P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser79767

Guest
Tsja, dat hadden wij ook met een groep leden van P.
Nu is het andersom en meteen heb je een grote mond (of je bent nieuw op deze wereld en hebt direct een grote mond).

Ik ga niet zeggen dat je geen gelijk hebt, want kaiser is er inderdaad vandoor gegaan (overigens niet voor jou aanvallen) en ship doet op het moment weinig terug, maar datzelfde konden we een half jaar geleden van een groot deel van P. zeggen.
En als mensen toen hadden opgelet. Konden mensen zien dat ik begin dit jaar nog complimenten heb gemaakt naar ship omdat zij sinds november vorig jaar veel beter en actiever speelden dan P.
Helaas onthoud niemand dat ooit, iedereen blijft maar al maanden lang herhalen dat ik een runner en een noob zou zijn...

Tuurlijk heb ik een grote mond als P. weer winst pakt, dat is niet meer dan logisch. Net als dat ik geen grote mond heb wanneer we verliezen, dat zou anders toch wel raar zijn niet? Zodra wij verliezen geef ik dat eerlijk toe, en zoals hierboven beschreven laat ik mijn tegenstander dan ook weten dat zij het inderdaad beter doen op dat moment en dat dat complimenten verdient.

Of houd ik er nu een hele gekke logica op na?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dus leuk dat jullie allemaal een mening hebben, maar praat niet over oud spelers van Ship die nu in P. zitten dat ze Ship in de steek hebben gelaten, want bij het minste geringste lieten jullie het zelf ook afweten. Er zijn er maar weinig die er daadwerkelijk staan, wanneer het moet. Dus wees niet zo hypocriet, als je zelf dondersgoed je eigen plek kent.
Gohh ik heb ook echt Ship in de steek gelaten, ik heb Ship verlaten toen het er gewoon goed voor stond. Ik ben immers nog nooit gerund, ook al ben ik de grootste noob die hier rondloopt ik heb mijn account nog NOOIT opgegeven voordat het weer goed stond.
 
Reactiescore
2.193
Gohh ik heb ook echt Ship in de steek gelaten, ik heb Ship verlaten toen het er gewoon goed voor stond. Ik ben immers nog nooit gerund, ook al ben ik de grootste noob die hier rondloopt ik heb mijn account nog NOOIT opgegeven voordat het weer goed stond.

Dit klopt, de rest zijn wel runners.
 

DeletedUser28445

Guest
Gohh ik heb ook echt Ship in de steek gelaten, ik heb Ship verlaten toen het er gewoon goed voor stond. Ik ben immers nog nooit gerund, ook al ben ik de grootste noob die hier rondloopt ik heb mijn account nog NOOIT opgegeven voordat het weer goed stond.

Ik had het over het algemeen dat mensen dingen roepen hier op het AF, maar in game weinig tonen. Het was niet specifiek op jou gericht. Ik geloof wel dat je Ship niet in de steek hebt gelaten.
 
Reactiescore
179
ofja, der kaiser met zn faal actie van 800 aanvalletjes, niet veel later was ie zelf gerund, stats van de afgelopen maand liegen er niet om.
Voor de gene die blijkbaar verkeerd zijn ingelicht, mijn bijnaam is niet "the runner"
nee deze is, "Rudolf de Stamnoob"
Noob en runner zit nogal een verschilletje tussen voor de minder heldere personen op dit forum :p
Der Kaiser is niet echt gerund voor jou incommings zowel Igor en Karel hebben besloten om te stoppen met het account vanwege de bans enzovoort. Ik heb toen de vv maar op mij opgenomen zodat het niet gelijk op delete staat, maar ik had zelf weinig/geen tijd om het account te onderhouden.
 

DeletedUser78236

Guest
Dit klopt, de rest zijn wel runners.

Nou nee, snap wel als je tegen mods & P. speelt dat je op een gegeven moment een grens trekt tot waar je doorspeelt.

Wat een heen en weer gegooi met modder toch steeds, als je een grote bek hebt ga dat ingame bewijzen ipv elkaar hier belachelijk te maken..

Jij ging weg uit Ship nadat alle grote accounts gebanned werden, oftewel net toen het lastig werd ging jij lopen runnen. Dus wat lul jij hier nou over jezelf bewijzen.

Ik had het over het algemeen dat mensen dingen roepen hier op het AF, maar in game weinig tonen. Het was niet specifiek op jou gericht. Ik geloof wel dat je Ship niet in de steek hebt gelaten.

Mag je paar van je eigen stamgenootjes ook wel op aanspreken ;)
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Jij ging weg uit Ship nadat alle grote accounts gebanned werden, oftewel net toen het lastig werd ging jij lopen runnen. Dus wat lul jij hier nou over jezelf bewijzen.

Ik ging zeker niet runnen, ik was er op dat moment gewoon klaar mee Daan, iets later raakte ik met iemand aan de praat die me uiteindelijk aan de andere kant kreeg.
Ik heb bewust het account niet meegenomen naar P :eek:

runnen is weglopen voor aanvallen als ik me niet vergis, op nachtmerrie heb ik zelden een decent massa gehad en heb dat altijd braaf gedeffed dus mij een runnen noemen vind ik overdreven..
 

DeletedUser79767

Guest
Der Kaiser is niet echt gerund voor jou incommings zowel Igor en Karel hebben besloten om te stoppen met het account vanwege de bans enzovoort. Ik heb toen de vv maar op mij opgenomen zodat het niet gelijk op delete staat, maar ik had zelf weinig/geen tijd om het account te onderhouden.
Wil ik best geloven, neem ik het deel van der kaiser en runnen terug
 
Reactiescore
24
Ik ging zeker niet runnen, ik was er op dat moment gewoon klaar mee Daan, iets later raakte ik met iemand aan de praat die me uiteindelijk aan de andere kant kreeg.
Ik heb bewust het account niet meegenomen naar P :eek:
Gohh was vast niet moeilijk om ja te zeggen.

Lol Das nog steeds runnen.
Onzin, enkel begrijpelijk dat mensen Ship verlaten en deze wereld achter hun willen laten.
Je wilt deze wereld niet winnen zeker met de reputatie van beide stammen.
 
Reactiescore
24
Reactiescore
2.193
Onzin, enkel begrijpelijk dat mensen Ship verlaten en deze wereld achter hun willen laten.
Je wilt deze wereld niet winnen zeker met de reputatie van beide stammen.

Dus runnen, toen ze erachter kwamen dat Jorrit nog speelde toen hadden ze er helemaal geen probleem mee en dan nu klaar zijn met de wereld als daden gestraft worden.

Kijk hier maar eens:

Bekijk bijlage 13288

Oy man, geef me een Aspirine :D
 
Bovenaan