeien niet begrijp met deze vraag kunnen namelijk meerdere dingen bedoeld worden. Graag reageer ik er op, tenminste als jij zo aardig wilt zijn om de vraag iets te verduidelijken.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 697374

Guest
Sorry hoor ik dacht dat iedereen in de top 3 stammen ( .cube, gods, MP) het tot op zeker hoogte eens waren om voor een 3 partijen eindstrijd te gaan. Dan wordt MP wel degelijk gezien als vijand anders is dat toch niet mogelijk.o_O
 

DeletedUser73358

Guest
Sorry hoor ik dacht dat iedereen in de top 3 stammen ( .cube, gods, MP) het tot op zeker hoogte eens waren om voor een 3 partijen eindstrijd te gaan. Dan wordt MP wel degelijk gezien als vijand anders is dat toch niet mogelijk.o_O

Ja maar MP. lag nog ver weg, Cactus lag er met een relatief grote stam nog tussen en confrontatie zou nog weken of maanden van huis zijn. Kortom nog geen directe vijand.

In conclusie praten we over een account dat dus al inactief was en op delete stond met twee co-spelers die allebei iets anders wouden, zonder akkoord van de eigenaar. In de tussentijd hebben we gezien dat er een e-mail is veranderd en dat het account ten onrechte vertegenwoordigd is geprobeerd te worden. Nee dat zijn zeker geen leuke acties, waar niemand ook achter staat.

Het is heel leuk dat gods en gods-fanboys dit proberen op te kloppen, maar ik denk dat het veel relevanter is dat Gods zichzelf maar eens gaan verantwoorden m.b.t. waar ze nu allemaal mee bezig zijn. Wel vanzelfsprekend als je andere stammen verwijt van recruit to win en andere samenwerkingen etc, stelletje hypocrieten.

Wel met een voorsprong van 3+ mill kunnen leven en een cakewalk op Cube, maar als er dus uitdaging komt en je een kleine achterstand begint te krijgen soortgelijke praktijken hanteren. (Frontdorpen van Chuchu zonder weerstand edelen zodat hij meer edels voor Nida kan gebruiken is de 1e aanwijzing van een hele reeks bullshit wat ongetwijfeld nog gaat komen.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Sorry hoor ik dacht dat iedereen in de top 3 stammen ( .cube, gods, MP) het tot op zeker hoogte eens waren om voor een 3 partijen eindstrijd te gaan. Dan wordt MP wel degelijk gezien als vijand anders is dat toch niet mogelijk.o_O

Dat er toen der tijd drie stammen in de race waren voor de overwinning klopt helemaal. Toch is het zo dat wanneer twee stammen nog geen aanvallen tussen elkaar hebben lopen diplomatie in de vorm van een NAP niet uit te sluiten is. Een denkbaar situatie had bijvoorbeeld(!) geweest dat Gods seiba en doske had opgenomen in de stam. Op zo'n kwantitatief voordeel van gods had gereageerd kunnen worden dmv een tijdelijke nap om de kansen recht te trekken. Dit is gespeculeer, maar dat is het driestrijd gebazel ook. Cube en MP lagen nog niet tegen elkaar en dan zijn er nog veel scenario's mogelijk. Dat de meerderheid van de wereld graag een driestrijd ziet betekent natuurlijk niet dat een gebalanceerde driestrijd mogelijk gaat zijn. Ook wel gezegd het is te voorbarig om stammen als vijand te beschouwen voordat er aanvallen tussen beide lopen.

Word nu trouwens ook wel nieuwsgierig naar de relatie tussen Gods en oud-cube, iemand uit Gods die dit alles kan toelichten? Mochten de geruchten waar zijn zijn jullie de wereld hiervan toch wel een verantwoording voor schuldig.
 

DeletedUser73358

Guest
Binnen Cube was het trouwens ook duidelijk dat we bezig waren met een GAP op Cactus, mocht dat nog relevant zijn. Zo vijandig waren we dus nog helemaal niet.
 
Reactiescore
3.457
Ik heb het volste vertrouwen dat de situatie relatief gebalanceerd blijft met blijvende opties voor Gods in de vorm van BG's en potentiële recruits. Tjah het is aan Gods om daar iets mee te doen en zo niet, dan zal op papier de situatie nadeliger worden.
Beste Twan noem je ons hypocriet terwijl jij de optie duidelijk benoemde vorige week?
Je zegt daar heel duidelijk dat als wij niets zouden doen dat het zeer nadelig voor Gods zou zijn en nu het duidelijk wordt dat we niet stilgezeten hebben maak je ons uit voor hypocriet;-)
 

DeletedUser73358

Guest
Beste Twan noem je ons hypocriet terwijl jij de optie duidelijk benoemde vorige week?
Je zegt daar heel duidelijk dat als wij niets zouden doen dat het zeer nadelig voor Gods zou zijn en nu het duidelijk wordt dat we niet stilgezeten hebben maak je ons uit voor hypocriet;-)

Ik heb nergens gezegd dat het zeer nadelig zou zijn, ik zij ''nadelig'', oftewel van een voorsprong van 3m+ naar een kleinere achterstand.
Zoals ook reeds aangegeven zouden we het top voor een aantal ex-cube spelers vinden, maar dat maakt jullie geen klap minder hypocriet. Haha, jullie konden dus niet leven met een relatief kleine achterstand i.p.v. een voorstand en alle recente ophef over Morgan dat het een cake-walk zou zijn bevestigd dus dat jullie niet voor een uitdaging zijn. Je nam het kwalijk dat MP. zat te rekruteren, terwijl ze flink achter liepen en nu zijn jullie met precies hetzelfde bezig.

Hetgeen wat ik reeds gezegd heb, heeft daar absoluut geen invloed op en ik vind het heel erg vermakelijk.

MP. heeft bewust ''slechts'' 2 accounts gerekruteerd, om de wereld relatief eerlijk te behouden. Hier hebben jullie aanzienlijk veel ophef over gemaakt, dus de huidige voortgang zegt vee veel over jullie en blijft hypocriet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan