Top/Flop stammen

Reactiescore
853
Mag ik bijvoorbeeld als account eigenaar van Apog (ben al maanden gestopt) random het account op del komen zetten of de huidige bespelers kicken en zelf verder spelen?

Zeggen jullie het eens (Martijn/Inge/Stan) :p
Ja zeker mag dat, als jij het niet eens bent met hoe mensen het account bespelen en tegen jouw tw-normen en waarden ingaan mag je wat mij betreft zelfs als gestopte eigenaar de stekker eruit trekken.

Bewijs maar, gezien die gesprekken toen nog niet eens begonnen waren.
Ik zeg niet voor niets dat ik niet weet of dat de reden is, ik doel enkel te stellen dat er wellicht een reden is dat de eigenaar besloten heeft dat het account niet meer bespeelt mag worden. Een onderlinge ruzie tussen eigenaar/bespelers zou namelijk ook de oorzaak kunnen zijn van dit gezeik.
 
Reactiescore
3.457
Wanneer jij in je e-mail een melding ziet dat je account weggegapt is dan zal ik geheel snappen Jannes dat jij Apog op del zet.
 
Reactiescore
1.278
Ik vermaak me wel jongens. Gods die wil de wereld winnen, maar blijkbaar lukt dit niet met een kleine kwantitatieve achterstand. Hetgeen van wat jullie MP beschuldigen doen jullie nu doodleuk ook met oud cube. Jullie willen naam maken op deze wereld, maar eigelijk zijn jullie een samenvoegsel van allemaal oud wereldwinnaars die er alles aan doen om een leuke eindstrijd te krijgen waarbij alle factoren in jullie voordeel zijn. Je zou namelijk maar een uitdaging moeten aangaan waarbij je wereldwinst bij in gevaar komt hé.

De dag voordat nidavellir op delete ging kregen we via skype van een speler van nidavellir door dat ze alsnog met de NAP akkoord gingen, blijkbaar heeft een speler zonder account toegang dus geprobeerd ons aan een vier weken NAP vast te leggen. Het enige account dat hiervan zou profiteren is Chuchu, die hiernaast ook nog door jullie geinternt wordt. Er wordt hier vies spel gespeeld waarbij Gods direct profiteerd.

Bah, jullie spelen allemaal fijn de rol van moraalridder op het AF, maar IG tonen jullie andere daden. Daden die dan nog ook eens de balans van de wereld verzieken. Top bezig jullie. Wees trots op jullie glorieuze verleden, in het heden maken jullie dit namelijk niet meer waar. Jullie prestatiedrift dwingt jullie klaarblijkelijk tot laag spel.
 

DeletedUser79886

Guest
Twan je schrijft hier zo veel nonsens om de reputatie van GK toch maar rooskleuring te houden dat je nu zelfs met leugens afkomt om mij zwart te maken ten voordele van GK... Vandaar heb ik besloten om hier toch maar eenmalig even te reageren.

Het is een feit dat er geprobeerd is om het email adres op Nidavellir te veranderen om zo het account te kapen voor eigen doeleinden. Ter info: ik was nog maar een dag of twee/drie inactief toen deze actie al plaatsvond.

Ik kan niet zwart op wit bewijzen wie het gedaan heeft maar al het indirect bewijs op basis van de reacties die ik gehad heb, wijst er wel op dat GK erachter zat. Dit door een co van Nida te laten loggen die er in feite al mee gestopt was (Jonas). Deze co is een vriend van een van de spelers op GK en was ook even op Nida gekomen op vraag van GK, dus je hoeft geen berg aan bewijs te hebben om door te hebben wiens zet dit was...

