Top/Flop stammen

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Je komt nu toch niet een wereld tegen ons spelen he :s. Al zoek je serieus iets kan je me altijd skype, neem gelijk hidde mee dan. :oops:

Nawh ik speel atm geen wereld actief. W62 is wel het type wereld dat me aantrekt, maar ben bang dat het ook een en al lastig gedoe is bij bepaalde stammen. Maar als iemand een goede aanbieding heeft zal ik die in overweging nemen. Game of Thrones duurt (helaas) ook niet eeuwig en met dit tempo ben ik veel te snel klaar en heb ik niets meer te doen op een groot deel vd dag :D
 
Reactiescore
3.586
Ik vind dat accounts die zich enorm hebben ingezet voor een stam waarbij de stam maar blijft sukkelen met inactiviteit, runners tot spelers die solliciteren bij andere stammen wel een te rechtvaardige reden hebben om te vertrekken.

Ik ben een enorme tegenstander van accounts die een stam leaven maar zelf 0,0 initiatief getoond hebben nog maar iets te verbeteren. Zoals w47 in Angels waar de halve 'top van tw' andere oorden zocht zonder nog maar eens iets te ondernemen. Dat is niet acceptabel gewoon. Maar een account als GK die zich enorm heeft ingezet om het beste uit Cube te halen waarbij sommige accounts random op del gaan, solliciteren elders of inactief zijn en er nog amper een fatsoenlijk lid overblijft kan ik een vertrek wel begrijpen.

De manier waarop kon wel beter. Maar ach waar zeuren we om dan :p

Als team Apog stopt heb ik besloten om er solo op verder te gaan spelen om toch 1 account nog in leven te houden.
 

Deleted User - 487931640

Guest
Litte rekruuts

't was niet bepaald een verassing maar ik vind het nog steeds een twijfelachtige keuze om een account als icescream mee te nemen naar Mp. dat account is niet opgewassen qua activiteit tegen een serieus front, dus behalve als ze hier iets aan hebben gedaan is het gewoon een acc dat in de toekomst weg gaat vallen denk ik.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
't was niet bepaald een verassing maar ik vind het nog steeds een twijfelachtige keuze om een account als icescream mee te nemen naar Mp. dat account is niet opgewassen qua activiteit tegen een serieus front, dus behalve als ze hier iets aan hebben gedaan is het gewoon een acc dat in de toekomst weg gaat vallen denk ik.

Is dat niet zo voor heel Mp?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Denk dat kanarie tegen dezelfde situatie gaat aanlopen als in cube, actiefste account en kan alle vv's gaan doen.
 

DeletedUser73358

Guest
't was niet bepaald een verassing maar ik vind het nog steeds een twijfelachtige keuze om een account als icescream mee te nemen naar Mp. dat account is niet opgewassen qua activiteit tegen een serieus front, dus behalve als ze hier iets aan hebben gedaan is het gewoon een acc dat in de toekomst weg gaat vallen denk ik.

Natuurlijk is hier wat aan gedaan, we gaan zien of het wel/niet opgewassen is tegen een serieus front.
 
Reactiescore
3.457
Ook zou ik graag even uitleg omtrent Nidavellir willen horen. Is het een eigen keuze geweest van dit account om intern van Mp. te worden of is het waar dat het wachtwoord is veranderd en dat de bespelers met de gebakken peren zitten? Ik geloof namelijk niet dat het zo simpel ligt als hoe het omschreven wordt, maar ik heb wel het gevoel dat het niet helemaal netjes is gegaan aan alle gefrustreerde reacties te horen.

en een reactie inclusief omtrent Nida sta je nog tegoed, eerst gaan we alles nog verder bespreken en daarna officieel maken.

We zijn benieuwd
 
Reactiescore
1.278
We zijn benieuwd

Nidavallir heeft altijd 100% zelfbeschikkingsrecht gehad, alleen jij en ik snappen dat het een lastig verhaal wordt al de hoofdspeler een account op delete zet en verdwijnt. Nu is hij weer opgedoken en hierdoor veranderen er wat zaken.

Voor de rest is de post flauwekul, ik verwijt dit Sem niet maar dat is gewoon zo met informatie die meerdere keren gedeeld word. Er speelde de dagen dat deze informatie rond ging bijvoorbeeld veel (terechte)frustraties omtrent GK bij Cube. dit zorgt ervoor dat dingen groter gemaakt worden dan ze werkelijk zijn.

Er is bijvoorbeeld nooit gesproken over Nida als intern en de spelers zitten niet met de gebakken peren.

Van mijn part is dit verhaal dan ook met deze post gedaan.
 
Reactiescore
3.457
Nidavallir heeft altijd 100% zelfbeschikkingsrecht gehad, alleen jij en ik snappen dat het een lastig verhaal wordt al de hoofdspeler een account op delete zet en verdwijnt. Nu is hij weer opgedoken en hierdoor veranderen er wat zaken.

Voor de rest is de post flauwekul, ik verwijt dit Sem niet maar dat is gewoon zo met informatie die meerdere keren gedeeld word. Er speelde de dagen dat deze informatie rond ging bijvoorbeeld veel (terechte)frustraties omtrent GK bij Cube. dit zorgt ervoor dat dingen groter gemaakt worden dan ze werkelijk zijn.

Er is bijvoorbeeld nooit gesproken over Nida als intern en de spelers zitten niet met de gebakken peren.

Van mijn part is dit verhaal dan ook met deze post gedaan.
Dus jij wil zeggen dat er nooit is geprobeerd om het account op een andere e-mail te zetten?
 
Reactiescore
1.278
Dus jij wil zeggen dat er nooit is geprobeerd om het account op een andere e-mail te zetten?

Ben nu wel benieuwd waar ik dit beweer haha.
 
Reactiescore
3.457
Waarom laat je de belangrijkste vraag over Nida weg bij je uitleg?
 
Reactiescore
1.278
Waarom laat je de belangrijkste vraag over Nida weg bij je uitleg?

Inge ik ben wel van de spelletjes, maar dit soort raadsels liggen mij toch wat minder:D:p.

Volgens mij heb ik globaal alles uitgelegd wat voor GK of MP relevant zou zijn en daarmee antwoord gegeven op die vragen(die overigens foutief waren) dus heb er een eigen draai aan gegeven.

Edit. Dat ik niet dieper in ga op sommige zaken heeft ermee te maken dat dit interne informatie is binnen het team nida, prive word ik uiteraard wel op de hoogte gesteld, maar ik vind het nogal respectloos om dit zomaar op het af te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan