Top/Flop stammen

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
swoartfechter klinkt ook wel leuk
 
Reactiescore
331
Kom vecht me dan
 
Reactiescore
3.457
Inge ik ben wel van de spelletjes, maar dit soort raadsels liggen mij toch wat minder:D:p.

Volgens mij heb ik globaal alles uitgelegd wat voor GK of MP relevant zou zijn en daarmee antwoord gegeven op die vragen(die overigens foutief waren) dus heb er een eigen draai aan gegeven.

Edit. Dat ik niet dieper in ga op sommige zaken heeft ermee te maken dat dit interne informatie is binnen het team nida, prive word ik uiteraard wel op de hoogte gesteld, maar ik vind het nogal respectloos om dit zomaar op het af te zetten.
Ook zou ik graag even uitleg omtrent Nidavellir willen horen. Is het een eigen keuze geweest van dit account om intern van Mp. te worden of is het waar dat het wachtwoord is veranderd en dat de bespelers met de gebakken peren zitten? Ik geloof namelijk niet dat het zo simpel ligt als hoe het omschreven wordt, maar ik heb wel het gevoel dat het niet helemaal netjes is gegaan aan alle gefrustreerde reacties te horen.

De prioriteit lag eerst op onze buren en dit is vooralsnog niet rond.

Nee het is allemaal niet zo ingewikkeld en een reactie inclusief omtrent Nida sta je nog tegoed, eerst gaan we alles nog verder bespreken en daarna officieel maken.



Een account wat op del staat(naar eigen zeggen) ineens wordt het ww gewijzigd ten tijde van jullie gesprekken met MP,en de vv van Nida wordt gedumpt bij LDE,je weet wel de stam waar jullie banden mee hebben.
Dit stinkt namelijk aan alle kanten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.278
Een account wat op del staat(naar eigen zeggen) ineens wordt het ww gewijzigd ten tijde van jullie gesprekken met MP,en de vv van Nida wordt gedumpt bij LDE,je weet wel de stam waar jullie banden mee hebben.
Dit stinkt namelijk aan alle kanten.

Geloof wat je wil geloven Inge, al blijf je met je eigen verhaal komen en trek je alles wat ik zeg in twijfel... tjah dan kunnen we over niets doorgaan tot het nog steeds niets is. Want wat jij beweert, of tenminste waar jij op doelt is gewoon onzin.

Ik had inderdaad contact met iemand van LDE, dit was iemand die interesse had om op nida te komen spelen... Doordat nida al zo lang stilstond(inactief) had hij aangeboden op nida wat dorpen te gaan edelen, daar had hij namelijk tijd voor. Dit heb ik via een co geregeld van nida en zo is die VV daar terecht gekomen, al werd hij al helaas verbroken voordat deze speler wat kon edelen. Contact is allemaal via skype geweest dus heb daar een hele hoop logjes van, wil ik best delen met zijn toestemming.. tenminste aan mensen die niet alles klakkeloos op het af zetten.

Vind het trouwens een beetje zielig dat het verhaal die kant op geduwd moet worden, vroeger had ik hieraan misschien toegegeven :p. Maar ga mezelf nu echt niet meer verlagen tot dit niveau. Ik weet nu dat dit, waarmee je allemaal op het af komt, echt meer over jou zegt dan over mij.
 

DeletedUser58227

Guest
Geloof wat je wil geloven Inge, al blijf je met je eigen verhaal komen en trek je alles wat ik zeg in twijfel... tjah dan kunnen we over niets doorgaan tot het nog steeds niets is. Want wat jij beweert, of tenminste waar jij op doelt is gewoon onzin.

Ik had inderdaad contact met iemand van LDE, dit was iemand die interesse had om op nida te komen spelen... Doordat nida al zo lang stilstond(inactief) had hij aangeboden op nida wat dorpen te gaan edelen, daar had hij namelijk tijd voor. Dit heb ik via een co geregeld van nida en zo is die VV daar terecht gekomen, al werd hij al helaas verbroken voordat deze speler wat kon edelen. Contact is allemaal via skype geweest dus heb daar een hele hoop logjes van, wil ik best delen met zijn toestemming.. tenminste aan mensen die niet alles klakkeloos op het af zetten.

Vind het trouwens een beetje zielig dat het verhaal die kant op geduwd moet worden, vroeger had ik hieraan misschien toegegeven :p. Maar ga mezelf nu echt niet meer verlagen tot dit niveau. Ik weet nu dat dit, waarmee je allemaal op het af komt, echt meer over jou zegt dan over mij.

Via een co die al weken niet meer logde, wachtwoord & email veranderen zonder toestemming van de hoofdspeler van Nidavellir, of enig andere co's...
Je hebt het verhaal zelf die kant op geduwd door te forceren Nidavellir kunt gebruiken/mee naar Mp. te nemen, of hoe wil je deze acties anders verklaren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
735
Geloof wat je wil geloven Inge, al blijf je met je eigen verhaal komen en trek je alles wat ik zeg in twijfel... tjah dan kunnen we over niets doorgaan tot het nog steeds niets is. Want wat jij beweert, of tenminste waar jij op doelt is gewoon onzin.