Wat echter erger was dan deze zet is dat ze (zowel GK als leiding Mp.) er blijkbaar ook in geslaagd waren om de mensen in Cube te doen geloven dat ik zelf met Nida naar Mp. wilde overstappen achter de rug van iedereen. Vervolgens werd ik als stabber bestempeld toen het hele verhaal uitkwam, ook door mijn eigen ‘co-spelers’. Ook Rens was hier vol overtuigd van mijn schuld aangezien hij hierdoor onterecht in zijn Golden Awards lijstje aanhaalde dat hij Nida de eerstkomende werelden niet meer hoefde te zien. Gelukkig vergde het niet al te veel uitleg om toch een aantal mensen met gezond verstand ervan te overtuigen dat ik niets met Mp. te maken had en dat er duidelijk meer achter zat.. Het was voornamelijk door al deze onterechte beschuldigingen aan mijn adres dat ik besloten heb om het account definitief op delete te zetten. Ik was en ben namelijk van mening dat iemand die zulk een verdorven acties uitvoert om toch maar kost wat kost het account mee te hebben het totaal niet verdient om het account nog aan hun kant te hebben op welke manier dan ook. Mijn enige spijt hierbij is dat ik zelf zodanig teleurgesteld was door al dit onterecht negativisme aan mijn adres dat de resterende Cube spelers nu ook Nida kwijt zijn..

Om het verhaal af te sluiten: ik hoorde hoe graag GK (en Mp. ook blijkbaar) Nida in de stam wilden hebben en dat vooral GK het enorm jammer zou vinden als het account verloren zou gaan. Meer dan dat hoefde ik niet te horen om de delete knop in te drukken. Ik hoop dat GK nu dolblij is met de bb’s en rustig kan mediteren over hun mislukte kaping terwijl ze deze aan het overnemen zijn...

Mag ik bijvoorbeeld als account eigenaar van Apog (ben al maanden gestopt) random het account op del komen zetten of de huidige bespelers kicken en zelf verder spelen?

Zeggen jullie het eens (Martijn/Inge/Stan) :p

Neen maar er waren op Nida geen andere bespelers meer en ik was ook geen maanden gestopt, slechts een paar dagen alvorens het account op grijs ging. Ik heb in principe solo gespeeld op Nidavellir van de eerste tot de laatste dag. Tenzij je van mening bent dat een paar dagen aan losse acties van anderen, en enkel als het hun uitkwam, voldoende is om te kunnen spreken over ‘team Nida’... Het feit dat het account geworden is wat het was alvorens het op delete ging is voor 99% aan mij te danken, wat mij meer recht geeft dan eender wie ook op deze wereld om het account op delete te zetten...

Precies zoals ik zeg, GK bijvoorbeeld staat nog op de oude eigenaar's e-mail, ondanks dat hij sinds 500k +/- niet meer gelogged heeft op het account.

Zou het bijzonder frapant vinden als zo'n eigenaar oppeens een beslissing maakt over een account, of oppeens een plek op het account gaat opeisen. Dit is zeer vaak overkomen bij teams en ondanks dat zo'n eigenaar in het ''volle'' recht staat vind ik dat dus absoluut niet, veel TW-regelgeving slaat nergens op.

Wel ik ben dus niet 'zo'n eigenaar' als je mijn reactie hierboven leest...

Dit vind ik echt de grootste onzin. Er zijn zoveel accounts die officieel op andere namen staan, GK zelf toevallig ook nog. Als een eigenaar dit stokje doorgeeft en bijvoorbeeld het account wel nog wilt behouden voor volgende werelden of om een of andere reden niet meer speelt zoals nu bij Nida het geval vind ik niet dat je zomaar het account op delete kan zetten, of een team van het account kan schoppen.

Uiteraard als de eigenaar nog zelf actief is, dan kan dat prima maar niet een dwaze eigenaar die toevallig eens terugkomt om plannen de grond in te trappen, of omdat een e-mail toevallig nooit gewijzigd is.

Wel Twan, er was geen team om van het account te schoppen. Tenzij je het over je kapingsteam hebt?

Ja maar iedereen hier schuift dat op ons, het is niet ons probleem als een co-speler dat doet, die graag verder wilt spelen op die wereld ondanks gebonden te zijn aan zo'n eigenaar.

Al die inactieve co-spelers waren gestopt man. Je hebt het hier over Jonas, die geen zin had om nog verder te doen aangezien hij zich door jullie gedwongen voelde om in de eerste plaats te beginnen op deze wereld. Hij wilde zelf nooit echt op W62 spelen en deed het enkel omdat jullie het vroegen...

Dat Jeroen van Nida weinig voor z'n stam over had was al duidelijk. Dus dit zou mensen ook niet moeten verassen. ;)

Geen idee wie jij bent. Maar als je mijn reactie hierboven even leest omtrent dat ik zowat alles solo deed gedurende heel de looptijd van het account vermoed ik dat ik een pak meer heb gedaan voor Cube dan de gemiddelde speler in Cube aangezien de meesten wel andere actieve spelers hadden om hen te helpen op het account...

Nou nou, alle ophef over Nida terwijl het account dus gewoon weer direct op delete stond nadat die eraf gehaald was.

Denk dat onze poging om er een nieuw team op te zetten dus vrij logisch was en een kans om het account een toekomst te geven, nu gaat een top account verloren zonder doel of reden.

Dank je voor het enige compliment van jou hier, dankzij mijn solo acties werd het inderdaad een top account.

Mvg,

Jeroen
 
Reactiescore
3.584
Neen maar er waren op Nida geen andere bespelers meer en ik was ook geen maanden gestopt, slechts een paar dagen alvorens het account op grijs ging. Ik heb in principe solo gespeeld op Nidavellir van de eerste tot de laatste dag. Tenzij je van mening bent dat een paar dagen aan losse acties van anderen, en enkel als het hun uitkwam, voldoende is om te kunnen spreken over ‘team Nida’... Het feit dat het account geworden is wat het was alvorens het op delete ging is voor 99% aan mij te danken, wat mij meer recht geeft dan eender wie ook op deze wereld om het account op delete te zetten...

Ik ben dan ook van mening jij het recht hebt om je account op del te zetten :) Ik vind het fout van de persoon die poogde de email op zijn naam te zetten. Maar zie verder weinig relevantie aan team GK.

Bij je tekst te lezen lijkt het toch wel eigenaardig in elkaar te zitten. Alvast succes verder!
 
Reactiescore
1.278
Praat je nu over je eigen account?

Prachtig om te lezen dat jullie de bal terug kaatsen naar Gods terwijl jullie achter een hack zitten!

Een hack nog wel, denk je dat ik een boel russen op mijn kamer heb zitten? Of zou ik een computer in mijn hoofd hebben zitten waarmee ik automatisch kan hacken? Allemaal mogelijk met jouw rijkelijke fantasie. Voor de rest kan ik je nomineren voor de post van selectiefste poster van Gods, chapeau. Je hebt precies op 1 regel reageert en bent op niks ingegaan. Misschien kan je nu Martijn weer roepen om je post te liken en hetzelfde wat in je post staat nog eens te herhalen? Alsof niemand daar doorheen ziet maar toch.
 
Reactiescore
3.457
Een hack nog wel, denk je dat ik een boel russen op mijn kamer heb zitten? Of zou ik een computer in mijn hoofd hebben zitten waarmee ik automatisch kan hacken? Allemaal mogelijk met jouw rijkelijke fantasie. Voor de rest kan ik je nomineren voor de post van selectiefste poster van Gods, chapeau. Je hebt precies op 1 regel reageert en bent op niks ingegaan. Misschien kan je nu Martijn weer roepen om je post te liken en hetzelfde wat in je post staat nog eens te herhalen? Alsof niemand daar doorheen ziet maar toch.
Wat jij ontkende op het af heeft Twan onbedoeld toegegeven zojuist,wie liegt moet veel onthouden he zullen we maar zeggen;-)
 