Ik had inderdaad contact met iemand van LDE, dit was iemand die interesse had om op nida te komen spelen... Doordat nida al zo lang stilstond(inactief) had hij aangeboden op nida wat dorpen te gaan edelen, daar had hij namelijk tijd voor. Dit heb ik via een co geregeld van nida en zo is die VV daar terecht gekomen, al werd hij al helaas verbroken voordat deze speler wat kon edelen. Contact is allemaal via skype geweest dus heb daar een hele hoop logjes van, wil ik best delen met zijn toestemming.. tenminste aan mensen die niet alles klakkeloos op het af zetten.

Vind het trouwens een beetje zielig dat het verhaal die kant op geduwd moet worden, vroeger had ik hieraan misschien toegegeven :p. Maar ga mezelf nu echt niet meer verlagen tot dit niveau. Ik weet nu dat dit, waarmee je allemaal op het af komt, echt meer over jou zegt dan over mij.
Welke kant drukt ze het precies op? Volgens mij beroept Inge zich in haar verhaal gewoon op feiten zonder daar conclusies over te trekken, maar wel aan te geven dat het een uiterst opmerkzaam geval is op z'n zachtst gezegd, wat jij vervolgens beantwoord met zeer misplaatst op de man (vrouw) spelen in je laatste zin. Inge hoeft zich hier niet te verantwoorden, dat moge duidelijk zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat mensen zich nog verbazen over de spelers van Gele Kanarie.... Was toch allang duidelijk dat die het niet zo nauw nemen met morele principes?
 
Reactiescore
1.278
Via een co die al weken niet meer logde, wachtwoord & email veranderen zonder toestemming van de hoofdspeler van Nidavellir, of enig andere co's...
Je hebt het verhaal zelf die kant op geduwd door te forceren Nidavellir kunt gebruiken/mee naar Mp. te nemen, of hoe wil je deze acties anders verklaren?

Zeg mij is beste Stan wat was dan in die tijd de actieve speler op Nida of tenminste welke co was echt actief? De hoofdspeler had het account op del gezet omdat er door alleen hem gelogd werd en was direct vertrokken.
Voor de rest kom je hier met beschuldigingen aanzetten die echt nergens op slaan en op aannames gebaseerd zijn, zo ken ik je wel weer. Net zoals je rond zat te roepen dat de val van GK je werelddoel ging worden en over kata waves etc. Je bewijst maar weer dat je niet serieus te nemen bent. Vind ik erg jammer want voordat er sprake was van een GK leave mocht ik je zeker. Al vraag je alles nog is goed na wil ik best reageren, maar voor de rest ga ik deze verzinsels en haat simpelweg negeren.

Welke kant drukt ze het precies op? Volgens mij beroept Inge zich in haar verhaal gewoon op feiten zonder daar conclusies over te trekken, maar wel aan te geven dat het een uiterst opmerkzaam geval is op z'n zachtst gezegd, wat jij vervolgens beantwoord met zeer misplaatst op de man (vrouw) spelen in je laatste zin. Inge hoeft zich hier niet te verantwoorden, dat moge duidelijk zijn.

Lees haar post nog is na aub. "Dit stinkt aan alle kanten". En dat zijn geen conclusies trekken volgens jou? Yea right. Prima dat jullie in Gods voor elkaar opkomen, maar kom hier niet met flauwekul aanzetten. Al schuif je iemand iets onterecht in de schoenen ben je daar zeker verantwoordelijk voor.
 

DeletedUser58227

Guest
Zeg mij is beste Stan wat was dan in die tijd de actieve speler op Nida of tenminste welke co was echt actief? De hoofdspeler had het account op del gezet omdat er door alleen hem gelogd werd en was direct vertrokken.
Voor de rest kom je hier met beschuldigingen aanzetten die echt nergens op slaan en op aannames gebaseerd zijn, zo ken ik je wel weer. Net zoals je rond zat te roepen dat de val van GK je werelddoel ging worden en over kata waves etc. Je bewijst maar weer dat je niet serieus te nemen bent. Vind ik erg jammer want voordat er sprake was van een GK leave mocht ik je zeker. Al vraag je alles nog is goed na wil ik best reageren, maar voor de rest ga ik deze verzinsels en haat simpelweg negeren.



Lees haar post nog is na aub. "Dit stinkt aan alle kanten". En dat zijn geen conclusies trekken volgens jou? Yea right. Prima dat jullie in Gods voor elkaar opkomen, maar kom hier niet met flauwekul aanzetten. Al schuif je iemand iets onterecht in de schoenen ben je daar zeker verantwoordelijk voor.