DeletedUser69389

Guest
Een hack nog wel, denk je dat ik een boel russen op mijn kamer heb zitten? Of zou ik een computer in mijn hoofd hebben zitten waarmee ik automatisch kan hacken? Allemaal mogelijk met jouw rijkelijke fantasie. Voor de rest kan ik je nomineren voor de post van selectiefste poster van Gods, chapeau. Je hebt precies op 1 regel reageert en bent op niks ingegaan. Misschien kan je nu Martijn weer roepen om je post te liken en hetzelfde wat in je post staat nog eens te herhalen? Alsof niemand daar doorheen ziet maar toch.
Nuja met Twan op jullie account is de koppeling naar hacken en zogenaamde co spelers die op de proppen komen zo gemaakt hoor. :rolleyes: Maar mooie post Nida. Het toont de hypocrisie en leugens van team GK maar weer mooi aan.
 
Reactiescore
1.278
Wat jij ontkende op het af heeft Twan onbedoeld toegegeven zojuist,wie liegt moet veel onthouden he zullen we maar zeggen;-)

Citeer maar, of moet ik nu gaan gissen wat je bedoeld? Maar hoe zit dat nu met die NAP verzoek van NIda een dag geleden... ben nu wel benieuwd. Vooral omdat je het zo overduidelijk negeert.
 

DeletedUser69389

Guest
Citeer maar, of moet ik nu gaan gissen wat je bedoeld? Maar hoe zit dat nu met die NAP verzoek van NIda een dag geleden... ben nu wel benieuwd. Vooral omdat je het zo overduidelijk negeert.
Inge bedoeld dat jullie niet achter het plaatsen van een nieuw team op Nida zaten.

Voor de rest zie ik hier wel vooral geblaat en 0 bewijs van alle partijen.
 

DeletedUser73358

Guest
Nuja met Twan op jullie account is de koppeling naar hacken en zogenaamde co spelers die op de proppen komen zo gemaakt hoor. :rolleyes: Maar mooie post Nida. Het toont de hypocrisie en leugens van team GK maar weer mooi aan.

Haha Martijn, waar zie je mij voor aan. Voor een master hacker ofzo, ik heb niet gehacked of dergelijk op w43 en nogmaals was ik slechts één persoon van die gehele stab groep, zelfs niet het meesterbrein erachter.

Het feit dat het account geworden is wat het was alvorens het op delete ging is voor 99% aan mij te danken, wat mij meer recht geeft dan eender wie ook op deze wereld om het account op delete te zetten...

Jeroen, waar was je te bekennen bij de relevante acties zoals bijvoorbeeld op SnailTrail....
Dat terzijde was je inderdaad voor het grootste gedeelte de drijvende kracht achter Nida, hoe inactief dat was ook.

Maar vanwaar het account op delete zetten, zonder communicatie naar je co-spelers of je stam.
 
Reactiescore
3.457
Citeer maar, of moet ik nu gaan gissen wat je bedoeld? Maar hoe zit dat nu met die NAP verzoek van NIda een dag geleden... ben nu wel benieuwd. Vooral omdat je het zo overduidelijk negeert.
Gods heeft 0 contact gehad met Lucas ,misschien hem even laten reageren hier dan is dat verhaal ook weer de wereld uit.
@Purple Swag

Waarom reageer jij niet op het verhaal van Nida eigenlijk? ( over selectief reageren gesproken)
 
Reactiescore
967
Geen idee wie jij bent. Maar als je mijn reactie hierboven even leest omtrent dat ik zowat alles solo deed gedurende heel de looptijd van het account vermoed ik dat ik een pak meer heb gedaan voor Cube dan de gemiddelde speler in Cube aangezien de meesten wel andere actieve spelers hadden om hen te helpen op het account...

Even ter verduidelijking, ik ben een van GK spelers. Je moet weten dat ik veel respect heb bij mensen die solo een account runnen, mits ze genoeg activiteit bezitten. Dit was bij Nida alles behalve het geval. Stamacties en PM's werden dagenlang niet gelezen of beantwoord. De communicatie was stroef, waardoor wij ons als buuraccount geneigd voelde om te helpen in de vorm van het aanbieden van een co.

Dat je aangeeft dat je meer deed dan een gemiddeld Cube-lid negeer ik even, maar gezien het feit dat menig Cube-lid vrij weinig deed voor z'n stam is dit ook niet erg moeilijk.

Hoe dan ook, alles omtrent Nida en de zogenaamde hack is allemaal erg spoedig gebeurd en ik moet bekennen dat het mij voorbij is gegaan. Ik ben niet altijd even actief en voordat ik het wist liepen er al gesprekken met co-spelers van Nida(Jonas). Er heerste enorm veel hectiek op dat moment. Er is niet altijd alles gedeeld in de tussentijd waardoor ik niet helemaal op de hoogte was. Daarom zou het ook zomaar kunnen dat niet alles even netjes gegaan is, maar gezien ik niet altijd van alles op de hoogte was is mij dat onduidelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik steun mijn co's in deze beslissing, maar had het zelf niet of anders aangepakt. Dat mijn mening dus verschilt van dat van hen zijn ze ook bewust van.

Jeroen, sorry van de shitstorm, het ga je goed.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Haha Martijn, waar zie je mij voor aan. Voor een master hacker ofzo, ik heb niet gehacked of dergelijk op w43 en nogmaals was ik slechts één persoon van die gehele stab groep, zelfs niet het meesterbrein erachter.
Niet? De screens zeiden wat anders. Moet ik ze weer even tonen? Want toevallig had ik ze met wat zoekwerk een paar weken terug zo gevonden. Blaat lekker verder. Maar als je je eigen aandeel zo blijft marginaliseren maak ik het zo weer openbaar voor de community hoor.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Reactiescore
1.278
Gods heeft 0 contact gehad met Lucas ,misschien hem even laten reageren hier dan is dat verhaal ook weer de wereld uit.
@Purple Swag

Waarom reageer jij niet op het verhaal van Nida eigenlijk? ( over selectief reageren gesproken)

Je reageert wel politiek correct inderdaad, al gaat het via een speler die Gods internt is gods toch indirect betrokken Inge. Of jij moet het uiteraard normaal vinden dat spelers doen alsof ze accounts vertegenwoordigen terwijl ze er blijkbaar niet meer spelen. Dit is dan inderdaad gebeurt voor oud-cube, die toch duidelijk met Gods aan het samenspannen is.

Ik reageert later vandaag(hopelijk) nog op Nida, tenminste al hebben mij co's nog niet volledig antwoord gegeven. Jullie zijn allemaal eng en boosaardig, maar in vergelijking tot mijn schooldocent stelt dat niks voor:D
 

DeletedUser73358

Guest
Niet? De screens zeiden wat anders. Moet ik ze weer even tonen? Want toevallig had ik ze met wat zoekwerk een paar weken terug zo gevonden. Blaat lekker verder. Maar als je je eigen aandeel zo blijft marginaliseren maak ik het zo weer openbaar voor de community hoor.
Ja ik kan het me niet heugen, ik heb niet eens de capaciteiten om een account te hacken. Verder vind ik niet dat ik mijn aandeel ergens marginaliseer, ik ontken nergens dat ik er geen onderdeel van was, maar ik was ook zeker niet de iniatiefnemer (zoals 5 andere personen), of het meesterbrein (Willem) achter de hele stab.

staat letterlijk in zijn post
Nee, ik lees het nergens. Jeroen had het account al ver voor alle drama op delete gezet en dat is relevante informatie, gezien dat dus niet gecommuniceerd was naar z'n team of z'n stam en nog voordat wij uberhaupt met MP. in gesprek waren. Het account werd vervolgens van delete afgehaald door een co-speler en toen na een paar dagen weer op delete gezet door Jeroen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Je hoeft niet te doen als of Inge daadwerkekijk hacken bedoelt, jullie zijn geen 12.
 
Bovenaan