Ga je nou nog antwoord geven, of blijf je er omheen draaien?
Je hebt een co die al weken niet meer logde het wachtwoord en email laten veranderen. Niet Jeroen, waar je 1 of 2 dagen daarvoor nog mee in de stamchat mee hebt gesproken, of Lukas die zelfs nog vv heeft gedraaid die zelfde week. Grappig dat je zelf al zegt de enige speler die logde de hoofdspeler is, en volgens mij heb jij niet de hoofdspeler het wachtwoord & email laten veranderen, of wel? :rolleyes2:

Overigens beschuldig ik nergens op basis van aannames. Degene die dat hier doet ben jij richting mij met het zogenaamd opzetten van een kata plan.
Mijn doel is vanzelfsprekend om jullie van de kaart te spelen, niets mis mee lijkt me. Zeker niet na deze slappe actie van jullie.

Als je er inderdaad voor kiest geen eenduidige verklaring te geven hiervoor dan lijkt het me duidelijk dat Gele Kanarie aan het stablijstje toegevoegd kan worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Ga je nou nog antwoord geven, of blijf je er omheen draaien?
Je hebt een co die al weken niet meer logde het wachtwoord en email laten veranderen. Niet Jeroen, waar je 1 of 2 dagen daarvoor nog mee in de stamchat mee hebt gesproken, of Lukas die zelfs nog vv heeft gedraaid die zelfde week. Grappig dat je zelf al zegt de enige speler die logde de hoofdspeler is, en volgens mij heb jij niet de hoofdspeler het wachtwoord & email laten veranderen, of wel? :rolleyes2:

Overigens beschuldig ik nergens op basis van aannames. Degene die dat hier doet ben jij richting mij met het zogenaamd opzetten van een kata plan.
Mijn doel is vanzelfsprekend om jullie van de kaart te spelen, niets mis mee lijkt me. Zeker niet na deze slappe actie van jullie.

Als je er inderdaad voor kiest geen eenduidige verklaring te geven hiervoor dan lijkt het me duidelijk dat Gele Kanarie aan het stablijstje toegevoegd kan worden.

Waar moet ik antwoord op geven haha, jij zit hier met modder te gooien wat gewoon niet waar is. En dan nog gek vinden ook dat ik niet dieper op deze modder in ga.
Voor de rest ben ik wel benieuwd waar ik jeroen heb gesproken dan in de stamchat, je mag hier screentjes sturen of prive naar mij sturen. Laat ik het zo zeggen kan gebeurd zijn(praat veel op skype) maar heb hier echt totaal geen weet van en kan het zelf nu ook niet meer nakijken.

Voor de rest wil jij dus zeggen dat er drie actieve spelers op Nida speelde? Oké vooruit, je beweert dat er twee spelen: Lukass en Jeroen. Laat me niet lachen Stan je weet zelf wel beter.

Grappig deze pogingen om GK zwart te maken. Jullie komen hier op het AF met een verhaal tegen ons wat elke post al aangepast word, al willen jullie toch zo graag Gk gezamenlijk zwart maken... stem jullie verhaal dan wat beter af.
 

DeletedUser58227

Guest
Wat een slappe P&P is dit zeg.
Wat is er nou daadwerkelijk niet waar dan? Leg het dan ook uit...
Je weigert de situatie op te helderen, het enige wat je doet is verwijten terug gooien.
Je probeert het zo om te draaien dat bijvoorbeeld een Inge of ik ons richting jou moeten gaan verantwoorden. Dat is de omgekeerde wereld Anton. Iedereen kijkt door dit slappe gelul heen.
 
Reactiescore
1.278
Wat een slappe hap dit. Je draait er om heen, wat is nou daadwerkelijk niet waar dan? Leg het dan ook uit.

Jij noemt mij slappe hap, terwijl je zo selectief reageert. Prima hoor dat je me van wat beschuldigd, maar doe dit dan deftig. Heel je tweede regel is bijvoorbeeld onjuist, waar moet ik dan dieper op in gaan als je stellig wat beweerd wat niet klopt? En volgens mij heb ik Jeroen in al geen tijden gesproken op die screentjes wacht ik nog steeds. Dat was namelijk wel een behoorlijk verwijt.

Dat je al überhaupt zo brutaal bent om met zulke shit op het af te komen terwijl je er klaarblijkelijk niks van begrijpt. Ik snap dat er frustraties zijn richting GK, we zouden de wereld verpest hebben en cube. Dan nog is dit niet een faire manier om dit op te lossen lijkt mij.

Edit. Zie dat je ondertussen je post aangepast hebt. Stan waarvoor zou ik me moeten verantwoorden dan? Ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen account, niet interne conflicten van buuraccounts. Ik hoop dat je dat nu ondertussen wel begint te begrijpen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser58227

Guest
Denk dat iedereen die iets van de situatie heeft meegekregen zijn conclusies nu wel kan trekken ;)
Ik ga niet langer mijn tijd verdoen als je weigert er serieus op in te gaan. Je hebt jezelf lachwekkend genoeg al verschillende keren tegen gesproken in je eigen posts nota bene. Voor mij is het duidelijk hoe het zit.
 

DeletedUser78889

Guest
GK rekt jullie allemaal. Gods zit vol met zelfbenoemde elite spelers die stuk voor stuk niks voorstellen. Ga maar lekker kontje lik doen op het AF, meer dan dat kunnen jullie toch niet.

Pootje en likje xxx

Ps : fabian je bent noooooob
 
Bovenaan